home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827576 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4905: 24 Jul 2012, 09:55 »

Det tror jeg ikke han er endnu - Han er da med på træningsturen til USA - Det afhænger nok i høj grad af om vi henter endnu en angriber / offensiv spiller. For som jeg ser det nu, så mangler der en angriber, hvis Lukaku udlejes.
Så har det nok bare været et rygte jeg har fået fat i.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4906: 24 Jul 2012, 22:25 »

Så har vi hentet Thorgan Hazard, Eden Hazards lillebror, som ifølge Eden selv er den mest talentfulde af de to. Forstår ikke købet, med mindre han virkelig er vild og har kæmpe potentiale, men har ellers aldrig hørt om ham før, så jeg er negativ omkring købet - for det første på grund af de mange talenter vi har, som SKAL have spilletid, og for det andet fordi jeg ikke tror han har niveauet. Men hvem ved, kunne da være fedt, hvis han kunne blive ligeså god som storebror Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4907: 24 Jul 2012, 22:45 »

Tror ikke den kære Thorgan vil få spilletid på førsteholdet, men jeg er helt enig med dig. Vi har så meget talent i vores trup lige nu. Han lavede 10 mål, tror jeg, i sidste sæson. Så noget må han kunne.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #4908: 24 Jul 2012, 23:57 »

Ifølge Eden Hazard er Thorgan Hazard kke den mest talentfulde - men Eden Hazard har vist været ude med en ordlyd om at teknisk skulle hans lillebroder var meget bedre :-)

Men ret mig hvis jeg tager fejl.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4909: 25 Jul 2012, 18:27 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2860692,00.html

Så blev det officielt. Vi har købt det brasilianske stortalent Oscar. Jeg har intet at tilføje udover, at jeg synes, det er en håbløs handel. Hvor mange midtbanespillere har vi nu? 37?

KyleBrotzman
Gæst

« Svar #4910: 25 Jul 2012, 18:38 »

Det har vel ingen betydning for Rauls spilletid?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4911: 25 Jul 2012, 18:42 »

Det har vel ingen betydning for Rauls spilletid?
Der er 10 pladser at kæmpe om. Sådan vil det altid være.

Szczesny
Manager

« Svar #4912: 25 Jul 2012, 18:45 »

Så blev det officielt. Vi har købt det brasilianske stortalent Oscar. Jeg har intet at tilføje udover, at jeg synes, det er en håbløs handel. Hvor mange midtbanespillere har vi nu? 37?

Med alle de handler Chelsea foretager sig, så er det jo nærmest som om Abramovich kun lige er ankommet igen. Der bliver godt nok handlet meget, og til store beløb.

Det har selvfølgelig også været tiltrængt i og med at hele den gamle garde snart skal skiftes - det burde man måske bare have set noget før, så man ikke skulle op med det hele på én gang.

Det er meget spændende og viser vel også blot, hvor utilfreds Abramovich var med den forgangne PL-sæson

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #4913: 25 Jul 2012, 19:04 »

Elsker disse indkøb, det kan kun gå godt det her. Og vi har jo finanserne i orden efter vores vidunderlige tur i CL

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4914: 25 Jul 2012, 20:18 »

Elsker købet, og vi må være i stand til at kunne holde truppen frisk med al den mulighed for rotation.
Fremtiden burde være sikret, og nu skal vi altså af med Meireles, Romeu Oriol - som jeg synes har virket lidt for glad for Barca stadigvæk,  og så nok også Essien. En spiller som Malouda, som jeg elsker, burde nok også forlade klubben og Sturridge synes jeg egentlig også vi burde skille os af med. Sturridge ville også kunne skaffe os omkring 130 millioner vil jeg tro. Og Benayoun ser jeg overhovedet ikke have en fremtid i klubben!

Realsitisk set har vi vel disse spillere til at kæmpe om "fast" spilletid til de 5 midtbanepladser.

