home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 826169 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #5580: 16 Dec 2012, 14:12 »

At du vil forsvare dem bestemmer du selv. Jeg vil bare ikke acceptere sådan en indsats... Et forum er et godt sted at komme af med noget galle, det gider jeg ikke lade gå ud over mine venner m.m.
Så løb en tur eller lav noget andet. Ligesom det ikke gavner dine venner, gavner det heller ikke dette forum.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #5581: 16 Dec 2012, 15:11 »

Så løb en tur eller lav noget andet. Ligesom det ikke gavner dine venner, gavner det heller ikke dette forum.

Det var da vanvittigt så voksent du lige pludseligt kan opføre dig Jakob  Grin

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5582: 16 Dec 2012, 15:12 »

Det var da vanvittigt så voksent du lige pludseligt kan opføre dig Jakob  Grin
Jeg er en voksen mand, det ved du da. Jeg gider forresten stadig ikke snakke med dig, så længe du er længere end mig med SRP.

Korzika
Gæst

« Svar #5583: 23 Dec 2012, 16:33 »

Cech
Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole
David Luiz, Lampard
Moses, Mata, Hazard
Torres

Luiz på midten i dag. Spændende. Forventer dog 3 point, vil være dejligt, hvis vi her i julen kunne komme i en god stime.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5584: 23 Dec 2012, 16:43 »

Cech
Azpilicueta, Ivanovic, Cahill, Cole
David Luiz, Lampard
Moses, Mata, Hazard
Torres

Luiz på midten i dag. Spændende. Forventer dog 3 point, vil være dejligt, hvis vi her i julen kunne komme i en god stime.
Jeg forstår ikke, at Benitez bliver ved med at udelade Oscar - men på den anden side skulle han i følge mig spille Lampards plads, hvis det var og nu har vi jo en af vores to kaptajner tilbage. Spændende med Luiz som i VM-semifinalen gjorde det fremragende på den position.

Kris2625
Ynglingespiller

« Svar #5585: 23 Dec 2012, 17:49 »

nøj, hvor har du fungeret godt i 1. halvleg! dog også et MEGET svagt Aston Villa-hold, må man sige... Smiley

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5586: 23 Dec 2012, 18:58 »

Jeg hader stadigvæk Benitez som træner, men må indrømme at i dag der spillede det hele bare fuldstændig. Dog var Azton Villa også absurd ringe og var ikke en PL modstander værdig. Det var ganske enkelt en stor legestue, og vi skaber SÅ mange chancer idag. VI burde havde vundet 15-0 med alle de store chancer vi brændte!!

Eneste negative var at Piazon ikke fik scoret på det straffe. Havde sku været dejligt for knægten. Men en flot assist han fik lavet. Denne sejr kan dog ikke Norwich på onsdag.

Come on Chelsea Smiley

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Korzika
Gæst

« Svar #5587: 23 Dec 2012, 19:10 »

Klasse præstation. Thumbs op til spillerne og Rafa. Aston Villa var dog ikke specielt imponerende i dag, det skal også siges. Sejren giver også et stort skud selvtillid efter nederlaget i Japan! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5588: 23 Dec 2012, 19:11 »

Det var sgu en imponerende præstation i dag. Der var ikke meget, der ikke lykkedes. Aston Villa var dog også ringe, men det skal vi også have en del af rosen for. David Luiz må siges at fungere godt på midtbanen, og det gavner vores bredde.

8 mål, 7 forskellige målscorer og chancer til 15 kasser. Det kan man ikke klage over. Dagens tre bedste kasser må være:

1) Lampard
2) Luiz
3) Hazard

God jul.

HansenLFC
Gæst

« Svar #5589: 23 Dec 2012, 19:20 »

Jeg hader stadigvæk Benitez som træner

Hvordan kan dit had, ændres?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5590: 23 Dec 2012, 19:30 »

Hvordan kan dit had, ændres?

Hvis han formår at vinde PL i denne sæson vil jeg ikke afvise at jeg ender med at synes godt om ham.

De kommentarer han kom med dengang om Chelsea-fans og klubben da han var træner i Liverpool var ganske enkelt usmagelige og det kan jeg ikke acceptere. Kan godt være han er af en anden holdning nu, men nogle ting skal man tænke igennem inden man siger dem, det gjorde han ikke dengang og det rammer ham benhårdt nu. Derfor han er så upopulær blandt mange Chelsea-fans, hvilket er fuldt forståeligt IMO.

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #5591: 23 Dec 2012, 19:33 »

Er sgu ikke helt inde i, hvad det er han har sagt, så kan I ikke forklare mig det?

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #5592: 23 Dec 2012, 19:42 »

Er sgu ikke helt inde i, hvad det er han har sagt, så kan I ikke forklare mig det?

Mens han var i Liverpool udtlate han er han aldrig ville træne en klub som Chelsea da det var en plastikklub som kun havde plastikfans. Usmageligt overfor os som har været fans af klubben siden dengang hvor der ikke var nogen Roman Abramovich

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #5593: 23 Dec 2012, 20:55 »

Det var sgu en imponerende præstation i dag. Der var ikke meget, der ikke lykkedes. Aston Villa var dog også ringe, men det skal vi også have en del af rosen for. David Luiz må siges at fungere godt på midtbanen, og det gavner vores bredde.

8 mål, 7 forskellige målscorer og chancer til 15 kasser. Det kan man ikke klage over. Dagens tre bedste kasser må være:

1) Lampard
2) Luiz
3) Hazard

God jul.
Torres mål var altså også klasse. Det var jo en Drogba-kasse Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #5594: 24 Dec 2012, 01:18 »

Torres mål var altså også klasse. Det var jo en Drogba-kasse Smiley

Det har du ret i. Det var faktisk fantastisk godt.

Lidt sjove fakta omkring Lampard til denne kamp. Han startede inde i en Premier League-kamp for 500. gang i karrieren. Det er der kun tre yderligere, der har præsteret. David James, Gary Speed og Ryan Giggs. Hans mål til 4-0 blev hans 154. i Premier League og nummer 100 i London.

Sider: 1 ... 371 372 [373] 374 375 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010