home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1176 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191689 gange)
Niels
Reserveholdsspiller

Sv: Hævn i København
« Svar #90: 09 Sep 2008, 19:41 »

England. Derby. Du tør ikke.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 09 Sep 2008, 20:51 »

Det kunne være sjovt at se dig i Paris Saint-Germain, og få europas hovedstad frem på fodboldlandkortet.

Leeds kunne være sjove at se tilbage. Tenerife burde have et godt fodboldhold, til deres mange turister.

Bare lige et par forslag :-)

Hehe 3 gode forslag Smiley

England. Derby. Du tør ikke.

Derby er vel så langt nede i rækkerne, at de ikke er spilbare mere Wink

så lidt Wink. hvornår forventer du en afklaring? Smiley

Hehe, jeg kan afsløre, at jeg har fundet en afklaring. Men den bliver selvfølgelig først afsløret, når vi er færdige med indeværende sæson med FCK. Det bliver imorgen eller torsdag tror jeg.

Flere gode bud?

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #92: 10 Sep 2008, 14:18 »

Du tør altså ikke.  Huh

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #93: 10 Sep 2008, 14:54 »

Tør og tør. Det kommer jo også an på om The Rams har brug for en træner overhovedet jo!

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #94: 10 Sep 2008, 15:00 »

Tør og tør. Det kommer jo også an på om The Rams har brug for en træner overhovedet jo!

Ja, ja, snakke udenom kan man rigtig nok ...

The Rams trænger rigtig meget til en ny træner. Men her blander jeg vist virkeligheden ind i din blog  Rullende Øjne

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #95: 10 Sep 2008, 15:01 »

bare stik dem mit nummer irl. Men jeg regner snart med mht. spillet at komme med afklaringen på det.

Hvert fald snart en indsnævring.

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #96: 10 Sep 2008, 15:07 »

bare stik dem mit nummer irl.

Jeg fik vist formuleret mig en kende forkert ovenfor. Jeg mente: En bedre træner.  Cool

Jeg ser frem til dit valg og håber, du vælger en sværere løsning en FCK - men self beholder din overlegne blog-stil.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 10 Sep 2008, 15:12 »

Haha, slam!

Jamen jeg bestræber mig bestemt på at opfylde begge dine håb - og vil godt garantere det.

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn
« Svar #98: 10 Sep 2008, 15:38 »

fck uheldige i gruppespillet
    nyheder - 20.12.09.

Den ene fantastiske præstation efter den anden fra FCK's side i Champions League gruppespillet blev ikke belønnet fuldt ud. Danskerne havnede på tredjepladsen, hvilket for andet år i træk sender dem i UEFA Cuppen, hvor de skal forsøge at hævne deres nederlag til Panathinaikos fra i fjor.

Op til gruppespillets start proklamerede træner Albrectsen, at man skulle kæmpe med om de videregivende billetter med Valencia og Juventus. Dermed sagde han med andre ord, at Steaua var et niveau under hans eget hold, skønt de var seedede højere end danskerne.
Kampe i Gruppe A:
Juventus 3-3 FC København
FC København 0-0 Valencia
FC København 2-0 Steaua
Steaua 0-1 FC København
FC København 3-3 Juventus
Valencia 3-1 FC København

FCK havde dog ikke taget munden for fuld, da de i første kamp gjorde det fantastisk. De bragte sig foran med hele 3-0 i Torino og indtil der manglede en halv time lignede man en sikker vinder. Desværre var Sankharés to perler og Zidans noget heldigere scoring ikke nok til at vinde, for pludselig skruede hjemmeholdet op for tempoet og satte tre mål ind inden for det sidste kvarter og fik det ene point. FCK var i næste runde også uheldige, da de kun fik et point hjemme imod Valencia, i en kamp hvor de styrede begivenhederne. Mere effektivitet var efterlyst, hvilket i den grad kom til udtryk i de to kampe imod Steaua.
Rasmus Würtz, Fernando Cavenaghi og Matias Cahais var folkene bag målene i de to kampe, der indbragte seks gode point.

