home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828387 gange)
DeBuur
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4365: 04 Apr 2012, 23:00 »

Thumbs Up tillykke med sejren - fortjent var det ikke - men omvendt så er det sådan fodbold er og jeg mener helt klart at Chelsea har en realistisk mulighed for at vinde samlet over Barca... men så skal der sgu ske noget på trænings banen i de kommende uger  Peace

YNWA

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4366: 04 Apr 2012, 23:02 »

Jeg synes nu ikke, det var så slemt. Vi er videre, og det fortjente vi også. Vi var direkte og skarpe. Modsat Benfica.

Men ja, det var ikke en vanvittig god præstation i aften. Men Mikel gjorde det fint, det samme med Cole. Cech var passiv ved målet, men ellers var han fremragende. Jeg synes, det er useriøst at være så kritisk. Det var ikke kønt, men vi er i semifinalen. Det er fantastisk. Vi bliver også nød til at se denne kamp som en samlet sejr, og vi var fantastiske defensivt i Portugal. Meireles var for en gangs skyld god, da han kom ind, og jeg synes heller ikke, man kan klantre Cahill for Benficas pres. Det var ikke som en reaktion på udskiftningen af Terry.

Det var ikke fantastisk i dag, men vi er videre.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4367: 04 Apr 2012, 23:07 »

Jeg synes nu ikke, det var så slemt. Vi er videre, og det fortjente vi også. Vi var direkte og skarpe. Modsat Benfica.

Men ja, det var ikke en vanvittig god præstation i aften. Men Mikel gjorde det fint, det samme med Cole. Cech var passiv ved målet, men ellers var han fremragende. Jeg synes, det er useriøst at være så kritisk. Det var ikke kønt, men vi er i semifinalen. Det er fantastisk. Vi bliver også nød til at se denne kamp som en samlet sejr, og vi var fantastiske defensivt i Portugal. Meireles var for en gangs skyld god, da han kom ind, og jeg synes heller ikke, man kan klantre Cahill for Benficas pres. Det var ikke som en reaktion på udskiftningen af Terry.

Spot on Jakob.

Dog synes jeg omvendt, at du ofte er for hård i din kritik af portugiseren. Jeg synes at han er en ganske kompetent midtbanespiller, og synes ikke han har været så katastrofal, som du oftest gør ham til.

Men stort tillykke med semifinale-pladsen.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4368: 04 Apr 2012, 23:11 »

JEg er faktisk rigtig enig med dig! - Vi skal se på fakta, vi gik videre, vi var 2 mål skarpere over 2 kampe og det er jo lige så meget fordi Benfica over 2 kampe med meget boldbesiddelse kun scorede 1 mål. Vores spil er pt bygget på at vi skal være afventende og slå nogle skarpe kontraer, og det syntes jeg egentlig vi formår dog uden at være skarpe nok.

Derudover så har vi pt ikke verdens bedste hold, og holdet er ikke fyldt op med selvtillid som år tilbage under Mourinho. Om det er fordi vores managere ikke har haft evnen til at indgyde den selvtillid i truppen er et godt spørgsmål. Helt sikker Mourinho kunne noget på den front, og gøre dem klar til kamp (indstillingsmæssigt)

Vi skal glæde os over at vi er nået semifinalen, får endnu en chance mod Barcelona, og vi er nu underdogs og kan KUN overraske. Jeg er godt tilfreds og glæder mig til kampene og håber inderligt vi nakker dem!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4369: 04 Apr 2012, 23:13 »

Spot on Jakob.

Dog synes jeg omvendt, at du ofte er for hård i din kritik af portugiseren. Jeg synes at han er en ganske kompetent midtbanespiller, og synes ikke han har været så katastrofal, som du oftest gør ham til.

Men stort tillykke med semifinale-pladsen.
Meireles er sikkert god nok, men så skal han ikke spilles på den måde. Jeg synes hans Chelsea-karriere har været mildest talt ringe. En OK boldflytter, men han laver for mange boldtab, for mange fejlafleveringer og den dynamik han havde i Liverpool, får han ikke lov til at have i Chelsea. Vi har Lampard, der stadig er en verdens bedste på det område. Jeg synes, vi har 4 midtbanespiller som er bedre end Meireles, men han er ganske fin at have. Hans rolle har bare været for dominerende under Villas-Boas.

