home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826690 gange)
Dr. Def
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5220: 28 Okt 2012, 22:10 »

Vi er slet ikke klar fra start idag, det må ikke ske at man er bagud 2-0 efter 10-12 minutter i en topkamp, så vinder du ikke kampen. Desuden er det sindsygt at Mata ikke kan bruges på det spanske landshold manden er outstanding for tiden og har været det hele sæsonen inditl nu.

Det røde kort til Torres er en joke af dimensioner længere er den ikke...

Til sidst er der kun at sige: Mark CUNT Clattenburg

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5221: 28 Okt 2012, 22:19 »

Mata er den bedste spanier overhovedet lige nu. Ingen tvivl om det. Ghert skrev tidligere i dag i chatten, at han var verdens klart 3. bedste spiller. Jeg er tilbøjelig til at give ham ret.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5222: 28 Okt 2012, 22:42 »

Vi har sendt en officiel klage over Mark Clattenburg i dag. Han skulle angiveligt have brugt upassende sprogbrug overfor to af vores spillere. Hvad der er sagt, og hvilke spillere det er vides endnu ikke.
Skulle være Mata og Hazard han har kaldt for "wankers"

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5223: 28 Okt 2012, 22:45 »

Han er et ynkeligt menneske...

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5224: 28 Okt 2012, 22:49 »

Men det er så meget lidt sandsynligt, at det er det, der er sket.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5225: 28 Okt 2012, 23:12 »

Nu er der faldet ro i mit sind, og hvis man lige tænker sig om, så laver Clattenburg én fejl i den kamp. Jeg sad og roste ham indtil han viste Torres ud, hvilket vidner om en god præstation fra hans side. Det er linjedommeren, som ikke dømmer offsiden jo, så den kan Clattenburg ikke bebrejdes.
Jeg håber vi har lært noget af sagen med Øvrebo, som endte med at frygte for sit liv. Usmageligt. Det er menneskeligt at fejle, ikke desto mindre er det bittert - især fordi det igen sker mod United, men hvis han har snakket på en upassende måde til vores spillere og det kan bevises, så skal han jo selvfølgelig straffes på en passende måde.

PhilipFlink
Manager

« Svar #5226: 28 Okt 2012, 23:40 »

kan læse rundt omkring, at Chelsea har indgivet en klage til FA, fordi Clattenburg åbenbart skulle ha' sagt racistiske ting til Ramires og Mikel .. Siger De/Chelsea Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5227: 28 Okt 2012, 23:55 »

Vi er slet ikke klar fra start idag, det må ikke ske at man er bagud 2-0 efter 10-12 minutter i en topkamp, så vinder du ikke kampen. Desuden er det sindsygt at Mata ikke kan bruges på det spanske landshold manden er outstanding for tiden og har været det hele sæsonen inditl nu.

Det røde kort til Torres er en joke af dimensioner længere er den ikke...

Til sidst er der kun at sige: Mark CUNT Clattenburg
Helt klart. Men ville det være en joke, hvis han fik direkte rødt for hans stempling på Cleverley's bryst? Tænkte ikke videre over det under kampen, men efterfølgende kan jeg da læse mig til, at mange mener, at han skulle have haft det røde kort allerede der.

TardCore
Ynglingespiller

« Svar #5228: 29 Okt 2012, 08:03 »

Helt klart. Men ville det være en joke, hvis han fik direkte rødt for hans stempling på Cleverley's bryst? Tænkte ikke videre over det under kampen, men efterfølgende kan jeg da læse mig til, at mange mener, at han skulle have haft det røde kort allerede der.

Helt rigtigt. Men det retfærdiggør stadig ikke at han får et gult kort der ikke er der. Smiley

Blue blood runs in my veins and through my blue heart!

Forever a true blue!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5229: 29 Okt 2012, 09:21 »

kan læse rundt omkring, at Chelsea har indgivet en klage til FA, fordi Clattenburg åbenbart skulle ha' sagt racistiske ting til Ramires og Mikel .. Siger De/Chelsea Smiley

Så vidt jeg kan læse mig frem til, så er det rigtigt nok at den ene var Mikel, mens den anden episode skulle være hvor han kaldte Mata for en "Spanish Twat".

Chelsea selv har udtalt: ""This was the most inappropriate language we have heard, that we did not actually say ourselves in almost 10 years of history."

Sorry, kunne ikke lade være Tunge
« Seneste Redigering: 29 Okt 2012, 09:26 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5230: 29 Okt 2012, 09:38 »

Så længe der ikke er racisme involveret, synes jeg egentlig det er passende at dommerne giver lidt tilbage med alt det 'inappropriate language' de skal stå model til fra spillerne i løbet af kampene...

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5231: 29 Okt 2012, 11:18 »

Helt rigtigt. Men det retfærdiggør stadig ikke at han får et gult kort der ikke er der. Smiley
Selvfølgelig  Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5232: 29 Okt 2012, 12:13 »

Så længe der ikke er racisme involveret, synes jeg egentlig det er passende at dommerne giver lidt tilbage med alt det 'inappropriate language' de skal stå model til fra spillerne i løbet af kampene...
Selvfølgelig er det ikke det. Hvis han begynder at kalde folk ting, så er det sgu da ikke i orden! Hvis han siger hold kæft til en spiller, så er det noget andet, men at kalde Mata for "spanish twat", det er sgu da ikke i orden. Spænd hjelmen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5233: 29 Okt 2012, 12:40 »

Selvfølgelig er det ikke det. Hvis han begynder at kalde folk ting, så er det sgu da ikke i orden! Hvis han siger hold kæft til en spiller, så er det noget andet, men at kalde Mata for "spanish twat", det er sgu da ikke i orden. Spænd hjelmen.

Med din indlægshistorik in mente burde det selvfølgelig ikke undre mig at du ikke kan komme med en modargumentation uden nedladende kommentarer, men jeg havde nu alligevel håbet at dit niveau havde hævet sig bare en smule.

Min pointe var egentlig at det burde gå begge veje. Hvis det er i orden for spillerne at kalde dommeren alskens ting, klinger det yderst hult i mine ører at beklage sig hvis dommeren en dag giver lidt tilbage.

Og nej, jeg synes såmænd ikke der er noget galt i 'Spanish twat', hvis spanieren Mata nu tilfældigvis har været en 'twat' i den givne situation. Hvilket jeg af gode grunde ikke ved om han har.

Men lad os nu se, hvis/når det kommer frem hvad der egentlig er blevet sagt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5234: 29 Okt 2012, 12:47 »

Med din indlægshistorik in mente burde det selvfølgelig ikke undre mig at du ikke kan komme med en modargumentation uden nedladende kommentarer, men jeg havde nu alligevel håbet at dit niveau havde hævet sig bare en smule.

Min pointe var egentlig at det burde gå begge veje. Hvis det er i orden for spillerne at kalde dommeren alskens ting, klinger det yderst hult i mine ører at beklage sig hvis dommeren en dag giver lidt tilbage.

Og nej, jeg synes såmænd ikke der er noget galt i 'Spanish twat', hvis spanieren Mata nu tilfældigvis har været en 'twat' i den givne situation. Hvilket jeg af gode grunde ikke ved om han har.

Men lad os nu se, hvis/når det kommer frem hvad der egentlig er blevet sagt.
OK.
Idiot.

Sider: 1 ... 347 348 [349] 350 351 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010