home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826328 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5490: 01 Dec 2012, 15:40 »

Nå Roman, var det ikke på tide at vise at du er skide igeglad med hvad det koster at fyre en træner, og kyler Benitez ud på røv og albuer her inden det nye år, så kan vi måske nå at redde en CL placering hjem inden idioten har ødelagt det helt for os..... CUNT!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5491: 01 Dec 2012, 15:45 »

Så godt nok ikke dagens kamp, men uanset hvad er det bare slet ikke godt nok at komme foran 0-1 og tabe 3-1.. Det er elendigt..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5492: 01 Dec 2012, 15:51 »

En trist dag og et skidt resultat. Ikke den optimale start for Benitez som i den grad er har modvind nu.

Trods alt kan vi dog glæde os over, at vi har Premier Leagues bedste spiller. Han er en stor fornøjelse at følge. Et lille plaster på såret i en tid, hvor det går skidt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5493: 01 Dec 2012, 15:55 »

En trist dag og et skidt resultat. Ikke den optimale start for Benitez som i den grad er har modvind nu.

Trods alt kan vi dog glæde os over, at vi har Premier Leagues bedste spiller. Han er en stor fornøjelse at følge. Et lille plaster på såret i en tid, hvor det går skidt.

Hvem er det du snakker om?? Huh

Torres??!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Naustratze
Gæst

« Svar #5494: 01 Dec 2012, 15:56 »

Mon ikke det er Mata han hentyder til...

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5495: 01 Dec 2012, 15:59 »

Mon ikke det er Mata han hentyder til...

Han startede fantastisk ligesom resten af holdet, men den sidste måned har han været lort sammen med resten af holdet. Han scorer i dag og har et super frispark som havde fortjent bedre, men han taber samtlige dueller med Diame idag.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5496: 01 Dec 2012, 16:03 »

Han startede fantastisk ligesom resten af holdet, men den sidste måned har han været lort sammen med resten af holdet. Han scorer i dag og har et super frispark som havde fortjent bedre, men han taber samtlige dueller med Diame idag.
Han er helt fuldstændig suveræn. Han var dårlig i City-kampen, og han nåede ikke rigtig at få indflydelse på kampen mod Fulham. Sådan er det med alle spillere. Vores og Premier Leagues bedste so far.

Korzika
Gæst

« Svar #5497: 05 Dec 2012, 20:23 »

Cech, Ivanović,  Cahill , Luiz,Cole,
Romeu, Ramires
Mata,Hazard Moses,
Torres

Taber vi i dag? Det er desværre ikke nogen umulighed. Med Rafa som manager, så har FCN i hvert fald større chancer for at vinde mod Chelsea end de nogensinde har haft.

Vil naturligvis holde øje med Shaktar-kampen. Man kan vel altid håbe.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5498: 05 Dec 2012, 20:42 »

Har oddset på FCM og Juventus i dag, og da jeg er ekstrem ringe til at oddse skal det nok lykkedes os at gå videre Wink

Men til kampen, har sku ikke de store forventninger til i aften. Shaktar go Juve skal nok finde ud af at spile X så begge går videre. Hvis vi ikke kan slå FCN sender jeg et personligt brev til Roman og fortæller manden hvor tæt han er og hvor ringe Rafa er...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5499: 05 Dec 2012, 21:10 »

Umiddelbart er der meget god gan i Shaktar kampen. Det ser ud som om begge hold går efter sejren.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5500: 05 Dec 2012, 22:52 »

Helt som ventet røg vi ud på trods af en meget sikker og stor sejr over et ekstrem ringe FCN hold.

Vi bliver desværre offer for det samme som City gjorde sidste år, hvor der i puljen er en elendigt hold også de 3 andre som slår hinanden indbyrdes. Normalt er 10 point nok til at gå videre, men sådan skulle det så ikke gå for os i år.

Er spændt på at se hvor seriøst EL bliver taget fra vores side i foråret. Satser vi 100% på den turnering er vi en af de helt store favoritter til at vinde den turnering.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5501: 05 Dec 2012, 23:39 »

Helt som ventet røg vi ud på trods af en meget sikker og stor sejr over et ekstrem ringe FCN hold.

Vi bliver desværre offer for det samme som City gjorde sidste år, hvor der i puljen er en elendigt hold også de 3 andre som slår hinanden indbyrdes. Normalt er 10 point nok til at gå videre, men sådan skulle det så ikke gå for os i år.

Er spændt på at se hvor seriøst EL bliver taget fra vores side i foråret. Satser vi 100% på den turnering er vi en af de helt store favoritter til at vinde den turnering.
Håber vi stiller med reserver. En perfekt reserveturnering. Vil ikke se mit hold juble over en sejr i den turnering. Den er mere ligegyldig end liga-cuppen...

verdenskrig
Manager

« Svar #5502: 05 Dec 2012, 23:42 »

Den er mere ligegyldig end liga-cuppen...

Hold kæft noget ævl Grin Om jeg så var fan af Real Madrid ville jeg aldrig være i stand til at dele den holdning.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

PhilipFlink
Manager

« Svar #5503: 05 Dec 2012, 23:43 »

Hold kæft noget ævl Grin Om jeg så var fan af Real Madrid ville jeg aldrig være i stand til at dele den holdning.

Enig

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5504: 05 Dec 2012, 23:46 »

En turnering man er med i, efter man er røget ud af en anden, siger mig absolut intet. Det er større at kvalificere sig til champions league gruppespillet end at vinde europa-league. Derfor er det større at ende på 4. pladsen i gruppen end at vinde europa-league og derfor er turneringen mig fuldstændig ligegyldig!

Sider: 1 ... 365 366 [367] 368 369 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010