home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 568 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826551 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5340: 21 Nov 2012, 10:21 »

... Og det er sikkert Guardiola der bliver vores manager. Han er også en dygtig manager, men han skal sikkert have tid til at implementere hans idéer, men den tid har Roman jo ikke....

Hvis Roman endelig skal fyre RMD, så skal han da have en afløser klar, som af en eller anden grund kan karakteriseres til at være bedre.. Guardiola har CV'et.. Forfremmer han Dermot Drummy, så bliver jeg endnu mere pissed..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5341: 21 Nov 2012, 10:23 »

Hvis der er en, der skal forfremmes bliver det nok Steve Holland. Det er i hvert fald det, jeg selv tror på. Men du har ret, det er en dårlig løsning.

JKJ
Gæst

« Svar #5342: 21 Nov 2012, 10:32 »

Den havde jeg så ikke set komme. En af de mest tåbelige beslutninger, jeg længe har set.

I starten troede jeg faktisk ikke på, at RDM kunne skabe succes i Chelsea, men det har han så siden hen bevist. I starten synes jeg ikke, at han agerede som en cheftræner, men det han har udrettet i Chelsea er ganske enkelt enestående. Han har vist sig at være en fremragende taktiker, og samtidig en mand, der har kunne tænde op under hans hold.

De er gået i stå i PL, er næsten ude af CL.
Synes det er overraskende at fyringen skete så sent, altså at det ikke skete 1-2 timer efter kampen.  Wink

Det er Chelsea vi snakker om, men ved gud hvor ville det hjælpe klubben hvis i rev et år ud af kalenderen og fik spillet et hold sammen, fik jer en koncept, og fik spillere til dette koncept.

Uden sammenligning ellers, så er det jo ren Brøndby det her.
75% af jeres spillere er købt til helt forskeligge koncepter og systemmer. Det er da ikke så sært at spillerne ikke altid ved hvilket taktik og koncept de skal følge.

Det sker nok ikke men jeg tror i vil kunne komme rigtig langt hvis jeres nye træner fik lovning på 2 års fuld ansættelse hvor han fik lov til at køre hans linie og skiftet de folk ud der ikke kunne bruges samt hentet dem der kunne bruges.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #5343: 21 Nov 2012, 10:43 »

Kææææft hvor er det åndssvagt ! Helt psykopat-agtigt skuffet over Chelsea! Håbede virkelig at Roman havde set lyset og droppet sine trænerfyringer hver 6 måned -.- !

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #5344: 21 Nov 2012, 10:53 »

Nu er jeg Spurs fan..
Men alligevel forstår jeg ikke hvorfor Chelsea vælger af fyrer RDM!?'
Han er jo nok en de mænd, der virkelig kan sætte et hold op til de store succes, han overtog for AVB - Vinder CHL og derefter FA - Det er jo vildt på så kort tid, nu ligger i nr 3(?) Er ikke sikker, men deromkring. Så fordi i lige taber til Juventus, så bliver han bare fyret?

Latterligt syntes jeg..

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

verdenskrig
Manager

« Svar #5345: 21 Nov 2012, 11:25 »

Jeg er så som den eneste måske enig i den her fyring isoleret set. Jeg fastholder stadig at jeg ikke kan se hvad det er De Matteo vil med det her hold. For mig at se var han en fantastisk brandslukker, som fik banket noget defensiv forståelse ind på holdet. Men det var jo ikke fordi holdet præsterede mærkbart bedre i PL så vidt jeg husker.  Han er ikke en træner der kan viderføre et offensivt koncept, det anser jeg slet ikke som værende hans filosofi..

Fejlen mener jeg stadig var at fyre AVB. Her var der tale om en mand som havde en plan ( Godt nok langsigtet) men som faktisk ville spille det fodbold man har købt spillere til nu, og som havde det som sin filosofi.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #5346: 21 Nov 2012, 11:29 »

Jeg er så som den eneste måske enig i den her fyring isoleret set. Jeg fastholder stadig at jeg ikke kan se hvad det er De Matteo vil med det her hold. For mig at se var han en fantastisk brandslukker, som fik banket noget defensiv forståelse ind på holdet. Men det var jo ikke fordi holdet præsterede mærkbart bedre i PL så vidt jeg husker.  Han er ikke en træner der kan viderføre et offensivt koncept, det anser jeg slet ikke som værende hans filosofi..

Fejlen mener jeg stadig var at fyre AVB. Her var der tale om en mand som havde en plan ( Godt nok langsigtet) men som faktisk ville spille det fodbold man har købt spillere til nu, og som havde det som sin filosofi.

Er sådan set enig med dig.

Det er bare signalet de sender og lige så snart at der er 3-5 kampe der ikke går deres vej så er det ud af vagten. Brandslukker eller ej.

RDM har altid, imo, en nødløsning eller brandslukker om du vil. Men han fik altså en ny kontrakt fordi han fik 2 pokaler til klubben. Så burde han vel have lidt kredit.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #5347: 21 Nov 2012, 11:44 »

Jeg har lige set det - hvad sker der??  Græder

Vi var jo lige så godt igang - vi var begyndt at bruge de unge spillere mere - vi havde en attraktiv måde at spille fodbold på og vi var langsomt begyndt at acceptere at Lampard og Ashley Cole, Terry måske ikke kommer til at være i klubben for altid.

