home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 827915 gange)
Notorious B.IV
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4680: 27 Maj 2012, 22:40 »

Hvis det er sådan han VIL have det, kommer han ikke til hverken City eller Chelsea, og vel egentlig heller ikke United. De har jo Silva/Aguero/Nasri, Mata eller Rooney.

Han må indordne sig, større er han heller ikke Smiley
http://www.talksport.co.uk/magazine/features/120526/eden-hazard-revealed-club-best-chance-giving-him-what-he-wants-172984

Netop. Han kan ikke komme på hold i City, Chelsea, United og så er spørgsmålet om Arsenal vil splash the cash.

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #4681: 28 Maj 2012, 16:18 »

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4682: 28 Maj 2012, 19:47 »

Jeg tror at Hazard skifter til Chelsea, og jeg kan godt se ham blive en legende på Broen.

Jeg tror at medierne har fået ham udstillet til at være meget pengegrisk, hvilket jeg ikke tror at han er. Jeg tror at han er en normal fyr ligesom alle andre, men med store mål og en småskør agent. Jeg er sikker på at han er helt nede på jorden, når han kommer til en storklub i et nyt land og lige pludselig ikke er stjernen på sit hold, men bare en blandt mange.

Chelsea får en fantastisk teknikker, og ham og Mata bliver frygtindgydende for alle forsvare. De har evnen til at gøre det uventede og til at drible en mand og ligge den præcise aflevering. Finder de to ind i et perfekt makkerskab, har Chelsea vel den bedste offensive midtbane i Premier League. Mata har været forrygende, og jeg ser ham helt på niveau med Silva fra City.

Jeg føler at Hazard vil få mest ud af sit talent ved at skifte til jeres hold. I mangler en som ham, og han vil med stor sandsynlighed få fast spilletid, hvilket han ikke er garanteret i United og City.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4683: 28 Maj 2012, 19:53 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2790514,00.html

Dejligt og utrolig vigtigt! En mand med hjertet i klubben!

Angående Hazard ved jeg sgu ikke helt, hvor jeg står... Synes ikke rigtigt om hans måde at opføre sig på i pressen... :/

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #4684: 28 Maj 2012, 20:03 »

http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2790514,00.html

Dejligt og utrolig vigtigt! En mand med hjertet i klubben!

Angående Hazard ved jeg sgu ikke helt, hvor jeg står... Synes ikke rigtigt om hans måde at opføre sig på i pressen... :/

Måske har medierne vendt et par af de ting han har sagt.....

Måske er det bare opfundne citater.

Jeg tror at en mand i fodboldens elite har folk til at rådgive sig om, hvad man skal udtale, og hvad man ikke skal udtale. Der er så mange skriverier i pressen, som ikke holder stik.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4685: 28 Maj 2012, 21:27 »

Måske har medierne vendt et par af de ting han har sagt.....

Måske er det bare opfundne citater.

Jeg tror at en mand i fodboldens elite har folk til at rådgive sig om, hvad man skal udtale, og hvad man ikke skal udtale. Der er så mange skriverier i pressen, som ikke holder stik.
Sandt, men tror simpelthen ikke på, at alle disse udmeldinger er falske eller omskrevne... Synes ikke en fodboldspiller skal udtale sig så meget, som Hazard har gjort Smiley

- tager selvfælgelig ikke hans geniale fodboldkundskabe fra ham Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #4686: 28 Maj 2012, 21:42 »

Hazard : chose promise chose due... je vais rejoindre le champion d europe

Han skifter til jer.. Tillykke med det..

verdenskrig
Manager

« Svar #4687: 28 Maj 2012, 21:58 »

Jeg føler at Hazard vil få mest ud af sit talent ved at skifte til jeres hold. I mangler en som ham, og han vil med stor sandsynlighed få fast spilletid, hvilket han ikke er garanteret i United og City.

Da ikke hvis Chelsea fortsætter deres antifodbold, med livrem og seler? Det da fint for Chelsea, men jeg forstår slet ikke Hazards valg. For mig at se bør han komme til et boldførende hold som sætter en ære i at skabe kampen hver gang, og som vil have bolden. Han skal da nok blive en fin spiller for Chelsea det slet ikke det, men taktikmæssigt forstår jeg det ikke medmindre Chelsea skifter træner.

Vil dog glæde mig til at se Lucas save ham midt over så han kan få lov at smage det grønne engelske græs Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4688: 28 Maj 2012, 22:01 »

Så fik vi sgu Hazard. En vanvittig god fodboldspiller og et af verdens største talenter. Jeg giver ham gerne tiden til at vænne sig til tempoet i Premier League. Vi kan ikke forvente, at han går ind og leverer som Mata gjorde, og jeg er bange for, at det er det alle regner med. Men nu ser vi. Jeg er glad for, at han valgte os. Det kommer han ikke til at fortryde.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4689: 28 Maj 2012, 22:03 »

Da ikke hvis Chelsea fortsætter deres antifodbold, med livrem og seler? Det da fint for Chelsea, men jeg forstår slet ikke Hazards valg. For mig at se bør han komme til et boldførende hold som sætter en ære i at skabe kampen hver gang, og som vil have bolden. Han skal da nok blive en fin spiller for Chelsea det slet ikke det, men taktikmæssigt forstår jeg det ikke medmindre Chelsea skifter træner.

Vil dog glæde mig til at se Lucas save ham midt over så han kan få lov at smage det grønne engelske græs Wink

Tja, Chelsea spiller jo 7-2-1 formation, så Hazard tror vel at han får meget glory ved at være en af de få spillere på holdet der faktisk vil forsøge at vinde en kamp - det og så et tankskib med olie. Jeg vil også tro at det spiller ind at Chelsea er et hold af individualister hvor de fleste er på tilbagetog og så kan han hurtigt blive den ledende stjerne (sammen med Mata) i forhold til United hvor det er kollektivet der tæller og City hvor der er 100 vis af andre stjernespillere.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #4690: 28 Maj 2012, 22:04 »

Det og det her:

I have completely lost faith in humanity.

verdenskrig
Manager

« Svar #4691: 28 Maj 2012, 22:08 »

Roman må virkelig have gjort noget helt specielt ( I ved nok hva jeg tænker på Rullende Øjne ) for at lokke ham til Chelsea under de forudsætninger Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4692: 28 Maj 2012, 22:09 »

Prøv da at få de analplugs ud, hvis i har så ondt i røven.
Han passer perfekt ind i Chelsea  og den måde de gerne vil spille fodbold på. Når vi også får købt Hulk skal jeg da love for at der er masser af kreativitet og offensive trusler - kongeligt køb, og klart det fornuftige valg af de tre klubber.

Cech
Ivanovic - Luiz - Terry - Cole
        Ramires - Lampard/Mikel
Hulk   -     Mata/Hazard     Hazard/Mata
               Torres
Bum!

U-4-E
Manager

« Svar #4693: 28 Maj 2012, 22:10 »

Er Marko Marin købt til bænken. Anyway, med FFP lurende i horisonten tvivler jeg på at i også køber Hulk.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #4694: 28 Maj 2012, 22:12 »

Er Marko Marin købt til bænken. Anyway, med FFP lurende i horisonten tvivler jeg på at i også køber Hulk.
Marko Marin er da 100% ikke købt til en startplads!
Hulk skal nok ende i Chelsea.

Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010