home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 796 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Chelsea tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke titler vinder Chelsea denne sæson?
Premier League
Champions League
FA Cuppen
Carling Cuppen

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 486 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea tråden  (Læst 877142 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Chelsea tråden
« Svar #2520: 06 Apr 2011, 23:49 »

Vi spiller da en utrolig god kamp rent taktisk. Vi står godt og især i første halvleg owner vores midtbane fuldstændig jeres. Generelt udfører alle spillerne deres rolle til perfektion. Vi kender vores system. Chelsea-spillerne befinder sig tydeligvis ikke godt i deres og Drogba-Torres på toppen fungerer på ingen måde.
Det kan godt være at I havde mere boldbesiddelse (jeg ved ikke hvad denne statistik var), men I formår på ingen måde at udnytte det. Vi brugte bolden klogt når vi havde den. Kørte den godt rundt, skabte et par chancer og skabte et godt udgangspunkt for os selv.
Chelsea skabte da også et par chancer? Jeg er enig i, at United spillede en taktisk flot kamp, men sejren synes jeg sgu ikke var fortjent.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2521: 06 Apr 2011, 23:50 »

Vi spiller da en utrolig god kamp rent taktisk. Vi står godt og især i første halvleg owner vores midtbane fuldstændig jeres. Generelt udfører alle spillerne deres rolle til perfektion. Vi kender vores system. Chelsea-spillerne befinder sig tydeligvis ikke godt i deres og Drogba-Torres på toppen fungerer på ingen måde.
Det kan godt være at I havde mere boldbesiddelse (jeg ved ikke hvad denne statistik var), men I formår på ingen måde at udnytte det. Vi brugte bolden klogt når vi havde den. Kørte den godt rundt, skabte et par chancer og skabte et godt udgangspunkt for os selv.

Men man må også sige at i ikke havde deciderede chancer ud over jeres mål. Så man kan vel godt sige at I, i den grad havde marginalerne på jeres side. Og lige meget, hvor fortjent elelr ufortjent det var, så ændrer det ikke noget ved at vi bliver snydt til sidst.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2522: 06 Apr 2011, 23:52 »

Chelsea skabte da også et par chancer? Jeg er enig i, at United spillede en taktisk flot kamp, men sejren synes jeg sgu ikke var fortjent.

Ja I skabte chancen hvor Torres header og VDS redder, men ellers skabte I da ikke det store udover den hvor Lampard brænder, men den opstod nu ret tilfældigt. Du indrømmer at vi spillede en flot taktisk kamp, men vil ikke indrømme at vi vandt fortjent. Vil det sige at du synes at I spillede en god kamp?

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2523: 06 Apr 2011, 23:53 »

Ja I skabte chancen hvor Torres header og VDS redder, men ellers skabte I da ikke det store udover den hvor Lampard brænder, men den opstod nu ret tilfældigt. Du indrømmer at vi spillede en flot taktisk kamp, men vil ikke indrømme at vi vandt fortjent. Vil det sige at du synes at I spillede en god kamp?
Nej det gjorde vi ikke, men I spillede heller ikke en flot fodboldmæssig kamp. Kampen fortjente mest af alt uafgjort, og Hallihallo har ret i, at I ikke skabte ret meget udover målet.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #2524: 06 Apr 2011, 23:55 »

Har ikke sagt I ikke vandt fortjent - tværtimod. Smiley Vi spillede som røv og nøgler, men chancen til Lampard opstår vel ikke tilfældigt. Drogba slår et godt indlæg til Torres som ikke rigtigt får ram på den og den rammer så stolpen.

Det eneste jeg siger er at selvom man sagtens kan sige at sejren var fortjent, så bliver vi alligevel snydt for 1-1 til sidst - og det gør en stor forskel i det videre forløb.

søgaard
Gæst

« Svar #2525: 06 Apr 2011, 23:58 »

Nej det gjorde vi ikke, men I spillede heller ikke en flot fodboldmæssig kamp. Kampen fortjente mest af alt uafgjort, og Hallihallo har ret i, at I ikke skabte ret meget udover målet.
Manchester spillede vel netop den perfekte udebanekamp? Scorede på den chance, som altid opstår i en kamp og derefter spillede de den fornuftigt rundt og stod egentlig solidt i defensiven, hvor I ikke formåede at spille jer frem til en masse store chancer. Altså de fik et resultat, som de med sikkerhed er meget glade for, da de fik udebanemålet og da de samtidig holdte jer fra at score, så tvinger det Chelsea frem om seks dage.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #2526: 06 Apr 2011, 23:58 »

Men man må også sige at i ikke havde deciderede chancer ud over jeres mål. Så man kan vel godt sige at I, i den grad havde marginalerne på jeres side. Og lige meget, hvor fortjent elelr ufortjent det var, så ændrer det ikke noget ved at vi bliver snydt til sidst.

