home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  1 Bruger, 541 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga  (Læst 7778 gange)
jemil
Landsholdsspiller

Sv: Dommerpræstationer - IKKE Sas Liga
« Svar #45: 24 Aug 2008, 00:51 »

De havde vist ikke nogen træner Opstemt Så ham da i hvert fald ikke. Men det hold jeg spiller på, hvis vi kommer bagud, så gider vi bare ikke at spille mere. Derfor taber vi tit haha
i Lyder som nogle rigtige forbilleder med den indstilling  Grin Du har vel allerede 4 fankklubber?  Cool

19-18!

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #46: 24 Aug 2008, 00:55 »

i Lyder som nogle rigtige forbilleder med den indstilling  Grin Du har vel allerede 4 fankklubber?  Cool

Jemil jeg kan slet ikke tage dig seriøs ...

Tænk nu hvis nogle drenge nede i din klub ser op til dig så får de et forkert indtryk af fodbold .

Det skete jo for Ståle i pokalkampen mod Esbjerg da han sparkede til en flaske . Alle der ser op til ham skal jo vide at det gør man bare ikke .

Vi skal alle være her.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #47: 24 Aug 2008, 00:55 »

4 fanklubber?? forstår ikke Opstemt? Men ja, vores indstlilling er sgu ikke lige det bedste... og så lige blandet med en ordentlig gang lorte dommer, så går det helt galt. De sidste 10 minutter gik vi bare rundt og råbte af vores egen træner, som var pisse sur på os Opstemt

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #48: 24 Aug 2008, 00:58 »

Tænk nu hvis nogle drenge nede i din klub ser op til dig så får de et forkert indtryk af fodbold .

Det skete jo for Ståle i pokalkampen mod Esbjerg da han sparkede til en flaske . Alle der ser op til ham skal jo vide at det gør man bare ikke .

huff, og så begynder man igen..

Jeg er ligeglad om du ikke tager mig seriøst, seriøsitet er vel ikke helt det jeg går mest op i  Tunge

Jeg er ligelglad om jeg har en fanklub eller ej, og skal jeg endelig bryde mig om at nogen endleig vil gøre ligresom mig? Jeg er sandelig ikke et sød person på en fodobldbane, men sådan er det nu bare med mig..

Schytte: Haha, ville være cool at være jeres træner Opstemt

19-18!

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #49: 24 Aug 2008, 01:01 »

Er det så vildt han sparker til en flaske ? :d han var vel bare sur... det er da normalt

Batigol
Manager

« Svar #50: 24 Aug 2008, 01:08 »

Er det så vildt han sparker til en flaske ? :d han var vel bare sur... det er da normalt

Har du læst hans beskrivelse af sig selv i tråden "Beskidte fodboldtricks"? Smiley
Der er der i hvert fald tale om, mere end at sparke til en flaske. Men det er jo ikke kun Jemil, der beskriver sig selv som værende direkte voldelig - står ikke direkte i hans beskrivelse, men det kan man da udlede derfra. Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #51: 24 Aug 2008, 01:10 »

Har du læst hans beskrivelse af sig selv i tråden "Beskidte fodboldtricks"? Smiley
Der er der i hvert fald tale om, mere end at sparke til en flaske. Men det er jo ikke kun Jemil, der beskriver sig selv som værende direkte voldelig - står ikke direkte i hans beskrivelse, men det kan man da udlede derfra. Peace

Hvem snakker du om Barcelona ?

Vi skal alle være her.

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #52: 24 Aug 2008, 01:11 »

Jeg sparker aldrig til flasker. Flasker er i familje med Faxe Kodni ,og Faxe Kondi er´Livets vand  Cool ( crazy)

Slikkel: Han snakker nok om mig  Peace

19-18!

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #53: 24 Aug 2008, 01:15 »

og bte. det med at sparke en flaske som Schytte skrev, så vil jeg da tro at han mente, at Ståle bare var sur og sparkede til en flaske, og det var ikke noget med mig at gøre  Peace

19-18!

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010