home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828054 gange)
ulle94
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4605: 19 Maj 2012, 23:33 »

Så ufortjent som noget kan være det, men tillykke herfra Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4606: 19 Maj 2012, 23:34 »

Ja, tillykke herfra også.

Jakob: Jeg gir en øl en dag i byen eller til en kamp på O'Leary's .. Det har du sgu fortjent som jeg har bitchet af jer i CL og du har fastholdt troen.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Newton Heath
Manager

« Svar #4607: 19 Maj 2012, 23:36 »

Tillykke med trofæet.

Tror også jeg skylder Jakob en pils eller tusind, efter alle de gange jeg har trynet ham ned og fortalt ham, at APOEL havde større chancer for at vinde CL end Chelsea. Sikke en præstation.

Igen tillykke til jer. :-)

Zone 43
Manager

« Svar #4608: 19 Maj 2012, 23:39 »

Så blev han tilset!!

Med hende de har til at tilse dem, er det forståligt nok. Jeg havde gjort det samme - et par gange. Wink

Tillykke med trofæet, Chelsea.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Rapskij
Gæst

« Svar #4609: 19 Maj 2012, 23:41 »

Jeg blev godt nok ked af det da Drogba satte straffet ind, men tillykke med den ufortjente pokal.

JKJ
Gæst

« Svar #4610: 19 Maj 2012, 23:44 »

Tillykke til Chelsea og måske især til dig Jakob  Opstemt

Problemmet er bare at nu skal vi høre på dig og dit storhedsvanvid det næste lnage stykke tid.

Mit håb er at i nu skal forstærke jer, kan i så ikke købe Kuyt? Så bliver du jo endnu mere glad  Cool

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #4611: 19 Maj 2012, 23:46 »

Når det ikke kunne blive Real Madrid der vandt, så er jeg over lykkelig over det blev Chelsea!
Håber så meget Roberto Di Matteo får tilbudt den ledige stilling som manager, fuldt fortjent! Smiley

Supra Societatem Nemo

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #4612: 19 Maj 2012, 23:50 »

Tillykke med et fuldt fortjent Champions League mesterskab. Fodbold går nu engang ud på at score flest mål, ikke på at være dem der rører mest ved bolden  Wink

Og af hjertet tak, for at i ekspederede både Barcelona og Bayern ud. De to klubber jeg bryder mig mindst om af alle  Thumbs Up

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #4613: 20 Maj 2012, 01:25 »

Tillykke til alle jer Chelsea fans!

Hvis det ikke skulle blive Real, så er jeg glad for det blev Chelsea.

Hala Madrid!

Anfield Road
Manager

« Svar #4614: 20 Maj 2012, 09:26 »

selvom det volder mig meget stort besvær, faktisk mere end da i vandt FA cuppen, så bliver jeg vel nøst til at sige tillykke. men husk : det står stadig 5-1  Opstemt

jeg vil sikkert få en masse Chelsea fans på nakken når jeg har skrevet det næste afsnit her. men det ved også godt Wink

Jeg vil starte med at sige at jeg synes det spil i har præstret i knockout-runderne har været under lavmålet. Jeg vil sige det ligeud: jeg synes det er en skændsel for fodbolden. Man kommer ikke til en finale i Champions League med sådan en indstilling. Det er nok den kamp(bortset fra vm-finalen) der bliver set af flest mennesker. I har sikkert lige vundet jer en masse haters. (og nej det inkluderer ikke mig, for Chelsea har jeg som klub ikke så meget imod). jeg håber ikke at det er rigtigt, men dog en mulighed.

Jeg vil sætte det sådan her op : Er det Bayerns fodbold eller er det Chelseas fodbold der skal føre sporten videre. er det jeres slags fodbold der skal reklamere for fodbolden? er det sådan noget fodbold vi vil vise de børn der sidder derude brænder for fodbold?  Hvis det bliver sådan at hold med jeres taktik vinder, så er der ikke noget at sige til hvis børnene mister interessen for det. alt det jeg forbinder med fodbold(flot spil, lækre detaljer, spænding, og spilleglæde) det handler jo et eller andet sted om den, der barnlige begejstring og jeg synes ærligt talt at det er hold som jer der er så gode til at fjerne den.

jeg sad egentlig med samme følelse da inter vandt for 2 år siden, så i det mindste er i ikke alene om det.

