home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826529 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5325: 20 Nov 2012, 22:52 »

Eftersom vi ikke kan afgøre det selv, så er jeg ikke særlig rolig.
Vi kan intet gøre. I dag mødte vi bare et bedre hold, og det fik os til at se ekstra ringe ud. Vi var dårlige, men en del af skylden for det skal også tilskrives et af verdens allerbedste mandskaber. Derudover er det som skrevet rimelig tit at dette sker for os efterhånden.

verdenskrig
Manager

« Svar #5326: 20 Nov 2012, 22:57 »

Vi har intet spil koncept.

Vi har ingen gejst.

Vi har ingen angriber.

Vi har 2 ustabile forsvarer.

Kan ikke holde til det mere. Det var den mest pinlige kamp.

Ud med Di Matteo!   

Er der en der skriver på bold.dk Smiley Er det noget i er enige i herinde? For jeg synes godt nok han har fat i noget. Jeg har også i de kampe jeg har set meget svært ved at forstå hvad planen er med jeres spil, andet end at enkeltmandspræstati oner skal afgøre det i sidste ende. Hvad er De Matteos fodboldfilosofi?

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5327: 20 Nov 2012, 22:58 »

Som modspil har jeg lige set denne på Twitter:

Iain Macintosh ‏@iainmacintosh
What Chelsea really need is a ninth manager in eight and a half years. That'll sort it.

verdenskrig
Manager

« Svar #5328: 20 Nov 2012, 23:13 »

Det er jeg også enig i. Kontinuitet er vigtigt. Men det er ikke vigtigt hvis man ikke har den rette mand.

Personligt har jeg aldrig set De Matteo som andet end en brandslukker, som via vilje og en defensiv taktisk disciplineret taktik fik lagt et plaster på såret i Chelsea. Men jeg ser ham ikke som manden der har visionerne til at gennemfører en offensiv bevægelig risikobetonet spillestil som den Chelsea er ved at indfører. Men når Chelsea har så mange individualiser vil det fra tid til anden se pænt ud.

Så kan man være nok så benovet over hans CL triumf, men den blev jo ikke grundlagt på noget som bare er i nærheden af det spil Chelsea prøver at indføre nu.

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5329: 20 Nov 2012, 23:15 »

Vi har intet spil koncept.

Vi har ingen gejst.

Vi har ingen angriber.

Vi har 2 ustabile forsvarer.

Kan ikke holde til det mere. Det var den mest pinlige kamp.

Ud med Di Matteo!   

Er der en der skriver på bold.dk Smiley Er det noget i er enige i herinde? For jeg synes godt nok han har fat i noget. Jeg har også i de kampe jeg har set meget svært ved at forstå hvad planen er med jeres spil, andet end at enkeltmandspræstati oner skal afgøre det i sidste ende. Hvad er De Matteos fodboldfilosofi?

Vi mangler en leder, de er begge ude med skader og det er efter Terry blev skadet første gang, at det hele er gået i smadder. Derudover mangler vi en midtbanespiller, der kan fordele boldende videre til de tre forreste - dette kunne evt. være Hazard, og så kunne Moses eller Marin blive fast mand på den ene kant. Så ville vi også kunne skabe noget mere bredde. Derudover mangler vi selvfølgelig en angriber der kan score på sine chancer - Falcao og så skal vi generelt bare ind i en god periode - Intet fungerede i aften og det har ikke fungeret ordentligt det sidste stykke tid, men det har jo fungeret tidligere på sæsonen.

verdenskrig
Manager

« Svar #5330: 20 Nov 2012, 23:17 »

men det har jo fungeret tidligere på sæsonen.

Men har det ( No offence) ikke også noget med et let startprogram at gøre? Det er jo nu de seriøse prøvelser kommer, og så halter det. Det er vel ikke en ulogisk konsekvens.  Peace

Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5331: 20 Nov 2012, 23:19 »

Men har det ( No offence) ikke også noget med et let startprogram at gøre? Det er jo nu de seriøse prøvelser kommer, og så halter det. Det er vel ikke en ulogisk konsekvens.  Peace
Resultaterne har været der, vi har også været uheldige, bortdømt en enkelt gang og så har vi bare en tendens til at brænde for mange chancer. Noget du som Liverpool-fan må kunne relatere til.

