home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  1 Bruger, 855 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827830 gange)
MBJ
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4725: 30 Maj 2012, 15:59 »

Jeg er splittet. Guardiola er en fantastisk manager, men hvis han er træt og udbrændt er Di Matteo bedre Wink Men hvis han har tænkt sig at vi skal spille som Barcalona med korte afleveringer og en boldbesiddelse på 75% så har jeg ikke lyst til at få ham som træner, overhovedet!

Hvis han derimod også selv vil have nye udfordringer taktisk og spille en direkte offensiv spillestil kombineret med en solid defensiv er jeg meget åben. For han er om nogen manden der kan gøre netop dette.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4726: 30 Maj 2012, 16:20 »

Jeg er splittet. Guardiola er en fantastisk manager, men hvis han er træt og udbrændt er Di Matteo bedre Wink Men hvis han har tænkt sig at vi skal spille som Barcalona med korte afleveringer og en boldbesiddelse på 75% så har jeg ikke lyst til at få ham som træner, overhovedet!

Hvis han derimod også selv vil have nye udfordringer taktisk og spille en direkte offensiv spillestil kombineret med en solid defensiv er jeg meget åben. For han er om nogen manden der kan gøre netop dette.
Fuldstændig enig. Vi må simpelthen ikke gøre det værste, vi kan, som er at ansætte en manager, der er udbrændt(for en tid ihvertfald)!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4727: 30 Maj 2012, 16:26 »

Det ville vel være et typisk Chelsea "køb". Han har ikke rigtig bevist det store (bevares, han har vundet meget, men det ville jeg sgu også kunne med det Barca hold), er ung og har haft en meget kortvarig trænerkarriere og lever meget på sit navn. Det er lidt et make-or-break 'køb' hvis man henter ham. Jeg kunne sagtens forestille mig at man med Guardiola igen stod med en manager der kun halvt kunne gennemføre et koncept og så stod man og manglede en ny igen i løbet af sæsonen eller når den er færdig.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4728: 30 Maj 2012, 16:41 »

Jeg vælger at påstå at Guardiola har mere status og er en bedre træner end Villas-Boas. Derfor tror jeg også, at hvis man henter Guardiola, så ser vi et stille og roligt skift i taktikken. Ikke som med Villas-Boas, hvor alting gik lidt for stærkt.

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #4729: 30 Maj 2012, 16:51 »

Jeg tror, at Pep har flere krav til klubben han skal ansættes i, end klubben har til ham. Jeg anser ikke Pep som værende typen, der kun engagerer sig 1. holdstruppen, men derimod typen der elsker og nyder at følge og udvikle spillere helt nede fra ungdomsrækkerne. Derudover har vi set flere eksempler på, at han har været god til at hive forholdvis ukendte B-spillere op, som imod al forventning har slået igennem. Pedro, Tello og Cuenca er vel de mest oplagte eksempler.
Jeg er dog meget usikker på, om Chelsea/Abramovich er klar til at acceptere Peps vilkår, idet samtlige Chelsea-hold skal adoptere hans filosofier og omstille sig fuldstændigt. Dermed ikke sagt, at vi kommer til at se et Barca v2, fordi jeg tror Pep tykker på idéen om, at kombinere PrLs direkte stil med Barcas boldbesiddende og temposkiftende stil. Efter min mening er dette også hvad Chelsea virkelig mangler - at kontrollere en kamp med bolden ved fødderne uden at blive for angrebsivrige eller passive.
Jeg ved godt, at sandsynligheden for at Pep kommer til Chelsea er minimal, men scenariet er ikke utænkeligt.

