home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 480 481 [482] 483 484 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 782252 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7215: 11 Dec 2014, 15:31 »

Jeg havde gerne set i en ligegyldig kamp som den i går, at de havde givet lidt flere reserver/talenter chancen fra start.

Ser ikke hvorfor Loftus-Cheek ikke kunne starte inde i stedet for fx Matic
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7216: 11 Dec 2014, 15:58 »

Jeg havde gerne set i en ligegyldig kamp som den i går, at de havde givet lidt flere reserver/talenter chancen fra start.

Ser ikke hvorfor Loftus-Cheek ikke kunne starte inde i stedet for fx Matic
Enig. Synes det var spild af kræfter.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7217: 11 Dec 2014, 18:14 »

Vi spiller alligevel med Petr Cech, Filipe Luis, Kurt Zouma, Andre Schürrle, John Obi Mikel og Mohamed Salah. Alle disse vil ikke spille i stærkeste opstilling. Det er over et halvt hold. Når det så er sagt, så forstår jeg godt, at en mand som Loftus-Cheek ikke starter inde. Af flere årsager.

Først og fremmest har Matic og Fábregas bare vist sig at være usandsynligt vigtige for det her hold. Når de to spiller, spiller Chelsea meget meget bedre, og det mener jeg reelt, at der var brug for mig Sporting Lissabon i går. Vi har inden gårdagens kamp kun vundet en af de seneste tre kampe. 0-0 mod Sunderland, 3-0-sejr over Tottenham og så senest 2-1-nederlaget til Newcastle. Vi skal passe på ikke at komme ind i en halv skidt periode, og hvis man stillede med flere reserver og decideret uprøvede spillere (som Loftus-Cheek), så ville chancen for pointtab forøges. Det var klogt af Mourinho at spille med nogle reserver, som han VED med sikkerhed har kvalitet. Spillere som Schürrle, Cech (stadig en af de bedste målmænd i verden), Mikel, Filipe Luis, Salah osv.

Jeg synes, at det var en fin disponering, og det var også fint at prøve at få Costa i gang igen efter et par kampe eller tre, hvor han ikke har fundet netmaskerne.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7218: 12 Dec 2014, 15:14 »

Courtois og Fábregas ude af morgendagens opgør mod Hull. Derfor må det give denne lineup:

Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Matic, Ramires; Willian, Hazard, Oscar; Costa.

En kamp hjemme mod Hull skal give tre sikre point, og det gør det også.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7219: 13 Dec 2014, 10:34 »

Af hvilke årsager har Filipe Luís ikke spillet mere end 259 minutter i Premier League på nuværende tidspunkt? Jeg er klar over at Azpilicueta gør det utroligt godt, men er han virkelig meget bedre end Luís? Jeg ville ikke mene det, baseret på deres respektive præstation i sidste sæson, men jeg har ikke fulgt så godt med i Chelseas kampe i denne sæson, så måske har Luís været skadet eller noget i den dur?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7220: 13 Dec 2014, 10:56 »

Courtois og Fábregas ude af morgendagens opgør mod Hull. Derfor må det give denne lineup:

Cech; Ivanovic, Cahill, Terry, Azpilicueta; Matic, Ramires; Willian, Hazard, Oscar; Costa.

En kamp hjemme mod Hull skal give tre sikre point, og det gør det også.
Bliver spændene at hvordan det påvirker jeres spil uden Cesc, mod Hull bliver det nok ikke udslagsgivende, men stadig et tab for Chelsea.

Hvad er skadesudsigterne for både Courtois og Fabregas?
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7221: 13 Dec 2014, 12:15 »

Bliver spændene at hvordan det påvirker jeres spil uden Cesc, mod Hull bliver det nok ikke udslagsgivende, men stadig et tab for Chelsea.

Hvad er skadesudsigterne for både Courtois og Fabregas?

