home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827907 gange)
bøvle
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4695: 28 Maj 2012, 22:13 »

Prøv da at få de analplugs ud, hvis i har så ondt i røven.
Han passer perfekt ind i Chelsea  og den måde de gerne vil spille fodbold på. Når vi også får købt Hulk skal jeg da love for at der er masser af kreativitet og offensive trusler - kongeligt køb, og klart det fornuftige valg af de tre klubber.

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
         Ramires - Lampard/Mikel
Hulk   -     Mata/Hazard     Hazard/Mata
                Torres
Bum!

Enig, vil også mene han passer rigtig godt til, og at Chelsea netop bliver boldførende. Forstår 100 % hans valg, vil mene det er klart bedst for ham selv ! Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #4696: 28 Maj 2012, 22:13 »

Jeg synes jeres seneste to køb skriger langt væk af at i ikke forlænger med jeres nuværende træner. Hans betonfilosofi (Som jo desværre virker) passer da ganske enkelt ikke til så mange vævre teknikkere i startopstillingen.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

bøvle
Manager

« Svar #4697: 28 Maj 2012, 22:16 »

Jeg synes jeres seneste to køb skriger langt væk af at i ikke forlænger med jeres nuværende træner. Hans betonfilosofi (Som jo desværre virker) passer da ganske enkelt ikke til så mange vævre teknikkere i startopstillingen.

Manden skulle jo have det bedste ud af den trup han havde? Sys det er svært at kalde ham ultradefensiv primært på baggrund af de sidste kampe i CL, hvor han var særdeles begrænset i handlerum pga diverse ekterne og eksogene faktorer Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4698: 28 Maj 2012, 22:17 »

Prøv da at få de analplugs ud, hvis i har så ondt i røven.
Han passer perfekt ind i Chelsea  og den måde de gerne vil spille fodbold på. Når vi også får købt Hulk skal jeg da love for at der er masser af kreativitet og offensive trusler - kongeligt køb, og klart det fornuftige valg af de tre klubber.

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
         Ramires - Lampard/Mikel
Hulk   -     Mata/Hazard     Hazard/Mata
                Torres
Bum!

Lol, vi joker jo bare og det skal måske også ses i forlængelse af, at mig og VK måske også selv ønskede Hazard til vores respektive klubber. No need to feel harm, glæd dig over købet, for det er da uden tvivl en fremragende 11'er i kan præstere der med eller uden Hulk  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #4699: 28 Maj 2012, 22:20 »

Manden skulle jo have det bedste ud af den trup han havde? Sys det er svært at kalde ham ultradefensiv primært på baggrund af de sidste kampe i CL, hvor han var særdeles begrænset i handlerum pga diverse ekterne og eksogene faktorer Smiley

Det synes jeg så slet ikke er rigtigt. Chelsea har da på papiret en trup som burde kunne være boldførende mod de fleste, men som så også har en trup der kan stå og pakke sig. Kan jo være man vælger en anden vej nu Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4700: 28 Maj 2012, 22:20 »

Lol, vi joker jo bare og det skal måske også ses i forlængelse af, at mig og VK måske også selv ønskede Hazard til vores respektive klubber. No need to feel harm, glæd dig over købet, for det er da uden tvivl en fremragende 11'er i kan præstere der med eller uden Hulk  Thumbs Up
VK er da umiddelbart Liverpool fan som jeg husker, så det var lidt svært for mig at forstå ironien. Fair nok, er bare træt af alle de negative og ensporede kommentarer. Wink

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4701: 28 Maj 2012, 22:23 »

Det synes jeg så slet ikke er rigtigt. Chelsea har da på papiret en trup som burde kunne være boldførende mod de fleste, men som så også har en trup der kan stå og pakke sig. Kan jo være man vælger en anden vej nu Smiley
Mod Barcelona og Bayern ville de ikke kunne, og det er ud fra de kampe "buskommentarerne" er baseret.

verdenskrig
Manager

« Svar #4702: 28 Maj 2012, 22:24 »

VK er da umiddelbart Liverpool fan som jeg husker, så det var lidt svært for mig at forstå ironien. Fair nok, er bare træt af alle de negative og ensporede kommentarer. Wink

Haha tror sgu aldrig vi var i nærheden af ham, pt har han ikke den store grund til at skifte til os Wink. Synes dog sagtens man kan diskutere hvorvidt hans valg er det rette, og om han passer ind uden at du behøver forstå det som et angreb. Bare fordi man stikker lidt til jer  Kys  Wink

Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4703: 28 Maj 2012, 22:25 »

Nu er det skam ikke sikkert, at vi også får Hulk, men mindre kan også gøre det. Hazard pynter meget på holdet, og jeg glæder mig meget til at se ham i aktion.

Desuden er det håbløst at svine Di Matteo til for at spille defensivt fodbold. Det virkede, og han vendte et hold i krise til at vinde FA Cuppen og Champions League. Han er en klassetræner. Så er jeg ligeglad med, hvilke andre muligheder han havde. Han sejrede. Alt det der med anti-fodbold og at det ikke er noget at lære børn er noget pjat. Jeg gider ikke høre mere om det. Di Matteo kan spille offensivt, hvis han vil, og han kan spille defensivt, hvis han vil. Det har vi alle set, og han har kun truffet rigtige beslutninger taktisk i hans tid som Chelsea-træner.

verdenskrig
Manager

« Svar #4704: 28 Maj 2012, 22:29 »

Selvfølgelig er det underordnet hvordan man spiller når man vinder. Men jeg kan bare konstatere at oftest vinder det hold som spiller bedst fodbold. Jeg kan med al respekt ikke komme på et hold udover jer som har vundet CL ved at gemme sig nede i målfeltet, og så ellers bede til gud og håbe på held og mirakler.