Thaurat al Shabab

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4730: 02 Jun 2012, 02:20 »

Efter Hazard´s bekræftelse af et skifte til klubben, forventningen om Hulk´s snarlige transfer og de nu svirende rygter om at Van der Wiel også er på vej, har min, til at starte med euforiske tilstand, så småt lagt sig.
Købet af Hazard er i mine øjne helt genialt - vil jeg lige indskyde. Løntung ganske vidst og endnu ikke prøvet mod de allerstørste, men intet kan tage det fra ham, han har vist i Lille og han virker præcis som den type vi mangler.
Nu har vi så længe været kædet sammen med Hulk, som eftersigende skulle koste en større transfersum end Hazard og ingen tvivl om at han er en dygtig spiller, jeg længe har søgt at få til klubben. Men nu når vi står på nippet til at hente ham, tænker jeg, er han virkelig over 300 millioner kr. værd for os, samt 1 mio. i ugen i løn, med tanke på at vi får både Marko Marin og stortalentet Kevin De Bruyne til klubben, som jeg efter utallige youtube-klip, allerede er blevet en stor fan af.
Jeg synes personligt at truppen bliver for stor, selv efter at vi har offloaded Drogba, muligvis Kalou og Bosingwa.  Hulk er en fantastisk spiller, og jeg tror han ville gøre det godt i klubben, men hvorfor ikke spare de 325 mio. og den tunge løncheck, når vi nu har så talentfulde spillere til positionen? Vi har desuden også Malouda, som jeg i øvrigt synes vi skal sælge.
Så er der tale om Van der Wiel. Det er en anden sag. En ung, 22-årig højreback, som enten skal agere reserve til Ivanovic, hvilket jeg håber, for Ivanovic er da bare for dygtig i min optik, eller også er han udset til at erstatte ham, og skubbe Ivano ud på bænken - ikke et utænkeligt, men umiddelbart ikke-ønsket scenarie for mig. Det er godt med kamp om pladserne, så thumbs op herfra til det køb lige ledes.
Jeg mener ikke at vi bør hente flere spillere end Hazard og Van der Wiel, med tanke på at båd MM og KDB kommer til klubben.

Følgende opstilling ville være fremragende i min optik:

Cech

Ivanovic - Luiz/Cahill - Terry - Cole

Mikel/Ramires

Ramires/Lampard - Mata

Kevin De bruyne                 Hazard

Torres

Det smerter mig at jeg ikke umiddelbart kan se Lamps gå ind i startopstillingen, men så kan vi få en masse rotation Smiley Han er jo også ved at være oppe i årene. Ramires har en fantastisk dynamik og Mikel har bare været fremragende på den defensive midtbane på det sidste. Mata er selvskrevet og får selvfølgelig en mere offensiv rolle, og skal finde hullerne mellem forsvar og midtbane og dermed være bindeleddet i angrebet. I KDB og Hazard får vi to driblestærke, hurtige, kreative spillere - begge med fremragende sparketeknik. Hazard er formentlig den mest målfarlige og mere selvisk end De bruyne, men til gengæld har de Bruyne en utrolig uselvisk tilgang til tingene og er god til at finde sine modspillere. Attitudemæssigt er det umiddelbart to forskellige typer - den ydmyge og den mere egocentrerede, men det passer mig fint med en god blanding af disse.

Jeg håber personligt vi skiller os af med: Malouda, Kalou, Meireles, Romeu (eller Essien - som engang var min favoritspiller, og som jeg ville elske at se tilbage i storform, men som i øjeblikket ikke har niveauet. Det kan dog komme igen, forhåbentligt, og selvom Romeu er dygtig, ser jeg kun plads til én af dem, med mindre de kan finde sig at få de små kampe, samt en udeladelse fra holdkortet i de store kampe), Benayoun, Ferreira, Sturridge. Større udrensing, i know, men det ville cutte gevaldigt i vores lønbudget, og vi kunne forhåbentligt få  flere talenter op i førsteholdstruppen såsom: Kakuta, McEachran, Sam  Hutchinson, Piazon osv.

McEachran håber jeg bliver lejet ud, evt. til 1. divisionsfodbold i England, mens jeg synes Kakuta skal tages op til vurdering. Kæmpe talent, men han skal prøves af efterhånden. Lucas Piazon kan godt klare et år mere i ungdoms/reserveholdstruppen, mens jeg håber Sam Hutchinson vil være villig til at gøre det samme.

____

Ved ikke hvordan jeg reagerer, hvis Hulk kommer til klubben, det kunne jo være nice, men så bliver De Bruyne nok udlejet igen og ham vil jeg altså gerne se i klubben, og vil self. gerne se klubben spare nogle penge.

