home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 654 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827503 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4920: 26 Jul 2012, 06:10 »

Det blev til et 3-2 nederlag i nat mod MLS All-Stars hvor Jimmy Nielsen også var med. Har desværre ikke set nogen klip fra kampen.

MLS All-Stars (4-4-2 Nielsen (Kennedy h-t); Beitashour, Collin (Valdes 35), DeMerit, Morrow (Corrales 55); Beckham (Farfan 21), De Rosario (c), Alonso (Beckerman 55), Donovan (Pontius h-t); Henry (Zusi 55), Wondolowski (Johnson 59).

Goals Wondolowski 20, Pontius 72, Johnson 90
Booked

Chelsea (4-3-3): Hilario (Turnbull h-t); Ivanovic, Cahill (Chalobah 74), Terry (David Luiz h-t), Cole (Ferreira h-t); Essien (Mikel 60), Lampard (Meireles 60); Ramires (Hazard 60), Marin (Piazon 60), Benayoun (Malouda h-t); Lukaku (De Bruyne 74).
Goals Terry 30, Lampard 57
Booked

Referee Baldomero Toledo
Attendance 19,236

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4921: 26 Jul 2012, 13:08 »

Det blev til et 3-2 nederlag i nat mod MLS All-Stars hvor Jimmy Nielsen også var med. Har desværre ikke set nogen klip fra kampen.

MLS All-Stars (4-4-2 Nielsen (Kennedy h-t); Beitashour, Collin (Valdes 35), DeMerit, Morrow (Corrales 55); Beckham (Farfan 21), De Rosario (c), Alonso (Beckerman 55), Donovan (Pontius h-t); Henry (Zusi 55), Wondolowski (Johnson 59).

Goals Wondolowski 20, Pontius 72, Johnson 90
Booked

Chelsea (4-3-3): Hilario (Turnbull h-t); Ivanovic, Cahill (Chalobah 74), Terry (David Luiz h-t), Cole (Ferreira h-t); Essien (Mikel 60), Lampard (Meireles 60); Ramires (Hazard 60), Marin (Piazon 60), Benayoun (Malouda h-t); Lukaku (De Bruyne 74).
Goals Terry 30, Lampard 57
Booked

Referee Baldomero Toledo
Attendance 19,236

Nu var jeg tæt på at vinde rigtig mange penge, hvis bare Chelsea havde vundet, så derfor holdt jeg mig oppe og så kampen. Jeg kan med det samme sige, at jeg på ingen måde var imponeret af Chelsea. Jeg synes faktisk ikke der var særlig mange forbedringer fra sidste sæson. Spillet gik langsomt og man satsede egentlig bare på individuelle præstationer, men dem var der heller ikke mange af der lykkedes.

Jeg synes I har en rigtig god trup fordi bredden er så stor, men jeg tror samtidig det er enormt vigtig i har denne bredde i truppen, for mange af dem er altså ikke gode nok længere. Essien, Malouda, Mikel og Meireles synes jeg på ingen måde er gode nok. De spillede også elendigt igår synes jeg. Marin var egentlig den eneste der rigtig imponerede mig, selvom Lampard også gjorde det rigtig fint.
Hazard var inde i en halv time cirka, og han spillede forfærdeligt. Det var nok fordi jeg havde lidt flere forventninger til ham, men hver gang han prøvede på noget, mistede han bolden. Han havde vitterlig ingen boldkontrol igår, så en kæmpe skuffelse at se ham spille. Man må håbe det bliver bedre.

I har dog stadig et fantastisk hold, når i lige får krydret offensiven med Torres, Mata og nyindkøbet Oscar.

Hala Madrid!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4922: 26 Jul 2012, 14:49 »

Nu var jeg tæt på at vinde rigtig mange penge, hvis bare Chelsea havde vundet, så derfor holdt jeg mig oppe og så kampen. Jeg kan med det samme sige, at jeg på ingen måde var imponeret af Chelsea. Jeg synes faktisk ikke der var særlig mange forbedringer fra sidste sæson. Spillet gik langsomt og man satsede egentlig bare på individuelle præstationer, men dem var der heller ikke mange af der lykkedes.

