home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 544 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826790 gange)
Hcan
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5145: 29 Sep 2012, 14:28 »

Udemærket fra vores side indtil videre. Ærgeligt at Torres ikke afslutter i stedet for at tage trækket - mener der er straffespark, Koscielny stikker foden frem, rammer ikke bolden og forhindrer Torres afslutning. Når det så er sagt, så var det en afslutning fra Torres ved målet, som vi har savnet. Han skal ikke have tid til at tænke, han skal bare sætte foden på - det er sådan han scorer.

Oscar har ikke gjort det godt, og jeg håber på at se Moses inde i stedet for ham og så Mata i midten.

Der var altså ikke straffe Hallihallo... det er en klodset Torres, som skulle have skudt istedet for at drible.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5146: 29 Sep 2012, 14:32 »

Der var altså ikke straffe Hallihallo... det er en klodset Torres, som skulle have skudt istedet for at drible.
Er enig i at han skulle have sparket første gang, men mener bare det er klodset lavet af Koscielny.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5147: 29 Sep 2012, 14:33 »

Koscielny løber jo bare ved siden af ham, og da Torres trækker benet bagud for at sparke, rammer han Koscielnys fod. Godt at se at Hcan også kan se det Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5148: 29 Sep 2012, 14:35 »

Jeg vil gerne lige se den igen før jeg udtaler mig, for som jeg husker det stikker han foden frem efter bolden - men hvis han udelukkende løber, så er der selfølgelig ingenting. Men som sagt, stikker han foden frem, så er der straffespark. Smiley

ptrN
Manager

« Svar #5149: 29 Sep 2012, 14:37 »

Er enig i at han skulle have sparket første gang, men mener bare det er klodset lavet af Koscielny.
Det er jo lidt i stil med det straffe Ramsey "lavede", sidste sæson da vi tabte 2-3 til Swansea.

http://www.101greatgoals.com/blog/gif-did-nathan-dyer-actually-stamp-on-aaron-ramsey-swansea-arsenal/

Her træder Nathan Dyer på Ramsey's skinneben, og falder så derefter. Samme kan siges om denne situation, angriberen laver en bevægelse der rammer forsvarsspilleren, ikke omvendt.

Og nej, han stikker ikke foden frem.

welbz is dat guy

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5150: 29 Sep 2012, 14:39 »

Igen, jeg vil gerne lige se den først, men hvis han ikke gør det, så medgiver jeg selvfølgelig at der ikke skal dømmes noget Smiley Synes forresten at I er blevet meget farligere efter scoringen!

Naustratze
Gæst

« Svar #5151: 29 Sep 2012, 14:40 »

Mon ikke de lige tager den i studiet Wink

EDIT: Ser dog ikke sådan ud...

Korzika
Gæst

« Svar #5152: 29 Sep 2012, 16:26 »

Rigtig lækkert med en sejr på en svær udebane! Jeg havde forventet mig mere af Arsenal. Jeg havde troet, at de havde sat os under pres i længere tid af gangen, men det lykkedes de heldigvis ikke med. Derimod kommer deres chancer hist og her. De er tæt på et par gange, men vi har også vores muligheder.

En pæn præstation af holdet! Var dog lidt skuffet over Oscar. Han var ringe i dag. Det er dog ikke nogen nem kamp for en ny ung brasser, og man så bl.a. hans fysiske mangler i denne kamp. Men man kan heller ikke forvente, at han spiller som mod Juve hver gang.

3 point på en svær udebane er altid dejlige. Lad os håbe Spurs tager 1 eller 3 point på OT!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5153: 29 Sep 2012, 16:41 »

Bedste fødselsdagsgave indtil videre! Jeg vil ikke skrive mere, det kan min hånd desværre ikke holde til. Vigtig vigtig sejr!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5154: 30 Sep 2012, 22:29 »

Onside havde her til aften et interview med Frank Lampard. Her fortæller han lidt om hans tid i Chelsea, tilkomsten af Abramovich og generelle op- og nedture i Chelsea-trøjen. Det er et kig værd.

http://onside.dk/premier-league/lampard-frygtede-chelsea-fremtid

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #5155: 30 Sep 2012, 23:14 »

Fedt at Grønkjær lige kunne få sig en snak med sin gamle holdkammerat. Altid lækkert at få spillernes syn på tingene.

Det kommer vel ikke som en overraskelse for nogle, når jeg siger, at jeg hader Chelsea ubeskriveligt meget. Men af en eller anden grund, så har jeg altid godt kunne lide Lampard på et eller andet plan. Ikke alene er han en fantastisk fodboldspiller, men han virker også til at være en meget sympatisk mand. I er heldige at have ham. Faktisk troede jeg ikke, at han havde direkte problemer med AVB, selvom han ikke spillede. Jeg tror egentlig også, at det var dér, succesen udeblev for jer med ham på posten. Der er nemlig ingen tvivl om, at han havde nogle spændende idéer, men jeg tror ikke, at holdet havde tilliden og tiltroen til ham. Så er det også svært for en manager. Men jeg har altid syntes, at det var en kæmpe fejl at fravælge den gamle garde, så at sige.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5156: 01 Okt 2012, 20:10 »

Så er det i morgen at vores dejlige Chelsea hold trisser ind til en omgang bold i Parken, når de møder Farum i min elskede PARK! Havde aldrig troet at jeg skulle stå blandt udeholdet tilhængere til en kamp i Parken, men det skete sku alligevel!

Jeg har i dag fået min billet tilsendt fra Chelsea FC, så jeg ser virkelig frem til en aften blandt de engelske fans! I just love it! Det bliver så kongefedt!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #5157: 01 Okt 2012, 20:14 »

Så er det i morgen at vores dejlige Chelsea hold trisser ind til en omgang bold i Parken, når de møder Farum i min elskede PARK! Havde aldrig troet at jeg skulle stå blandt udeholdet tilhængere til en kamp i Parken, men det skete sku alligevel!

Jeg har i dag fået min billet tilsendt fra Chelsea FC, så jeg ser virkelig frem til en aften blandt de engelske fans! I just love it! Det bliver så kongefedt!

Hvor er min invitation til den kamp..? Syntes godt liiige at du kunne have sikret mig en billet til den kamp også   Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #5158: 01 Okt 2012, 20:21 »

Hvor er min invitation til den kamp..? Syntes godt liiige at du kunne have sikret mig en billet til den kamp også   Wink

Nu er det sådan at man skal være medlem af Chelsea FC for at kunne købe billetter - inden der bliver udsolgt, så du skulle være med i billet klub tingen, ellers kan man kun købe 1 billet Smiley

Derfor mangler invitationen Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #5159: 01 Okt 2012, 20:47 »

Nu skal jeg lige høre dig, og egentlig også de andre Chelsea fans, om i var ude i lufthavnen i dag og tage imod spillerne?

Det ser i hvert fald ud til at have været en god løsning, da en af mine venner fik billeder sammen med bla. JT, Lampard og Hazard, så ville lige høre om i har også har et par billeder i kan poste, hvor i evt står sammen med nogle af stjernerne? Smiley

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 342 343 [344] 345 346 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010