Bedst som man havde tanket selvtillid og bedst som man søgte hævn for det uheldige opgør imod Juventus, så kom man skidt fra start og kom bagud to gange hjemme i PARKEN. Heldigvis kæmpede man sig gang på gang tilbage og målscorerne fra Steaua-opgørerne scorede også denne gang og bragte FCK foran med 3-2. Desværre formåede Juve igen at stjæle det ene point, da Amauri scorede et minut før tid.
Derfor var man tvunget til at skabe et godt resultat i Valencia, hvilket Cavenaghi var opmærksom på, da han bragte sit hold i front efter ni minutter. En udligning efter en halv times spil var ikke jordens undergang for københavnerne. Uheldigvis formåede Valencia at lave en "Juve" og scorede til sidst - endda to gange, hvilket sendte FCK ned på den uheldige tredjeplads:

Gruppe A

1. Valencia | 3-2-1 | +6 | 11 |
2. Juventus | 3-2-1 | +4 | 11 |
3. FC København | 2-3-1 | +1 | 9 |
4. Steaua | 0-1-5 | -11 | 1 |

FC København har i UEFA Cuppen trukket Lokomotiv Moskva. Danskerne starter på udebane og hvis denne hurdle overvindes, venter enten AZ eller mægtige Barcelona.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #99: 10 Sep 2008, 16:13 »

Imponerende,

faktisk lidt trist at du forlader klubber efter sæsonen, for med en lidt heldigere lodtrækning er du blandt de 2 hold der går videre fra gruppespillet.

Til bloggen:

Flot og simpelt,
Sys dit layout er genialt Peace

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #100: 10 Sep 2008, 18:05 »

Imponerende,

faktisk lidt trist at du forlader klubber efter sæsonen, for med en lidt heldigere lodtrækning er du blandt de 2 hold der går videre fra gruppespillet.

Til bloggen:

Flot og simpelt,
Sys dit layout er genialt Peace

Enig med at det er uheldigt. Tror virkelig jeg kunne have nået længere.

Mange tak for rosen!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 10 Sep 2008, 18:37 »

barcelona for stor en mundfuld
    nyheder - 01.04.10.

FC København slog Lokomotiv Moskva ud, men derefter ventede Barcelona. Det forventede exit blev en realitet og derved fik Albrectsen sluttet sin europæiske kampagne. Nu venter kun jagten på The Double og en ny klub.

I Moskva startede det helt skidt for FCK. Bagud 2-0 efter tre minutter. Det lignede endnu en klar skuffelse for FCK, men så tog man sig sammen i den danske lejr. Med fremragende spil fik man det fornødne resultat og et 2-2 resultat på mål af Cavenaghi og nyindkøbet Nene betød i den grad optimisme for FC København.
UEFA Cup:
2-2 vs Lokomotiv - U
4-2 vs Lokomotiv - H

0-1 vs FC Barcelona - U
2-3 vs FC Barcelona - H

65 millioner-drengen Nene fik ikke en hovedrolle i returen, da han uheldigvis blev skadet i to måneder umiddelbart efter debuten.

Der var dog kvalificerede folk, der kunne klare paragrafferne for FC København, der kom foran med både 3-0 og 4-1, inden Moskva fik lov at slutte kampen af med et enkelt mål. Videre i turneringen som forventet for et FCK-hold, der nu var klar til at møde fantastiske Barcelona. En kamp på Camp Nou var Albrectsens største, da han er erklæret Barcelona-fan. Det var endda tæt på at blive mere end en drøm i en forstand, da FCK var en god modstander for hjemmeholdet.

Der skulle således gå 89 minutter, før Henry satte målet ind til slutresultatet 1-0. Ikke en umulig opgave for FCK, men det skulle vise sig, at spanierne havde fået de effektive sko på, da de besøgte Danmark.
Med to mål midtvejs i første halvleg lukkede de kampen fuldstændig og selvom der kom håb for FCK med to hurtige mål lige inden pausen, så var der et niveau til forskel spillemæssigt. Det betød også, at FC Barcelona fortjent vandt med 3-2, da Bojan kækt scorede kampens sidste mål. Dermed et forventet exit efter tre meget flotte år i europæisk fodbold for FC København.

