home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 542 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826464 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5385: 21 Nov 2012, 22:17 »

Hvorfor skal du hade Rafa nu? Det fatter jeg intet af.

Rafa er en legende, Chelsea træner eller ej!

Enig !
http://www.youtube.com/v/WRllRTMU51s
Så kan man altid diskuterer hans sportslige tid hos os, men vi vandt CL og FA Cuppen med ham, og det her viser jo bare at han havde al hjerte og sjæl med i sit arbejde i Liverpool. Han levede og ånede for klubben.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5386: 21 Nov 2012, 22:25 »

Enig !
http://www.youtube.com/v/WRllRTMU51s
Så kan man altid diskuterer hans sportslige tid hos os, men vi vandt CL og FA Cuppen med ham, og det her viser jo bare at han havde al hjerte og sjæl med i sit arbejde i Liverpool. Han levede og ånede for klubben.

At det endte som det gjorde vil jeg ikke give ham skylden for men de 2 amerikanske klovne som prøvede at styre klubben.
Han blev jo lovet alt muligt men de pissede ham jo godt og grundigt op og ned af ryggen.

Det kunne godt ske i Chelsea også  Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #5387: 21 Nov 2012, 22:38 »

Enig.

Men uanset hvad så fatter jeg hat og briller af Roman Abramovich. For så sent som halvandet år siden blev det planlagt at Chelsea skulle gå fra at være kedelige og forudsigelige til at være sprudlende og boldbesiddende..
Men henter en mand som Villas Boas der i mine øjne er verdens største trænertalent. Den mand har så meget potientiale, så mange visioner, og har en karisma og aura omkring sig. Man lægger de første spæde skridt, men så snart den uundgåelige modgang kommer så vælger man at fjerne ham.

Så henter man Di Matteo ind som en glimrende brandslukker, og defensivt taktisk dygtigt, men han er da absolut ikke en offensiv visionær træner. På ingen tænkelig måde og det bliver han aldrig. Herefter går man så skridtet videre og ansætter en træner der om nogen har endnu sværere ved at skabe kampene mod de mindre hold. Rafas taktik er baseret på en solid defensiv, med et rigtig godt kontraspil. Stik modsat hvad man faktisk ville indføre for et år siden.
Og med den defensiv Chelsea render rundt med, så kommer det til at tage tid og transfervinduer før man har opbygget en defensiv der kan stå mål med den plan.

Men det betyder altså at man på halvandet år er gået fra en træner med et offensivt visionært koncept der dog krævede tid og transfervinduer, til en træner med det som jeg ser det komplet modsatte.

Er det ikke snart på tide at man lader nogle fagmænd komme ind over den her klub, frem for at lade den galning af en rigmand styre showet, for i min optik virker det som om han er ved at tabe sutten ganske gevaldigt? Ser man på det her forløb er der jo ingen hoved eller hale i noget som helst. Amatøragtigt som jeg ser det.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5388: 21 Nov 2012, 22:45 »

Et navn gør det jo ikke alene. Hvis han ikke passer i systemmet er det jo fløtende ligegyldigt hvad man hedder.

Real Madrid havde da på papiret måske verdensbedste 6-8 år siden, men de vandt jo intet pga skiftende systemmer og trænere.

Og ja han kan d a sagtens forlænge til sommer, men hvorfor har man så ikke givet ham en længere kontrakt allerede nu så man seriøst kan fa hans ideer implenteret i klubben og holdet. Med alt respekt så tror jeg ikke han er trøner om et år fra dags dato, han er blevet fyret inden.

Falcao er måske verdens bedste angriber - selvfølgelig kan han spille i Chelsea, ligesom han ville kunne spille i City, Real Madrid eller Arsenal. Man skal også passe på at gøre fodbold mere kompliceret end det er. En angribers opgave er for det meste at sparke boldende i kassen og det går Falcao glimrende i Atletico og med endnu bedre spillere bag sig i Chelsea, ser jeg absolut ingen grund til, at det ikke skulle fortsætte i Chelsea uagtet spilsystem, som jeg igen må pointere er overvurderet, når man taler om, om en angriber passer ind i en klub eller ej. Er han god nok giver det sig selv..

Jeg ved ikke, hvorfor man ikke har givet ham en længere kontrakt. Måske for ikke at ende op i samme situation som man gjorde med Villas Boas? Dunno. Historien viser dog, at der er gode chancer for, at midlertidige trænere bliver permanente. Derudover skal man også huske, at Rafa bestemt ikke er et ukendt navn.

verdenskrig
Manager

« Svar #5389: 21 Nov 2012, 23:02 »

Falcao er måske verdens bedste angriber - selvfølgelig kan han spille i Chelsea, ligesom han ville kunne spille i City, Real Madrid eller Arsenal. Man skal også passe på at gøre fodbold mere kompliceret end det er. En angribers opgave er for det meste at sparke boldende i kassen og det går Falcao glimrende i Atletico og med endnu bedre spillere bag sig i Chelsea, ser jeg absolut ingen grund til, at det ikke skulle fortsætte i Chelsea uagtet spilsystem, som jeg igen må pointere er overvurderet, når man taler om, om en angriber passer ind i en klub eller ej. Er han god nok giver det sig selv..

Enig. Bedømt ud fra de kampe jeg har set med ham, der har jeg ikke fantasi til at forestille mig ham falde igennem. Når en spiller er så god, og så bevidst skabt fra naturens side til det han laver, så kan du putte ham alene på banen og han vil stadig score mål crazy

Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5390: 22 Nov 2012, 01:07 »

Eva Caneiro har forladt klubben. ! Skuffet !

