home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826419 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5415: 22 Nov 2012, 16:18 »

Stop en halv. Jeg skriver ingen steder at Chelsea ikke var en fin klub inden. Jeg skriver at i ikke var i nærheden af hvor i var nu. I var (Fuldkommen som os) en suptop klub der lå og kæmpede for top 4, og som af og til kunne blande sig i mesterskabskampen på et yderligt mandat.

Men i var aldrig i nærheden af at være sikre mesterskabskandidat er og en klub der hvert år bejlede til en CL titel.
Ingen kan sige hva der var sket uden Roman, men hvis vi tager in mente at i ikke havde vundet et mesterskab siden 50'erne og at i ikke havde været i nærheden af at vinde CL, så tør jeg godt sige at i ikke havde været lige så gode som i dag.

Jeg tror i øvrigt ikke i ville ende over os, da i lige så vel som vi har, havde oplevet flere nedgangstider uden så mange penge på kontoen. Det ville være en uundgåelig konsekvens som enhver anden klub oplever.

Vi vandt i øvrigt 3 år senere en CL titel uden at have en Abramovich.
Nej, du har ret i, at Abramovic med sine penge førte os op i topklassen af europæisk fodbold. Men som sagt; Chelseas hold før Roman havde indiskutabelt noget potentiale, som sagtens kunne have ført klubben til trofæer. Det ved man aldrig.

Som Jakob E skriver, så er det en generel tendens, at folk mener Chelsea ikke var noget før Roman kom til. Det passer ikke. Chelsea har siden slut-halvfemserne udviklet sig og jeg kan ikke se, hvorfor den udvikling ikke skulle have ført til, at vi blev et hold, der i 00'erne kunne have kæmpet med om titlen i Premier League. Måske ikke alle år, for ja, alle klubber oplever dårlige tider, men hvem siger Chelsea ikke kunne have nappet en Premier League titel uden Roman..

verdenskrig
Manager

« Svar #5416: 22 Nov 2012, 16:21 »

Som Jakob E skriver, så er det en generel tendens, at folk mener Chelsea ikke var noget før Roman kom til.

Det har du bestemt ret i, og det er jeg heller ikke en der gør. Jeg vil sammenligne jeres niveau og potientiale med Liverpool selvom i endte over os ved en sejr på broen i sidste kamp i sæsonen. Men det viser jo meget godt at det var lig op af hinanden, og når vi f.eks vinder CL tre år senere uden sådan en ejer, viser det også at vi selv var med.

Jeg vil dog tage den længere og mene at City intet var værd inden de begyndte på alt det ejefis. Altså siden årtusindskiftet har det været nede og vende i den næstbedste række. Det siger alt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Korzika
Gæst

« Svar #5417: 22 Nov 2012, 16:34 »

Det har du bestemt ret i, og det er jeg heller ikke en der gør. Jeg vil sammenligne jeres niveau og potientiale med Liverpool selvom i endte over os ved en sejr på broen i sidste kamp i sæsonen. Men det viser jo meget godt at det var lig op af hinanden, og når vi f.eks vinder CL tre år senere uden sådan en ejer, viser det også at vi selv var med.

Jeg vil dog tage den længere og mene at City intet var værd inden de begyndte på alt det ejefis. Altså siden årtusindskiftet har det været nede og vende i den næstbedste række. Det siger alt
Ja, og hvis I kunne vinde Champions League, så kunne Chelsea måske have gjort noget lignende uden Roman. I har samtidig også været ret tæt på at vinde Premier League for nogle sæsoner siden. Det kunne Chelsea måske også have været uden Roman, hvis der var blevet truffet nogle fornuftige valg omkring ting som managers, spillerkøb, økonomi osv. Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #5418: 22 Nov 2012, 16:37 »

At i i enkelte sæsoner kunne have spillet med om guldet, og måske enda en CL titel kan du have ret i ja. Speciet med CL er der jo ikke mere der skal til, end marginaler og noget lodtrækningsheld så kan man komme langt.
Men den dominans i har haft på toppen af PL, og CL(Uden dog at vinde mere end en gang) konsekvent hver sæson udover Scolari sæsonen, det tvivler jeg mere på.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5419: 22 Nov 2012, 17:34 »

Efter politiet for noget tid siden droppede sigtelsen mod Clattenburg, har FA netop nu også meddelt, at de heller ikke gør mere i sagen. Dejligt.

Rapporten er her: http://www.thefa.com/News/governance/2012/nov/statement-mark-clattenburg.aspx

Og det bliver bedre: http://www.thefa.com/News/governance/2012/nov/john-obi-mikel-charged.aspx

Korzika
Gæst

« Svar #5420: 22 Nov 2012, 19:26 »

Ja, uagtet hvad der egentligt havde sket, så kendte man vel godt resultatet af undersøgelsen. Chelsea får ikke medhold i noget som helst, om Clattenburg skulle have sagt "fucking black cunt" havde resultatet stadig set ens ud.

Hvad der virkelig er sket ved de implicerede parter kun. Man skal i hvert fald ikke stole på FA med det blinde øje.

