home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1272 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Popmundo
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 91 Udprint
Forfatter Emne: Popmundo  (Læst 150332 gange)
Culés
Gæst

Sv: Popmundo
« Svar #540: 24 Aug 2008, 19:48 »

Nu har jeg sat mig til at lave en sang, og har fundet instrumenter til det og det der Wink Og nu har jeg brugt 2 erfaringspoint et på lyrik og et på melodi. Men hvis jeg trykker "færdiggør" så står der Tekst/Lyrik: Ingen Huh
Tror ikke du skal trykke færdiggør men lade den arbejde med det. Gå bl.a. ind i prioterierne og ændre til skrive musik (eller lign.)

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #541: 24 Aug 2008, 19:48 »

Nu er jeg lige startet og skal ud og have et job, så hvad for et job er bedst at få og hvad skal ens løn ligge på ?

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #542: 24 Aug 2008, 19:49 »

Hvad er Groupier?

En fan der seksuelt tiltrukket af dig eller sådan noget lignende. Så sæt den heller til kun kvinder  Peace

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #543: 24 Aug 2008, 19:50 »

Nu er jeg lige startet og skal ud og have et job, så hvad for et job er bedst at få og hvad skal ens løn ligge på ?
Find noget til omkring 14.000 kroner. Så hvis du har sat den på dollar så lav det om Opstemt

Bartender eller sikkerhedsvagt tror jeg det er du kan være i startet  Peace

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #544: 24 Aug 2008, 19:51 »

En fan der seksuelt tiltrukket af dig eller sådan noget lignende. Så sæt den heller til kun kvinder  Peace

Ja det må jeg hellere Opstemt

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #545: 24 Aug 2008, 19:51 »

Jeg forstår altså ikke jeres brug af point!

Først og fremmest, hav tålmodighed, sangen fikser sig selv, der går bare nogle dage... Det gør jeres stemme, jeres musikalitet, jeres iq, jeres charme og jeres krop tværtimod ikke, de er afhængige af de point!

Dertil er det sange som i når i bliver bare lidt bedre intet kan bruge til, for uanset hvor meget i prøver, så har i ikke skills til at lave ordentlige sange som folk gider høre på...

Brug de point i har til at forbedre musikalitet osv...
Og så brug tiden på at udvikle evne eller sådan noget istedet for det med sangen Wink

Det er bare mit råd Smiley

Og fra det ene råd til det andet..
Alle jer der har mega travlt med BAND og KONCERTER og JAMS og SANGE...
Istedet for at bruge tid på at skrive sange, så stjæl andres Smiley
Når i ikke er bedre til sangskrivning kan det godt betale sig...

I finder bare nogle sange der er gode og så tilføjer i dem til jeres repetoire, så jammer i dem til de er fine og spiller dem til koncerterne Wink
Der er en hage ved at snuppe sange fra andre, man kan ikke udgive dem på albums, men det skal i alligevel ikke bruge her i starten Smiley

//Turbo_dk

GadeFM
Ynglingespiller

« Svar #546: 24 Aug 2008, 19:52 »

Find noget til omkring 14.000 kroner. Så hvis du har sat den på dollar så lav det om Opstemt

Bartender eller sikkerhedsvagt tror jeg det er du kan være i startet  Peace

Hvordan ¨får man det til kroner?

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Turbo_dk
Ynglingespiller

« Svar #547: 24 Aug 2008, 19:53 »

Nu har jeg sat mig til at lave en sang, og har fundet instrumenter til det og det der Wink Og nu har jeg brugt 2 erfaringspoint et på lyrik og et på melodi. Men hvis jeg trykker "færdiggør" så står der Tekst/Lyrik: Ingen Huh

Prøv lige tag screenshot Wink

//Turbo_dk

Don Abramovich
Manager

« Svar #548: 24 Aug 2008, 19:54 »

Haha. Fandt nogle psykedeliske svampe i en genbrugsbutik. Dem skal jeg satme have fat i, når jeg får råd! Opstemt

Culés
Gæst

« Svar #549: 24 Aug 2008, 19:54 »

Først og fremmest, hav tålmodighed, sangen fikser sig selv, der går bare nogle dage... Det gør jeres stemme, jeres musikalitet, jeres iq, jeres charme og jeres krop tværtimod ikke, de er afhængige af de point!

Dertil er det sange som i når i bliver bare lidt bedre intet kan bruge til, for uanset hvor meget i prøver, så har i ikke skills til at lave ordentlige sange som folk gider høre på...

Og så brug tiden på at udvikle evne eller sådan noget istedet for det med sangen Wink

I finder bare nogle sange der er gode og så tilføjer i dem til jeres repetoire, så jammer i dem til de er fine og spiller dem til koncerterne Wink
Der er en hage ved at snuppe sange fra andre, man kan ikke udgive dem på albums, men det skal i alligevel ikke bruge her i starten Smiley
Mange tak for rådene, helt sikkert noget der hjælper! Peace

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller

« Svar #550: 24 Aug 2008, 19:54 »

Hvordan nakker man andres sange ?

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #551: 24 Aug 2008, 19:55 »

Hvordan finder jeg nogen sange og tilføjer dem Opstemt

vesperGT
Manager

« Svar #552: 24 Aug 2008, 19:55 »

Uha..... Jeg har lige færdiggjort en sang og fået 2 erfaringspoint

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #553: 24 Aug 2008, 19:56 »

Haha. Fandt nogle psykedeliske svampe i en genbrugsbutik. Dem skal jeg satme have fat i, når jeg får råd! Opstemt
Ikke det man plejer at finde i en genbrugsbutik  Peace

detvarmig
Gæst

« Svar #554: 24 Aug 2008, 19:59 »

37 sider på lidt over en dag Shockeret

- Anyway min bruger har bandet: Dj däne ..

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 91 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010