home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 579 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826712 gange)
Sirstaal
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5205: 28 Okt 2012, 16:32 »

Jeg synes uniteds defensiv har haltet den seneste tid, så formoder en Chelseasejr, da begge hold har farlige offensive midler at gøre brug a
Samtidig har united heller ikke Kagawa med.

Så lad da lige det forspring på 6 point komme i hus!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5206: 28 Okt 2012, 16:35 »

Jeg synes uniteds defensiv har haltet den seneste tid, så formoder en Chelseasejr, da begge hold har farlige offensive midler at gøre brug a
Samtidig har united heller ikke Kagawa med.

Så lad da lige det forspring på 6 point komme i hus!
hvis vi vinder er forspringet til City 4 point og 7 ned til United. Ved ikke hvor du får 6 fra Wink

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5207: 28 Okt 2012, 17:50 »

35 minutters mord ved højlys dag, er heldigvis overstået. Ud over Matas chance efter scoringen, har vi intet skabt i åbent spil. Vi mangler tydeligvis bredde. United lukker fuldstændigt af inde i midten og forsvarer intelligent. Vi har de sidste 10 minutter, men på trods af det, skaber vi kun noget på dødbolde og et dårligt udspark fra målmanden. VIGTIGT tidspunkt at score på, og hvor er Mata dog bare vanvittig dygtig på dødbolde. De skal faneme hanke op i dem selv i anden halvleg!

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #5208: 28 Okt 2012, 18:30 »

Ja der skulle også stå 4 Opstemt
- Det gik nok lige en anelse for hurtigt! Smiley

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5209: 28 Okt 2012, 19:00 »

Jeg elsker mit hold. Intet at gøre. Ærgeligt med Ivanovic røde kort, som ødelagde vores vinderchancer, men tror vi havde hevet en uafgjort hjem. Vi dominerer totalt og vi er det bedste hold i Premier League. Så har United fået foræret de første 2 sejre i år, mod Liverpool og os.

Korzika
Gæst

« Svar #5210: 28 Okt 2012, 19:00 »

For satan, hvor var det dog en skandaløs dommerpræstation. Det er desværre efterhånden kutyme, at Manchester United har dommertække. Hvem husker fx ikke det sidste opgør på broen i februar, hvor United får tilkendt to meget tynde straffespark og dermed blev vi frarøvet sejren i det opgør. Det er som om, at det ikke rigtigt er i ens egne hænder, når man møder Manchester United... Desværre.

Det er syndt for fodbolden, at kampe skal ødelægges på den måde. Her taler jeg ikke kun om Chelsea - United, men fx Catania - Juventus og Everton - Liverpool. Alle disse kampe blev spillet i dag og er desværre alle blevet overskygget af dårlige dommerpræstationer. Der skal ryddes op i inkompetencen/korruptionen blandt dommere.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5211: 28 Okt 2012, 19:09 »

For satan, hvor var det dog en skandaløs dommerpræstation. Det er desværre efterhånden kutyme, at Manchester United har dommertække. Hvem husker fx ikke det sidste opgør på broen i februar, hvor United får tilkendt to meget tynde straffespark og dermed blev vi frarøvet sejren i det opgør. Det er som om, at det ikke rigtigt er i ens egne hænder, når man møder Manchester United... Desværre.

Det er syndt for fodbolden, at kampe skal ødelægges på den måde. Her taler jeg ikke kun om Chelsea - United, men fx Catania - Juventus og Everton - Liverpool. Alle disse kampe blev spillet i dag og er desværre alle blevet overskygget af dårlige dommerpræstationer. Der skal ryddes op i inkompetencen/korruptionen blandt dommere.

Hvem husker ikke Drogba's offside mål på Old trafford, der iøvrigt kraftigt med virkede til mesterskabet røg jeres vej, Luiz der ikke blev vist ud på Stamford Bridge og en straffekendelse mod Carrick, der var præcis samme situation som den hvor Luiz havde hånd på bolden i dag?

Lige præcis Chelsea skal ikke føle sif snydt overall mod United ihvertfald.

