home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826762 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5160: 01 Okt 2012, 22:06 »

Nu skal jeg lige høre dig, og egentlig også de andre Chelsea fans, om i var ude i lufthavnen i dag og tage imod spillerne?

Det ser i hvert fald ud til at have været en god løsning, da en af mine venner fik billeder sammen med bla. JT, Lampard og Hazard, så ville lige høre om i har også har et par billeder i kan poste, hvor i evt står sammen med nogle af stjernerne? Smiley

Desværre har jeg ikke haft tid til at tage derud pga. arbejde. Derudover, har jeg ikke som sådan et behov for at møde spillerne - så var nok ikke taget derud hvis jeg kunne.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5161: 01 Okt 2012, 22:56 »

God kamp Hcan ville sku gerne være i dine sko i morgen aften  Smiley

Derudover skal kampen give 3 point og jeg tror også at vi slår FCN uden problemer. Jeg tror på en 3-0 sejr på mål af Hazard Torres og JT Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5162: 02 Okt 2012, 13:06 »

Tror på en nem sejr i aften. Vi er inde i en god stime, og kører også FCN over i aften. Tror på en 3-0'er! Torres kommer på tavlen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5163: 03 Okt 2012, 23:37 »

Er der andre end mig, der var på stadion?

Jeg har helt ondt i mavemusklerne i dag efter marchen derned. Da jeg nåede stadion havde jeg ikke mere stemme - føj det var fedt (altså marchen - ikke det med stemmen).
Desværre døde stemningen lidt for mig da vi nåede stadion pga. billetnets inkompetence. Køen var alt for lang! Desuden sad min ven og jeg blandt neutrale, og selvom vi prøvede, så var folk ikke rigtigt med på at give den gas - men den smule stemning som var derinde, blev dog skabt af Chelsea-fansene.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5164: 03 Okt 2012, 23:58 »

Er der andre end mig, der var på stadion?

Jeg har helt ondt i mavemusklerne i dag efter marchen derned. Da jeg nåede stadion havde jeg ikke mere stemme - føj det var fedt (altså marchen - ikke det med stemmen).
Desværre døde stemningen lidt for mig da vi nåede stadion pga. billetnets inkompetence. Køen var alt for lang! Desuden sad min ven og jeg blandt neutrale, og selvom vi prøvede, så var folk ikke rigtigt med på at give den gas - men den smule stemning som var derinde, blev dog skabt af Chelsea-fansene.

Ja jeg var på stadion og med til marchen . Sad selv på neutralpladser desværre prøvede min ven og jeg at lave lidt stemning men der sad de sureste mennesker ved siden af .. Fik nærbillede af big boss efter kampen Smiley .

Vi skal alle være her.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5165: 04 Okt 2012, 06:25 »

Andre end mig som synes at den March ikke varhelt optimal ? Der blev gået alt alt forhurtigt foran, så der var en masse Chelsea fans bagude. Man burde have holdt et par længere pauser så man kunne have samlet alle, specielt det sidste stykke mod parken så man kunne komme samlet derhen. Det var sgu ikke godt nok, og ikke helt det samme når Brøndby går march Wink Desværre mange af de samme sange, men sådan er det jo.

Stemningen inde på stadion var også lidt blandet, har været over og se Chelsea på stamford bridge. og man kan godt mærke en stor forskel på fans, specielt når man er vant til Brøndby stadion. Jeg havde så forestille mig de havde givet den mere gas de engelske fans nu når man var taget helt til københavn, men jeg må bare indse man ikke må og kan sammenligne tingene.
Man kunne jo også have forsøgt at dele afsnittet op, hvor de engelske fans sang f.eks Champions - og vores del, den danske sang Chelsea. Det ville have været så fedt, men ligesom der mangler en styrmand eller to.

General en fed oplevelse hvor det var perfekt at de havde gemt målene til vores ende Opstemt

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #5166: 06 Okt 2012, 15:13 »

Til kampen mod Norwich

Cech; Ivanovic, D Luiz, JT (c), Cole; Mik, Lamps; Mata, Oscar, Hazard; Torres.

Subs: Turnbull, Azpilicueta, Cahill, Bertrand, Romeu, Ramires, Moses.

