home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: FmFreaks Blogs Hall of Fame
| | |-+  Hævn i Sevilla
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 27 Udprint
Forfatter Emne: Hævn i Sevilla  (Læst 191687 gange)
Roxer
Landsholdsspiller

Sv: Hævn i ?
« Svar #120: 12 Sep 2008, 16:29 »

Fed update!
Håber stærkt på du enten tager til Italien og Lazio eller England og Portsmouth.
Men nu må vi se det er op til dig selv, regner du med at hente spillere med fra F.C.K til udlandet?

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 12 Sep 2008, 16:37 »

Hmm, det er et godt spørgsmål.

Det kommer an på, om den kommende træner skruer prisen lige så højt i vejret, som jeg har gjort. Hvis det er tilfældet, gør jeg ikke, men ellers er der mange spillere, jeg kan bruge.

Bl.a. spillere som Cavenaghi, Sankhare, Bellaid, Fredheim Holm osv.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #122: 12 Sep 2008, 18:13 »

Det er fint. Kan du ikke bare smide næste update, Hafiz? Ikke alt det snak.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

DavidMadsen
Manager

« Svar #123: 12 Sep 2008, 18:32 »

Er lige begyndt at læse på din blog, og det lyder spændende!
Jeg overvejer faktisk selv at starte en blog med Mallorca, så det ville være mit foretrukne valg.
Også f.eks. Watford Smiley

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 12 Sep 2008, 18:38 »

Jeg siger Lens. Lazio er for "stort" allerede i din karriere. Realistisk, så er det Lens eller Watford. Men hælder mest til Lens, da jeg sjældent har set noget fra fransk fodbold herinde. Smiley God blog!

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 12 Sep 2008, 18:50 »

Det er fint. Kan du ikke bare smide næste update, Hafiz? Ikke alt det snak.

Den næste er jo ikke skrevet endnu Smiley Desuden skal man skabe lidt interesse om skiftet da!

Er lige begyndt at læse på din blog, og det lyder spændende!
Jeg overvejer faktisk selv at starte en blog med Mallorca, så det ville være mit foretrukne valg.
Også f.eks. Watford Smiley

Jeg siger Lens. Lazio er for "stort" allerede i din karriere. Realistisk, så er det Lens eller Watford. Men hælder mest til Lens, da jeg sjældent har set noget fra fransk fodbold herinde. Smiley God blog!
Gode bud fra jer begge!

Mange tak til jer!

Hafiz
Førsteholdsspiller

Sv: Hævn
« Svar #126: 12 Sep 2008, 20:02 »

albrectsen til hamborg!
    nyheder - 01.07.10.

Den nu tidligere FCK-træner, Nikolaj Albrectsen, fortsætter karrieren i Tyskland. Det er Hamborg-klubben, HSV, der er løbet af med danskerens underskrift.

Der har igennem de seneste 12 måneder været mange spekulationer om succestræner Nikolaj Albrectsens fremtid. Nu er det så afgjort. HSV kom med det mest interessante bud og kunne i går præsentere træner Albrectsen på et pressemøde. Dermed røg den ellers mest oplagte klub, RC Lens ud i kulden, der ellers proklamerede til fransk tv, at man havde en aftale klar med Nikolaj Albrectsen.

Om den sag havde HSV-bestyrelsesformanden selvfølgelig ingen kommentarer, men fokuserede derimod på det fremtidige samarbejde med danskeren. Han beskrev danskeren som deres ønsketræner, og håbede på, at fremtiden ville komme til at se noget lysere ud for Hamborg. For fordums styrke skal genfindes, hvis det står til de enige parter. HSV havde i start-80'erne sin storhedstid og deres nationale mesterhold formåede også at være Europas bedste.
Så store forventninger er der dog i første omgang ikke til Albrectsen, der derimod har fået disse planer at gå efter:

• To-årigt mål om at blande sig i topstriden i 1. bundesliga
  • I første sæson ønsker man som minimum en midterplacering i 1. bundesliga
  • Som minimum en semifinaleplads i DFB-Pokalturneringen

Dårlige præstationer og dårlig økonomi

Hamborg har altså bløde forventninger til den kommende sæson. Det er muligvis pga. de sidste sæsoners præstationer. For tre sæsoner siden blev det til en sjetteplads, mens man året efter kvalificerede sig til UEFA-Cuppen med en fjerdeplads. Desværre for Hamborg og den daværende træner kunne man ikke fortsætte udviklingen, men faldt tilbage til en ottendeplads og da man samtidig røg ud efter gruppespillet til Besiktas i UEFA Cuppen, blev det til noget nær fiasko overordnet set.

Økonomien har også set bedre tider og derfor skal Albrectsen sælge for at kunne købe. Derudover er tre profiler uden kontrakt og kan frit skifte klub. Der er tale om de to stjerneangribere, Guerrero og Olic samt forsvaren Sinkiewicz. Således må Albrectsen nok arbejde meget ud fra sin nuværende trup. En trup, der pt. holder ferie, men snart vender tilbage og når de har forladt sydens sol og samlet sig i Hamborg, kigger vi nærmere på trupsammensætningen . Indtil da må vi give Albrectsen en uges tid til gøre sig klar til nye udfordringer. For de ligger helt klar: De magre år skal hævnes - hævnes hårdt og ondt; med det samme!

Newton Heath
Manager

Sv: Hævn i Hamborg
« Svar #127: 12 Sep 2008, 20:15 »

Lækker opsætning.
Havde håbet på et fransk eventyr, men det ser også godt ud med Haa Ess Fau.
KIU

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #128: 12 Sep 2008, 20:19 »

Tak og det er dejligt, at du trods alt accepterer klubvalget(ved der nok er nogle, der bliver voldsomt sure).

Bave
Gæst

« Svar #129: 12 Sep 2008, 20:31 »

Helt FANTASTISK Klubvalg Thumbs Up

Dejlig læsning og en flot opsætning

Nogle Realistiske Forventninger som ikke burde være for svære at opfylde i løbet af to år.

Ærgerligt med økonomien men vi må da håbe på det bedste Smiley

KIU Thumbs Up

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 12 Sep 2008, 20:34 »

Mange mange tak.

Er glad for, at du kan lide klubben!

Nej, jeg regner også med, at jeg kan opfylde de forventninger - hvert fald i år.

Økonomisk er det svage tider ja!

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #131: 12 Sep 2008, 20:59 »

Skandaløst valg!

Havde håbet du ville bryde tendensen med at tage til HSV i mange blogs, men nej. Men det betyder ikke, at jeg stopper med at læse bloggen. Jeg håber blot på en hurtigfyring Rullende Øjne Altså hvis du hodler niveauet Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 12 Sep 2008, 21:01 »

Hehe, synes da ikke, at der er mange HSV-blogs?

Nå, men så må vi se, om jeg bliver fyret hurtigt, men tak for at du fortsat har interesse for bloggen Smiley

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #133: 12 Sep 2008, 21:04 »

Tak, og det er dejligt, at du trods alt accepterer klubvalget (ved der nok er nogle, der bliver voldsomt sure).

Nu er "voldsomt sure" en endda temmelig spag underdrivelse, så  ticked off - men hvad pokker, hvis du lover, det ikke er sidste jobskifte i bloggen, så ... måske ...

Viel glück!

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #134: 12 Sep 2008, 21:09 »

så.. måske... (vil du følge med og påskønne bloggen Smiley ) Det er mit håb.

Bare rolig, jeg regner bestemt med, at jeg skal videre! Mange ting skal jo hævnes Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 27 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010