Men ja, vi havde da dommeren med os idag.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2012, 19:11 af SeRuX » Logged

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5212: 28 Okt 2012, 19:17 »

[b]Hvem husker ikke Drogba's offside mål på Old trafford, der iøvrigt kraftigt med virkede til mesterskabet røg jeres vej, Luiz der ikke blev vist ud på Stamford Bridge og en straffekendelse mod Carrick, der var præcis samme situation som den hvor Luiz havde hånd på bolden i dag?

Drogbas mål til 2-0, på et tidspunkt hvor vi var foran? Det mål der blev scoret ind Welbeck satte den ind med armen? Hvis vi fjerner 1 mål fra hvert hold, så ville chelsea have vundet den kamp 1-0. Do the math.

OG HOLD DIN FED VAMLE KÆFT.

Korzika
Gæst

« Svar #5213: 28 Okt 2012, 19:18 »

[b]Hvem husker ikke Drogba's offside mål på Old trafford, der iøvrigt kraftigt med virkede til mesterskabet røg jeres vej, Luiz der ikke blev vist ud på Stamford Bridge og en straffekendelse mod Carrick, der var præcis samme situation som den hvor Luiz havde hånd på bolden i dag?

Jeg anerkender, at vi også har held med dommerne ind imellem. Men Uniteds dommertække er af en helt anden kaliber. Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #5214: 28 Okt 2012, 19:19 »

Drogbas mål til 2-0, på et tidspunkt hvor vi var foran? Det mål der blev scoret ind Welbeck satte den ind med armen? Hvis vi fjerner 1 mål fra hvert hold, så ville chelsea have vundet den kamp 1-0. Do the math.

Easy.

Desuden har han ret. Vi var heldige i dag, men det har vi bestemt ikke altid været mod Chelsea.

Og tak for kampen. Det var som altid en god kamp. Smiley

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5215: 28 Okt 2012, 19:21 »

Det må du sørme undskylde, men kan ikke love, at jeg vil holde min kæft, da jeg ikke lige ser pointen i det.  Smiley

Men tak for kampen, det var endnu en gang en medrivende kamp. Lad os håbe, der bliver sådan i midtugen også, dog  med en god dommerpræstation.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5216: 28 Okt 2012, 19:43 »

Det må du sørme undskylde, men kan ikke love, at jeg vil holde min kæft, da jeg ikke lige ser pointen i det.  Smiley

Men tak for kampen, det var endnu en gang en medrivende kamp. Lad os håbe, der bliver sådan i midtugen også, dog  med en god dommerpræstation.
Der skulle selvølgelig stå FEDE.
Pointen er at jeg ikke gider læse det lort, du får smidt ud i Chelsea-tråden.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #5217: 28 Okt 2012, 19:51 »

Wow. Det var noget af en kamp der blev spillet. Jeg er træt af de to røde kort. Ivanovic' kan jeg godt leve med, han var nødt til det. Torres står jeg uforstående overfor og det er med til at fjerne det sidste momentum, som Chelsea havde i kampen. At Ærten scorer fra en offside position er selvfølgelig frustrerende, men som en kommentator klogt siger, så er det nemmere at vurdere, når man kan se gengivelser. Havde man sat 1000 mennesker derud, så var der nok 100, der havde set den.

Det var et nederlag, som godt kan have en mere betydende indvirkning på sæsonen end ved første øjekast. Det bliver spændende at se, hvordan Chelsea reagerer på det.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5218: 28 Okt 2012, 19:56 »

Jeg er stolt at, at der i dag skulle et selvmål, to røde kort og et offside-mål til at besejre os. Det er meget bedre end sidste sæson. På Old Trafford synes jeg, vi skal stræbe os efter at få tre mand smidt ud, før vi taber.

Vi gør det godt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5219: 28 Okt 2012, 21:45 »

Vi har sendt en officiel klage over Mark Clattenburg i dag. Han skulle angiveligt have brugt upassende sprogbrug overfor to af vores spillere. Hvad der er sagt, og hvilke spillere det er vides endnu ikke.

Sider: 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010