home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 560 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826517 gange)
Kris2625
Ynglingespiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5370: 21 Nov 2012, 20:36 »

JKJ
Gæst

« Svar #5371: 21 Nov 2012, 20:51 »

Resten af sæsonen, han gør det godt, får en forlængekse og bliver fyret om et års tid...

Lyder det helt forkert  Rullende Øjne

Anfield Road
Manager

« Svar #5372: 21 Nov 2012, 20:52 »

Hvorfor tvinger i os til at hade alle dem der bragte os succes  ticked off De har da snart udviklet sig til en flok Judasere hele bundet ticked off

Men set fra jeres side, kan det vel ikke være så dårligt endda. Jeg tror faktisk at ansættelsen skal ses i lyset at at nu VIL man have Torres til at lave mål. Torres blev hentet til Liverpool af Rafa og var den helt store stjerne på holdet. Rafa fik ham virkelig til at blomstre, så mon ikke man håber at de gør det igen?  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Chamberlain15
Manager

« Svar #5373: 21 Nov 2012, 20:52 »

Resten af sæsonen, han gør det godt, får en forlængekse og bliver fyret om et års tid...

Lyder det helt forkert  Rullende Øjne

Jeg stemmer for! Ikke et helt ringe bud i hvert fald!

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5374: 21 Nov 2012, 21:02 »

Hvorfor tvinger i os til at hade alle dem der bragte os succes  ticked off De har da snart udviklet sig til en flok Judasere hele bundet ticked off

Men set fra jeres side, kan det vel ikke være så dårligt endda. Jeg tror faktisk at ansættelsen skal ses i lyset at at nu VIL man have Torres til at lave mål. Torres blev hentet til Liverpool af Rafa og var den helt store stjerne på holdet. Rafa fik ham virkelig til at blomstre, så mon ikke man håber at de gør det igen?  Smiley
Nægter at tro på en Torres-genfødsel. Køb Falcao - vi mangler en dødbringende afslutter. Færdig prut. Benitez - har personligt aldrig kunnet lide ham pga. hans tid i Liverpool, men er da åben overfor at give ham en chance, men han skal satme gøre det godt, hvis jeg skal trække mit håb om Mourinho eller Guardiola tilbage.

HansenLFC
Gæst

« Svar #5375: 21 Nov 2012, 21:07 »

Hvorfor skal du hade Rafa nu? Det fatter jeg intet af.

Rafa er en legende, Chelsea træner eller ej!

Anfield Road
Manager

« Svar #5376: 21 Nov 2012, 21:11 »

Nægter at tro på en Torres-genfødsel. Køb Falcao - vi mangler en dødbringende afslutter. Færdig prut. Benitez - har personligt aldrig kunnet lide ham pga. hans tid i Liverpool, men er da åben overfor at give ham en chance, men han skal satme gøre det godt, hvis jeg skal trække mit håb om Mourinho eller Guardiola tilbage.

Måske du nægter at tro på det, men gør ledelsen? Åbenbart ikke...
Hvorfor skal du hade Rafa nu? Det fatter jeg intet af.

Rafa er en legende, Chelsea træner eller ej!
Så du elsker altså stadig Torres? Ja Rafa er en legende, men det går bare ikke at skifte til rivalen. Det hænger ikke sammen  Sur

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

HansenLFC
Gæst

« Svar #5377: 21 Nov 2012, 21:17 »

Ja Rafa er en legende, men det går bare ikke at skifte til rivalen. Det hænger ikke sammen  Sur

Rafa skal vel tænke på sin egen karriere, og har gjort alt for Liverpool. Så længe han ikke skifter til United, så vil jeg hellere end gerne have han får succes fremover. Han elsker Liverpool, Liverpool elsker ham. Ville hellere end gerne have ham tilbage en gang.

Torres, en mand som jeg hadede da han tog skiftet. Men da det kom på afstand, så kunne jeg da sagtens forstå ham. Har sådan set begyndt at have lidt ondt af manden, for han var en stjerne tidligere.

Men jeg hader bare hellere ikke Chelsea, som så mange andre gør.