Hazard, Marin, Lampard, Mikel, Ramires, Mata og Oscar. Det bliver formentlig de spillere som skal dele det meste af spilletiden mellem sig, og det er da en fremragende flok!
I periferien til startopstillingen har vi også nogle spillere, som har potentiale til at overtage pladsen fra en af tidligere nævnte:
Essien, Malouda, Meireles og Kevin De bruyne (ser et stort lys i ham, og tror på han kan bryde igennem i denne sæson, hvis han ikke lejes ud).
Og sidt men ikke mindst har vi nogle yderst talentfulde spillere, som sikkert nok skal få nogle kampe, men væsentligt færre end de øvrige. Disse spillere ser jeg slå igennem i de kommende år.
Piazon, Kakuta (han har åbenlyst, men for os - desværre, meget uforløst potentiale, de gange han har været i aktion), McEachran - Fremtidens mand på midtbanen, Oriol.

Som jeg sagde tidligere synes jeg dog vi skal skaffe os af med et par af disse spillere, og hvis det sker, så synes jeg vi har en super trup. Antallet er i øjeblikket for højt til at de unge spillere kan få de chancer for spilletid, de har brug for, udover Mickey Mouse cuppen.

Jeg tror vores startopstilling blive som følger - i hvert fald indtil jeg har set hvad Oscar for alvor kan for os.

Cech

Ivanovic      David Luiz       John Terry       Ashley Cole

Mikel          Oscar

Ramires                      Mata                           Hazard

Torres

Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4915: 25 Jul 2012, 20:46 »

Jeg kan kun være enig med dig i at det er et totalt overflødigt indkøb, som selvfølgelig gør holdets kvalitet bredere, men er højst unødvendigt taget vores hold i betragtning.

Dog er Kevin De Bryne jo så udlejet til Werder Bremen for sæsonen.

Det positive ved indkøbet er at vi er ved at have holdet for fremtiden, da vi har fået ungdomiseret vores hold - specielt midtbanen, og har et hold for fremtiden.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4916: 25 Jul 2012, 20:53 »

Jeg kan kun være enig med dig i at det er et totalt overflødigt indkøb, som selvfølgelig gør holdets kvalitet bredere, men er højst unødvendigt taget vores hold i betragtning.

Dog er Kevin De Bryne jo så udlejet til Werder Bremen for sæsonen.

Det positive ved indkøbet er at vi er ved at have holdet for fremtiden, da vi har fået ungdomiseret vores hold - specielt midtbanen, og har et hold for fremtiden.
De er i fremskredne forhandlinger - intet er officielt endnu.
I forhold til Oscar, så er han jo netop den type type spiller vi mangler på midtbanen. En lidt mere dybdeliggende playmaker - ligesom Modric, som vi jo har haft jagtet længe.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4917: 25 Jul 2012, 21:21 »

Har aldrig set manden spille, men nu bliver OL da mere spændende at følge. Det må være erstatningen for Frankie, da han desværre ikke spiller for evigt. Eller vil folk bedømme ham som en mere offensiv spiller, eller mere end MC som Frank ?

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4918: 25 Jul 2012, 21:39 »

Har aldrig set manden spille, men nu bliver OL da mere spændende at følge. Det må være erstatningen for Frankie, da han desværre ikke spiller for evigt. Eller vil folk bedømme ham som en mere offensiv spiller, eller mere end MC som Frank ?
Dybdeliggende playmaker umiddelbart. Han har også en næse for mål, så Frankies arvtager kunne han sagtens blive, hvis ikke det bliver McEachran Smiley

Korzika
Gæst

« Svar #4919: 25 Jul 2012, 22:32 »

Jeg er virkelig ærgerlig over, at det ikke er Josh der for chancen på den position, som Lampard pt. besidder og det pt. ser ud som om, at Oscar skal spille. Jeg vil dog ikke være 100 procent sikker på, at det er den position han kommer til at kæmpe om. Oscar er nemlig en naturlig 10'er og det er også den position, som han er "udlært" i. Dog er vi allerede godt besat, da vi har Hazard og Mata (mfl.), der kan spille den position. Oscar er dog versatil, så han kan måske også spille kant.

Men som det ser ud nu, er truppen simpelthen for stor. Men som det ser ut pt., så er De Bruyne på vej til Werder på lån, mens FloMo og Yossi begge ligner færdige spillere. Det er helt klart et plus, men måske skal man overveje også at Kakuta, Raul og andre kan være potentielle salgsobjekter.

Sider: 1 ... 326 327 [328] 329 330 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010