home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 831 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828109 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4575: 15 Maj 2012, 21:32 »

Tak.
Jeg tror også at det blver en kæmpe oplevelse og jeg glæder mig vildt meget til det.
Ærgeligt for dig med overlevelses turen, men held og lykke med turen.

Vh.Blackstone

Korzika
Gæst

« Svar #4576: 16 Maj 2012, 21:07 »

Hvad tror i at den bliver? jeg håber på at Chelsea vinder, men jeg frygter lidt at Bayern vinder.
Jeg glæder mig til at se kampen på Allianz Arena i München d. 19 Maj.
Jeg var så heldig at vinde en lodtrækning på Uefa.com om at købe billetter til kampen.

Vh.Blackstone
Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvordan kampen kommer til at udforme sig! Begge hold er præget af karantæner til vigtige spillere. Vi kommer bl.a. til at mangle Ramires, Ivanovic og JT, mens Bayern højst sandsynligt kommer til at spille med Tymo og Contento nede i forsvaret. Ydermere er Chelseas midterforsvar (Luiz/Cahill) på vej tilbage fra skader, men de gør fremskridt og det er vigtigt, at begges spilleres form er til 90 minutter. Jeg tror det bliver en kamp, hvor Bayern vil være farlige offensivt, men Drogba fremme for Chelsea kan volde alle forsvar problemer. Også Bayerns - her mener jeg, at der er gode muligheder for at skabe ravage.

Tillykke med biletterne! Det bliver helt sikkert vildt fedt! Må man spørge hvor du skal sidde og hvor meget biletterne har kostet?

Og her er der et dejligt lille billede af Ramires og Luiz! Got to love!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #4577: 17 Maj 2012, 17:12 »

Jeg er meget enig i dine betragtninger.
Tak for at du siger tillykke og ja det bliver helt sikkert vildt fedt.
Jeg skal sidde i det ene hjørne på øverste  tribune på række 5, så der bliver en dejlig udsigt, men det er højt oppe, måske lidt for højt til at følge spillerne, men det giver en god oversigt over det hele.
Billetterne kostede omkring 1250 kr. stykket for at være mere præcis 160 Euro.

Vh.Blackstone

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4578: 17 Maj 2012, 18:59 »

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4579: 17 Maj 2012, 22:46 »

Glæder mig helt vildt til lørdag og jeg tror absolut på vi kan vinde finalen. Begge hold er svækkede defensivt, så det hold hvis offensiv er stærkest på dagen vinder kampen. Forhåbentlig er Drogba i hopla Smiley

Har lige været nede idag og få lavet en tattoo er et chelsea-logo på brystet hvor hjertet sidder. Chelsea in heart and soul Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4580: 17 Maj 2012, 23:29 »

Har lige været nede idag og få lavet en tattoo er et chelsea-logo på brystet hvor hjertet sidder. Chelsea in heart and soul Smiley

Det skal jeg fandme se på lørdag!  Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4581: 18 Maj 2012, 20:26 »

Så er det i morgen. En af de vigtigste kampe i vores historie venter. Hvis ikke den vigtigste. Jeg er allerede meget meget meget spændt nu, så i morgen aften er jeg nok helt ustyrlig. Jeg kan ikke tåle at tabe igen.

Ses i morgen!

HRz
Gæst

« Svar #4582: 18 Maj 2012, 20:38 »

For at være ærlig tvivler jeg på vi stiller med Tymo i forsvaret. Så er jeg mere på Rafinha centralt også Tymo på midtbanen, for nogle langskud og fysik.

Men glæder mig, er bange for Drogba eller at i spiller så defensivt som mod Barca.

Jeg ser kampen som 50/50 - Måske 60/40 til os (Bayern) siden det er på Allianz, men ihvertfald, held og lykke til alle Chelsea fans.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4583: 18 Maj 2012, 22:47 »

Taber vi i morgen græder jeg, deaktiverer min facebook, bliver hjemme fra skole, slukker min mobil, låser døren til mit værelse, og bliver liggende under dynen. Alle jeg kender hader Chelsea, ALLE!! Vinder vi derimod, så skal der hånes så uendelig meget, så kan de sige hvad de vil, så er vi verdens bedste hold!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4584: 18 Maj 2012, 22:49 »

Haha, alle jeg kender hader sgu også Chelsea. Men det er fantastisk. Haters gonna hate. Nu må vi se hvad der sker, det bliver en meget tæt kamp.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4585: 18 Maj 2012, 22:52 »

Jeg tror på det. Alle griner af mig, gør Bayern til større favoritter end Barca var mod os..

HRz
Gæst

« Svar #4586: 18 Maj 2012, 22:58 »

Taber vi i morgen græder jeg, deaktiverer min facebook, bliver hjemme fra skole, slukker min mobil, låser døren til mit værelse, og bliver liggende under dynen. Alle jeg kender hader Chelsea, ALLE!! Vinder vi derimod, så skal der hånes så uendelig meget, så kan de sige hvad de vil, så er vi verdens bedste hold!
'

(Enig bare som Bayern fan, altså hvis Chelsea vinder).

Anfield Road
Manager

« Svar #4587: 18 Maj 2012, 23:00 »

kender følelsen er heller ikke altid lige sjovt at være Brøndby fan når 9/10 drenge i klassen er FCK fans. (jeg er jo så den sidste).

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

JRex
Ynglingespiller

« Svar #4588: 19 Maj 2012, 01:55 »

Det bliver en fantastisk kamp, og nok endnu en hård kamp at se. Man kan jo nærmest slet ikke klare endnu et sindssygt opgør - ligesom de 2 Barca, og det ene Napoli-opgør. Men hvis vi kan tage sejren, vil det være det hele værd.

Selvfølgelig håber jeg for klubben og os fans at vi vinder - men jeg håber det mindst ligeså meget for folk som Lampard, Drogba & JT... Det kan være sidste mulighed for dem til at få løftet det fantastiske trofæ. Giv den nu en skalle drenge!

På en sidste note, kan jeg rapportere at selvom det lysner med Luiz, Cahill & Malouda - så har Robbie taget de 2 unge britiske supetalenter, som jeg tidligere har glædet mig meget over, Nathaniel Chalobah & Todd Kane med til München. "Taget dem med fra B-listen, for en sikkerhedsskyld" som RDM så fint siger.

Følgende vil nok være mine sidste ord inden finalen: Jeg kender følelsen som MBJ føler, det her bliver en hel sindssyg kamp.... Kom nu drenge!!!

Keep the Blue Flag Flyin' High!

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #4589: 19 Maj 2012, 12:21 »

Så er det i dag!
Har ventet på denne dag lige siden vi tabte den dag i 2008! Faktisk lige siden jeg blev Chelsea fan. Jeg vil så gerne have at vi vinder CL en gang for alle! Vi har været så uheldige så mange gange og haft marginalerne i mod os, men i år - i aften - må være vores!
Jeg tror det bliver en tæt kamp hvor Drogba scorer det afgørende mål, og så skal der ellers festes totalt igennem når Terry og Lampard hæver trofæet!
Den vigtigste kamp nogensinde når man tænker på det også handler om CL-kval og det er ingen hemmelighed at mange af de gamle CFC-spillere er ved at være færdige, så nu skal det være deres tur! Nederlag er ikke en mulighed - vi SKAL vinde! For klubben, for fansene, for spillerne, for organisationen! Det er simpelthen vores tur til at blive europamestre!

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 304 305 [306] 307 308 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010