home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827748 gange)
PhilipFlink
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4785: 04 Jun 2012, 02:02 »

Drogba har vel heller aldrig været i top 3, i Ballon d'Or ?.. Henry har alligevel været i top 3 mindst 2 gange..

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #4786: 04 Jun 2012, 02:02 »

Ærlig snak: Her er ingen debat - Jakob er gået i Troll-mode. Han begrunder ikke sine påstande og er konstant selvmodsigende. Jeg ønskede en saglig debat, hvilket jeg håber kunne ses på mit tidligere indlæg 1-2 sider tilbage i tråden, dog med lidt stavefejl. Jakob vælger så (u)bevidst, at ignorere mit indlæg af årsager jeg ikke kender til. Pointen er, at indlægget lagde op til debat, men blev ignoreret fordi det gik under huden på Jakob - hands down, her er ingen debat af komme efter. Kun en uforstående, uvidende Chelsea-supporter der groft sagt bliver kneppet af sin egen påstålighed.

Thaurat al Shabab

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4787: 04 Jun 2012, 02:02 »

Kom nu med det gode lange indlæg, hvor du har en masse punkter der gør Didier Drogba bedre end Thierry Henry.

Jeg vil virkelig gerne se det.

Så kan vi tage debatten videre der fra.

Det gør han ikke til en bedre spiller, men det skal med i ens vurdering, og det kommer det tydeligvis ikke i din. Og det kunne man da se, han var allerede på vej i Arsenal og så gik det galt i Barcelona. Kom ikke og sig at det ikke var sket, for det var det.

Hvor fra ved du det var sket?
Det er kun gætterier, og det kan vi ikke bruge til noget...
Gik det galt i Barca, 19 ligamål i en sæson?? Hmmm, Drogba og 19+ ligamål???

Hvorfor skal det i øvrigt med i ens vurdering? "Det gør ham ikke til en bedre spiller," siger du flot selv. Vi diskuterer ikke synet på spilleren, men hvem der er bedst.

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller

« Svar #4788: 04 Jun 2012, 02:03 »

Nu skal du heller ikke glemme, hvis det ikke var for Cech, var Drogba blevet skurken, men så hurtigt vender fodbolden..

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4789: 04 Jun 2012, 02:03 »

Ærlig snak: Her er ingen debat - Jakob er gået i Troll-mode. Han begrunder ikke sine påstande og er konstant selvmodsigende. Jeg ønskede en saglig debat, hvilket jeg håber kunne ses på mit tidligere indlæg 1-2 sider tilbage i tråden, dog med lidt stavefejl. Jakob vælger så (u)bevidst, at ignorere mit indlæg af årsager jeg ikke kender til. Pointen er, at indlægget lagde op til debat, men blev ignoreret fordi det gik under huden på Jakob - hands down, her er ingen debat af komme efter. Kun en uforstående, uvidende Chelsea-supporter der groft sagt bliver kneppet af sin egen påstålighed.
Du er en verdensmand. Jeg er glad for, at du er på siden. Du er en gevinst.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4790: 04 Jun 2012, 02:04 »

Jeg ønskede også en saglig debat.

Håber på et godt langt fyldigt indlæg fra Chelsea-lejren.

Enig, i det hele. Desværre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4791: 04 Jun 2012, 02:07 »

Kom nu med det gode lange indlæg, hvor du har en masse punkter der gør Didier Drogba bedre end Thierry Henry.

Jeg vil virkelig gerne se det.

Så kan vi tage debatten videre der fra.

Hvor fra ved du det var sket?
Det er kun gætterier, og det kan vi ikke bruge til noget...
Gik det galt i Barca, 19 ligamål i en sæson?? Hmmm, Drogba og 19+ ligamål???

Hvorfor skal det i øvrigt med i ens vurdering? "Det gør ham ikke til en bedre spiller," siger du flot selv. Vi diskuterer ikke synet på spilleren, men hvem der er bedst.
Henry var blevet dårligere i Arsenal, hvis han var blevet. Det ved alle. Han kom til et hold, hvor man kunne gå på vandet, og havde det for let. Henry var blevet dårligere i Arsenal = Det havde ikke været en fordel for ham i denne diskussion. Drogba blev = En ulempe for ham i denne diskussion.

Det jeg vil frem til er, at det ikke skal trække Drogba ned, at han blev i Chelsea, da han havde toppet, mens Henry forlod Arsenal på toppen. Drogba havde en mission, og derfor blev. Den mission fuldførte han så selv i år med et af hans vigtige mål. Så vigtige mål som Henry aldrig har lavet.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4792: 04 Jun 2012, 02:11 »

Hvordan ved alle det?
Jeg er ikke spåkone - og en tanke siger mig, at du heller ikke er - selvom du gerne vil være det.

Havde han det nu for let i Barcelona, var han ikke en skuffelse før?