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #5391: 22 Nov 2012, 02:21 »

Uden tvivl et tab for hele fodbold verdenen. Men tydeligt hun knaldede med RDM

Manchester United

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #5392: 22 Nov 2012, 08:32 »

Enig. Bedømt ud fra de kampe jeg har set med ham, der har jeg ikke fantasi til at forestille mig ham falde igennem. Når en spiller er så god, og så bevidst skabt fra naturens side til det han laver, så kan du putte ham alene på banen og han vil stadig score mål crazy

Jeg synes der er flere aspekter i sagen. Jeg er enig i at Falcao er uhyggelig for tiden, nærmest skræmmende effektiv. Men fordi han er så god pt er det ikke sikkert han vil få succés i Chelsea og altid vil kunne passe ind.

En prislap på 400+ millioner har vi før set ødelægge en spiller pga det massive pres! Torres var en gudespiller i både Atletico og Liverpool, men bestemt ikke i Chelsea. Det niveau han havde da han var bedst, der ville han også kunne bombe for ethvert hold. Kaka er samme historie da han spillede for Milan, Auguero har været en skygge af sig selv i forhold til da han kom til City.

Meget af det hænger sammen med hvordan de rammer formen, og deraf ryger selvtilliden op eller ned. Der findes vel nærmest kun to personer der har verdens bedste bundniveau, og det er Messi og Ronaldo som generelt bare er uhygggeligt gode altid. Men det er heller ikke noget vi har set fra andre i nyere tid??

Men Falcao vil naturligvis have store chancer for succés i Chelsea, men jeg vil samtidig mene at de så også skal begynde at finde et fast spilkoncept. De har de i Atletico og der skal ikke herske tvivl om, at et fast koncept bringer det bedste frem i spillerne. De kan stole på hinanden, har faste aftaler osv.

Se bare på Shitty: De er i øjeblikket på serie 5 niveau så snart der er dødbolde mod dem eller der kommer et indlæg. Aftalerne er simpelthen ikke på plads!

Nu håber jeg bare Rafa kan bidrage med noget og får lang snor...

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5393: 22 Nov 2012, 13:11 »

Som om at det faktum til Roberto blev fyret ikke i forvejen var en skandale kommer engelske medier med denne teori oveni:

http://onside.dk/premier-league/avis-derfor-blev-di-matteo-fyret-i-chelsea

Hvis dette passer er vores elskede klub simpelthen mere usympatisk og sølle end Shaktar / Adriano!!!

Torres som spiller som en pose lort havde i den grad fortjent at starte ude, og manden var IGEN total usynlig i de 20 min han fik på banen. Kæmpe respekt til Roberto, den mand har fandme nosser at han vælger at gøre som han gerne vil fremfor hvad Roman tænker.

Og kan heller ikke sætte mig ind i hvordan nogen træner overhovedet har lyst til at være træner for Chelsea længere, de ved jo at hvis man ikke vinder CL så bliver man fyret?? Skuffet

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5394: 22 Nov 2012, 13:21 »

Den historie tror jeg lige så lidt på, som jeg tror på julemanden.

I mit hoved blev RDM fyret, fordi at Abramovich så den første lille lejlighed til at gøre det. Med andre ord var han ikke fan af Di Matteo, men han havde ikke noget valg, da han vandt det Champions League-trofæ som Roman havde skreget efter i ti år. Nu fik han den mindste chance, og han slog koldt og kynisk til.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5395: 22 Nov 2012, 14:18 »

Meeeen alligevel, når all er said and done - så er Chelsea vel stadig den næst mest succesrige klub i England i det tidsrum som Roman har været der? Måske det er the way to go det der med at fyre sine trænere hele tiden?
Når all er said and done, så er vi den mest succesrige klub i England siden Romans tilkomst. Så otte managers eller ej, vi er vanvittige.

Chelsea = 10
United = 9

Anfield Road
Manager

« Svar #5396: 22 Nov 2012, 14:40 »

Er det lægen eller hvad?  Smiley For hvis det er, gider jeg ikke se Chelsea mere  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Korzika
Gæst

« Svar #5397: 22 Nov 2012, 15:13 »

Jeg har faktisk selv funderet over det kunne have noget med Torres at gøre.. Ja, det virker søgt, men tror også Roman har været ret pissed over at se RDM i sidste sæson nærmest ikke brugte Torres og fravalgte ham mod Juventus; en super vigtig kamp. Tror desværre Roman har taget det personligt, for Torres var jo også hans eget køb. Torres er måske ikke hovedårsagen, men jeg kan ikke lade være med at tænke, at det har haft indflydelse på fyringen.

Korzika
Gæst

« Svar #5398: 22 Nov 2012, 15:16 »

Når all er said and done, så er vi den mest succesrige klub i England siden Romans tilkomst. Så otte managers eller ej, vi er vanvittige.

Chelsea = 10
United = 9
Men der er samtidig heller ingen tvivl om, at det har kostet os meget mere. Med noget kontinuitet i spillestil og spillerkøb, så kunne man jo håbe på, at klubben kunne blive lidt mere bæredygtig. Der skal naturligvis også være kontinuitet på managerposten.

U-4-E
Manager

« Svar #5399: 22 Nov 2012, 15:25 »

Chelsea = 10
United = 9

Er det trofæer eller hvad?

United: 14
Chelsea: 12

Sider: 1 ... 358 359 [360] 361 362 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010