Fabregas har karantæne, ved ikke med Courtois. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7222: 13 Dec 2014, 12:32 »

Af hvilke årsager har Filipe Luís ikke spillet mere end 259 minutter i Premier League på nuværende tidspunkt? Jeg er klar over at Azpilicueta gør det utroligt godt, men er han virkelig meget bedre end Luís? Jeg ville ikke mene det, baseret på deres respektive præstation i sidste sæson, men jeg har ikke fulgt så godt med i Chelseas kampe i denne sæson, så måske har Luís været skadet eller noget i den dur?
Luis har ikke været skadet. Han er bare havnet i en situation, hvor man har to af de allerbedste backs i verden. Det mener jeg i hvert fald personligt. Dertil så har Mourinho roteret minimalt i denne sæson, hvis man kigger på kampe i PL. I starten af sæsonen var der lidt tvivl om, om det var Willian eller Schürrle, der skulle spille den højre kant, men nu er stort set alle pladser på holdet låst. En rotation i bagkæden er usandsynligt, så længe de fire spiller som de gør, og ikke mindst så længe at José Mourinho er træner. Han har fundet sine fire. Desværre for Filipe Luis som man egentlig godt kan have lidt ondt af. Jeg synes virkelig, at han er god. Det er lidt samme situation som med Petr Cech. Jeg er dog sikker på, at kommer der en alvorlig skade til en af de fire i bagkæden, så tror jeg på, at det er Luis, som bliver kastet i ilden og ikke unge Kurt Zouma. Ivanovic er jo en glimrende midterforsvar, så uanset hvem der skulle blive skadet af de fire foretrukne, så kan Filipe Luis komme ind at spille.

Sandheden er vel også reelt, at brasilianeren havde fået endnu færre minutter på banen i Premier League, hvis ikke Azpilicueta havde fået direkte rødt kort mod Crystal Palace.

Bliver spændene at hvordan det påvirker jeres spil uden Cesc, mod Hull bliver det nok ikke udslagsgivende, men stadig et tab for Chelsea.

Hvad er skadesudsigterne for både Courtois og Fabregas?
Fábregas har indkasseret fem gule kort, og derfor må han ikke spille i dag. Den samme karantæne har Diego Costa og Nemanja Matic lige overstået.

Thibaut Courtois er muskelskadet, men José Mourinho beskriver det som et lille problem. Jeg tror, at han spiller igen næste mandag mod Stoke, mens Cech skal spille Capital One-Cup mod Derby på tirsdag.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7223: 13 Dec 2014, 13:39 »



Hvis der er tre, der har potentialet til at hamle op med disse fyre her, så må det være Matic, Cesc og Oscar. Ellers så finder du ikke noget bedre. Av av av.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7224: 13 Dec 2014, 13:55 »



Hvis der er tre, der har potentialet til at hamle op med disse fyre her, så må det være Matic, Cesc og Oscar. Ellers så finder du ikke noget bedre. Av av av.

Forstår ikke helt dit mancrush på Oscar, han er en god fodboldspiller, men han kan da på ingen måder hamle op med Lampard. Kan sagtens se, at hans presspil er sublimt og at han vanvittig god til, når han skal hjem og hjælpe også, men i mine øjne er han bare ikke god nok når han skal fremad banen.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7225: 13 Dec 2014, 14:15 »

Forstår ikke helt dit mancrush på Oscar, han er en god fodboldspiller, men han kan da på ingen måder hamle op med Lampard. Kan sagtens se, at hans presspil er sublimt og at han vanvittig god til, når han skal hjem og hjælpe også, men i mine øjne er han bare ikke god nok når han skal fremad banen.
Du kan læse mit portræt af ham, hvis du vil. Så finder du ud af, hvorfor jeg så godt kan lide Oscar. Der er fine argumenter for det.

Dertil har Oscar lavet 3 mål i denne PL-sæson samt 4 assists. Sidstnævnte er flere end alle andre i Chelsea-truppen end Fábregas. Det synes jeg nu alligevel er rimelig pænt. Han er en helt sublim spiller.

