Turbo_dk
|
|
Ja det må jeg hellere  Så vidt jeg husker kan de groupier give sygdom, bare så du ved det 
|
|
|
|
//Turbo_dk
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Hvordan nakker man andres sange ?
har lige nakket en sang fra nogen. så nu har vi da en sang at spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
har lige nakket en sang fra nogen. så nu har vi da en sang at spille  Hvordan gjorde du 
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Så har rockgruppen fucking fist fået sin første sækkepibespiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Hvordan gjorde du  find et band - medlemmer og sange - tryk på et navn så skulle der komme alle hans sange - vælg en sang - Tilføj sangen til din kunstners repertoire.
|
|
|
|
|
|
|
|
Turbo_dk
|
|
Hvis i skal nakke andres sange: Samfund --> Toplister --> Radioens Hitlister --> Vælg det land i er i(eller et andet?  ) --> Vælg den radio der passer til jeres genre --> Gå ind på nogle sange, og se så hvordan en rigtig sang ser ud i forhold til lyrik og melodi --> Så står der noget med <Sangens navn> er en <Sangens genre>-optagelse af en SANG bla bla bla... --> Tryk på SANG --> Tryk Tilføj sangen til din kunstners repetoire... 
|
|
|
|
//Turbo_dk
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
har lige nakket en sang fra nogen. så nu har vi da en sang at spille  Det vil jeg da gerne vide hvordan du gjorde. Til Average Joes medlemmer: Vi skal have nogle sange klar (ikke nødvendigvis vores egne) til d.28 hvor vi har et 4 timers jam. 
|
|
|
|
|
|
|
|
PGReimer
|
|
Hvis i skal nakke andres sange: Samfund --> Toplister --> Radioens Hitlister --> Vælg det land i er i(eller et andet?  ) --> Vælg den radio der passer til jeres genre --> Gå ind på nogle sange, og se så hvordan en rigtig sang ser ud i forhold til lyrik og melodi --> Så står der noget med <Sangens navn> er en <Sangens genre>-optagelse af en SANG bla bla bla... --> Tryk på SANG --> Tryk Tilføj sangen til din kunstners repetoire...  Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
find et band - medlemmer og sange - tryk på et navn så skulle der komme alle hans sange - vælg en sang - Tilføj sangen til din kunstners repertoire.
Nice,:D ´ Var det ikke kl.20.00 vi skulle spille live?
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Jeg har ikke 'radioens hitlister' under min 'toplister'-sektion.  EDIT: Har fundet den. 
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Hvor får man erfaringspoint?
Jeg har en sang klar der, der hedder Election of the day
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Nice,:D ´ Var det ikke kl.20.00 vi skulle spille live?
jo men først den 28. dagen efter vi har øvet. jeg er ved at sætte sange ind til koncerten 
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|
Hvor får man erfaringspoint?
Jeg har en sang klar der, der hedder Election of the day
Helt klar? Med lyrik og melodi og det hele? 
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Helt klar? Med lyrik og melodi og det hele?  Den bliver sikkert lort, men jeg prøver da 
|
|
|
|
|
|
|
|
Culés
Gæst
|
|