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #5421: 22 Nov 2012, 20:44 »

Whatever makes you sleep at night. Ikke fordi City modsat Liverpool var gået på røven uden overtagelsen Tunge

Manglende forståelse fra FA, der er vel ikke så meget at sige til han reagerer som han gør når nu de fortæller ham han er blevet racially abused af en official?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5422: 22 Nov 2012, 23:17 »

Zenden bliver assisterende træner i Chelsea, fordi Benitez har haft ham som spiller...

Undskyld, men jeg synes virkelig at både Benitez og Zenden er nogle komiske ansættelser. Det virker lidt til at man bare så sig sur på Di Matteo, fyrede ham, og da Guardiola først beslutter sig noget til sommer, tog man den 'bedste' der nu engang var ledig og altid klar på et topjob. Jeg kan virkelig ikke forestille mig Benitez gøre det godt (seriøst, Zenden som assistent?!), men jeg kan da blive modbevist.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ptrN
Manager

« Svar #5423: 22 Nov 2012, 23:32 »

Lidt komisk at Benitez udtalte for nogle år siden, at Chelsea's fans er plastikfans og at han nu så er manager for klubben.

welbz is dat guy

ptrN
Manager

« Svar #5424: 22 Nov 2012, 23:37 »

Og netop dette fact har folk en uhyggelig tendens til at glemme.
Fact? Det er vel nærmere en gisning.

welbz is dat guy

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #5425: 23 Nov 2012, 07:54 »

Det eneste positive jeg kan se i at vi har fået Benitez er at han var manden der fik Torres til at lyne - det kan være at Abramovich har tænkt at nu er han træt af at se på managers der ikke kan få Torres i gang - og mens han venter på den manager han vil have, så kan han lige så godt se om Benitez kan få Torres til at performe igen - hvis Torres kommer tilbage til gammel styrke og vi får Guardiola til sommer, så bliver det for alvor godt.

Når det så er sagt, så er det virkelig også det ENESTE positive jeg kan sige om den ansættelse. Jeg har selv stået flere gange på stadion og sunget "you are just a fat Spanish waiter" mod Benitez og Liverpool er jo nærmest ærkerivaler, så jeg har det meget svært med at vi har ansat en manager der i den grad får mig til at tænke på Liverpool...

...kom nu Torres - bare 25 kasser denne sæson - så kan vi i det mindste sige at Benitez ikke var den værste træner vi kunne ansætte.
« Seneste Redigering: 23 Nov 2012, 07:56 af mama99ai » Logged

Swizz CataR
Manager

« Svar #5426: 23 Nov 2012, 10:13 »

Men hvordan skulle Benitez få Torres til at lyne? Ja, der er gode minder, og deres personlige forhold er sikkert godt og kan hjælpe en smule. Men hele humlen ved problemet er jo, at Torres var et forkert indkøb. Langt størstedelen af hans mål i Liverpool blev scoret efter spilninger i bagrummet, noget som Chelsea vel næppe kommer til at gøre med den resterende spillertrup i ligger inde med?

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

DeBuur
Manager

« Svar #5427: 24 Nov 2012, 15:57 »

Men hvordan skulle Benitez få Torres til at lyne? Ja, der er gode minder, og deres personlige forhold er sikkert godt og kan hjælpe en smule. Men hele humlen ved problemet er jo, at Torres var et forkert indkøb. Langt størstedelen af hans mål i Liverpool blev scoret efter spilninger i bagrummet, noget som Chelsea vel næppe kommer til at gøre med den resterende spillertrup i ligger inde med?

Du har en pointe her... Torres må vel siges ikke at have slået til i Chelsea - Benitez bliver den sidste manager Torres kommer til at opleve i Chelsea..lykkes han ikke under ham så skal han videre i karrieren.

I dagens kamp mellem Sunderland og West Brom så vi en tændt Lukaku .... IMO så bør han have chancen i næste sæson på Chelsea holdet... sker det ikke så håber jeg vi kan få ham på lån i Liverpool.. damm han har talent

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5428: 25 Nov 2012, 16:13 »

Uhyggelig svær kamp hjemme mod City om en lille time. Rafa starter lige på og hårdt. Lad os håbe at han kan bevare sin gode statistik mod dem. Vi starter således i eftermiddag:

Team: Cech (c); Azpili, Ivan, D Luiz, Cole; Ram, Mik; Mata, Oscar, Hazard; Torres. - subs: Turn, Fer, Cahill, Bert, Rom, Marin, Moses.

verdenskrig
Manager

« Svar #5429: 25 Nov 2012, 23:09 »

http://www.bold.dk/nyt/Benitez-Jeg-lytter-ikke-efter-tilskuerne

Jeg er tæt på at være decideret rystet over det her. Hold kæft hvor er det usmageligt. Hvordan kan man i sin vildeste fantasi behandle en ny træner på den måde. Chelsea er en klub med en syg kultur.

Cool

Sider: 1 ... 360 361 [362] 363 364 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010