Men fantastisk mål han lavede i dag.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #4370: 04 Apr 2012, 23:17 »

Meireles er sikkert god nok, men så skal han ikke spilles på den måde. Jeg synes hans Chelsea-karriere har været mildest talt ringe. En OK boldflytter, men han laver for mange boldtab, for mange fejlafleveringer og den dynamik han havde i Liverpool, får han ikke lov til at have i Chelsea. Vi har Lampard, der stadig er en verdens bedste på det område. Jeg synes, vi har 4 midtbanespiller som er bedre end Meireles, men han er ganske fin at have. Hans rolle har bare været for dominerende under Villas-Boas.

Men fantastisk mål han lavede i dag.
Jeg kan godt følge dig.

Hans sparketeknik er jo generelt bare rigtig god, og han bankede lortet ind på fantastisk vis i aften. Men jeg ser ham eller ikke som en playmaker, men som en boldflytter, der kan lidt af hvert, og det er en ganske fin mand at have i truppen, omend han ikke, som du også selv påpeger, er den bedste midtbanespillere, I har.

Flot af Luiz i øvrigt.  Djævel

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4371: 12 Apr 2012, 15:25 »

verdenskrig
Manager

« Svar #4372: 12 Apr 2012, 15:35 »

Synes egentlig det ser ganske godt ud, tilgengæld passer det bare enormt dårligt på holdets aktuelle situation Smiley
Men trøjemæssigt giver det noget glans, og det synes jeg personligt ser godt ud.

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #4373: 12 Apr 2012, 15:36 »

Hehe, ja. Det må være gulddrømme. Designet er ikke kønt synes jeg.

Manchester United

Lavezzi
Gæst

« Svar #4374: 12 Apr 2012, 15:44 »

Gulddrømme? Personligt synes jeg det ser forfærdeligt ud.
Det er nok bare rigtig guld. Roman har råd.

Synes nu den er fin. En simpel trøje uden for meget lir og så er Chelseas blå en af de flotteste blå. Er desuden vild med fonten som Samsung er skrevet med. A+

Yessir
Manager

« Svar #4375: 12 Apr 2012, 15:54 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4376: 12 Apr 2012, 15:55 »

Det er nok bare rigtig guld. Roman har råd.

Hvis det var tilfældet, ville det selvfølgelig være cool. If not, så er guldtrøjer bare lame. Og ja, jeg er godt klar over at Arsenal også har haft en - den var heller ikke for køn.

Forfærdeligt ligefrem?

Er enig med Kyle.

'Forfærdeligt' var et meget velovervejet ord, ja.

Korzika
Gæst

« Svar #4377: 12 Apr 2012, 17:42 »

Jeg syntes nu, at det er en ganske udmærket trøje. Det er nok bare mig, men guldfarven står egentligt fin til blå ved sponsornavnet og striberne på ærmerne. Men det ødelægger sgu lidt vores logo.

Og ja, selvfølgelig er der gulddrømme. En klub med Chelseas ambitioner vil vinde medaljer af højeste kaliber, omend det pt ikke ser så realistisk ud. Men tingene kan jo vende efter sommer, who knows?

Korzika
Gæst

« Svar #4378: 15 Apr 2012, 18:04 »

Så er det Wembley-time, bitches!!

CHELSEA XI

Cech
Bosingwa, D Luiz, JT (c), Cole
Mikel, Lampard
Ramires, Mata, Kalou
Drogba

subs: Turnbull, Cahill, Essien, Meireles, Malouda, Sturridge, Torres

Dette er spillerne, der skal sikre os deltagelse i FA-Cup finalen! RDM har set sig glad for 4-2-3-1. Samarbejdet mellem Mikel og Lampard fungerer optimalt sådan, men jeg foretrækker en 4-3-3, for der er Ramires helt klart bedst. Det gør også, at Ramires tager den højrekant, som Sturrigde har været rigtig god på. Er også lidt overrasket over, at Drogba spiller i dag, men vi har et tæt program, og det er måske meget fornuftigt at spare Torres.

Jeg tror det bliver en meget tæt kamp, men jeg tror og håber vores rutinerede kræfter kan gå forrest, og sikre et godt resultat.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4379: 15 Apr 2012, 18:30 »

Forstår ikke at Essien og Sturridge slet ikke får chancen under Roberto, kan slet ikke se hvad det er han ser i Kalou.

Desværre er King blevet klar for Spurs, ellers havde der været rigtig gode muligheder mod en pensionist som Nelsen.

Regner med at vi vinder kampen, vi skal sku have en trofæ hjem i år!!

2-1 sejr siger jeg

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Sider: 1 ... 290 291 [292] 293 294 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010