home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 767 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 824515 gange)
sebbe
Reserveholdsspiller

Sv: Chelsea tråden
« Svar #6630: 05 Jan 2014, 14:27 »

Der er mange delte meninger om David Luiz, men jeg har set ham nok til at vide, at han i det rette system er verdensklasse.  Jeg kan ikke nævne en centerback, der har samme teknik, styrke og hurtighed som David Luiz. Og jo, jeg har medregnet Thiago Silva. Ret skal dog være ret. David Luiz har taktiske mangler, og det har han med rette fået kritik for. Men ofte har kritikken af ham været ganske unuanceret. Når de største kritikere taler David Luiz ned, så glemmer de ofte at anerkende hans styrker.

Hvis du havde medregnet Thiago Silva, så burde du også vide, at han både er teknisk og styrkemæssigt dygtigere. Hurtighedsmæssigt er de på nogenlunde samme niveau. Desuden bør man ikke sammenligne David Luiz med verdens bedste forsvarsspiller. Dertil har David Luiz lang vej endnu.  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6631: 05 Jan 2014, 15:02 »

Hvis du havde medregnet Thiago Silva, så burde du også vide, at han både er teknisk og styrkemæssigt dygtigere. Hurtighedsmæssigt er de på nogenlunde samme niveau. Desuden bør man ikke sammenligne David Luiz med verdens bedste forsvarsspiller. Dertil har David Luiz lang vej endnu.  Thumbs Up
Teknisk er David Luiz klart bedst af de to. Det kan der ikke herske meget tvivl om. At Thiago Silva overall er en bedre forsvarsspiller, er vi enige om.

Korzika
Gæst

« Svar #6632: 05 Jan 2014, 15:18 »

Teknisk syntes jeg ikke Thiago Silva er bedre end David Luiz. På det brasilianske landshold er omtrent lige gode til at føre bolden frem, men David Luiz kan nogle ting som Thiago Silva ikke kan. Bl.a evnen til at slå lange afleveringer og sparke frispark/langskud.

Og at du mener, at Thiago Silva er stærkere end David Luiz må være en joke. David Luiz har en håndfuld kilo ekstra at gøre med i forhold til Thiago Silva og ikke nok med det, vil jeg vædde 1000 kroner på, at David Luiz bf% er lavere end Thiago Silvas.

EDIT:
Vil dog gerne lige moderere mit indlæg og påpege, at jeg stadig syntes Thiago Silva er den bedste af de to, men det er i forhold til præstationerne på banen og ikke i forhold til kvantitative færdigheder.
+
Citat
Jeg kan ikke nævne en centerback, der har samme teknik, styrke og hurtighed som David Luiz.
Her glemte jeg at nævne Sergio Ramos
« Seneste Redigering: 05 Jan 2014, 15:38 af Korzika » Logged

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6633: 05 Jan 2014, 15:52 »

Teknisk syntes jeg ikke Thiago Silva er bedre end David Luiz. På det brasilianske landshold er omtrent lige gode til at føre bolden frem, men David Luiz kan nogle ting som Thiago Silva ikke kan. Bl.a evnen til at slå lange afleveringer og sparke frispark/langskud.

Og at du mener, at Thiago Silva er stærkere end David Luiz må være en joke. David Luiz har en håndfuld kilo ekstra at gøre med i forhold til Thiago Silva og ikke nok med det, vil jeg vædde 1000 kroner på, at David Luiz bf% er lavere end Thiago Silvas.

David Luiz er ligeså robust som Thiago Silva er, forskellen er bare at Thiago Silva ved hvordan han skal bruge sin krop i alle nærkampene, hvor David Luiz tit løber med hovedet under armen og begår dumme frispark. Han har et bedre spark, det vil jeg gerne medgive, men at hans tekniske færdigheder skulle være bedre det er jeg slet ikke enig i.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6634: 07 Jan 2014, 15:49 »

Vores bedste spiller i denne sæson, Eden Hazard, bliver 23 i dag stort tillykke til ham. I den forbindelse faldt jeg lige over dette på Twitter.