Jeg synes I har en rigtig god trup fordi bredden er så stor, men jeg tror samtidig det er enormt vigtig i har denne bredde i truppen, for mange af dem er altså ikke gode nok længere. Essien, Malouda, Mikel og Meireles synes jeg på ingen måde er gode nok. De spillede også elendigt igår synes jeg. Marin var egentlig den eneste der rigtig imponerede mig, selvom Lampard også gjorde det rigtig fint.
Hazard var inde i en halv time cirka, og han spillede forfærdeligt. Det var nok fordi jeg havde lidt flere forventninger til ham, men hver gang han prøvede på noget, mistede han bolden. Han havde vitterlig ingen boldkontrol igår, så en kæmpe skuffelse at se ham spille. Man må håbe det bliver bedre.

I har dog stadig et fantastisk hold, når i lige får krydret offensiven med Torres, Mata og nyindkøbet Oscar.
Spil og resultater i disse kampe betyder ligeså meget som en koprut på ozonlaget - altså minimalt lidt!
Det er udelukkende for at få minutter i benene.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4923: 26 Jul 2012, 15:19 »

Spil og resultater i disse kampe betyder ligeså meget som en koprut på ozonlaget - altså minimalt lidt!
Det er udelukkende for at få minutter i benene.

Resultatet kan i være fuldstændig ligeglade med, men jeg synes nu netop spillet er det vigtigste ved disse træningskampe. Man prøver nogle nye ideer osv, men igår spillede Chelsea meget ideløst. Man satsede på de individuelle præstationer, og der mener jeg også at spillerne skuffede. Det er selvfølgelig en træningskamp, så det kan være fuldstændig ligegyldigt, men spillet vækker bestemt ikke optimisme!

Hala Madrid!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4924: 26 Jul 2012, 15:26 »

Resultatet kan i være fuldstændig ligeglade med, men jeg synes nu netop spillet er det vigtigste ved disse træningskampe. Man prøver nogle nye ideer osv, men igår spillede Chelsea meget ideløst. Man satsede på de individuelle præstationer, og der mener jeg også at spillerne skuffede. Det er selvfølgelig en træningskamp, så det kan være fuldstændig ligegyldigt, men spillet vækker bestemt ikke optimisme!

Jeg er til dels enig med dig. Det handler selvfølgelig en hel del omkring spillet, men med en del udskiftninger, spillere, som endnu ikke får minutter pga. de er kommet sent tilbage fra ferie efter EM samt nyindkøb kan det ikke forventes at spillet er tip top. Det er selvfølgelig det man forsøger at få igang, men nogle gange handler det også om at så mange som muligt for så meget som muligt spilletid, for at få kampformen på plads.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4925: 26 Jul 2012, 21:04 »

Assist fra Oscar i Brasilien - Egypten Smiley
Uden at skulle udråbe ham som den nye Messias, så synes jeg han viser gode takter. Han lader til at have et fremragende blik for spillet.
Han mangler at få lidt kilo på kroppen, men mon ikke de bliver bygget på i Chelsea Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4926: 26 Jul 2012, 21:11 »

...Og endnu en assist der Smiley

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #4927: 26 Jul 2012, 21:44 »

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/120726/chelsea-given-green-light-land-marseille-star-177426
Kunne godt tyde på det her bliver vores næste indkøb. Nogen der kender noget til ham?

Andre der også har hørt at Cavanis kæreste er blevet "overfaldet" og blevet bestjålet i Napoli så Cavani nu overvejer at skifte klub? Kunne være spændende at få ham til klubben !

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4928: 26 Jul 2012, 21:48 »

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/120726/chelsea-given-green-light-land-marseille-star-177426
Kunne godt tyde på det her bliver vores næste indkøb. Nogen der kender noget til ham?