Og så bliver han fyret fordi vi bliver slået ud af CL - helt ærligt - det er altså alt alt for kort lunte.  Sur

ptrN
Manager

« Svar #5348: 21 Nov 2012, 12:35 »

This.

welbz is dat guy

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #5349: 21 Nov 2012, 12:43 »

Ledelsen i Chelsea er vel efterhånden ved at have spillet fallit. Fyringen af Carlo Ancelotti bider dem stadigvæk bagi. Efter det fyringen af AVB, som med sin koncept og langsigtede planlægning faktisk havde en vision for klubben, en vision som han med de spillere klubben har nu formentlig ville have kunne realiseret. Jeg syntes det er en skam at Chelsea efterhånden begynder at ligne et galehus hvor det er impulsiviteten der råder, i stedet for at holde sig til de planer man har. Ansættelsen af Di Matteo var forkert helt fra start af, da hans filosofi ikke passer til de spillere som Roman A så købte til ham. Jeg tror simpelthen ikke på at det er Di Matteo selv der har ville købe både Hazard, Oscar, Marin og Moses.
Der er snak om at Rafael Benítez skulle blive hans afløser indtil næste sommer, for at Guardiola så skal ovetage posten. Jeg tænker at posten er interessant for Benítez som meget gerne vil tilbage til England og til fodbolden generelt, men må ærligt indrømme, at var det mig der var Guardiola, så ville Chelsea ikke være særlig attraktivt med den fyringshistorik der er nu, især ikke når han formentlig vil forsøge at gøre lidt det samme som AVB.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5350: 21 Nov 2012, 13:05 »

http://www1.skysports.com/football/news/11668/8264706/Bookmakers-favourite-Rafa-Benitez-confirms-his-interest-in-vacant-Chelsea-job

Hold nu op det ville være god humor hvis kongen af mindgames kom tilbage til ligaen. Grin

Derudover er det selvfølgelig en joke, at RDM ikke fik mere tid. I vandt CL for 6 måneder siden, selvom det var røv hamrende heldigt, og så spiller i 3(?) dårlige kampe hvorefter han bliver sacked. Vil en så stor perfektionist som Pep, der klagede over presset i verdens bedste klub, hvor holdet røvbarberede alle, være interesseret i at overtage Chelsea? Jeg tvivler sku. Jeg ved dog ikke om han er den rigtige, men hans CV er da iorden.

Bliver da spændende at se endnu en gang, hvad der skal ske. Kandidaterne er vel Rafa, Pep og Redknapp? JT vil sikkert gå benhårdt efter posten som spillende træner.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #5351: 21 Nov 2012, 15:55 »

Jeg har svært ved at tro, at fyringen skyldes dårlige resulter... Mig bekendt, så havde der vist været et stort skænderi i halvlegen af sidste PL kamp, og mon ikke der ligger en masse i det, som bare ikke er offentlig kendt?

Noget kunne tyde på at der har været en stor frustration over RDM, og at det hele så er kulmineret med denne fyring efter nogle dårlige resultater..

Jeg nægter simpelthen at tro, at man vælger at fyre RDM efter en lille formkrise med nogle sløje resulter. Der må simpelthen ligge noget mere bag det, for ellers er det vist en anden person som skal have sparket! Desværre sidder han bare som ejer, men så er det heldigt at der findes andre steder hvor man kan sparke en mand, så han definitivt kan få en dårlig smag i munden...!

Korzika
Gæst

« Svar #5352: 21 Nov 2012, 16:50 »

Jeg har svært ved at tro, at fyringen skyldes dårlige resulter... Mig bekendt, så havde der vist været et stort skænderi i halvlegen af sidste PL kamp, og mon ikke der ligger en masse i det, som bare ikke er offentlig kendt?

Noget kunne tyde på at der har været en stor frustration over RDM, og at det hele så er kulmineret med denne fyring efter nogle dårlige resultater..

Jeg nægter simpelthen at tro, at man vælger at fyre RDM efter en lille formkrise med nogle sløje resulter. Der må simpelthen ligge noget mere bag det, for ellers er det vist en anden person som skal have sparket! Desværre sidder han bare som ejer, men så er det heldigt at der findes andre steder hvor man kan sparke en mand, så han definitivt kan få en dårlig smag i munden...!
De der har været i omklædningsrummet er de eneste der ved, hvad det virkeligt handlede om. Men fra BBC forlyder det om, at det handlede om forsvarsspillet og ikke om RDM. Så det tror jeg ikke rigtigt på. Det var i hvert fald ikke AVB-Napoli scener, det tør jeg godt love.

Vi kender alle Roman og hans utålmodighed og det er i min opfattelse grunden til fyringen.
« Seneste Redigering: 21 Nov 2012, 16:52 af Korzika » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5353: 21 Nov 2012, 16:58 »

Jeg er egentlig enig med VK, og copy/paster lige min mening som jeg også har skrevet på facebook: Jeg har aldrig ment at Di Matteo var den rette til jobbet, så I min bog er det bedst at man fyrer ham så hurtigt som muligt. Men generelt er det selvfølgelig dybt skammeligt at man fyrer trænere efter ½-1 sæson - hvor er kontinuiteten i det, man får jo aldrig nogen taktik indarbejdet og spillerne købt som passer til spilkonceptet samt spillet dem ind før træneren er røget ud igen. Hvis man havde givet f.eks. AVB længere tid, tror jeg sagtens at det kunne være blevet en succes.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #5354: 21 Nov 2012, 17:15 »

Skal han ikke næsten sættes i forbindelse med Chelsea?

Siden han forlod Liverpool har han vel ret beset været sat i forbindelse med samtlige klubber der har fyret deres træner i PL.

Og jeg vil væde med at hvis Sir A eller Wenger smuttede imorgen, så ville hans navn også sættes i forbindelse med dem.

Jeg tror ikke på ham mere som toptræner. Han gjorde hvad han kunne i Liverpool og fik nok også mere ud af holdet end man kunne forvente.
Men i Inter ødelagde han jo alt med et kanon hold, så jeg ved ikke hvor han står nu.

Sider: 1 ... 355 356 [357] 358 359 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010