home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828217 gange)
michaelk
Landsholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4470: 20 Apr 2012, 14:24 »

Jeg er stadig uenig i din defination af held, fordi hvis den rammer en knold og ryger forbi, er det fordi banen ikke er plan, overliggeren ser nu engang ud som den gør - Det er ikke en overflade ændring der gør den ikke går ind, men sparket og boldens bane. Det er ikke forventeligt at bolden går ind når den rammer overliggeren, men det er forventeligt bolden går i mål, hvis den har kurs mod målet, men er der så en knold og den går forbi er det jo held at knolden var der, da de ellers ville være gået i mål.

Men ja - vi bliver ikke enige, og det er et definations spørgsmål hvordan vi bruger ordet held...

Helt enig i, at vi ikke bliver enige.  Wink

Det ændrer dog ikke det faktum, at jeg synes Chelsea leverede en flot kamp og viste kynisme af højeste kaliber samt havde det fornødne held. De slog IMO trods alt verdens bedste hold i historien, hvilket altid er en kæmpe bedrift, og jeg tror også de kan levere overraskelsen på Camp Nou. 

Hala Madrid!

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4471: 20 Apr 2012, 15:15 »

Helt enig i, at vi ikke bliver enige.  Wink

Det ændrer dog ikke det faktum, at jeg synes Chelsea leverede en flot kamp og viste kynisme af højeste kaliber samt havde det fornødne held. De slog IMO trods alt verdens bedste hold i historien, hvilket altid er en kæmpe bedrift, og jeg tror også de kan levere overraskelsen på Camp Nou. 

Se der er jeg enig med dig rigtig mange ting.... bortset fra det med verdens bedste hold i historien... det mener jeg helt sikker var Barca anno sæson 10/11 (men det er jo bare flueknepperi fra min side, og det beklager jeg selvfølgelig)

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Korzika
Gæst

« Svar #4472: 21 Apr 2012, 13:17 »

Holdet i dag:

Cech; Bosingwa, Cahill, JT (c), Bertrand; Essien, Romeu; Kalou, Malouda, Sturridge; Torres
subs: Turn, Ferr, Cole, Mikel, Lamps, Meireles, Mata

Et  - som forventet - ganske amputeret hold.

Jeg tror og håber vi ligger os dybt og venter på Arsenal begår fejl i det opbyggende spil. Det vil give os kontramuligheder, og Studge og Torres kan volde ethvert forsvar problemer. Arsenal er uden deres imo mest boldsikre spiller Arteta. Rosicky og i sær Ramsey smider mange bolde væk. Essien er også med, og håber han går aggressivt til sagen, og sætter sig i respekt og får flækket igennem. Jeg frygter lidt RVP, men vi har JT og Cahill, der var meget solide mod Barca, og det tror jeg også de vil være mod Arsenal.

Den opgave der skal udføres minder om kampen mod Barca, omend jeg forventer flere kontrastrød i dag, da Arsenals centrale midtbanespiller smider en del flere bolde væk og er mere direkte.

Strategien med at ligge dybt og så slå kontra har tidligere vist sig succesfuld mod netop Arsenal, og det tror jeg også den kan blive i dag. Ellers en åben kamp, og jeg at hvis det ikke bliver uafgjort, så har det vindende hold kun en margin på +1.

KTBFFH!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4473: 21 Apr 2012, 14:00 »

Jeg kom hjem i går aftes fra studietur og har derfor ikke været aktiv herinde. Heldigvis har jeg ikke glippet et minut af vores to fantastiske sejre! Spurs blev kørt over i sidste del af kampen, ellers havde det faktisk været en okay lige kamp, hvor vi også må erkende, at vi fik et hamrende heldigt mål på en fejldom. Ellers uhyggelige kasser af Lampard og Drogba. En fantastisk sejr og lad os nu vinde Cuppen!

I onsdags var det hamrende disciplinæret arbejde som skaffede os sejren. Måske var vi ikke det bedste hold på banen, men vi var kyniske og arbejdede stenhårdt for sejren. Et rigtig godt udgangspunkt og finalen burde ikke være umulig nu.

Og lad os nu slå Arsenal!

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4474: 21 Apr 2012, 15:53 »

Vi skal nok være meget glade for et uafgjort resultat idag.. Stolpe og overligger for Arsenal...

Er træt af at se Torres falde så langt væk fra boksen for at hente bolden og derefter være alene med den ude på kanten.. Han er boksspiller, ikke kant!

Udemærket præstation af Bertrand, og jeg tror vi har en god overtager for Cole der, hvis han da er tålmodig Smiley

Lad os så håbe på en Stoke-sejr samt en QPR-sejr!

Korzika
Gæst

« Svar #4475: 21 Apr 2012, 16:02 »

Jeg syntes egentligt det var en ganske lige kamp, omend Arsenal var tættest på at score, dog var det på dødbolde, hvor de var farligst.

