home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Football Manager Live
| | |-+  Kategori: Blogs
| | | |-+  Football Manager Live Beta
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager Live Beta  (Læst 16266 gange)
Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #15: 25 Aug 2008, 20:11 »

Har lige et spørgsmål omkring transfer som jeg ikk helt fangede, hvis man byder på en spiller, går han så videre på auktion sådan så andre kan byde mere for ham, og derved "stjæle" ham eller hvad?

Håber du kan forstå min lidt kluntede måde at stille et spørgsmål op på  Hævet Øjenbryn

P.S. det er pisse fedt du gider at skrive omkring dette, det giver helt klart motivation til os andre, jeg glæder mig i hvert selv utrolig meget til det udkommer    Smiley

KUTGW  Thumbs Up
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #16: 27 Aug 2008, 16:07 »

Det er nu ikke nyt, da det også findes i FM... Du kan få rødt kryds hvor han skal skiftes ud, grønt kryds hvor han kan spille videre, men bærer rundt på en skade, samt ikke grønt kryds hvor han mister alt fra 5 til 50 i kondition.

Ellers ser det dog spændende ud, og nogle af tingene kan måske også hinte lidt til hvordan FM09 kommer til at se ud? Jeg er især glad for at man kan se præcis hvad de forskellige kroner (eller pund) går til, hvilket nok er meget nyttigt eftersom de sidste udgivelser af FM har haft problemer med økonomibugs.

Okay, det havde jeg så godt nok ikke lagt mærke til på trods af lang tids brug. Troede kun, der var rødt og grønt kryds. Men så ved jeg det,

Mht. økonomien, så er FM Live helt klart meget bedre end de forrige FM spil. Jeg har aldrig set en grund til at tjekke økonomien ud i FM spillene, på nær hvis jeg skulle se mit transferbudget. Selv ikke da jeg var manager for pengeløse Coventry hjalp det mig. Men her er der noget at tage fat i Smiley
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #17: 27 Aug 2008, 16:11 »

Hvad server skal du spille på når det udkommer?
Logged

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #18: 27 Aug 2008, 16:13 »

Har lige et spørgsmål omkring transfer som jeg ikk helt fangede, hvis man byder på en spiller, går han så videre på auktion sådan så andre kan byde mere for ham, og derved "stjæle" ham eller hvad?

Håber du kan forstå min lidt kluntede måde at stille et spørgsmål op på  Hævet Øjenbryn

P.S. det er pisse fedt du gider at skrive omkring dette, det giver helt klart motivation til os andre, jeg glæder mig i hvert selv utrolig meget til det udkommer    Smiley

KUTGW  Thumbs Up

Ja, det er rigtigt. Et eksempel:

Jeg har et bud liggende på Bojan. Dette bud accepteres så. Så ryger Bojan lige en gang på auktion, så de kan sikre sig, at du og jeg ikke lige aftaler en pris og dermed udelukker bojan fra andre ønskende klubber. Det er virkelig sur røv, men samtidigt meget fair. Ellers skulle man bombarderes med meddelelser hver gang, nogle bød på en hvilken som helst spiller - og man får allerede nok meddelelser fra managers, der vil sælge.

Og tak Smiley Jeg håbede lidt, at folk ville få lyst til spillet efter denne blog, og så kunne vi evt. spille på samme gameworld. Man kan altid skifte rundt mellem de 14 startende, indtil de er fyldt op eller spillet starter. Derfra er det muligt at skifte gameworld efter en sæson(28 dage), men jeg ved ikke, om man så skal starte forfra eller hvordan. Skriv endelig, hvis I har pre-ordered. Det har jeg og er foreløbigt på den mest fyldte GW, navngivet Cantona.
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #19: 27 Aug 2008, 18:15 »

Lige en mini-update med et godt råd om transfers.



Som i kan se på dette screenshot, er der en markant forskel på Acquisition Fee og Market Value. Gør derfor jer selv en tjeneste og lad være med at være for sparsommelige omkring indkøb i starten. Det er klart, at røde tal er ubehagelige, men ser man på topklubberne på serveren har de altså sparet penge på hurtige indkøb. Personligt halter jeg lidt på venstrekant og angreb, men skal man finde en god spiller, som ikke allerede skal byttes ud næste sæson, vil personen alene bringe min klub i gæld. Selvfølgelig ændres både market values og acquisition fees, men vær alligevel omhyggelige, når I laver indkøb.

