home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828122 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4530: 28 Apr 2012, 20:48 »

Jeg er ikke sikker på det er til sommer Drogbas kontrakt udløber, tror nærmere det er i 2013. Dem jeg ved med sikkerhed er Kalou og Bossen.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Yessir
Manager

« Svar #4531: 28 Apr 2012, 21:47 »

Jeg er ikke sikker på det er til sommer Drogbas kontrakt udløber, tror nærmere det er i 2013. Dem jeg ved med sikkerhed er Kalou og Bossen.

Det er til sommer  Smiley

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4532: 30 Apr 2012, 08:43 »

God humor her i tråden Wink

Hold kæft hvor var det dejligt at se Torres lave mål igår, og så endda tre!! Har altid troet på ham, og nu må han da have fået selvtillid. Nu bliver han for alvor giftig, og vi er bliver et endnu bedre hold.

Med købet af Marin får vi også en ny kantspiller, der kan lidt af det hele, men som ikke mindst har nogle vanvittige driblinger og en særdeles god fart. Han skal nok blive god.

Det er sgu dejligt at være fan af de blå fra London lige nu! Smiley

JRex
Ynglingespiller

« Svar #4533: 30 Apr 2012, 10:28 »

God humor her i tråden Wink

Hold kæft hvor var det dejligt at se Torres lave mål igår, og så endda tre!! Har altid troet på ham, og nu må han da have fået selvtillid. Nu bliver han for alvor giftig, og vi er bliver et endnu bedre hold.

Med købet af Marin får vi også en ny kantspiller, der kan lidt af det hele, men som ikke mindst har nogle vanvittige driblinger og en særdeles god fart. Han skal nok blive god.

Det er sgu dejligt at være fan af de blå fra London lige nu! Smiley

Ja det er dejligt at være blå - specielt med AVB's præstation i minde. RDM for President!

EDIT:
AVB var jo nemlig den dårligste manager baseret på sejrsprocent, skulle jeg mene. Så at have en som RDM, som jo egentlig er den direkte modsætning - er en dejlig afspejlning Opstemt
« Seneste Redigering: 30 Apr 2012, 10:36 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #4534: 30 Apr 2012, 10:46 »

Det var trolling, da jeg kunne fornemme lidt af det samme i dit indlæg :-D.
Haha, selvom jeg det er hvad jeg kan. Så vil jeg sige det ikke er all trolling, Marin er overvurderet og om muligt har i betalt for meget for ham.

6 - Marko Marin was directly involved in just six goals this season, in the three seasons before he had always reached at least 12. Poor.

Tidl. Chelsea reservespiller Gökhan Tore præsterer det samme i en klub der til trods for den er større, præsterer meget værre lige pt. Jeg vil ikke sige det ikke kan lykkes for jer, men indtil videre så har han utroligt meget at bevise og hans attitude synes jeg ikke hjælper sagen. Jeg håber han klarer den for jeg kan som sagt godt lide jer, og fejrer Torres scoringer som var det mesterskaber, men jeg kan bare ikke se det.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4535: 30 Apr 2012, 19:44 »

Marin har også været skadet i meget af denne sæson derfor han ikke har spillet så meget for Bremen. Han bliver en fin erstatning for Malouda og Kalou som man må formode begge er færdige i klubben til sommer.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan sæsonen kunne have gået havde Roberto været manager fra starten af, så kunne der måske godt have lagt en legendarisk treble og ligget i farvandet. Det fortæller også meget godt hvor ringe AVB gjorde det som manager med det matriale han havde til rådighed og at Roberto i den grad har slået til og grebet taktstokken. Han SKAL have en chance i den kommende sæson også

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #4536: 30 Apr 2012, 19:58 »

Marin har også været skadet i meget af denne sæson derfor han ikke har spillet så meget for Bremen. Han bliver en fin erstatning for Malouda og Kalou som man må formode begge er færdige i klubben til sommer.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan sæsonen kunne have gået havde Roberto været manager fra starten af, så kunne der måske godt have lagt en legendarisk treble og ligget i farvandet. Det fortæller også meget godt hvor ringe AVB gjorde det som manager med det matriale han havde til rådighed og at Roberto i den grad har slået til og grebet taktstokken. Han SKAL have en chance i den kommende sæson også

Chelsea under Di Matteo er som forvandlet - han gjort det som var nødvendigt, at få skabt ro også er det sidst på sæsonen lykkes at få gang i Torres...nå ja også lige en CL finale som jeg er sikker på at I vinder.

Hvad mere vil man kunne forlange af en manager uden mulighed for at forstærke truppen ?

Marin mener jeg er et sats men det kan sagtens vise sig som et klogt sats - men mangler I ikke en højre back med lidt mere klasse ? og hvad vil Drogba - har Lukaku klassen til at afløse ham ?

