home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1104 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Søger ide til Taktik med 3 x CB.
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Søger ide til Taktik med 3 x CB.  (Læst 624 gange)
Emilzj
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« : 26 Aug 2008, 14:08 »

Jeg har brug for hjælp. Jeg er pt. i gang med et game med Napoli, hvor jeg har skaffet masser af talenter, stjerner og sådan. Faktisk har jeg skaffet så mange offensive "kanoner", at jeg meget gerne vil spille med 3 midterforsvarere - Uden wingbacks vel og mærke.

Jeg har spillet de sidste mange sæsoner med Croats 4-2-3-1 som også fungerer vildt godt, men har bare brug for lidt adspredelse

Nogen der har en ide til en god taktik - gerne 3-5-2 eller 3-1-4-2. Jeg er åben over for alt.

Skal siges at jeg har Breno, Zapata, Richards, Fazio, Vidal så burde kunne klare det med 3 Cb's. Håber der er nogen der kan hjælpe.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #1: 26 Aug 2008, 22:19 »

Jeg har brug for hjælp. Jeg er pt. i gang med et game med Napoli, hvor jeg har skaffet masser af talenter, stjerner og sådan. Faktisk har jeg skaffet så mange offensive "kanoner", at jeg meget gerne vil spille med 3 midterforsvarere - Uden wingbacks vel og mærke.

Jeg har spillet de sidste mange sæsoner med Croats 4-2-3-1 som også fungerer vildt godt, men har bare brug for lidt adspredelse

Nogen der har en ide til en god taktik - gerne 3-5-2 eller 3-1-4-2. Jeg er åben over for alt.

Skal siges at jeg har Breno, Zapata, Richards, Fazio, Vidal så burde kunne klare det med 3 Cb's. Håber der er nogen der kan hjælpe.

jeg plejer at køre med en 3-2-3-2 Smiley Tre CB to CM en OMC to wings og selvfølgelig 2 angribere.
Den plejer at virke fantastisk for mig med alle de hold jeg har spillet med Smiley
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #2: 26 Aug 2008, 22:27 »

Så er det vigtigt at du ikke sætter dine fløje til at være alt for offensive, da de også bliver nødt til at støtte lidt defensivt.

Og lad være med at vær for offensiv, da dit brede spil så får svært ved at nå at komme med i angrebet
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #3: 26 Aug 2008, 22:29 »

plejer nu altid at spille med offensive fløje med pile helt frem.. virker fint for mig Smiley vinder gennemsnitlig mellem 3-0 - 4-0 Opstemt
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #4: 26 Aug 2008, 22:36 »

Kan du så ikke forklare din taktik i detaljer? Gerne med SS

Lavede en rigtig god 3-4-1-2 i 07 men har ikke prøvet i 08.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #5: 27 Aug 2008, 17:23 »

det er faktisk meget simpelt Smiley brugte croats taktik men da jeg løb ind i et par skader Smiley lavede lidt om på positionerne så havde tre CB dog med pile ud til henholdsvis højre og venstre på de yderste forsvarsspillere og med pile helt frem til mine OMH/OMV Smiley fungere fint for mig Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger ide til Taktik med 3 x CB.
« Svar #6: 27 Aug 2008, 17:30 »

I manglen af backs har jeg selv måtte ty til en opstilling med 3 CB's. Spiller en 3-2-1-2-2 med Andrea Coda med pil ud mod venstrebacken, Mertesacker centralt og Alexis med pil mod højre. Banega og Lucas på den defensive med Lucas som den store slider, mens Banega er spilfordeleren som hjælper lidt til. En spilfordeler mere på den centrale midtbane i João Moutinho som også hjælper lidt til. Silva og Cazorla/Alfaro på fløjene og Villa og Tevez i angrebet. Jeg er Valéncia i 2012 og indtil videre har den fungeret ganske okay med Supercup sejr over Real Madrid og 5 sejre og 1 nederlag efter 6. kampe. Går dog lige lovlig mange mål ind så jeg fjerner nok pilene.

Min taktik er lidt speciel, så jeg ved ikke om du har spillerne til at spille den, men det var da ihvertfald en idé. Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010