home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23450
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 828418 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #4350: 30 Mar 2012, 14:36 »

Men når man nu i Chelsea oftest spiller et system, hvor der i princippet kun er en angriber på toppen, så skal han altså være skarpere. Selvfølgelig kan han agere en anden rolle, og fungere som en spilstation, så de andre spillere lettere kommer til chancer, men det er ikke hans rolle som fodboldspiller, og jeg tror heller ikke på, at Chelsea affinder sig med at Torres ikke laver mål, og blot revurdere og ændrer hans rolle.
Lige bestemt i Chelsea ser jeg det ikke som altafgørende at angriberen laver 20 mål i Premier League. Vi har Sturridge og Lampard som laver mange mål og dertil har vi også Mata, Ramires og Kalou som laver en fin sjat. Og så har vi selvfølgelig Torres og Drogba. Jeg mener ikke, at Chelsea er afhængige af at en spiller bomber løs, som man f.eks. har været i Arsenal i denne sæson.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4351: 30 Mar 2012, 14:39 »

Lige bestemt i Chelsea ser jeg det ikke som altafgørende at angriberen laver 20 mål i Premier League. Vi har Sturridge og Lampard som laver mange mål og dertil har vi også Mata, Ramires og Kalou som laver en fin sjat. Og så har vi selvfølgelig Torres og Drogba. Jeg mener ikke, at Chelsea er afhængige af at en spiller bomber løs, som man f.eks. har været i Arsenal i denne sæson.

Tja, Chelsea har scoret 49 mål mod Arsenals 61, og deres topscorer (Lampard) har scoret 10 mål mod Van P's 26. Hvis I nu havde købt Van P for £50mio i stedet, havde situationen nok set lidt anderledes ud. Det er klart at det ville have været en helt anderledes tabel hvis Torres havde fortsat med at bombe som han engang gjorde i Liverpool.

Men hvis du er tilfreds med at score færre mål og få færre point for £50mio, så er det fint med mig Tunge

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #4352: 30 Mar 2012, 14:43 »

Selvfølgelig ville det have været det. Jeg havde da også glædeligt set Torres banke kasser ind på stribe. Men når han nu ikke gør det, så har vi andre, vi ved er garant for mål. Især Lampard som er den eneste spiller i Premier League nogensinde, som har lavet 10 mål eller derover 9 år i træk. Og han er endda midtbanespiller. Hvor længe det fortsætter ved ingen, men helt ung er han jo ikke længere. Men ellers har vi okay alternativer, hvis nu Drogba og Torres ikke garner, og det har de jo ikke gjort i denne sæson. Wink

PhilipFlink
Manager

« Svar #4353: 30 Mar 2012, 14:49 »

Arsenal er det hold i PL med flest målscorere Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #4354: 30 Mar 2012, 14:51 »

Arsenal er det hold i PL med flest målscorere Smiley

Men det er jo ikke lig, at de alle scorer en sjat? Smiley Jeg kender ikke tallene, men jeg vil dog bestemt tro, at fjerner man van Persies mål, så stod I i en ganske anden situation Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

PhilipFlink
Manager

« Svar #4355: 30 Mar 2012, 14:54 »

Men det er jo ikke lig, at de alle scorer en sjat? Smiley Jeg kender ikke tallene, men jeg vil dog bestemt tro, at fjerner man van Persies mål, så stod I i en ganske anden situation Smiley

Korrekt, den ville nok nemmere ligne Liverpool's så Wink

Men det var nu bare for at sige, at Arsenal er det hold der har flest målscore Smiley er er også et par stykker i Arsenals trup der kommer til at score en god sjat inden sæsonen er slut Wink

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #4356: 31 Mar 2012, 15:44 »

Here's how we line-up to play Aston Villa FC - Official today:

Cech, Ivanovic, David Luiz, Terry (c), Cole, Mikel, Lampard, Kalou, Mata, Sturridge, Torres

Subs: Turnbull, Bosingwa, Bertrand, Cahill, Essien, Ramires, Malouda

Jeg er godt tilfreds med opstillingen, syntes det er vores mest kreaitive offensiv, men samtidig en balanceret midtbane konstellation. Forsvaret er som jeg ville sætte det, Luiz har været konge på det seneste, og på vores højre back har vi ingen rigtige alternativer, så vi kunne få Ivanovic på midten. Samtidig skulle det så være istedet for Terry, hvilket jeg ikke ville være tilfreds med. Så gangske godt tilfreds.