Og naturligvis trækker det ned for Drogba. At han vælger et karrierevælg, har vel en betydning. Fint, at han har vundet Champions League. Hvor meget personlig hæder han har vundet?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #4793: 04 Jun 2012, 02:11 »

Henry var blevet dårligere i Arsenal, hvis han var blevet. Det ved alle. Han kom til et hold, hvor man kunne gå på vandet, og havde det for let. Henry var blevet dårligere i Arsenal = Det havde ikke været en fordel for ham i denne diskussion. Drogba blev = En ulempe for ham i denne diskussion.

Det jeg vil frem til er, at det ikke skal trække Drogba ned, at han blev i Chelsea, da han havde toppet, mens Henry forlod Arsenal på toppen. Drogba havde en mission, og derfor blev. Den mission fuldførte han så selv i år med et af hans vigtige mål. Så vigtige mål som Henry aldrig har lavet.

Det stikker helt af for dig min ven.
"Henry var blevet dårligere i Arsenal, hvis han var blevet. Det ved alle". Det her niveau er simpelthen helt igennem vanvittigt lavt. Der er jo ingen arguementer Jakob, istedet kaster du om dig med påstande. Kom nu ind i kampen!

Thaurat al Shabab

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4794: 04 Jun 2012, 02:18 »

Når man kigger på den første sæson så var han da uden tvivl en skuffelse, der var næppe nogen Barcelona fans der var tilfredse med købet i den sæson. Det kan man på ingen måde komme uden om, at holdet så kørte helt vanvittigt sæsonen efter, og succesen gav flere mål til den flotte fyr det er jo så hvad det er, og når han til sidst var så vanvittig at man var nødt til at sende ham til New York, så er der alligevel ikke så meget at komme efter, så ud af 3 sæsoner havde han en god sæson. Så må det være op til den enkelte om det skulle være tilfredstillende. Men derfor kan det jo stadig sagtens have været for let, når man loller rundt på early-Barca dream team. Det ene udelukker jo ikke det andet?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4795: 04 Jun 2012, 02:19 »

Hvordan ved alle det?
Jeg er ikke spåkone - og en tanke siger mig, at du heller ikke er - selvom du gerne vil være det.

Og naturligvis trækker det ned for Drogba. At han vælger et karrierevælg, har vel en betydning. Fint, at han har vundet Champions League. Hvor meget personlig hæder han har vundet?
Du henviser til de 19 mål og jeg siger, at han kom til at hold, der med afstand var verdens bedste, og havde det for nemt. Man vandt ligaen i overlegen stil og tog også Champions League. Desuden var der flere spillere, der lavede flere mål end Henry det år. Året efter lavede han kun 4 mål i ligaen for Barcelona. Det er satme ikke imponerende, så nedad bakke det gik det uden tvivl.

Desuden spiller du ikke for personlig hæder, men for holdet, og Drogba har vundet masser af titler med Chelsea.

Derudover synes jeg også, det er en faktor, at Drogba stadig er en stjerne i PL. Det ville Henry ikke være, det så vi i hans korte ophold i Arsenal for nyligt. Der er trods alt kun cirka et halvt års forskel på de to.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4796: 04 Jun 2012, 02:21 »

Det stikker helt af for dig min ven.
"Henry var blevet dårligere i Arsenal, hvis han var blevet. Det ved alle". Det her niveau er simpelthen helt igennem vanvittigt lavt. Der er jo ingen arguementer Jakob, istedet kaster du om dig med påstande. Kom nu ind i kampen!
Det er jo bare at åbne øjnene. Han kom til verdens bedste hold og en dårligere liga, og han faldte igennem. Hvordan tror du, det var gået i Arsenal? Det er bare at lægge to og to sammen.

PhilipFlink
Manager

« Svar #4797: 04 Jun 2012, 02:23 »

Derudover synes jeg også, det er en faktor, at Drogba stadig er en stjerne i PL. Det ville Henry ikke være, det så vi i hans korte ophold i Arsenal for nyligt. Der er trods alt kun cirka et halvt års forskel på de to.

Ja 2 mål i 4 kampe i PL ... dårligt .. Drogba, 24 kampe, 5 mål .. Flot

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4798: 04 Jun 2012, 02:26 »

Hvordan ved du at Henry ikke vil være en stjerne i PL i dag? Hvor ved du det fra?

Og hvordan så vi det, når han blev skiftet ind i 4 kampe? Jeg synes ikke rigtig vi fik set hvad Henry kunne.

Naturligvis er Drogbas niveau højere nu. Han spiller i Premier League og træner med bedre spillere, Henry spiller i Major Soccer League.

Det kan du ikke bruge som et argument.

Sig mig med ARGUMENTER, hvorfor Drogba er bedre. Jeg føler ikke rigtig jeg har hørt andet end at han har scoret flere vigtige mål end Henry og at han er bedre med hovedet.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4799: 04 Jun 2012, 02:27 »

Desuden spiller du ikke for personlig hæder, men for holdet, og Drogba har vundet masser af titler med Chelsea.

Messi spiller også for sit hold, men får en masse personlig hæder.

De to ting plejer ofte at gå hånd i hånd.

Sider: 1 ... 318 319 [320] 321 322 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010