Korzika
Gæst

« Svar #5332: 20 Nov 2012, 23:21 »

Nej, selvfølgelig skal RDM ikke fyres. Kontinuitet er nøglen, og blot fordi Chelsea er inde i en dårlig periode skal det ikke resultere i en fyring af en manager, der har gjort det godt i 90% af hans kampe med holdet. Vi skal heller ikke glemme hvordan Chelsea startede fantastisk ud; også selvom det var et hold bestående af mange nye spillere og et nyt koncept. Jeg er stadig fortrøsningsfuld også selvom vi var Juve underlegne i dag.

verdenskrig
Manager

« Svar #5333: 20 Nov 2012, 23:23 »

Resultaterne har været der, vi har også været uheldige, bortdømt en enkelt gang og så har vi bare en tendens til at brænde for mange chancer. Noget du som Liverpool-fan må kunne relatere til.

Ganske bestemt. Men som følge af så mange individualister som må siges at være i verdenseliten, så vil i altid skabe chancer..

Men når jeg ser jer spille har jeg ofte svært ved at se hvad den helt overordnede plan med det hele er. Har flere gange prøvet at se jeres kampe med henblik på at forstå det, men jeg har svært ved det. Hvad vil du mene er hans filosofi?

Men ja uanset hvad er det jo bare pisse frustrerende at tabe kampe. Men ville egentlig bare høre jeres holdning til jeres træners gøren og laden Thumbs Up

Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5334: 20 Nov 2012, 23:42 »

Ja jeg kan sku ikke se os gå videre fra denne gruppe nu. Kan ikke se Shaktar slå Juventus. Ukraine og Italien er de to mest mafiøse lande i verden så selvfølgelig får de fedtet en kedelig uafgjort hjem. Vi spiller også noget forfærdelig omgang fodbold for tiden så det er helt fortjent vi ikke går videre og som den første forsvarende mester ryger ud efter puljespillet. I samtlige vores udekampe i CL i år har vi spillet osm en pose lort. At vi slår FCN 4-0 i parken var kun pga FCN gik total ned til sidst. Og kan kun give ret i at dette er en fallit-erklæring, og som toppen af kransekagen var lige start-opstillingen, som skriger til himlen over at Roberto håbede på vi kunne forsvare en 0-0 med hjem, men det er bare naivt at tro med det forsvar vi har.

Derudover kan jeg kun håbe på alt ond til Shaktar fremover, alt der minder om respekt til den klub er total væk ovenpå det usmagelige nummer de fik lavet i Parken idag. FØJ FOR HELVEDE, håber du brækker nakken Adriano!! ticked off

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Erzael
Manager

« Svar #5335: 21 Nov 2012, 10:07 »

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5336: 21 Nov 2012, 10:10 »

Det er den største joke nogensinde.

Korzika
Gæst

« Svar #5337: 21 Nov 2012, 10:10 »

OMFG, Roman. Det fremgår ikke nogen steder, at det er ham der har fyret RDM, men det er det jo naturligvis. Han har gjort meget for os, men han skal blande sig uden om de sportslige beslutninger!!! Jeg har det på helt samme måde, som da AVB blev fyret! Han forstår sig ikke på fodbold og det bevidner hans køb om Sheva og Fernando Torres om!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5338: 21 Nov 2012, 10:20 »

Den havde jeg så ikke set komme. En af de mest tåbelige beslutninger, jeg længe har set.

I starten troede jeg faktisk ikke på, at RDM kunne skabe succes i Chelsea, men det har han så siden hen bevist. I starten synes jeg ikke, at han agerede som en cheftræner, men det han har udrettet i Chelsea er ganske enkelt enestående. Han har vist sig at være en fremragende taktiker, og samtidig en mand, der har kunne tænde op under hans hold.

Anfield Road
Manager

« Svar #5339: 21 Nov 2012, 10:21 »

Chelsea laver den sædvanlige fejl igen. Trænersædet er jo efterhånden blevet sværere at holde på end Reals. Og det siger ikke så lidt.  Peace Latterligt synes jeg det er....

Anden fejl blev faktisk begået helt tilbage i sommerferien hvor man ansatte ham. Manden er en af de bedste, måske den bedste, indpiskere og motivatorer. Se bare på Barcelona kampene eks. Men mange klubber har efterhånden lavet den fejl at branmanden også blive permanent chef. Og se hvor mange gange det er gået galt. Det er rigtigt mange gange  Ubeslutsom Manden viste imponerende defensive taktiske evner i foråret, men offensivt kan han bare ikke drive Chelsea fremad. Man har sat sin lid meget til individualisterne såsom Hazard, Mata og Oscar, men de har ikke rigtigt fundet hinanden som man kunne have håbet på. Der har han en del af ansvaret.

Men tåbeligt er min første tanke  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 354 355 [356] 357 358 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010