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4537: 30 Apr 2012, 20:11 »

Lukaku ser jeg stadigvæk som for ung og uprøvet til at spille anden violin i Chelsea, så jeg håber på Drogba får en ny kontrakt også Lukaku bliver udlejet til en midterklub i OL, så man kan få samme udbytte af Lukaku som man gjorde da Sturridge blev udlejet. Højrebacken er vi meget sårbare når Ivanovic ikke er klar, mener ikke hverkne Bosingwa eller Ferreira er gode nok, og ser gerne dem begge være fotid til sommer. Så må man bruge en af de unge (Bruma eller Luiz) som anden valg, kan ikke lige se hvem vi skulle hente til den plads.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4538: 05 Maj 2012, 18:06 »

Så er det om lidt det går løs på Wembley mod Liverpool. Det bliver en stor kamp. FA Cuppen er meget traditionsrig, og jeg vurderer den som meget vigtig. Jeg tror, vi vinder kampen, men vi skal bestemt ikke undervurdere dem. De har et godt tag på os, og i finaler kan alt ske. Vi stiller op som følgende, og det er en opstilling, jeg er rigtig glad for:

1 Petr Cech
17 Jose Bosingwa
2 Branislav Ivanovic
26 John Terry (c)
3 Ashley Cole
12 John Mikel Obi
8 Frank Lampard
7 Ramires
10 Juan Mata
21 Salomon Kalou
11 Didier Drogba

Subs: 22 Ross Turnbull, 19 Paulo Ferreira, 5 Michael Essien, 16 Raul Meireles, 15 Florent Malouda, 23 Daniel Sturridge, 9 Fernando Torres

Lad os nu vinde den første af to fantastiske titler i denne sæson!

Korzika
Gæst

« Svar #4539: 05 Maj 2012, 18:08 »

Glæder mig saftsusme til denne kamp! Liverpool er et godt hold, og det plejer altid at være nogle tætte slag, der bliver udkæmpet! De har haft et godt tag på os i denne sæson, men nu er det tid til revanche, og det får vi også!

KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH!

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4540: 05 Maj 2012, 18:11 »

Så starter den ene af de to kampe vi har tilbage i sæsonen med betydning. Vil skide på ligaen, den skal de unge bare have lov til at spille.

Vi vinder 2-1 idag, og Drogba aka Mr. Wembley afgør det for os.

Kom så Chelsea!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #4541: 05 Maj 2012, 19:06 »

Rigtig fin 1.halvleg Smiley . Enrique har virkelig haft det svært overfor Ramires og det så man jo også ved scoringen Smiley . Håber Kalou bliver skiftet ud med Sturridge så han måske kan gøre ondt når Liverpool skal frem og jagte det mål .. Jeg tror han skifter Mikel med Essien pga det gule kort .

Jeg er virkelig glad Smiley .. Vi er 45 minutter + dommerens ekstra tid fra den første vigtige pokal ud af to Smiley

Vi skal alle være her.

Korzika
Gæst

« Svar #4542: 05 Maj 2012, 20:17 »

Så starter den ene af de to kampe vi har tilbage i sæsonen med betydning. Vil skide på ligaen, den skal de unge bare have lov til at spille.

Kom så Chelsea!!
Cool Thumbs Up

Det er satme lækkert med en sejr! Jeg havde selvtillid før kampen, og i den første time gik det også fint. Men Carroll scoringen sætter ild i Liverpool, og de presser os til sidst. Vi går i backgear, og står meget dybt, hvilket er guf for Carroll. Heldigvis scorer Liverpool ikke til 2-2, omend var det meget tæt på!

N17
Manager

« Svar #4543: 05 Maj 2012, 20:21 »

Hatten af for det arbejde Di Matteo har lavet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4544: 05 Maj 2012, 20:32 »

Kom så Chelsea!!

Bare kald mig Hr. Orakel Grin

Over hele kampen synes jeg det er fortjent at det er os som vinder finalen idag. I den første time har vi Liverpool under kontrol, og vi styrer begivenhederne. Jeg sidder absolut med en følelse af at den her kamp vinder vi større. Så scorer Liverpool efter en hjernebldning af Bosingwa (som SKAL være fortid til sommern, manden er elendig) og det er den eneste grund til Liverpool sætter os under pres i den sidste halve time. Kan slet ikke se hvorfor kommentatorerne giver Caroll skylden for Liverpool kommer tilbage i kampen, dummer Bosingwa sig ikke bliver den her kamp aldrig så spændende som den bliver. Til sidst redder Cech os med en fantastisk redning, hvilket slet ikke burde have været nødvendigt.

Dog skal vi glæde os over trofæet, det er i den grad Robertos fortjeneste at vi alligevel ender med et trofæ i denne sæson. Men spiller vi som i de sidste 30 min i CL finalen får vi en kæmpe røvfuld af Bayern

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 301 302 [303] 304 305 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010