At the age of 23:

Cristiano Ronaldo:
Games: 248
Goals: 81
Assists: 48

Eden Hazard:
Games: 281
Goals: 73
Assists: 70

Jeg ved godt, at man ikke skal ligge noget som helst i det, men lidt sjovt synes jeg nu alligevel, det er.

mathiasnh
Førsteholdsspiller

« Svar #6635: 07 Jan 2014, 17:49 »

Vores bedste spiller i denne sæson, Eden Hazard, bliver 23 i dag stort tillykke til ham. I den forbindelse faldt jeg lige over dette på Twitter.

At the age of 23:

Cristiano Ronaldo:
Games: 248
Goals: 81
Assists: 48

Eden Hazard:
Games: 281
Goals: 73
Assists: 70

Jeg ved godt, at man ikke skal ligge noget som helst i det, men lidt sjovt synes jeg nu alligevel, det er.

Jeg er meget imponeret over ham. Personligt ser jeg ham som en kommende Ballon d'Or-vinder, når Messi/Ronaldo-æraen er overstået. Han bliver utvivlsomt ekstremt vigtig for Chelsea fremover.

Neal Caffrey!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6636: 08 Jan 2014, 18:48 »

Jeg er meget imponeret over ham. Personligt ser jeg ham som en kommende Ballon d'Or-vinder, når Messi/Ronaldo-æraen er overstået. Han bliver utvivlsomt ekstremt vigtig for Chelsea fremover.
Om han vinder Ballon d'Or er svært at sige, men det er en rigtig flot statistik. Han var rigtig god sidste år og er kun blevet bedre i år, hvor jeg især har været glad for hans defensive arbejde. Da han kom til Chelsea, havde han lidt et rygte som en primadonna, men jeg synes virkelig, at han er en god holdspiller, der også er rigtig god defensivt. Ikke mindst på grund af hans hurtighed. Han har lavet 8 mål i Premier League i denne sæson, og jeg tror godt på, at han kan fordoble den total. Det ville være imponerende.

Derudover så er det fedt, at vi for en gangs skyld ikke har en midtuge-kamp. Vi har brug for en pause. I weekenden gælder det så Hull, hvor tre selvfølgelig er et krav. En kamp jeg er sikker på, vi nok skal vinde. Vi er fint kørende, og gør det, der er nødvendigt.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6637: 09 Jan 2014, 18:50 »

Derudover så er det fedt, at vi for en gangs skyld ikke har en midtuge-kamp. Vi har brug for en pause. I weekenden gælder det så Hull, hvor tre selvfølgelig er et krav. En kamp jeg er sikker på, vi nok skal vinde. Vi er fint kørende, og gør det, der er nødvendigt.

Kan ikke helt forstå, hvorfor du er så sikker på en sejr på Lørdag? Chelsea er jo ikke decideret prangende på udebane og samtidig er Hull en af de bedre hold på hjemmebane. Det er jo heller ikke, fordi Chelsea på noget tidspunkt har udraderet deres modstander, udover Southampton. Jeg tror mere på, at I må nøjes med en uafgjort på Lørdag. Jeg tror i hvertfald det bliver en spændende kamp og en meget lige kamp.
Desværre har Mourinho allerede gjort sit indtog og han prøver ihærdigt at fedte resultaterne hjem. Det bliver for resultatorienteret i mine øjne og med de offensive spillere Chelsea har burde I sprudle noget mere. Defensiven har til gengæld været formidabel og dette skal Mourinho trods alt have lidt ros for. Wink Han har i den grad fået lukket af nede i defensiven. I Italien er det defensiven der vinder ligaen og jeg tror mere og mere på, at tilfældet er det samme i England - i hvertfald i år.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6638: 09 Jan 2014, 18:57 »