Bare lige nogle strøtanker! Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4731: 03 Jun 2012, 15:22 »

Jeg tror ikke helt, jeg forstår hvor god, han er.

https://www.youtube.com/v/danDhmPGTgc

EDIT: Jeg kan ikke finde ud af det YouTube-gøgl der.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4732: 03 Jun 2012, 22:30 »

Jeg tror ikke helt, jeg forstår hvor god, han er.

https://www.youtube.com/v/danDhmPGTgc

EDIT: Jeg kan ikke finde ud af det YouTube-gøgl der.

Han kan vel kun beskrives som den bedste og mest konplette angriber der nogensinde har spillet i Chelsea, måske endda den bedste der har været i PL!

Mandens betydning for Chelsea kan ganske enkelt ikke beskrives med ord. LEGEND King Drogba

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Chamberlain15
Manager

« Svar #4733: 03 Jun 2012, 22:34 »

måske endda den bedste der har været i PL!

Thierry Henry slår han altså ikke.
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 22:35 af Chamberlain15 » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4734: 03 Jun 2012, 22:39 »

Thierry Henry slår han altså ikke.

Det er vel en smagssag hvem man foretrækker af dem. Drogba har fysikken Henry var hurtigere. Begge var fremragende afsluttere og kunne sparke dødbolde. Som sagt det må være afhænngig af hvilket spillestil det hold man skal bruge spilleren på har.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4735: 03 Jun 2012, 22:43 »

Han kan vel kun beskrives som den bedste og mest konplette angriber der nogensinde har spillet i Chelsea, måske endda den bedste der har været i PL!

Mandens betydning for Chelsea kan ganske enkelt ikke beskrives med ord. LEGEND King Drogba

Det vil jeg også sige er en overdrivelse - han er ikke den bedste der har været i Premier Leagues tyve årige historie.

Men han er bestemt en fantastisk fodboldspiller.

Alle folk er helt vilde med ham lige nu, da han sikrede Chelsea et CHL-trofæ - men hvor mange mål har han lavet i år? Sammenlign det med folk som Henry, Shearer osv. scoringsnit pr. sæson de har spillet i PL.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4736: 03 Jun 2012, 22:55 »

Det vil jeg også sige er en overdrivelse - han er ikke den bedste der har været i Premier Leagues tyve årige historie.

Men han er bestemt en fantastisk fodboldspiller.

Alle folk er helt vilde med ham lige nu, da han sikrede Chelsea et CHL-trofæ - men hvor mange mål har han lavet i år? Sammenlign det med folk som Henry, Shearer osv. scoringsnit pr. sæson de har spillet i PL.

Han er blevet topscorer 2 sæsoner i PL hvor han scorede 30 mål i sæsonen. I år spillede han ikke særlig meget under Vilas-Boas og var efterfølgende til African Cup. Han har lavet 157 mål i 274 kampe for Chelsea, det er så alle turneringer.
Drogba var allerede en stjerne inden han sikrede CL trofæet. Men er som sagt en smagssag

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4737: 03 Jun 2012, 23:10 »

Han er blevet topscorer 2 sæsoner i PL hvor han scorede 30 mål i sæsonen. I år spillede han ikke særlig meget under Vilas-Boas og var efterfølgende til African Cup. Han har lavet 157 mål i 274 kampe for Chelsea, det er så alle turneringer.
Drogba var allerede en stjerne inden han sikrede CL trofæet. Men er som sagt en smagssag

Naturligvis er han en stjerne. Det kan ingen af os pille ved.

Men jeg synes ikke han er den bedste.

Ja, han spillede ikke ret meget i starten med AVB. Men de sidste par sæsoner, har han heller ikke været noget nævneværdigt.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4738: 03 Jun 2012, 23:17 »

Hvordan har Henry gjort det i en af de bedste ligaer de sidste par år, og hvor gammel er han iforhold til Drogba? nuff said.

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4739: 03 Jun 2012, 23:21 »

Hvordan har Henry gjort det i en af de bedste ligaer de sidste par år, og hvor gammel er han iforhold til Drogba? nuff said.

Vi snakker om Premier League, vi snakker ikke om præstationer i andre ligaer.

Og Henry er fra 77, Drogba er fra 78.

Sider: 1 ... 314 315 [316] 317 318 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010