DeBuur
Manager

« Svar #5378: 21 Nov 2012, 21:18 »

Held og Lykke med Rafa - en træner jeg aldrig glemmer og aldrig kommer til at hade.

Jeg er ikke sikker på han er den rigtige for jer - men er der nogen der kan få en Torres i Flow igen så må det være Rafa.

Enhver træner må drømme om at overtage en trup som Chelsea og tidspunktet er fint idet der nu er mulighed for at hente nye spillere i januar vinduet.

YNWA

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5379: 21 Nov 2012, 21:30 »

Held og Lykke med Rafa - en træner jeg aldrig glemmer og aldrig kommer til at hade.

Jeg er ikke sikker på han er den rigtige for jer - men er der nogen der kan få en Torres i Flow igen så må det være Rafa.

Enhver træner må drømme om at overtage en trup som Chelsea og tidspunktet er fint idet der nu er mulighed for at hente nye spillere i januar vinduet.

Plus han ved han kun skal koncentrere sig om Premier League og FA-cuppen.

Naustratze
Gæst

« Svar #5380: 21 Nov 2012, 21:45 »

Benitez er ansat! Opstemt Nej hvor jeg da glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå Opstemt

JKJ
Gæst

« Svar #5381: 21 Nov 2012, 21:53 »

Han er ansat til maj.
Dvs at han så kan hente en håndful nye spillere til hans system og så bliver han skiftet ud med en ny  som så henter nye spillere til et andet system.

Det er jo det vi har set længe i Chelsea. Nye trænere køber ind, de bliver fyret, en ny kommer, køber ind osv osv. Der er jo ikke hoved og hale i noget som helst og derfor ender det som det gør i øjeblikket  Skuffet

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #5382: 21 Nov 2012, 22:01 »

Tillykke med Rafa! Det bliver desværre nok godt for jer.

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5383: 21 Nov 2012, 22:06 »

Han er ansat til maj.
Dvs at han så kan hente en håndful nye spillere til hans system og så bliver han skiftet ud med en ny  som så henter nye spillere til et andet system.

Det er jo det vi har set længe i Chelsea. Nye trænere køber ind, de bliver fyret, en ny kommer, køber ind osv osv. Der er jo ikke hoved og hale i noget som helst og derfor ender det som det gør i øjeblikket  Skuffet

Interim betyder ganske rigtigt midlertidig, men det betyder jo ikke, at han bare går af i maj. Der er vel en ganske god chance for, at de forlænger med ham, tror jeg. Hvis han producerer de resultater, som man forventer frem til vinteren, ville eventuelle køb da i hvert fald nok indikere, at han bliver. Desuden kan alle hold i verden vel bruge Falcao og i det hele taget synes jeg nonsensen om spilsystemer er noget vås. Han kan spille hvor som helst, måske lige med undtagelse af Barcelona.

JKJ
Gæst

« Svar #5384: 21 Nov 2012, 22:11 »

Interim betyder ganske rigtigt midlertidig, men det betyder jo ikke, at han bare går af i maj. Der er vel en ganske god chance for, at de forlænger med ham, tror jeg. Hvis han producerer de resultater, som man forventer frem til vinteren, ville eventuelle kø hold for 6-8b da i hvert fald nok indikere, at han bliver. Desuden kan alle hold i verden vel bruge Falcao og i det hele taget synes jeg nonsensen om spilsystemer er noget vås. Han kan spille hvor som helst, måske lige med undtagelse af Barcelona.

Et navn gør det jo ikke alene. Hvis han ikke passer i systemmet er det jo fløtende ligegyldigt hvad man hedder.

Real Madrid havde da på papiret måske verdensbedste 6-8 år siden, men de vandt jo intet pga skiftende systemmer og trænere.

Og ja han kan d a sagtens forlænge til sommer, men hvorfor har man så ikke givet ham en længere kontrakt allerede nu så man seriøst kan fa hans ideer implenteret i klubben og holdet. Med alt respekt så tror jeg ikke han er trøner om et år fra dags dato, han er blevet fyret inden.

Sider: 1 ... 357 358 [359] 360 361 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010