Historisk set er det holdene som vil skabe kampene der vinder titlerne, og jeg synes da også det er sådan Chelsea burde spille med det milliard forbrug i har, og den trup i har. For eksempel tror jeg i skal forbedre jer markant offensivt, og få en større autoritet i jeres spil frem af banen hvis i vil med i kampen om mesterskabet næste år.

Det kan jo også være at jeres træner vælger sådan en stil næste år, men jeg har en fornemmelse af at den defensive betonstil simpelthen er det han kan, og at klubben derfor er i tvivl om om man bør forlænge med ham Smiley

Cool

rasmussidelmann
Reserveholdsspiller

« Svar #4705: 28 Maj 2012, 22:34 »

Det kan jo også være at jeres træner vælger sådan en stil næste år, men jeg har en fornemmelse af at den defensive betonstil simpelthen er det han kan, og at klubben derfor er i tvivl om om man bør forlænge med ham Smiley
Det! Di Matteo gik ind og holdte sig til hvad han kendte. Desuden var der også en tid, hvor italienske hold var berømte for at kunne gå ind og spille på et resultat som 0:0 bare ved at forsvare sig godt.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4706: 28 Maj 2012, 22:35 »

Selvfølgelig er det underordnet hvordan man spiller når man vinder. Men jeg kan bare konstatere at oftest vinder det hold som spiller bedst fodbold. Jeg kan med al respekt ikke komme på et hold udover jer som har vundet CL ved at gemme sig nede i målfeltet, og så ellers bede til gud og håbe på held og mirakler.

Historisk set er det holdene som vil skabe kampene der vinder titlerne, og jeg synes da også det er sådan Chelsea burde spille med det milliard forbrug i har, og den trup i har. For eksempel tror jeg i skal forbedre jer markant offensivt, og få en større autoritet i jeres spil frem af banen hvis i vil med i kampen om mesterskabet næste år.

Jamen hvis vi så er det eneste hold, der har det, så er det fint. Det virkede.

Desuden er det KUN i mod Barcelona og Bayern, at Di Matteo har gjort det, hvis man spørger mig. Han gjorde det ikke i PL, han gjorde det ikke mod Benfica, der var vi bare ringe, han var offensiv mod Napoli, for det var han nødt til at være. Han kan indstille sig efter modstanderen. Vi var også KLART dominerende i FA Cup-semifinalen mod Spurs, hvor vi ødelagde dem, samt den første time i finale mod Liverpool, hvor det var tydeligt at den sidste halve time ikke var en del af taktikken, det var bare en naturlig ting der skete.

Jeg ved ikke om Di Matteo bliver, men han fortjener den største ros i verden, og det får han ikke. Det er en synd og skam.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2012, 22:37 af Jakob E » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #4707: 28 Maj 2012, 22:39 »

Mod Benfica lå i i eget felt i begge kampe og sparkede væk, men er effektive, ligesom i også var mod Liverpool hvor jeg ikke synes i prøvede at skabe noget. Men i fik et tidligt mål og så havde i det hvor i ville. Tottenham kampen så jeg ikke, men i de PL kampe jeg har set med Chelsea har i ikke ville særlig meget offensivt. Hvilket jeres placering også bærer præg af.

Men pointen er bare at i nok skal spille mere offensivt og ud fra egen præmisser hvis i vil blande jer i PL striden. For der kan i ikke leve på 7 kampes marginaler, kynisme, og manglende effektivitet fra modstanderen.
Og når i henter en spiller som Hazard så er det vel for at signalere at man vil op igen og blande sig Smiley ?

Cool

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4708: 28 Maj 2012, 22:42 »

Det er altid lettest at holde et defensivt udgangspunkt, hvis man har en splittet trup. Det kræver mere at stå højt, presse højt og spille med risiko. Derfor var det da naturligt, at man gjorde det. Men der er også andre hold der har vundet på den måde. Husker tydeligt Mourinhos Inter (og hans Chelsea for den sags skyld). Desuden spillede Porto vel også kontrafodbold i hans tid.

Jeg er dog sikker på, at man med Hazard og evt. Hulk sagtens ville turde at spille offensivt. Eneste problem bliver at vænne forsvarskæden til det samme. Luiz har hurtigheden - Terry kan måske få problemer med en høj linje.

Mht. Di Matteo er det alt for kynisk at påstå, at han udelukkende mestrer det defensive. Husk på at vi vandt 5-1 over Tottenham + 6-1 over QPR. Desuden kan man se på førnævnte Mourinhos forvandling fra primært defensivt orienteret træner til fuldblods offensiv, at det sagtens kan lade sig gøre at mestre begge elementer af spillet. Giv ham chancen. Han burde få ro omkring sin person de næste to sæsoner med det han har præsteret.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4709: 28 Maj 2012, 22:43 »

Er jeg den eneste, der stadig sidder og venter på, at han kommer med et nyt tweet snart, hvor der står; ("I'm signing the CL winners") ".. of next season" ? Wink Ej, forvirringen er forhåbenlig slut, og jeg håber virkelig det kommer til at fungere på den midtbane! Opstemt

Sider: 1 ... 312 313 [314] 315 316 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010