Møller
Gæst

« Svar #102: 10 Sep 2008, 19:02 »

Selvom jeg ikke kommenterer regelmæssigt her, skal du vide det er en fed blog med et fedt layout og tekstmæssigt højt niveau. At du ikke kan slå Barcelona er på en måde skidt (ej fis) flot du alligevel kun taber med et mål hver kamp.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #103: 10 Sep 2008, 19:36 »

Mange tak og er meget glad for, at du læser fast med.

ja, det var okay kampe, specielt uheldigt i den første Smiley

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #104: 11 Sep 2008, 15:12 »

albrectsen sluttede af med "the double"
    nyheder - 01.06.10.

FC København fik deres to titler. Endda uden større problemer. The Double kom i hus efter et fint forår, der dog mest af alt vil huskes for alle de træner-spekulationer, FCK var omgivet af. Endnu ingen løsning for Albrectsen, der blot nyder sine to sidste titler i København.
Stats på Albrectsen:
LIGATITLER: 3
CUPS: 3
KAMPE: 149
VUNDET: 99
UAFGJORT: 31
TABT: 19
MÅL SCORET: 352
MÅL LUKKET IND: 126
DIFFERENCE: 226

"Det var det," sagde Nikolaj Albrectsen. Han hentydede til det netop afsluttede kapitel i sin trænerkarriere. Efter tre gode år i FC København, skilles han nu fra en af sine favoritklubber for at søge udfordringer udenlands. Det sidste halvår forløb som ligesom de andre, Albrectsen har styret: Det gik nemlig rigtig godt. Blot et enkelt nederlag i ligaen blev det til, hvilket gav FCK en sikker førsteplads foran AaB på andenpladsen.

I modsætning til den foregående sæson formåede FCK i år at vinde Pokalturneringen. Efter en samlet semifinalesejr over AaB på 4-1, ventede ærkerivalerne fra Brøndby IF i finalen. En rimelig lige kamp på papiret, hvilket dog ikke gav sig til udtryk i løbet af de 90 minutter. For der var i realiteten kun ét hold på banen; FC København.

Personificeret ved sæsonens største overraskelse, Rafael Forster, kom FCK godt fra start. Den unge brasilianer var stødt med frem og med et langskud sendte han gulddrømme imod København. Da han kort før pausen øgede sin egen og FCK's målstatistik, så det aldeles fremragende ud. Brøndbys Morten Duncan fik dog lov til at lege med, da han med et velplaceret hovedstød bragte spænding tilbage i kampen.

Stats på Albrectsen:
STØRSTE KØB: 80 mio - SANKHARÉ
STØRSTE SALG: 150 mio - DENTINHO
TOTAL KØB: 17 stk. - 500 mio
TOTAL SALG: 14 stk - 400 mio

Men bedst som de blå-gule håbede på mere end sølv, så slukkede de selv drømmen. En klodset forseelse i feltet resulterede i, at Rasmus Würtz øgede FCK's føring på et sikkert sparket straffespark. For at gøre dagen komplet for FCK, lukkede og slukkede FCK, som de startede; nemlig med Forster som målscorer. Endnu et hovedstød fandt vejen til netmaskerne og slutresultatet 4-1 løj ikke. FCK var i den grad værdige vindere. Da FCK godt en måned senere lukkede sæsonen med 5-0 hjemme mod Hvidovre, fik Albrectsen lov at takke fansene. Følgende var hans kommentar til PARKENs publikum: "Jeg har haft tre fantastiske år i FC København, hvor vi i den grad har opnået meget. Vi har rykket os og jeg er sikker på, at FCK i fremtiden vil blive ved med at rykke sig videre. Jeg tager afsted med oprejst pande og stopper på toppen og glæder mig samtidig til at prøve noget nyt."
Som statistikken i siden viser, så har FCK's præstationer ved Albrectsen været yderst imponerende. Flot og stabilt spil skal fortsættes, men hvor Albrectsen fortsætter, må vi vente med at høre lidt endnu. For skønt rygterne fortsat kører, så ventes en afklaring på det hele først klar om en uge.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010