Vi skal alle være her.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5167: 06 Okt 2012, 15:41 »

Stærk opstiling. Synes vi skulle have roteret noget mere og givet nogle af de yngre og nye kræfter chancen.
Ville gerne have set f.eks. Azpilicueta og Bertrand på bakkerne og Moses for at have en decideret kant. Fornuftigt vi sparer Ramires, glæder mig til at se hvordan Lamps og Mikel fungerer sammen i dag, de har det desværre med at sinke vores angrebsspil.
Jeg Tor vi vinder 4-0 - Alle 4 offensive spillere kommer på måltavlen.

Korzika
Gæst

« Svar #5168: 06 Okt 2012, 15:51 »

Jeg er enig med Hallihallo. Jeg tror dog ikke sejren bliver så overbevisende. Vi skal 100 % ud og hente en sejr, og det kommer vi også til!

KTBFFH!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5169: 06 Okt 2012, 15:57 »

Stærk opstilling og det burde kaste en sejr af sig. Nu sparede vi lidt i midtugen, så jeg synes, at denne opstilling er fin. Jeg tror på en sikker sejr.

Korzika
Gæst

« Svar #5170: 06 Okt 2012, 17:55 »

Dejlig kamp, der resulterede i 3 stensikre point på kontoen!

Jeg syntes virkelig vi spillede en god kamp. Midtbanen var rigtig god. Lamps, Mikel, Oscar, Mata og Hazard spillede alle godt. Torres scorede én kasse, men brændte 2 andre store chancer. Det er ikke godt nok. 

MoM: Juan Mata. I mine øjne var Mata kampens spiller. Han var klasse! Smiley

Vi fortsætter den gode sæsonstart og jeg tror truppens harmoni er superb frem mod nogle rigtig svære opgør efter landsholdspausen.

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #5171: 19 Okt 2012, 12:53 »

Så er det i morgen at endnu et af sæsonens rival opgør finder sted - Jeg blev positivt overrasket over vores sejr mod Arsenal og jeg håber vi kan gøre kunststykket efter i morgen mod Spurs - det bekymrer mig dog lidt at de slog Man Utd, for det tyder på at de kan gøre sig godt mod top holdene. Jeg tror det hele bliver afgjort på angribernes skarphed og der er Torres i lidt dårligere spille form end Defoe så det gør det til en endnu mere tæt kamp. Derudover er der usikkerheden omkring landsholdspausen og hvordan den spiller ind og så selvfølgelig AVB. En ting er sikkert - det bliver super spændende...  Smiley

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #5172: 20 Okt 2012, 11:03 »

Citat
Chelsea confirm John Terry will continue as captain. Except for games when he is sitting on the FA's naughty step, of course
Puha, man var lige nervøs i kort øjeblik. Der er kun én Mr. Chelsea, og det er Big JT.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5173: 20 Okt 2012, 16:04 »

Fantatisk med en sejr over Tottenham, de små cunts!!

Vi spiller en fornuftigt kamp, dog er det første kvarter af 2. halvleg utrolig ringe!! Heldigvis redder Mata os idag, og det er atså en fantastisk assist Hazard får lavet ved 3-2 målet!!

Kampens ringeste spiller var uden tvivl Torres, hold kæft hvor var det vanvittig ringe det han leverede idag! Formentlig den ringeste kamp han til dato har spillet i Chelsea trøjen, han træffer allede forkerte beslutninger idag, han burde være blevet udskiftet før tid Cool

Et kig på stillingen viser også at det ser rigtig godt ud indtil videre i denne sæson, lad os håbe vi kan fortsætte stimen Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #5174: 20 Okt 2012, 17:22 »

Dejligt at kunne se en hel Chelsea-kamp uden at blive forstyrret af alle mulige fra efterskolen. Så kunne jeg nyde Mata, Hazard og Oscar. Hold kæft hvor var de tre gode i dag. Elsker vores nye spillestil, det er sgu dejligt at se på. Torres mangler stadig lige det sidste, jeg tror stadig på at det kommer. Det skal det! I midtugen her kunne vi overveje at starte med Sturridge, bare for at give ham chancen.

Men dejligt med en sejr i dag. Vi ligger nr. 1 og skal nyde tiden på toppen! Nu venter United!

Sider: 1 ... 343 344 [345] 346 347 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010