Kan ikke helt forstå, hvorfor du er så sikker på en sejr på Lørdag? Chelsea er jo ikke decideret prangende på udebane og samtidig er Hull en af de bedre hold på hjemmebane. Det er jo heller ikke, fordi Chelsea på noget tidspunkt har udraderet deres modstander, udover Southampton. Jeg tror mere på, at I må nøjes med en uafgjort på Lørdag. Jeg tror i hvertfald det bliver en spændende kamp og en meget lige kamp.
Desværre har Mourinho allerede gjort sit indtog og han prøver ihærdigt at fedte resultaterne hjem. Det bliver for resultatorienteret i mine øjne og med de offensive spillere Chelsea har burde I sprudle noget mere. Defensiven har til gengæld været formidabel og dette skal Mourinho trods alt have lidt ros for. Wink Han har i den grad fået lukket af nede i defensiven. I Italien er det defensiven der vinder ligaen og jeg tror mere og mere på, at tilfældet er det samme i England - i hvertfald i år.
Nu nævner du selv Mourinho, og han har bestemt noget at sige i forbindelse med min udtalelse. Vi gør bare vores pligt nemlig. Så det kan sagtens være, at vi vinder 1-0 på lørdag, men vi skal nok vinde. Mourinho er helt eminent til at spille resultatorienteret.

Om vi burde spille mere offensivt? Tjah, jeg synes, det går meget fint, og jeg vil på ingen måde ændre et hold, der vinder. Hazard og Oscar får jo lov til at lave deres offensive ting, de skal bare også lave noget defensivt, og det er de heldigvis rigtig gode til. Det er den største årsag til, at Mata f.eks. ikke spiller så meget.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal vinde på lørdag. Men kønt er det skam langt fra sikkert, at det bliver. Derudover har Mourinho i den første halvdel af sæsonen hverken tabt til Tottenham, United, City, Liverpool eller Arsenal.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6639: 09 Jan 2014, 19:25 »

Nu nævner du selv Mourinho, og han har bestemt noget at sige i forbindelse med min udtalelse. Vi gør bare vores pligt nemlig. Så det kan sagtens være, at vi vinder 1-0 på lørdag, men vi skal nok vinde. Mourinho er helt eminent til at spille resultatorienteret.

Om vi burde spille mere offensivt? Tjah, jeg synes, det går meget fint, og jeg vil på ingen måde ændre et hold, der vinder. Hazard og Oscar får jo lov til at lave deres offensive ting, de skal bare også lave noget defensivt, og det er de heldigvis rigtig gode til. Det er den største årsag til, at Mata f.eks. ikke spiller så meget.

Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal vinde på lørdag. Men kønt er det skam langt fra sikkert, at det bliver. Derudover har Mourinho i den første halvdel af sæsonen hverken tabt til Tottenham, United, City, Liverpool eller Arsenal.
Nuvel, jeg kan sagtens forstå du ikke vil ændre et hold der vinder. Det vil de færreste og alligevel savner jeg, at se et mere offensivt Chelsea hold. I mine øjne kan I sagtens få problemer på imod Hull, fordi I kun lige gør det der er nødvendigt. Det kan sagtens komme til, at give bagslag på et tidspunkt. Desuden tror jeg ikke umiddelbart, at I kan holde Hull fra at score. Derudover mangler Chelsea den angriber, som kan afgøre kampen til deres fordel. Men så længe defensiven er skarp, gør det nok ikke så meget.  Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6640: 09 Jan 2014, 19:40 »

Nuvel, jeg kan sagtens forstå du ikke vil ændre et hold der vinder. Det vil de færreste og alligevel savner jeg, at se et mere offensivt Chelsea hold. I mine øjne kan I sagtens få problemer på imod Hull, fordi I kun lige gør det der er nødvendigt. Det kan sagtens komme til, at give bagslag på et tidspunkt. Desuden tror jeg ikke umiddelbart, at I kan holde Hull fra at score. Derudover mangler Chelsea den angriber, som kan afgøre kampen til deres fordel. Men så længe defensiven er skarp, gør det nok ikke så meget.  Smiley
Jeg synes ikke, at man skal se Chelsea som et hold, hvor det er angriberne, der skal hamre kasser ind på stribe og afgøre kampen. Vi fordeler vores mål ud på en del spillere, og det har jeg det rigtig godt med. Det betyder, at vi målscoringsmæssigt ikke er dybt afhængige af en spiller.