Men den diskussion kan vi tage imorgen. lige nu skal i have lov at nyde det Smiley så nyd det mens det varer  Grin

og til sidst så modtager jeg gerne hadebeskeder fra de chelsea fans jeg nu engang har gjort vrede  Peace

Dette indlæg skal ikke tages "personligt" da Chelsea ikke er det eneste hold der praktiserer sådan en taktik. dette var mere en slags oplæg til debat om fodbolden spil.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #4615: 20 Maj 2012, 10:44 »

selvom det volder mig meget stort besvær, faktisk mere end da i vandt FA cuppen, så bliver jeg vel nøst til at sige tillykke. men husk : det står stadig 5-1  Opstemt

jeg vil sikkert få en masse Chelsea fans på nakken når jeg har skrevet det næste afsnit her. men det ved også godt Wink

Jeg vil starte med at sige at jeg synes det spil i har præstret i knockout-runderne har været under lavmålet. Jeg vil sige det ligeud: jeg synes det er en skændsel for fodbolden. Man kommer ikke til en finale i Champions League med sådan en indstilling. Det er nok den kamp(bortset fra vm-finalen) der bliver set af flest mennesker. I har sikkert lige vundet jer en masse haters. (og nej det inkluderer ikke mig, for Chelsea har jeg som klub ikke så meget imod). jeg håber ikke at det er rigtigt, men dog en mulighed.

Jeg vil sætte det sådan her op : Er det Bayerns fodbold eller er det Chelseas fodbold der skal føre sporten videre. er det jeres slags fodbold der skal reklamere for fodbolden? er det sådan noget fodbold vi vil vise de børn der sidder derude brænder for fodbold?  Hvis det bliver sådan at hold med jeres taktik vinder, så er der ikke noget at sige til hvis børnene mister interessen for det. alt det jeg forbinder med fodbold(flot spil, lækre detaljer, spænding, og spilleglæde) det handler jo et eller andet sted om den, der barnlige begejstring og jeg synes ærligt talt at det er hold som jer der er så gode til at fjerne den.

jeg sad egentlig med samme følelse da inter vandt for 2 år siden, så i det mindste er i ikke alene om det.

Men den diskussion kan vi tage imorgen. lige nu skal i have lov at nyde det Smiley så nyd det mens det varer  Grin

og til sidst så modtager jeg gerne hadebeskeder fra de chelsea fans jeg nu engang har gjort vrede  Peace

Dette indlæg skal ikke tages "personligt" da Chelsea ikke er det eneste hold der praktiserer sådan en taktik. dette var mere en slags oplæg til debat om fodbolden spil.

Wow, håber ikke at LFC-fans bliver sat i bås med kommentarer som ovenstående. Så er man screwed.

Der er ikke noget som hedder fortjent/ufortjent i fodbold (selvom jeg selv godt kan finde på at råbe det i kampens hede eller når det er ovre). Det handler om at vinde og så kan det sgu være lige meget hvordan man gør det.
Hvor fedt er det at spille lækkert fodbold når man ikke får hevet resultatet hjem?

Nu holdte jeg godt nok med Bayern igår, men derfor kan man godt ønske et andet hold tillykke med sejren.
Så tillykke med den! Neutral bane eller ej, så må man sige at Bayern havde en fordel igår, men i vandt på jeres måde.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4616: 20 Maj 2012, 11:16 »

Altså du har jo lov til at have din mening, og jeg kan langt hen ad vejen følge dig! Det fodboldspil vi har vist, har ikke været boldbesiddende offensivt fodbold, og Champions League titlen er helt sikkert kommet hjem på vores egen måde. Dog syntes jeg at folk glemmer at vi faktisk spillede den type fodbold folk gerne ville se i kampen på Stamford mod Napoli - Så vi kan godt.

