home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826890 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5055: 30 Aug 2012, 21:14 »

Jeg syntes det er en stærk gruppe vi er havnet i. Men samtidig en gruppe, hvor vi selvfølgelig også skal gå videre. Tror på Juve kan gå langt i år, så det bliver spændende at krydse klinger med et stærkt hold. Shaktar har også en god trup med massere af ChL-rutine. Forhåbentlig sælger de Wiliian. Wink FCN-kampene skal naturligvis resultere i 6 point på kontoen. Jeg håber natutligvis, at det bliver nogenlunde nemt at anskaffe sig en billet til kampen. Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5056: 30 Aug 2012, 21:20 »

Jeg håber natutligvis, at det bliver nogenlunde nemt at anskaffe sig en billet til kampen. Smiley

Ja, for der er jo ikke ret mange Chelsea fans i DK der vil have sådan en billet, og bestemt heller ikke ret mange FCN fans der vil se dem i CL  Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Korzika
Gæst

« Svar #5057: 30 Aug 2012, 21:39 »

Ja, for der er jo ikke ret mange Chelsea fans i DK der vil have sådan en billet, og bestemt heller ikke ret mange FCN fans der vil se dem i CL  Wink
FCN har jo snakket om, at de vil sælge billetter i pakker, hvilket jeg ikke er villig til at købe. Hvis de vælger at gå væk fra pakkeløsningen, så tror jeg der er gode chancer for køb af biletter, hvis man er klar det tidspunkt, hvor billetnet begynder at sælge.

Derudover er der jo ikke så mange FCN og Chelsea-fans i Danmark. Nok ikke engang 40K. Men kampen er dog desværre for mig (og andre fans) nok ganske attraktiv for neutrale tilskuere.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5058: 30 Aug 2012, 21:57 »

Iøvrigt frustrerende at vi stadigvæk ikke er kommet af med Malouda og Benayoun der er ingen af dem som får noget der minder om spilletid i denne sæson, så kom af med lortet!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #5059: 30 Aug 2012, 22:00 »

Iøvrigt frustrerende at vi stadigvæk ikke er kommet af med Malouda og Benayoun der er ingen af dem som får noget der minder om spilletid i denne sæson, så kom af med lortet!!
Yossi er vist i snak med nogle klubber. Malouda har jeg ikke hørt noget om. Måske skal vi endda til at ophæve hans kontrakt. Malouda skal have tak for hans arbejde, men han er waste og er ikke den spiller, som han tidligere var.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5060: 30 Aug 2012, 22:07 »

Yossi er vist i snak med nogle klubber. Malouda har jeg ikke hørt noget om. Måske skal vi endda til at ophæve hans kontrakt. Malouda skal have tak for hans arbejde, men han er waste og er ikke den spiller, som han tidligere var.

De må gerne begge ryge gratis, de får formentlig en pæn hyre og de er way over-the-hill til en topklub som Chelsea Wink

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #5061: 31 Aug 2012, 18:47 »

http://www1.skysports.com/football/news/12691/8038043/Chalobah-joins-Watford-on-loan

Chalobah til Watford og Zola.

Zola er Chelsea-mand, så forhåbentligt har en plan med ham. Det skal jo gerne være JT's efterfølger. Håber på det bedste!

PhilipFlink
Manager

« Svar #5062: 31 Aug 2012, 19:58 »

Hvor viser de Chelsea henne af idag Smiley?

Naustratze
Gæst

« Svar #5063: 31 Aug 2012, 19:59 »

« Seneste Redigering: 31 Aug 2012, 22:38 af Naustratze » Logged

bøvle
Manager

« Svar #5064: 31 Aug 2012, 20:03 »

3+

Korzika
Gæst

« Svar #5065: 31 Aug 2012, 20:06 »

Cech
Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole,
Lampard, Mikel,
Ramires, Mata, Hazard
Torres

Startopstillingen der forhåbentligt kan sikre os sæsonens første trofæ. Minus JT er dette vel idealopstillingen. Jeg tror det bliver en ret lige kamp, men håber vi kan trække det længste strå.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #5066: 01 Sep 2012, 00:07 »

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2906850/title/essien-loaned-to-real-madrid

Ret underligt, ikke? Hvis han ikke får spilletid ved jer, hvordan i alverden skal han så få det i Madrid?

PhilipFlink
Manager

« Svar #5067: 01 Sep 2012, 00:09 »

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2906850/title/essien-loaned-to-real-madrid

Ret underligt, ikke? Hvis han ikke får spilletid ved jer, hvordan i alverden skal han så få det i Madrid?

Fordi han bliver sat sammen med Mourinho? Bare fordi man ikke får spilletid i en klub, betyder det ikke man er for dårlig til en anden.. Kan jo have meget at gøre med træneren, spillemåden etc.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5068: 01 Sep 2012, 00:29 »

Det var godt nok elendigt i dag, utroligt man kan spille så dårligt i en finale, vi var næsten i bedste opstilling, eneste der manglede var John, men som Luiz spillede, så havde vi virkelig behov for John.

Synes det er pinligt at man går ind og levere den indsats, de må tage sig lige sammen, eneste positive er at spillerne nu er kommet lidt ned på jorden efter en god start og alt bare ikke fungere uden man yder for det, og det gjor de sgu ikke i dag. Skuffende Skuffet

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Korzika
Gæst

« Svar #5069: 01 Sep 2012, 09:48 »

Ja, det er mærkeligt at udlejde en breddespiller til en anden klub, hvor han nok også bliver breddespiller. Specielt når vi slet ikke er godt besat på den position.

___________________ __________

For satan hvor var det elendigt i går. Jeg så 65 minutter og så slukkede jeg for lortet. Vi møder et hold, der er os overlegen på alle fronter. Defensivt, offfensivt, mentalt, taktisk.

Luiz og Ivanovic var en katastrofe i går. Mikel og Lampard fungerede slet ikke. Og Ramires har simpelthen ikke teknikken til at spille på kanten, når vi skal skabe en kamp! JT havde virkelig været en upgrade i det forsvar. Torres havde heller ikke en skid at bidrage med.

Jeg har virkelig svært ved at huske en kamp, hvor vi har været mere underlegne end den i går. Det var decideret pinligt.

Og Falcao er jo verdensklasse. Andet er der ikke at sige til hans præstation.

Sider: 1 ... 336 337 [338] 339 340 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010