home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828119 gange)
Korzika
Gæst

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4545: 05 Maj 2012, 20:35 »

Hatten af for det arbejde Di Matteo har lavet!
Ja, han har virkelig gjort det fantastisk. Jeg var kritisk, da han tiltrådte, men han var virkelig overbevist mig om, at han skal have en chance næste sæson. RDM er gået tilbage til de gamle dyder, og det har jo vist sig at være en god opskrift til resultater.

Men det store spørgsmål er: Hvilken retning vil Abramovic have klubben til at gå i? Skal vi fortsætte med de gamle dyder, eller skal Chelsea til at spille offensivt og dominerende fodbold. Foretrækker Roman det sidste, så bliver det nok ikke med RDM som manager. Det sidste kræver et langt sejt træk, hvor man nok må indstille sig på, at trofæhøsten i de første sæsoner ikke bliver så omfattende, som det tidligere har været. Jeg er lidt spillet. Det er naturligvis mega fedt at være fan af Chelsea nu, men jeg vil også sagtens kunne acceptere 1-3 "dårlige" sæsoner, hvor der bliver brugt tid på at rense ud i truppen og bygget et nyt spilkoncept op. Roman tager beslutningen. Men kan Roman acceptere, at vi ikke spiller poleret offensivt bold, så har jeg det helt fint med RDM som manager. Er det en lidt mere langsigtet løsning med et nyt koncept, så foretrækker jeg en anden manager. Men den anden manager har vi lige fyret, og har svært ved at se, hvem det ellers skulle være. Rodgers, Guardiola, Klopp? Hvem vil til Chelsea og hvem kan tackle udfordringen? Svært spørgsmål.

Anfield Road
Manager

« Svar #4546: 05 Maj 2012, 20:38 »

ikke for at kaste med mudder eller undskylde nederlaget, men utroligt at i får jeres mål mod tottenham når vi ikke får vores der synes jeg er 10 gange længere inde. og ja måske jeg er lidt farvet synes bare det er lidt... underligt.  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4547: 05 Maj 2012, 20:42 »

Hold dog op.. Du udstiller dig selv.

Hvor er det feeeeedt!!! Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4548: 05 Maj 2012, 20:44 »

ikke for at kaste med mudder eller undskylde nederlaget, men utroligt at i får jeres mål mod tottenham når vi ikke får vores der synes jeg er 10 gange længere inde. og ja måske jeg er lidt farvet synes bare det er lidt... underligt.  Smiley
Facts er, at der ikke er mål i nogle af situationerne. Dommeren/linjevogteren tog fejl i Spurs-kampen, mens det var en korrekt kendelse i dag. Det er jo ikke sådan at situationerne kan hænge samme.

Men fantastisk med en sejr! Di Matteo har forvandlet spillerne til nogle, der tror på tingene. Vi er som Korzika siger gået back to basis i form af vores gamle koncept, og det virker. Vi var ikke gode i den sidste halve time i dag, men vi fik hevet den hjem. Vi er uhyggelig gode til at pakke os. Den første time var dog rigtig god, og vi burde vel egentlig føre med mere end to. Men vi fik et flot trofæ, og det er fantastisk at se spillerne så glade!

Det var 1/2 lad os nu også vinde Champions League!

Anfield Road
Manager

« Svar #4549: 05 Maj 2012, 20:47 »

Hold dog op.. Du udstiller dig selv.

måske. okay nu hvor jeg har fået den en lille smule på afstand kan jeg godt sige tillykke uden at have det dårligt. i var ikke overlegne men i havde bare alt det vi manglede for at vinde. effektivitet, solid defensiv, en marathonmand, og en farlig angriber. tillykke. stærkt at i har fået vendt sæsonen på den måde Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4550: 08 Maj 2012, 20:32 »

22 Ross Turnbull
19 Paulo Ferreira
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
34 Ryan Bertrand
5 Michael Essien
6 Oriol Romeu
15 Florent Malouda
7 Ramires
9 Fernando Torres
23 Daniel Sturridge

Subs: 40 Hilario, 27 Sam Hutchhinson, 3 Ashley Cole, 8 Frank Lampard, 10 Juan Mata. 21 Salomon Kalou, 18 Romelu Lukaku.