Mit bud er en 3-1 sejr, da jeg tror vi er ved at komme igang med at vinde, og idag er det en af de mest optimale opstillinger, så jeg tror vi vinder Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4357: 31 Mar 2012, 16:01 »

Er enig med Hcan. Tror dog vi vinder 2-0.

Er der nogen der ved hvor Drogba er blevet af i dag?

Korzika
Gæst

« Svar #4358: 04 Apr 2012, 19:55 »

Cech
Ivanovic, D Luiz, JT (c), Cole
Mikel, Lamps
Ramires, Mata, Kalou
Torres
subs: Turnbull, Ferreira, Cahill, Essien, Meireles, Sturridge, Drogba

Dette er holdet, der skal sikre os en plads i ChL-semifinalen! 4-2-3-1 er ikke min yndlingsformation, da den ikke tillader Ramires at være midten, og den tilgodeser Kalou i stedet for Sturridge, som jeg mener er længder bedre.. Men sådan er det nu engang, og det er nok sådan vi kommer til at vinde flest kampe med den trup vi har til rådighed pt.

Jeg tror vi går videre samlet. Enten kommer vi til at fedte den hjem med en uagjort, ellers så holder vi nullet og vinder enten 1-0 eller 2-0. Det er mit gæt.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4359: 04 Apr 2012, 20:15 »

Jeg tror mere på en 4-5-1 / 4-3-3 opstilling, med Mikel som defensiv midt og Lampard og Ramires centralt, Kalou og Mata på kanterne og Torres i front.

Vi skal videre og jeg tror også vi vinder en tæt kamp idag. 2-1 sejr mål af Torres, Gaitan og Lampard

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

DeBuur
Manager

« Svar #4360: 04 Apr 2012, 20:21 »

Thumbs Up Det er IMO en fornuftig opstilling - Torres har vel tanket selvtillid og ligner mere og mere den spiller som vi engang havde glæde af i Liverpool (sikkert fordi jeg har ophævet mit voodoo angreb på ham  Cool)

Der skal en kæmpe indsats for at komme igennem jeres midtbane og jeg tror det vil kræve personlige fejl fra Terry og Luiz hvis Benfica skal komme igennem.

Benficas stiller op med et relativ ringe forsvar og jeg tror i vinder 3-0 i aften god kamp Thumbs Up

YNWA

PhilipFlink
Manager

« Svar #4361: 04 Apr 2012, 20:23 »

(sikkert fordi jeg har ophævet mit voodoo angreb på ham  Cool)

Y U DO DAT?!

DeBuur
Manager

« Svar #4362: 04 Apr 2012, 20:39 »

Y U DO DAT?!

Da Torres spillede i Madrid var han en af de spillere jeg håbede ville trække en rød trøje på..det skete - Torres forlod os i en vanskelig tid (som jo ikke er blevet meget bedre) og alle mennesker fortjener en ekstra chance her i livet ...selv Torres .... så i aften håber jeg vi får en tændt Torres at se også selv om han har en "grim" blå trøje på  Peace

YNWA

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #4363: 04 Apr 2012, 22:45 »

Ja vi gik videre, og ja vi vandt kampen, ogs er der ikke mere positivt at tage med fra denne kamp.

Det bringer i den grad tankerne tilbage til under AVB den anden halvleg vi spiller. Hvordan det kan lade sig gøre at med en mand i overtal på hjemmebane at total lade modstanderne dominere kampen er mig ubegribeligt og total utilgiveligt. Cahill kommer ind istedet for JT og efter det sejler defensiven totalt. Cech ligner en skoledreng ved deres mål, men redder os et par gange. Cole skaffer et straffespark, men defensivt er han godt nok blevet ringe og uopmærksom. Mikel tror aldrig jeg har set en ankemand med så mange boldtab og lave så mange tåbelige frispark som ham. Ramires laver dette årties største afbrænden ved istedet for at skubbe bolden de sidste 30 centimeter over stregen at formå at skubbe bolden tilbage i spil!!
Torres også ekstremt mange forkerte beslutninger han formår at lave i løbet af en kamp.

Ja alle var langt under niveau idag, kun Meireles kommer ind og holder sit stabil drlige niveau, selvom han får scoret.

Denne indstas har bare at være en enlig svale, for ellers så ender vi som nr. 6 i ligaen og får store prygl af Tottenham og Barcelona. Hvis du vil have en chance for at beholde trænersædet Roberto, så vil vi ikke se den gang lort dine spillere leverede igen!!

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #4364: 04 Apr 2012, 22:57 »

Sådan Def, dejligt indlæg! Er helt enig i dine betragtninger.

Sider: 1 ... 289 290 [291] 292 293 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010