home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Golf, Golf, og atter Golf
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Golf, Golf, og atter Golf  (Læst 55835 gange)
N17
Manager

Sv: Golf, Golf, og atter Golf
« Svar #90: 07 Okt 2012, 23:55 »

Heller ikke et år måske, men hvis du ikke tager sådan et kursus eller sådan noget kan du godt forvente et par måneders ventetid. Og når jeg siger et år skal du huske at det i golfforstand oftest er fra marts/april til oktober/november, så det meste af en sæson hvis du spiller i den forkerte klub Wink

Ja, i min hjemmeklub kan vi spille hele året. Sidste år var banen åben 342 dage. Og man spiller fra sommertee til sommergreens hele året. Så der skulle være mulighed for at spille, og træne svinget, hele året Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #91: 07 Okt 2012, 23:59 »

Ja, i min hjemmeklub kan vi spille hele året. Sidste år var banen åben 342 dage. Og man spiller fra sommertee til sommergreens hele året. Så der skulle være mulighed for at spille, og træne svinget, hele året Smiley

Det kan vi self også, men uden at fornærme begyndere er det vist fair at sige at den gennemsnitlige begynder spiller 3-4 runder MAX på en vinter, samt træner 2-3 gange max Wink Derudover er der jo ikke begyndertræning hvor der er sat tid af til diverse prøver. Så medmindre man er ligeså heldig/talentfuld som dig, starter man på et begynderhold i april og får sit golfkort engang i starten af efteråret Smiley

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #92: 08 Okt 2012, 08:11 »

Jeg spiller i Fredericia Golf Club - FGC og har handicap 43.. Spiller langt bedre end det pt. men gider ikke gå ned før efter på søndag, da jeg skal til turnering der, så ingen grund til at miste streger inden da.. Scorede 42 point sidst jeg spillede men regulerede ikke mit handicap...

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #93: 08 Okt 2012, 08:50 »

Jeg spiller i Fredericia Golf Club - FGC og har handicap 43.. Spiller langt bedre end det pt. men gider ikke gå ned før efter på søndag, da jeg skal til turnering der, så ingen grund til at miste streger inden da.. Scorede 42 point sidst jeg spillede men regulerede ikke mit handicap...

Snedigt... Men det må du hellere lade være at fortælle dine med/modspillere, da der ikke altid bliver set lige vel på folk, der holder deres handicaps oppe for så at lave 40+ i turneringer! Wink

N17
Manager

« Svar #94: 08 Okt 2012, 08:51 »

På den ene side, så der ikke grund til at gå for hurtigt ned, men omvendt synes jeg også, at det er forkert at lade være bare fordi man har en turnering.
Personligt synes jeg, at man skal indrapportere alle Scorekort gode som dårlige - også selvom det gør ens vilkår lidt sværere Smiley

Det andet er netop problemet, at man bare kan lade være at skrive sig ned, og på den måde få fordele i turneringer. Det synes jeg er lidt til grin!
« Seneste Redigering: 08 Okt 2012, 08:56 af N17 » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #95: 08 Okt 2012, 09:55 »

Jeg blev clearet for 2-3 uger siden... At jeg har handicap 43 er jo ikke ligefrem unormalt for en der lige er blevet clearet...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

N17
Manager

« Svar #96: 08 Okt 2012, 12:30 »

Nej ikke unormalt, men hvis du selv siger du spiller bedre end det, og netop derfor mener jeg, at man BØR skulle indrapportere ALLE sine scorer

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #97: 08 Okt 2012, 12:48 »

Snedigt... Men det må du hellere lade være at fortælle dine med/modspillere, da der ikke altid bliver set lige vel på folk, der holder deres handicaps oppe for så at lave 40+ i turneringer! Wink

Er ganske enig i ovenstående - har man spillet lavere end sit handicap så aflevere man! 😄 Men sådan er jeg bare. Man bliver set ned på, hvis man laver være med at skrive sig ned bare fordi der er en turnering.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #98: 08 Okt 2012, 14:34 »

Er ganske enig i ovenstående - har man spillet lavere end sit handicap så aflevere man! &#128516; Men sådan er jeg bare. Man bliver set ned på, hvis man laver være med at skrive sig ned bare fordi der er en turnering.

