andersfa123
Gæst
|
|
Nyt job som bartender til 15.000kr. om ugen
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Hvor ,meget koster det at flyve til Berlin fra Copenhagen?  Jeg har selv 614 kroner tror jeg  Du kan evt. selv kigge 
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Det koster vel omkring 1000. DU kan tjekke det ved at forsøge at bestille en billet i lufthavnen
|
|
|
|
|
|
|
|
rasjt
|
|
Kommer an på om du vil flyve med overlydsfly, 1. klasse, 2. klasse, almindeligt fly. 
|
|
|
|
Manchester United - PSN: rasjt
|
|
|
|
jemil
|
|
Der står jo at de intet sælger eller noget, står ikke nogen pris nogen steder  rasjt: Jeg aner ikke hvad forskellen er, men bare noget billigt 
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
CR9
|
|
Men dans og rap hører vel ikke sammen? Men spillet tager ikke højde for sådan en ting?  Yoggi: Enrique Almazán - Madrid.
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Nyt job som bartender til 15.000kr. om ugen
Lækkert! 
|
|
|
|
|
|
|
|
rasjt
|
|
Du kan tjekke prisen før du bestiller... Men overlydsfly tager halvt så kort tid som almindeligt fly. 1. eller 2. klasse er bare hvad du vil 
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Du kan tjekke prisen før du bestiller... Men overlydsfly tager halvt så kort tid som almindeligt fly. 1. eller 2. klasse er bare hvad du vil  Bestiller man inde under "rejseruter" for der kommer ingen priser frem hvis jeg f.eks. trykker Berlin. Så står der bare de søger cleaners o.lign. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Min sang  Titel: Sex is Everywhere (Smile if you're Thinking of it) Berømmelse: 100 % Popularitet: 65 % Tekst : Sex is on TV Sex is on the radio Sex is in the media Sex is everywhere but your pants It makes you happy It makes you healthy It may look crappy But YOU will only get it if you're wealthy Sex is under your boss' desk Sex is at your neighbour's home Sex is Anne Becks Sex is everywhere but your hole It isn't cheap Unless you fuck a sheep It will make you weak Unless you are meek Sex is in your ex's bed Sex is in that fitting room Sex is even in Qom Sex is everywhere but your thong You will lose your virginity Even if he hasn't got much viritily You will have debility Even if he hasn't got much ability
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
rasjt
|
|
Skal smide meget for at købe den elefant xD
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Min sang  Titel: Sex is Everywhere (Smile if you're Thinking of it) Berømmelse: 100 % Popularitet: 65 % Tekst : Sex is on TV Sex is on the radio Sex is in the media Sex is everywhere but your pants It makes you happy It makes you healthy It may look crappy But YOU will only get it if you're wealthy Sex is under your boss' desk Sex is at your neighbour's home Sex is Anne Becks Sex is everywhere but your hole It isn't cheap Unless you fuck a sheep It will make you weak Unless you are meek Sex is in your ex's bed Sex is in that fitting room Sex is even in Qom Sex is everywhere but your thong You will lose your virginity Even if he hasn't got much viritily You will have debility Even if he hasn't got much ability Hvordan har du kunne se teksten i din sang? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|