Nej, vi skabte ikke specielt meget udover målet. Men det skyldes måske også at målet faldt forholdsvis tidligt og derfra gik vi måske mere op i at holde på bolden. Jeg husker da et par episoder, bl.a. en med Nani, hvor vi godt kunne gå mere efter målet men i stedet vælger at træde på bolden og holde på den. Søgaard siger det egentlig meget godt - vi spillede den perfekte udebanekamp Smiley

Har ikke sagt I ikke vandt fortjent - tværtimod. Smiley Vi spillede som røv og nøgler, men chancen til Lampard opstår vel ikke tilfældigt. Drogba slår et godt indlæg til Torres som ikke rigtigt får ram på den og den rammer så stolpen.

Det eneste jeg siger er at selvom man sagtens kan sige at sejren var fortjent, så bliver vi alligevel snydt for 1-1 til sidst - og det gør en stor forskel i det videre forløb.

Den var også henvendt til Jakob, og ikke til dig Smiley

Det jeg mener med tilfældigt var, at Drogba slår et INDLÆG som så rammer stolpen. Og derfor opstår chancen. Og ja, naturligvis gør det en kæmpe forskel at I ikke fik det straffe Smiley

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2527: 07 Apr 2011, 08:19 »

Var der straffe?

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2528: 07 Apr 2011, 08:26 »

Nu er det ikke lykkedes mig at opstøve highlights af situationen hvor Evra nedlægger Ramires, men på Twitter er der en der nævner, at han ser den som at Evras handling starter udenfor feltet. Er det korrekt, er det faktisk ikke et straffe I bliver snydt for, men et godt placeret frispark.

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2529: 07 Apr 2011, 08:29 »

Nu er det ikke lykkedes mig at opstøve highlights af situationen hvor Evra nedlægger Ramires, men på Twitter er der en der nævner, at han ser den som at Evras handling starter udenfor feltet. Er det korrekt, er det faktisk ikke et straffe I bliver snydt for, men et godt placeret frispark.

Har lige set den, og der er straffe, det kan der ikke være tvivl om..

Surt at være Chelseafan i cl igen, dog var kampen skuffende.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2530: 07 Apr 2011, 08:50 »

Hvor fandt du highlights?

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #2531: 07 Apr 2011, 08:57 »

Hvor fandt du highlights?

101greatgoals eller footytube

Brodtgaard
Manager

« Svar #2532: 07 Apr 2011, 08:58 »

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2533: 07 Apr 2011, 09:44 »

Jeg er nu ikke så sikker hvis man kigger på det billede jeg har taget fra highlightsene

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2534: 07 Apr 2011, 13:10 »

Det er dejligt at se at der også kan kommen konstruktiv debat over kampen, og ikke bare den som duff90 smed efter min oprindelige kommentar.

Som der er en der nævner (mener det er muten), så spiller United den perfekte udekamp, hvis man tænker på modstanden. Chelsea bliver, bortset fra få sporadiske chancer, holdt fra at true United. Hverken indlæg, småspil udenfor feltet eller langskud lignede noget som ville give Chelsea et mål, og United scorede så et rigtig flot mål på noget nær deres eneste chance. De var simpelthen bare bedre taktisk, og Chelsea virkede rådvilde. Der var ikke den spiller som ikke lavede en hovedløs aflevering, og det virkede som om at det blot var et spørgsmål om tid før Chelsea spillerne mistede tålmodigheden med hinanden. Torres sagde det hele, da Drogba var tættere på van der Sar men ikke gad at løbe hen og presse ham, hvorefter han får en sviner af Torres, der i det mindst prøvede. Hele Chelsea mandskabet fejlede offensivt, og på trods af enkelte chancer, var det en utrolig rodet fodboldkamp som Chelsea på ingen måde fortjente at få noget ud af. Ikke engang med 10 min igen begyndte man at ligge et tungt pres, og få folk frem. Kan huske at der med et par minutter igen blev sendt en bold ud i siden, og inde foran mål, og udenfor straffesparksfeltet, kunne der tælles 3 Chelsea spillere, mod 6-7 United spillere. Det er simpelthen ikke godt nok når man er bagud 0-1 hjemme i en CL kvartfinale. Chelsea mandskabet virkede modløse og rådvilde hele vejen igennem, og slet ikke nær den styrke som vi så dem have i de første 2-3 måneder af sæsonen.

Jeg heppede på dagen på Chelsea, men jeg kan ikke med nogen seriøsitet sige at Chelsea havde fortjent noget af kampen i går, så uengagerede og generelt ringe de spillede. Uanset om de blev snydt for et straffe. Desværre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 486 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010