home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  1 Bruger, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827611 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4875: 11 Jul 2012, 14:51 »

Bertrand og Lukaku skal nok begge få deres kampe. Det er jeg sikker på. Men allermest håber jeg, at Josh McEachran slår igennem. Det virker meget meget svært med den stærke midtbane, vi har, men jeg håber inderligt, og har efterhåndet gjort det i et par år eller tre, at han slår igennem. Jeg er sikker på, at han er en fremtidig stjerne.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4876: 11 Jul 2012, 15:09 »

Kevin de Bruyne træner selvfølgelig også med, men det er meningen, at han skal lejes ud. Men han er naturligvis en del af truppen indtil, vi finder en klub, der vil leje ham.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4877: 11 Jul 2012, 17:22 »

Har ikke rigtig set det store i Josh endnu, men han er ung, og det kan sagtens komme, men han mangler at præstere, synes jeg. De Bruyne virker rigtig spændende, men det bliver næppe endnu, vi skal se noget fra ham i Chelsea-trøjen Smiley

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4878: 11 Jul 2012, 17:32 »

Jeg kan under ingen omstændigheder se Ramires blive bænket. Manden var vores bedste spiller i sidste sæson, og hans betydning er enorm. Desuden er Di Matteo ikke så stor fan af Sturridge.

Jeg kan ikke se Essien spille højre back. Desværre. Jeg tror desværre, at Essien er færdig. Han var verdens bedste midtbanespiller i 2009, det holder jeg stadig på, men siden da er det kun gået den forkerte vej. Han er en rotationsspiller nu. Jeg er stor respekt for Essien. Han er en spiller, jeg kan lide. Han piver ikke over at sidde på bænken og kæmper sig altid tilbage fra skader. Han er meget velkommen til at fortsætte i Chelsea, men jeg kan ikke se ham som starter. Hverken på midtbanen eller højre back.

Jeg havde altid troet det var Lampard?

Essien var en rigtig god midtbanespiller, men han var langt fra den bedste i verden. Nu er han færdig og en bænkevarmer i Chelsea er vel fint for ham. Smiley

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4879: 11 Jul 2012, 18:33 »

I 2009 var Essien ustoppelig. Han var i mit hoved den bedste på hans plads som skraldemand og også overordnet set. Desværre langt fra det niveau i dag.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4880: 17 Jul 2012, 14:00 »

http://www.bold.dk/nyt/McEachran-vil-spille-for-Chelsea

Jeg må sige, at jeg synes McEachran virker som et yderst fornuftigt ungt menneske. Ikke bare med denne udtalelse men også generelt. Jeg håber, at han får mange kampe i denne sæson, selv om kampen er meget hård på midtbanen. Han passer godt ind sammen med Mata, Hazard, Torres, Ramires osv, hvis det er den spillestil, Roberto Di Matteo vil indføre. Det tvivler jeg dog på. Mon ikke han lærte lidt af AVB's fejl.

Slå igennem, McEachran.

Korzika
Gæst

« Svar #4881: 17 Jul 2012, 14:48 »

McEachran er et kæmpe talent og har kvaliteter som få. Specielt engelske spillere. Han er fantastisk med bolden og har et sublimt øjeblik.

Han har dog udfordringer. Psykisk og fysisk. Han virker som en lidt genert fyr, men det er mit indtryk, at det er blevet bedre det seneste år og hans lejeophold i Swansea har forhåbentligt givet ham hår på brystet. Fysisk er han lidt klejn i forhold til at spille centralt, men jeg er overbevist om, at det er noget, der bliver arbejdet med og forbedret løbende.

Jeg håber i den grad McEachran slår igennem. Ikke kun på grund af, at han har potentialet til at blive blandt de bedste på hans position, men også fordi, at han er af egen avl. Det ville være fantastisk at se en spiller på førsteholdet, der i den grad har Chelsea-blod i årene.

Han kan forhåbentligt gradvist tage overfor Lampard - det ville være smukt.

Det ser i øvrigt også du som om, at en Oscar-handel kommer tættere og tættere på. Jeg må indrømme, at det efterhånden er ved at være for meget med de indkøb. Jeg mener slet ikke, at det er behov for Oscar. Vi er allerede fantastisk udrustet offensivt, så at købe ham vil bare være dumt. Han er en rigtig god spiller, men vi har i forvejen rigtig gode spillere til de positioner han kan udfylde.

verdenskrig
Manager

« Svar #4882: 17 Jul 2012, 14:57 »

Det ser i øvrigt også du som om, at en Oscar-handel kommer tættere og tættere på. Jeg må indrømme, at det efterhånden er ved at være for meget med de indkøb. Jeg mener slet ikke, at det er behov for Oscar. Vi er allerede fantastisk udrustet offensivt, så at købe ham vil bare være dumt. Han er en rigtig god spiller, men vi har i forvejen rigtig gode spillere til de positioner han kan udfylde.

Det er jo ikke dumt når man til enhver tid har en russer som betaler gildet.. I kunne jo købe 45 spillere, så længe Roman bare holder skansen så kan i jo være ligeglade Smiley

Men ja ser man det ud fra et fornufts princip så er det jo topidioti at hente endnu en spiller til offensiven, specielt når dem i har i forvejen stadig er relativt unge Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4883: 17 Jul 2012, 15:08 »

McEachran er et kæmpe talent og har kvaliteter som få. Specielt engelske spillere. Han er fantastisk med bolden og har et sublimt øjeblik.