Spørgsmålet er hvorfor vi ikke gør det i de andre kampe?!? Mod Barcelona er vi simpelthen overmatchet på teknik, evne, mod til at have bolden og presspil. Barcelona er på alle disse punkter et langt bedre hold en Chelsea, og man snakker at det var held at Chelsea gik videre. Det er en anden diskussion jeg ikke gider her. Det var også Held da Iniesta for år tilbage hamrede bolden i kassen i overtiden... det snakker man ikke om... Men vi kan godt blive enige om at en Barcelona sejr ikke havde været ufortjent.

Kampen igår viste tydeligt hvem der var på hjemmebane, hvem der havde lyst til at have bolden og offensivt gik mest efter sejren. Det virkede som om vi gik efter det uafgjorte resultat. Den første 30 minutter var vi spillet langt under græstæppet, men det sidste kvarter af første halvleg mener jeg at Chelsea  var det bedste hold på banen. Det er tydeligt at i den periode turde Lampard og Mata at have bolden, de lå tæt på hinanden og spillede bolden rundt. I den periode skabte vi også en 2-3 chancer.

I det første kvarter af anden halvleg føler jeg også vi havde lidt overvægt, turde spille bolden, men uden at skabe vildt. Igen derefter overtog Bayern og skabte en række chancer. Dog mener jeg ikke Bayern skabte de helt helt store chancer. Så kom målet, som jo kom lidt ud af ingenting, men godt headet ned i jorden lige efter bogen! Som så mange gange før, skal man score så sent som muligt mod Chelsea og dække Drogba på hjørnespark. Hvad var hjørnespark statistikken 22 - 2 ?

I overtiden havde begge hold vist en halvleg, Chelsea var mest på bolden den første halvleg og der troede jeg faktisk at vi ville score inden overtidens slut. Det gjorde vi så ikke og Bayern overtog igen kampen.

Det jeg vil frem til er faktisk at Bayern var de bedste offensivt i går, men ikke skabte de helt store chancer, som f.eks Barcelona. Det jeg derudover vil frem til er at defensivt har Chelsea jo været det stærkeste hold i hele turneringen og effektiviteten i den anden ende har man måske også være det bedste hold?

Jeg syntes 100% af Barcelona fans og haters af Chelsea mangler respekten for den indsats Chelsea har lagt og deres eneste argument er mange chancer og boldberøring! Ingen ser indenad og ser at det faktisk handler om at score på de chancer som man så spiller sig frem til. Er boldbesiddelse det vigtigste, er mange chancer det vigtigste? NEJ - Det handler som DNE skriver om at score mål, om man gør det på den offensive måde eller ej.

Som fodbold fan har det ikke været den form for fodbold jeg helst vil se, jeg bil gerne se noget boldbesiddende fodbold, men mange berøringer, men mere direkte en Barcelona som bare spiller bolden rundt fordi de kan. Men vi har været bund "ikke"naive, for at spille boldbesiddende fodbold mod Barcelona er naivt. Dog syntes jeg at vi har manglet noget presspil, at turde gå frem og presse modstanderne, for jeg har flere gange set at det er måden at slå Barcelona, og andre hold der spiller. Et veltillagt press er vejen til boldbesiddelse. Og så skal de selvfølgelig turde spille bolden, når vi har bolden.

Jaja ... en masse gang pladder, men sådan ser jeg det altså Smiley

CHELSEA CHAMPIONS LEAGUE WINNERS 2011/2012!!! We keep the blue flag flying high!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #4617: 20 Maj 2012, 11:24 »

Altså du har jo lov til at have din mening, og jeg kan langt hen ad vejen følge dig! Det fodboldspil vi har vist, har ikke været boldbesiddende offensivt fodbold, og Champions League titlen er helt sikkert kommet hjem på vores egen måde. Dog syntes jeg at folk glemmer at vi faktisk spillede den type fodbold folk gerne ville se i kampen på Stamford mod Napoli - Så vi kan godt.

