|
Turbo_dk
|
|
Til jer allesammen, maks 10 sange pr. jam... Ellers er der ikke nok tid til at øve dem, og så får i intet ud af det  Jo færre sange, jo mere bliver de øvet... EDIT: LOL 570 posts xD
|
|
|
|
|
|
//Turbo_dk
|
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
Nu har jeg været i Autobahn .elektro i mega lang tid, hvor lang tid skal jeg være der :S?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Sådan så er vi klar til koncert den 28. vi øver den 27. på 7 sange, eller flere hvis vi laver nogle  ellers har jeg lavet vores koncert program, hvis det er okay ellers retter i bare  Die Meister!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Men hvordan får man erfaringspoint? EDIT: Jeg fortsætter med at møde børn i hyde park 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GadeFM
|
|
Er lige startet og mangler nogle venner at snakke med så er der nogen der har tid 
|
|
|
|
|
|
Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!
"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert
|
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
Sådan så er vi klar til koncert den 28. vi øver den 27. på 7 sange, eller flere hvis vi laver nogle  ellers har jeg lavet vores koncert program, hvis det er okay ellers retter i bare  Die Meister! Det ser godt ud  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hvordan bliver min lokal berømmelse bedre? Kan jeg spille koncert uden bandet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Der er nogle der siger at de har spillet på gaden, det er en mulighed. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Der står når man starter at man skal IKKE starte tæt på et land hvor man bor ? Hvorfor vælger folk så København og Berlin ? Jeg har fundet et job der giver 20.000 kr om ugen  Jeg glæder mig til de sange jeg har nakket bliver færdige  og forresten så har jeg gratis øvelokale 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
jeg spillede på gaden  196 kr gav det og 2 erfaringspoint 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Men hvordan får man erfaringspoint? EDIT: Jeg fortsætter med at møde børn i hyde park  Spil på gaden 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Der står når man starter at man skal IKKE starte tæt på et land hvor man bor ? Hvorfor vælger folk så København og Berlin ? Jeg har fundet et job der giver 20.000 kr om ugen  Jeg glæder mig til de sange jeg har nakket bliver færdige  og forresten så har jeg gratis øvelokale  Hvad tjener du 20.000 på  Og gratis øvelokale, lyder rimelig nice!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
jeg spillede på gaden  196 kr gav det og 2 erfaringspoint  Kan jeg spille alene på gaden, altså uden band? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
TRor der er gratis øvelokale de fleste steder. Der er i hvertfald 3 i London. Hvor lang tid har folk spillet på gaden for at tjene penge?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
Nu har jeg været i Autobahn .elektro i mega lang tid, hvor lang tid skal jeg være der :S?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|