Man må heller ikke glemme, at Chelsea har været gode hen over julen og her i begyndelsen af det nye år. Hull er intet dårligt hold, men et hold man bestemt skal slå ude såvel som hjemme for at blive mestre. Jeg synes det meste taler for en Chelsea-sejr.

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #6641: 09 Jan 2014, 19:56 »

Jeg synes ikke, at man skal se Chelsea som et hold, hvor det er angriberne, der skal hamre kasser ind på stribe og afgøre kampen. Vi fordeler vores mål ud på en del spillere, og det har jeg det rigtig godt med. Det betyder, at vi målscoringsmæssigt ikke er dybt afhængige af en spiller.

Man må heller ikke glemme, at Chelsea har været gode hen over julen og her i begyndelsen af det nye år. Hull er intet dårligt hold, men et hold man bestemt skal slå ude såvel som hjemme for at blive mestre. Jeg synes det meste taler for en Chelsea-sejr.

Det er selvfølgelig rigtigt nok, men ikke desto mindre ønsker alle klubber en angriber, som kan scorer målet, når det ser mest sort ud. I disse situationer er Chelseas angribere i mine øjne ikke gode nok, de er med andre ord ikke kampafgørende. Jeres form er imponerende, og ja, man skal kunne slå Hull, hvis man vil være mestre. Alligevel tror jeg der venter en overraskelse på Lørdag, fordi det virker til, at Hull har styr på konceptet og endnu vigtigere modstanderne på hjemmebane. Jeg ville såmænd bare vide, hvorfor du er så sikker på en sejr til Chelsea.  Thumbs Up

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6642: 11 Jan 2014, 17:27 »

Så fik vi den forpligtede sejr over Hull på to flotte mål af Hazard og Torres. Hazard er simpelthen blevet så vanvittig god, og han spiller helt fantastisk for tiden og har gjort det hele sæsonen.

Det var også en stor dag for Petr Cech i dag. Mange overser Cech, når man snakker om store Chelsea-spillere, da Terry og Lampard render med en del opmærksomhed, men Cech har igennem alle snart 9 år i Chelsea været en helt fantastisk keeper. Han er lige blevet kåret til den tredje bedste i verden desuden efter Neuer og Buffon. Men i dag fik han fortjent lidt opmærksomhed, da han slog Bonettis gamle rekord med flest clean sheets i Chelsea nogensinde. 209 kampe uden at lukke mål ind, har Cech nu spillet for os. Det er helt utroligt.

Her kan der læses lidt reaktioner fra Mourinho, Lampard og Cech selv.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3616192/title/cech-the-clean-sheet-king

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #6643: 14 Jan 2014, 18:37 »

http://plbold.dk/matic-jeg-skifter-til-chelsea/

Så er det vel så godt som officielt! Vores tidligere spiller Nemanja Matic er blevet hentet hjem til broen igen. Nu er det ikke fordi jeg ser Benfica spille, men da jeg så ham spille mod os, og også bare efter hvad jeg har hørt, skulle han være blevet en meget komplet spiller.
Det er lige sådan en type jeg mener vi mangler på midten. En der kan det hele. Han er god i det defensive, er fysisk stærk og kan heade. Og så er han ikke ligesom Mikel, som altid sætter angrebet lidt i stå, og aldrig rigtigt bidrager med noget offensivt. Tror han kommer til at danne en rigtig stærk midtbanekollektion sammen med Ramires!  Opstemt

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #6644: 15 Jan 2014, 18:11 »

Så er det helt officielt, at Nemanja Matic skifter tilbage til os. Han er som sagt blevet en rigtig god spiller i Benfica, og jeg tror bestemt, at han har noget at byde på. Jeg ser vores midtbane som rigtig stærk nu, og Matic er en spiller, der går ind i sine bedste år.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3622226

Og så lavede han desuden også et af de bedste mål i 2013.

http://www.youtube.com/v/cWpwImjHMTE

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010