En anden ting, jeg lige glemte at sige i de tidligere indlæg, er, at man i højere grad skal fokusere på taktisk perfektion end gode spillere i FML end i FM08. Således kan man godt komme op og drille de store, hvis man bare har prøvet nok taktikker af. Dette resulterer nok i mange dårlige resultater i opstarten, men det gør ikke så meget ved spillernes psyke, da det bare er sæsonstart. Således har jeg lige slået serverens nr. 1 af 1232 ud af PFA cuppen med kun 10 mand(godt nok efter 6-5 på straffe, men jeg måtte lige nævne det!)

Dog behøver det ikke være en utrolig tidskrævende ting at spille FML. Man kan blot tilmelde sig en af de mindre ekstreme ligaer.
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #20: 01 Sep 2008, 20:56 »

Ved spillerkøb ryger spillere ikke længere på auktion efter accepterede private bids. Dette var i hvert fald ikke tilfældet, da jeg fik Mario Gómez tidligere på dagen.

Desuden kan jeg måske lidt uddybe, hvordan kontrakter virker.
Som skrevet i et tidligere indlæg er det kun muligt at skrive kontrakter for henholdsvis 28 og 56 dage. Men der er dog ikke grund til at frygte for sin stjernespiller. Man tilbyder ikke kontrakter som sådan, men man har 3 valgmuligheder:

Auto Extend: Spillerens kontrakt bliver automatisk forlænget ved slutningen af den igangværende - Man vælger selv mellem 28 og 56 dage. Dette kan man kun gøre for 5 spillere om måneden, så man ikke bare kan spærre alle sine spillere. Har man først valgt "Auto Extend" for en spiller, er 1 af de 5 pladser spærret. Eksempel: Jeg trykker Auto Extend på Bojan - Så kan jeg kun forsikre 4 spillere til. Fravælger jeg så denne auto extend, vil pladsen ikke komme til rådighed igen. Vær derfor omhyggelig med IKKE at forsikre startspillere, men vent til du er sikker Smiley

Auto Re-Bid: Man byder automatisk ind i en Wage Auction om spilleren. Et maksimum beløb indskrives, og den, der er villig til at betale mest, får spilleren. F.eks. tilbyder jeg 16.000£ til en spiller, mens en anden tilbyder 14.000£. Så får jeg ham til en løn på 14.001£.

None: Spilleren forlader klubben ved kontraktudløb.

Ha' det godt ^^
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #21: 06 Sep 2008, 23:15 »

Er det bare mig, eller gik denne her blog lidt i stå?
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Stuf21
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #22: 07 Sep 2008, 12:54 »

Tjah, men jeg har ikke meget mere at berette om, og der er ingen spørgsmål eller kommentarer lige pt Smiley. Kom endelig med spørgsmål, hvis der mangler noget.
Logged

Se min Football Manager Live Beta blog på: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=16356.0

Gabe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #23: 17 Sep 2008, 17:37 »

Hvordan går det med gamet?? Bare sådan generelt?
Logged

vagn-aage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #24: 18 Okt 2008, 20:43 »

kan man downloade det fra dig?
Logged

FKL94
Gæst
 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #25: 07 Dec 2008, 18:16 »

Damn he was sexy:)

Very god blog
Logged

Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #26: 01 Jun 2009, 20:18 »

Rigtig Rigtig godt at du tager initiativet til at skrive om dette !! der rigtig mange der læser med inkl. mig selv. Wink

Super godt lavet.

Har 2 spørgsmål.

1. Er det også lavet af SEGA?

2. Spiller man så online med andre fra hele verden ?



Ps. Jeg tror jeg holder mig til FM09 .. Hehe, men overvejer at investere i det, især hvis nogen af mine venner også gør det Wink
Logged

(:

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #27: 07 Jun 2009, 14:39 »

Rigtig Rigtig godt at du tager initiativet til at skrive om dette !! der rigtig mange der læser med inkl. mig selv. Wink

Super godt lavet.

Har 2 spørgsmål.

1. Er det også lavet af SEGA?

2. Spiller man så online med andre fra hele verden ?



Ps. Jeg tror jeg holder mig til FM09 .. Hehe, men overvejer at investere i det, især hvis nogen af mine venner også gør det Wink

1. Ja.

Og 2. Ja Wink

Overvejer meget kraftigt at hente hjem til hjemmet Opstemt 
Syntes at det lyder ret fedt Wink
Logged


Theis Mørup
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager Live Beta
« Svar #28: 09 Jun 2009, 17:09 »

Tak Wink

Køber det kun hvis nogle af mine venner gør det Wink
Nå ja, det har jeg sagt Opstemt
Logged

(:

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010