Han har dog udfordringer. Psykisk og fysisk. Han virker som en lidt genert fyr, men det er mit indtryk, at det er blevet bedre det seneste år og hans lejeophold i Swansea har forhåbentligt givet ham hår på brystet. Fysisk er han lidt klejn i forhold til at spille centralt, men jeg er overbevist om, at det er noget, der bliver arbejdet med og forbedret løbende.

Jeg håber i den grad McEachran slår igennem. Ikke kun på grund af, at han har potentialet til at blive blandt de bedste på hans position, men også fordi, at han er af egen avl. Det ville være fantastisk at se en spiller på førsteholdet, der i den grad har Chelsea-blod i årene.

Han kan forhåbentligt gradvist tage overfor Lampard - det ville være smukt.

Du har ret i, at McEachran næsten virker for ydmyg. Men det er også derfor, at jeg rigtig godt kan lide ham. Han er så stort et talent, og han behersker det så flot. Men ja, han er ikke fysisk stor, og det skal der arbejdes med.

Oscar er en elendig handel, og vi kommer til at give kassen for ham, hvis vi får ham. Jeg håber det ikke.

Korzika
Gæst

« Svar #4884: 17 Jul 2012, 15:20 »

Det er jo ikke dumt når man til enhver tid har en russer som betaler gildet.. I kunne jo købe 45 spillere, så længe Roman bare holder skansen så kan i jo være ligeglade Smiley

Men ja ser man det ud fra et fornufts princip så er det jo topidioti at hente endnu en spiller til offensiven, specielt når dem i har i forvejen stadig er relativt unge Smiley
En Champions League sejr hjæler naturligvis også en del på det og kombineret med holdets aldrende rygrad og FFP's indtræden, så er det ikke ufornuftigt at bringe nye kræfter ind. Champions League sejren sikrer i øvrigt også, at det bliver gjort på en måde, hvor det ikke er Roman der finansierer hele gildet. Tværtimod.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4885: 17 Jul 2012, 15:22 »

En Champions League sejr hjæler naturligvis også en del på det og kombineret med holdets aldrende rygrad og FFP's indtræden, så er det ikke ufornuftigt at bringe nye kræfter ind. Champions League sejren sikrer i øvrigt også, at det bliver gjort på en måde, hvor det ikke er Roman der finansierer hele gildet. Tværtimod.

I sidste ende er det vel Roman der betaler det hele? For ellers ville Chelseas CHL penge da lune godt i det kæmpe underskud de havde? Men det har Roman vel dækket, og så kan de bruge CHL pengene på nye spillere? Smiley

Manchester United

verdenskrig
Manager

« Svar #4886: 17 Jul 2012, 15:25 »

Selvfølgelig, og jeres seneste offensive køb af Mata, Marin, samt Hazard er virkelig gode, og alle nogle jeg gerne så i min egen klub Smiley. Der er også en rigtig god fremtid i dem.

Men man behøver nok ingen bachelor på uni, for at se at uden Romans penge så ville Chelseas økonomi være et bundløst hul, men det kan man jo som Chelsea fan være ret ligeglad med. Det ville jo først være skidt hvis han en dag sagde slut crazy 

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4887: 18 Jul 2012, 14:39 »

Mon ikke Oscar skal afløse Malouda som er meget tæt på at være fortid i Chelsea? At prisen så er meget pebret kan vi godt blive enige om, men jeg synes i den kamp jeg har set ham i mod Danmark for landsholdet at han er en rigtig lovende spiller, som om nogle år kan blive den helt store stjerne his han bliver brugt rigtigt og ført frem stille og roligt. Jeg så dog gerne vi snart fik den højreback som vi mangler lige pt. til at give Ivanovic noget konkurrence. Rygterne med Maicon er døet noget hen på det sidste ham så jeg ellers gerne man hentede, han koster ikke det store ifht. hans kvaliteter og kan sagtens spille et par år på højt niveau endnu.

I nat har vi første træningskamp på vores USA tour mod Seattle og da jeg har fødselsdag idag så vinder vi naturligvis denne kamp  Cool

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #4888: 19 Jul 2012, 08:14 »

I nat har vi første træningskamp på vores USA tour mod Seattle og da jeg har fødselsdag idag så vinder vi naturligvis denne kamp  Cool
Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Jeg så desværre ikke kampen, men vi vandt kampen 4-2!

Highlights:
http://www.101greatgoals.com/gvideos/seattle-sounders-2-chelsea-4-longer-highlights/

Chelsea first half
(4-2-3-1): Hilario; Chalobah, Ivanovic (c), David Luiz, Ferreira, Mikel, McEachran; Benayoun, Hazard, Marin; Lukaku.

Chelsea second half (4-2-3-1): Blackman; Hutchinson, Ivanovic (Kane 63), Cahill, Ferreira (Saville 63); Essien, Lampard (c); Ramires, Hazard (Kakuta 63), De Bruyne, Lukaku (Piazon 63).

Goals Lukaku 2, 43 Hazard 10, Marin 39

Det er altid svært at udlede noget efter en preseason kamp, men jeg har læst mig til, at Chelsea skulle se rigtig farlige ud i kontraspillet, hvor Marin og Hazard begge er dygtige til at placere sig, når modstanderholdet er i posession. Det illustrerer nogle af vores mål også!

ptrN
Manager

« Svar #4889: 19 Jul 2012, 11:00 »

Hooold nu kæft Lukaku er et ordentligt klyn.

Desuden lidt sjovt at begge jeres nye kanter scorer hver sit mål der bliver rettet af.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 324 325 [326] 327 328 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010