Selvom 1 point mod Arsenal normalt er fint, er vi altså i en situation, hvor vi skal vinde vores kampe, hvis vi vil i CL gennem ligaen. Havde nok hellere set, at vi havde spillet frisk til. For med en sejr, så kunne vi have været 100 % med i kampen om ChL-pladser gennem ligaen. Den uafgjort vi fik i dag, kan vi ikke rigtig bruge til så meget, da vi i meget høj grad er afhængige af, at andre hold sætter point til.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4476: 21 Apr 2012, 16:12 »

Jeg er nået til det punkt, hvor jeg er villig til at smide alt på et bræt. Nemlig CL. Vi har et godt udgangspunkt, og der venter os ganske vist en uhyggelig svær opgave. Den er dog ikke umulig, og i en finale kan alt ske. I år skal vi sgu vinde det lort.

Ellers en kedelig kamp og jeg er enig i, at den var lige. Men nu må vi se hvad der sker i ligaen. Vi kan sagtens nå 4. pladsen endnu, men jeg synes, vi skal smide alt efter CL.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #4477: 21 Apr 2012, 16:30 »

Newcastle er desværre allerede foran 2-0 mod Stoke, så de får nok 3 point idag. Dog har de nogle svære kampe tilbage bl.a. mod os, så med dem synes jeg egentlig selv, vi kan afgøre det. De får forhåbentlig 0 point mod os samt City, og de skal møde formstærke Everton i sidste kamp på Goodison - absolut en svær kamp. Udover det har de Wigan i næste kamp.. Men man skal ikke undervurdere Wigan! De får forhåbentlig ikke mere end 7 point med kampen idag!

Tottenham derimod skal kun møde hold fra den nederste halvdel samt Fulham, og de ville under normale omstændigheder nok hente mindst 11 point i disse. Man må bare håbe på, at deres dårlige takter fortsætter...

Vi får forhåbentlig 9 point mod QPR, Newcastle og Blackburn, og så må vi se mod Liverpool...

Så det ser sgu svært ud :/

matnic_92
Førsteholdsspiller

« Svar #4478: 21 Apr 2012, 17:36 »

Jeg er nået til det punkt, hvor jeg er villig til at smide alt på et bræt. Nemlig CL. Vi har et godt udgangspunkt, og der venter os ganske vist en uhyggelig svær opgave. Den er dog ikke umulig, og i en finale kan alt ske. I år skal vi sgu vinde det lort.

Ellers en kedelig kamp og jeg er enig i, at den var lige. Men nu må vi se hvad der sker i ligaen. Vi kan sagtens nå 4. pladsen endnu, men jeg synes, vi skal smide alt efter CL.
Eftersom Di Matteo dropper 8 spillere (inkl. en skadet Drogba) i en topkamp ude mod Arsenal, har han den nok på samme måde som dig.

Korzika
Gæst

« Svar #4479: 24 Apr 2012, 20:05 »

HOLDET DER KAN SPILLE OS I CHAMPIONS LEAGUE FINALEN
Cech; Ivanovic, Cahill, JT (c), Cole; Lamps, Mikel, Meireles; Mata, Drogs, Ramires.

subs: Turnbull, Bos, Essien, Malouda, Sturridge, Kalou, Torres.

Opskriften er den samme som opgøret på broen. Vi skal parkere bussen og så leve på kontrastrød og enkeltmandspræstati oner af Drogba, Mata osv. Vi har set at Barcelona kan røres, det så vi sent som i Lørdags. Kampen skal findes på fight, hårdt arbejde, kynisme, organisation og naturligvis held. Det bliver svært i dag - specielt fordi det er på Nou Camp, men vi stiller op med et meget rutineret hold. Jeg tror og håber på det bedste. Men det bliver tæt. Jeg tror højst der bliver scoret 2 mål, og kan få score det ene, så er vi videre!

KOM SÅ CHELSEA!

Gungner
Gæst

« Svar #4480: 24 Apr 2012, 21:23 »

Nå.... farvel Chelsea :/

HRz
Gæst

« Svar #4481: 24 Apr 2012, 21:36 »

Ramires ! <3

Diver Alexis ikke?

ptrN
Manager

« Svar #4482: 24 Apr 2012, 21:47 »

Ramires ! <3

Diver Alexis ikke?
Nej.

welbz is dat guy

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #4483: 24 Apr 2012, 21:48 »

Ramires ! <3

Diver Alexis ikke?

Joh, på frisparket af Mikel gør han.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #4484: 24 Apr 2012, 21:49 »

Ramires ! <3

Diver Alexis ikke?

Selvfølgelig overspiller Alexis situationen, som enhver anden ville gøre, for at fremtvinge et rødt kort. Især jeres store angriber havde nok også overspillet situationen.

I har dog kun en mand at takke for, hvis i ryger ud, og det er sgu jeres egen kaptajn. Jeg synes det er så pinligt af John Terry, og jeg tror desværre heller ikke i går videre.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010