Ser man desuden på de mål, Oscar har lavet i Chelsea, så er flere af dem af høj individuel klasse. Jeg nævner bare Juventus (goal of the year i Chelsea 2012/13), Shakhtar, QPR, Crystal Palace og Stoke.
« Seneste Redigering: 13 Dec 2014, 14:33 af BIG Bauke Mollema » Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7226: 13 Dec 2014, 15:15 »

Søreme om Luis ikke starter i dag. Courtois, Azpilicueta og Cesc ud - Cech, Luis og Mikel ind. Skal nok blive et spændende opgør.
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7227: 13 Dec 2014, 15:29 »

Du kan læse mit portræt af ham, hvis du vil. Så finder du ud af, hvorfor jeg så godt kan lide Oscar. Der er fine argumenter for det.

Dertil har Oscar lavet 3 mål i denne PL-sæson samt 4 assists. Sidstnævnte er flere end alle andre i Chelsea-truppen end Fábregas. Det synes jeg nu alligevel er rimelig pænt. Han er en helt sublim spiller.

Ser man desuden på de mål, Oscar har lavet i Chelsea, så er flere af dem af høj individuel klasse. Jeg nævner bare Juventus (goal of the year i Chelsea 2012/13), Shakhtar, QPR, Crystal Palace og Stoke.

Hvor kan jeg finde dit portræt?
Det er fine statistikker, men i mine øjne hænger det lidt sammen med at jeres kantspillere ikke har ramt topniveauet endnu. Willian og specielt Hazard som har færdighederne til det kan gøre det endnu bedre, synes jeg i hvertfald. Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7228: 13 Dec 2014, 17:28 »

Lige her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38103.0

Ellers kan jeg sende en opdateret version til dig, der er bedre, end den der ligger herinde.

Men jeg synes ikke, at dit argument helt holder. Eden Hazard spiller på et helt ustyrligt højt niveau, og i mængden af begejstringen for Cesc Fábregas og Diego Costa, glemmer man helt, hvor god han er. En top 15 spiller i verden.
Logged

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea tråden
« Svar #7229: 13 Dec 2014, 18:28 »

Lige her: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38103.0

Ellers kan jeg sende en opdateret version til dig, der er bedre, end den der ligger herinde.

Men jeg synes ikke, at dit argument helt holder. Eden Hazard spiller på et helt ustyrligt højt niveau, og i mængden af begejstringen for Cesc Fábregas og Diego Costa, glemmer man helt, hvor god han er. En top 15 spiller i verden.

Fint portræt om Oscar og som jeg nævnte før kan jeg sagtens se hans defensive kvaliteter. Det er også grunden til, at Mourinho har taget ham til sig, som du også nævner i dit portræt. Men når det er sagt så mener jeg ikke, at han har præsteret nok fremad banen hvis man kigger på mål og oplæg. I mine øjne bør den offensive midtbanespillere være mere kendt for sine offensive aktioner fremfor de defensive, men det er måske bare der vi er uenige. Nu laver han godt nok en assist hertil aften, så det er svært at argumentere imod for øjeblikket, men tidligere synes jeg han har manglet at være mere kampafgørende.
Hazard spiller på et ustyrligt niveau til tider, dog mener jeg at han tit har for mange udfald. I sidste sæson var han ustyrlig, specielt i efteråret såvidt jeg lige husker. Vi kan vel sagtens blive enige om, at han ikke rammer de samme tal som han gjorde i sidste sæson? Så skal der i hvertfald ske meget i foråret. Jeg synes desuden også at han var ustyrlig i dag imod Hull, men det er som om, at der er for langt imellem snapsene i den her sæson. Det hænger måske sammen med at I har fået flere kampafgørende spillere henover sommeren. Han har spillet 16 kampe i PL og lavet 6 mål og 2 oplæg. Jeg synes han har potentialet til mere, eller hvad?
Logged

Sider: 1 ... 480 481 [482] 483 484 ... 486 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010