Vi har i min klub haft store problem med de såkaldte "handicapryttere." Vores klubturneringer har været plaget af at være vundet af folk med alt for høje handicaps. Et eksempel er en turnering sidste år, hvor man bare for at kunne få en præmie, skulle lave 40 eller 41 point hvilket er helt absurd!

N17
Manager

« Svar #99: 08 Okt 2012, 14:59 »

Som jeg nævner, så mener jeg, at man burde skulle aflevere Scorekort eller indrapportere ALLE scores!

Jeg ville gerne selv længere ned, men har ikke travlt - men har indrapporteret alle scores på stor bane!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #100: 08 Okt 2012, 18:12 »

Som jeg nævner, så mener jeg, at man burde skulle aflevere Scorekort eller indrapportere ALLE scores!

Jeg ville gerne selv længere ned, men har ikke travlt - men har indrapporteret alle scores på stor bane!

men det kræver jo en markør før man kan det?

Og når man som jeg er i gruppe 6, så kan man jo kun gå ned i handicap og ikke op... Det er først i gruppe 5 altså under 36 at man kan gå op igen...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #101: 08 Okt 2012, 18:19 »

men det kræver jo en markør før man kan det?

Og når man som jeg er i gruppe 6, så kan man jo kun gå ned i handicap og ikke op... Det er først i gruppe 5 altså under 36 at man kan gå op igen...

Så du går alle dine runder alene ? Ellers har du jo en markør med.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

« Svar #102: 08 Okt 2012, 18:31 »

Så du går alle dine runder alene ? Ellers har du jo en markør med.

Nu har jeg kun gået 3,5 runde siden jeg blev clearet Smiley

De 2 af dem selv... For jeg skal voldsomt tidligt afsted om morgen for at nå det, der kender jeg ikke så mange der er klar på desværre.. Jeg har ikke tid om eftermiddagen, arbejde og familieliv.. og jeg er ikke så glad for at gå med folk der har for lavt handicap, det presser mig nemlig voldsomt mentalt når jeg tee ud.. Så vælger som regel tid for mig selv med mindre jeg kan fange en lav handicapper...

Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #103: 08 Okt 2012, 18:37 »

Nu har jeg kun gået 3,5 runde siden jeg blev clearet Smiley

De 2 af dem selv... For jeg skal voldsomt tidligt afsted om morgen for at nå det, der kender jeg ikke så mange der er klar på desværre.. Jeg har ikke tid om eftermiddagen, arbejde og familieliv.. og jeg er ikke så glad for at gå med folk der har for lavt handicap, det presser mig nemlig voldsomt mentalt når jeg tee ud.. Så vælger som regel tid for mig selv med mindre jeg kan fange en lav handicapper...

Jamen så er det jo også noget helt andet - Du kan jo ikke gå ned, når du er ude og gå selv - Så er det jo intet problem - og det med at blive psyket mentalt på første tee er vist meget normalt Peace - Det kommer kun ved du får spillet med folk Smiley også dem med lavt handicap - som ny er det jo ok at fucke et tee slag op... bare spørg N17 om jeg ikke også fik fucket et par stykker på da vi spillede!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #104: 08 Okt 2012, 18:43 »

Du skal slet ikke være bange for at spille med folk med lavt handicap Wester! Der er INGEN der tænker du er ringe osv. nok tværtimod! Hvis du har været frigivet i 1,5 måned og laver +40 point fra handicap 40 bliver de nok nærmere imponerede! Smiley Så det er bare om at finde nogen at spille med!

Spillede i øvrigt de 9 bedste huller jeg nogensinde har spillet i dag, 3 under banens par og 24 point. Havde jeg puttet lidt bedre havde det været -5-6 stykker! crazy

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010