Andre der også har hørt at Cavanis kæreste er blevet "overfaldet" og blevet bestjålet i Napoli så Cavani nu overvejer at skifte klub? Kunne være spændende at få ham til klubben !
Vi skal ikke have flere spillere, slet ikke en pengegrisk Cavani! Det her bliver Torres sæson, han har ingen undskyldninger for ikke at score mere, med de folk han nu har bag sig. Lukaku har også kæmpe potentiale og de to med Sturridge som nødløsning, er rigeligt for mig. Vi har i forvejen for mange offensive spillere, så at smide 300 millioner efter Cavani og 1,5 millioner om ugen, vil ifølge mig være hul i hovedet. Han er dygtig, men vi er super godt dækket ind. Højre back er det eneste de bør tænkes på, hvis det endelig er.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #4929: 26 Jul 2012, 21:54 »

Vi skal ikke have flere spillere, slet ikke en pengegrisk Cavani! Det her bliver Torres sæson, han har ingen undskyldninger for ikke at score mere, med de folk han nu har bag sig. Lukaku har også kæmpe potentiale og de to med Sturridge som nødløsning, er rigeligt for mig. Vi har i forvejen for mange offensive spillere, så at smide 300 millioner efter Cavani og 1,5 millioner om ugen, vil ifølge mig være hul i hovedet. Han er dygtig, men vi er super godt dækket ind. Højre back er det eneste de bør tænkes på, hvis det endelig er.
Ej at forglemme Piazon der også kan spille lidt angriber Wink
Der har vidst været snak om at Lukaku skal lejes ud denne sæson (mener det var til Fulham), og så vi med Sturridge kun.... Som der har været snak om gerne vil væk fordi han er utilfreds med sin rolle i klubben. Så har vi ik så mange reserver igen.
Du har ret i at Torres ingen undskyldninger har mere med de spillere han har omkring sig nu, men det betyder ik at han begynder på at score mål af den grund :/

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4930: 26 Jul 2012, 22:18 »

Ej at forglemme Piazon der også kan spille lidt angriber Wink
Der har vidst været snak om at Lukaku skal lejes ud denne sæson (mener det var til Fulham), og så vi med Sturridge kun.... Som der har været snak om gerne vil væk fordi han er utilfreds med sin rolle i klubben. Så har vi ik så mange reserver igen.
Du har ret i at Torres ingen undskyldninger har mere med de spillere han har omkring sig nu, men det betyder ik at han begynder på at score mål af den grund :/
Det er ikke en målgaranti, nej, men hold da op nogle spillere, han kommer til at have omkring sig. Oscar har været man of the match by far mod Egypten her til aften, og ligner et kongekøb.
Tror ikke Lukaku ryger på leje, men jeg håber så at han får noget spilletid en gang i mellem, så han kan udvikle sig til Drogbas arvtager Smiley
Piazon er ikke decideret angriber, så tror ikke det er en løsning. Tror desværre heller ikke han får så meget spilletid, men håber, HÅBER, at alle får regelmæssige chancer.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #4931: 26 Jul 2012, 22:49 »

Ved godt at Piazon ik er decideret angriber, siger bare at han også godt kan spille pladsen selvom det ik er hans fortrukne hvis nu lukaku bliver udlejet Smiley
Håber også at Lukaku får chancen og McEachran håber jeg virkelig også får noget spilletid!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4932: 26 Jul 2012, 23:09 »

Med indkøbet af Oscar kan der slet ikke vøre nogen tvivl om at vi har alt for mange folk offensivt. VI skal have solgt Benayoun og Malouda og have udlejet McEachran , De Bruyne og  måske Lukaku for at vi ikke har alt for mange spille at holde tilfredse mht. spilletid. Vi mangler muligvis et indkøb til højre back men ellers så skal vi bestemt ikke hente flere spille til klubben i denne sæson!!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

verdenskrig
Manager

« Svar #4933: 26 Jul 2012, 23:48 »

Skal i ikke lige have Ronaldo og Casillas nu hvor i er i gang Tunge

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4934: 27 Jul 2012, 18:35 »

Vi har bestemt et problem med den enorme trup, vi har nu. Den er for stor, og derfor burde vi sælge Benayoun, Malouda og Meireles. Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen i mit hoved med så mange kant- og midtbanespillere. Jeg er stor tiltaler for, at vi giver nogle at de unge Chelsea-gutter chancen. Den chance bliver mindre og mindre, da vi bliver ved med at handle ind.

Hvor skal en mand som Ramires spille henne? Manden kan IKKE bænkes, dertil er han alt alt for god og bestemt en af de bedste midtbanespillere i Europa. Skal han på kanten, eller skal Lampard eller Mikel ofres i start 11'eren? Det bliver meget spændende, men jeg føler, som de fleste andre Chelsea-fans sikkert også gør, at vi er nødt til at sælge ud.

Sider: 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010