Spørgsmålet er hvorfor vi ikke gør det i de andre kampe?!? Mod Barcelona er vi simpelthen overmatchet på teknik, evne, mod til at have bolden og presspil. Barcelona er på alle disse punkter et langt bedre hold en Chelsea, og man snakker at det var held at Chelsea gik videre. Det er en anden diskussion jeg ikke gider her. Det var også Held da Iniesta for år tilbage hamrede bolden i kassen i overtiden... det snakker man ikke om... Men vi kan godt blive enige om at en Barcelona sejr ikke havde været ufortjent.

Kampen igår viste tydeligt hvem der var på hjemmebane, hvem der havde lyst til at have bolden og offensivt gik mest efter sejren. Det virkede som om vi gik efter det uafgjorte resultat. Den første 30 minutter var vi spillet langt under græstæppet, men det sidste kvarter af første halvleg mener jeg at Chelsea  var det bedste hold på banen. Det er tydeligt at i den periode turde Lampard og Mata at have bolden, de lå tæt på hinanden og spillede bolden rundt. I den periode skabte vi også en 2-3 chancer.

I det første kvarter af anden halvleg føler jeg også vi havde lidt overvægt, turde spille bolden, men uden at skabe vildt. Igen derefter overtog Bayern og skabte en række chancer. Dog mener jeg ikke Bayern skabte de helt helt store chancer. Så kom målet, som jo kom lidt ud af ingenting, men godt headet ned i jorden lige efter bogen! Som så mange gange før, skal man score så sent som muligt mod Chelsea og dække Drogba på hjørnespark. Hvad var hjørnespark statistikken 22 - 2 ?

I overtiden havde begge hold vist en halvleg, Chelsea var mest på bolden den første halvleg og der troede jeg faktisk at vi ville score inden overtidens slut. Det gjorde vi så ikke og Bayern overtog igen kampen.

Det jeg vil frem til er faktisk at Bayern var de bedste offensivt i går, men ikke skabte de helt store chancer, som f.eks Barcelona. Det jeg derudover vil frem til er at defensivt har Chelsea jo været det stærkeste hold i hele turneringen og effektiviteten i den anden ende har man måske også være det bedste hold?

Jeg syntes 100% af Barcelona fans og haters af Chelsea mangler respekten for den indsats Chelsea har lagt og deres eneste argument er mange chancer og boldberøring! Ingen ser indenad og ser at det faktisk handler om at score på de chancer som man så spiller sig frem til. Er boldbesiddelse det vigtigste, er mange chancer det vigtigste? NEJ - Det handler som DNE skriver om at score mål, om man gør det på den offensive måde eller ej.

Som fodbold fan har det ikke været den form for fodbold jeg helst vil se, jeg bil gerne se noget boldbesiddende fodbold, men mange berøringer, men mere direkte en Barcelona som bare spiller bolden rundt fordi de kan. Men vi har været bund "ikke"naive, for at spille boldbesiddende fodbold mod Barcelona er naivt. Dog syntes jeg at vi har manglet noget presspil, at turde gå frem og presse modstanderne, for jeg har flere gange set at det er måden at slå Barcelona, og andre hold der spiller. Et veltillagt press er vejen til boldbesiddelse. Og så skal de selvfølgelig turde spille bolden, når vi har bolden.

Jaja ... en masse gang pladder, men sådan ser jeg det altså Smiley

CHELSEA CHAMPIONS LEAGUE WINNERS 2011/2012!!! We keep the blue flag flying high!
+1. Skal lige siges at jeg ikke er en Chelsea fan, men jeg er blevet træt af at høre alt det lort om at Chelsea ikke har fortjent det fordi de spiller "antifodbold" og alt muligt. Bayern kan kun give sig selv skylden Smiley

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4618: 20 Maj 2012, 13:45 »

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal sige. Vi har vundet Champions League. Trofæet jeg har drømt om i stort set 10 år. Hvor var det da en fuldstændig vanvittig finale, og som Terry sagde, så var det sgu meant to be, at vi skulle vinde i år. Jeg tror ikke helt, jeg har forstået det endnu, men det kommer nok.