Noget af en B-formation vi stiller med i dag. Men det er jo forståeligt nok. Vi satser alt på Champions League, og dette hold kan faktisk sagtens gøre det godt mod Liverpool. Cech, Cole, Lampard, Mata og Kalou bliver nok sparet. Så må vi se, om de kommer i aktion i sidste kamp mod Blackburn.

Lad os håbe at Torres ruller sin gamle klub og laver et nyt hattrick.

Korzika
Gæst

« Svar #4551: 08 Maj 2012, 20:36 »

Ja, noget af et b-hold. Det bliver spændende med Turnbull på mål, forhåbentligt kan han spille en god kamp. Håber vi spiller 4-3-3, hvor Ramires ligger centralt. Jeg har savnet at se ham på den position, han gjorde det jo super under AVB på den plads.

Jeg tror det bliver en kamp, hvor Liverpool vil forsøge at presse os, og nok også kommer til det. Det er deres sidste hjemmekamp og vil gerne give noget tilbage til Anfield. Derudover ønsker de nok revanche for i lørdags. Jeg tror det bliver en lige kamp. 1-1 er mit bud.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4552: 08 Maj 2012, 20:46 »

Jeg VIL se Lukaku i aktion i dag, og gerne en halv time!

Tror vi taber i dag .. men er lidt ligeglad!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4553: 08 Maj 2012, 23:10 »

Resultatet idag er selvfølgelig skidt, men i og med vi kun har en vigtig kamp tilbage i sæsonen som spilles 19.maj er jeg total ligeglad med dette nederlag og egentlig også med resultatet mod Blackburn i weekenden. Tager gerne et nederlag lørdag for at vinde CL, det ville være kæmpestort

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4554: 13 Maj 2012, 15:27 »

Så er gælder det en fuldstændig ligegyldig kamp i dag mod Blackburn. Vi sparer hvor der kan spares, men jeg tror vi vinder.

Dagens startopstilling:

Turnbull
Hutchinson Ivanovic Terry Bertrand
        Essien Ramires Meireles
Sturridge                         Malouda
                     Lukaku

Korzika
Gæst

« Svar #4555: 13 Maj 2012, 15:29 »

Ligegyldig kamp....

Ærgerligt Piazon ikke får lov til at starte. Godt at Hutch får en kamp! Håber vi spiller 4-3-3 med Sturridge på højrekanten og Ramires centralt. Vi vinder 2-0!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4556: 13 Maj 2012, 15:32 »

Kender slet ikke noget til Piazon, andet end at han skulle være sammenlignet med Kaka.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4557: 13 Maj 2012, 15:38 »

Kender slet ikke noget til Piazon, andet end at han skulle være sammenlignet med Kaka.
Han er vidst blevet kåret til årets ungdomsspiller i år i klubben Smiley .. Så noget må han kunne Smiley

Vi skal alle være her.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4558: 13 Maj 2012, 15:42 »

Fint at vi sparer alle dem som skal spille CL finalen, ingne grund til de får skader nu.

Tror vi vinder 2-1 og slutter sæsonen af med en sejr på hjemmebanen

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #4559: 13 Maj 2012, 15:42 »

Det er et ganske godt talent i har i ham Piazon. Så ham i vores kamp mod hinanden i FA Youth Cup semifinalen tror jeg det var, hvor han var ganske imponerende. Han har dog en utrolig træls personlighed. Sådan en som klubbens fans tit godt kan lide, og rivalers fans afskyr. ;-)

Andet kender jeg dog ikke til ham, selvfølgelig, men han så helt bestemt interessant ud i den kamp.

Sider: 1 ... 302 303 [304] 305 306 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010