Jeg har faktisk tit tænkt over, hvad man egentlig skulle skrive herinde om kampen, hvis man nu vandt. Jeg ved det ikke rigtig, jeg er bare glad. Vores spillere fortjener det her trofæ så vanvittigt meget, og det var helt fantastisk at se de jubelscener, vi lagde for dagen efter kampen. Dette var nok den sidste aften med Lampard, Drogba, Terry, Cech osv samlet i sådan en kulisse og hvilken måde at afslutte en ære igennem 10 år, der har været den mest succesrige periode i vores historie. De er alle legender.

Vi spillede jo ikke nogen fremragende kamp, men vi havde, som vi har haft hele vejen igennem under Di Matteo i Champions League, en helt uhyggelig god organisation, defensiv og evne til at score på vores chancer. Stor stor stor stor og uendelig stor ros til Di Matteo. Jeg vil skide på, om det er kønt, om det bliver kaldt anti-fodbold, et nederlag for fodbolden eller hvad nu folk kan diske op med. Vi har gjort det på vores egen måde, og den er mindst lige så god som alle andres. Der er ingen definition på, hvordan fodbold skal spilles og heldigvis for det da.

Det har været så underlig en sæson. Vi har været sunket, død og begravet, men vi har rejst os, og i går vandt vi det alle fodboldspillere drømmer om. Det har været sindssygt. En vanvittig forvandling som jeg aldrig har set før. Vi har været heldige i år og haft marginalerne med os. Ingen tvivl om det, men hvor er det sindssygt. Vi har været elendige i Premier League. Faktisk er dette den dårligste placering meget meget længe, men alligevel er dette nok den bedste sæson, jeg nogensinde har oplevet som Chelsea-fan. Endelig vandt vi det fucking trofæ! Jeg skal lige sunde mig.

Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg ellers skal skrive. Tak til dem der har sagt tillykke i hvert fald. Derudover skal AVB også have en stor tak for hans arbejde i den her sæson. Jeg ved godt, at det aldrig kom til at fungere for ham, men han har stadigvæk en andel i denne sæson. Jeg er glad på spillernes vegne, og specielt til de 4-5 stykker som år efter år efter år har været lige ved og næsten. I ved godt, hvem det er.

KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH!
« Seneste Redigering: 20 Maj 2012, 14:00 af Jakob E » Logged

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4619: 20 Maj 2012, 14:23 »

Først og fremmest skal der lyde et kæmpe stort tillykke med trofæet! Jeg ved godt, hvor meget det her betyder for jer.

Jeg har haft utallige diskussioner med uvidende fodboldseere på Facebook, og det er da forfærdeligt at se, hvordan folks snævre fodboldsyn virkelig kommer til udtryk. Håbløst.

Det er virkelig mærkeligt i min verden, hvordan folk kan fratage Chelsea's succes i år. I har fightet jer igennem Champions League og det er simpelthen så flot og anerkendelsesværdig t. Imponerende præstation, hvis I spørger mig. I har mødt så megen modgang og alligevel rejser spillerne sig og fighter helhjertet igennem det hele. Fantastisk indhop, di Matteo har gjort. Det havde jeg godt nok ikke set komme. Fantastiske taktiske dispositioner og jeres organisation har været i absolut verdensklasse. Fantastisk at se på, som stor taktisk beundrer.

Da Müller scorede så sent i kampen troede jeg faktisk at det var slut, men I rejste jer endnu engang. Det har været et eventyr for jer og I fortjener det her. Alt dette kommer fra mig som rødglødende United-fan og Chelsea-hater af rang. Hader virkelig jeres klub, men det her er intet mindre end fortrinligt.

Igen, stort tillykke og nyd det! Hatten af for jer.

Sider: 1 ... 306 307 [308] 309 310 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010