home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Villareal CF - El submarino amarillo Anida Succes
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Villareal CF - El submarino amarillo Anida Succes  (Læst 5820 gange)
Eric Cantona
Gæst

Sv: Villareal CF - El submarino amarillo Anida Succes
« Svar #15: 17 Apr 2006, 17:35 »

Ja, men det er bare ikke tilfredstillende  Skuffet

MeeLo
Gæst

« Svar #16: 17 Apr 2006, 17:37 »

At vinde uefa-cuppen med Villarreal må da være tilfredsstillende første sæson.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #17: 17 Apr 2006, 17:46 »

MeeLo selvfølgelig er det det, men jeg mener at det ikke er tilfredstillende at ryge ud i to kampe hvor vi spiller så ringe som vi gjorde! .

Eric Cantona
Gæst

« Svar #18: 17 Apr 2006, 19:38 »

Søndag d. 28 August
Premiera Division 1. Runde

Guille Franco scorede 2 mål, på en halveg
hvorefter han i pausen blev erstattet og sparet.

Optakt: Det er en kamp som Villarreal gerne skulle vinde. Det er et Malaga hold uden de helt store stjerner, mens Villarreal har både Riquelme og Forlan og sådanne folk. Men fansne er en vigtig del af Villarreal og de har mødt talstærkt op lige fra portene åbnede i middags og der er stadig store køer ude foran her små 15 min. før kampstart.

Lidt ændringer i truppen den ser sådan her ud

Viera
Josemi - Gonzalo(c) - Peña - Arruabarrena
Mari - Senna - Ludueña
Riquelme
Forlan - Guille Franco

Reserverne er idag Barbosa, Dani, Roger, Guayre, Tacchinardi, Venta og Xisco

Villarreal - Malaga (2-0) 3-0

MoM Guille Franco (Villarreal) 8

1-0 Guille Franco [5]
Senna brænder straffe [29]
2-0 Guille Franco [42]
3-0 Xisco [46] - Kom ind i pausen istedet for Franco.

Tirsdag d. 30 August
Lodtrækning til UEFA Cuppens første runde

Der var idag lodtræning til UEFA Cuppens første runde. Det var en lidt skuffet Mads M. Nielsen der kom ind i den store sal, han ville nemlig hellere have været til den lodtrækning der foregår i samme sal lige efter. Igen må man sige Villarreal var uheldige. De trak franske Rennes første kamp d. 15 September i Frankrig og retur opgøret d. 29 September på hjemmebane. Mads gik med nogenlunde samme udtryk ud af salen som da han gik ud af en ligeså stor sal efter lodtrækningen til tredje kval. runde i Champions League. Rennes er dog kommet skidt fra start i Ligue 1 de har kun fået 4 point i de første 5 kampe.

Rennes - Villarreal (15 og 29 September)

Onsdag d. 31 August
Christian Poulsen skiftet til Villarreal

Christian Poulsen skal nu spille i Villarreal.

Der var idag kaldt til pressemøde i Villarreal. Det drejede sig om et spillerindkøb lige inden transfervinduet lukker han bliver dog ikke brugbar i Ligaen endnu da registrerings vinduet lukkede godt 1 time før handlen gik igennem. Det drejer sig om den danske midtbanespiller Christian Poulsen der tømmer Villarreals pung, han kostede 75 mio. kr. og hele 600.000 kr i løn pr/uge. Han bliver en vigtig faktor for holdet i UEFA Cuppen og nok også i Ligaen når registreringsvindue t åbner igen, en anden spiller der heller ikke blev registreret var Sorin (Jeg glemte ham kort sagt).

"En handel der gavner os. En lidt syr handel men stadig tror jeg nok Christian kan spille op til det!." Sagde Mads.

"Jeg glæder mig meget til at komme igang i klubben. Jeg har længe været på udkig efter en ny klub. Både United og Milan har været inde i kampen om mig. Men det blev altså Villarreal der "vandt" mig." Sagde Christian Poulsen.
« Seneste Redigering: 17 Apr 2006, 19:46 af Eric Cantona » Logged

Eric Cantona
Gæst

« Svar #19: 17 Apr 2006, 19:51 »

Lige SS af de to indkøb jeg har foretaget mig:

Eric Cantona
Gæst

« Svar #20: 17 Apr 2006, 22:16 »

Lørdag d. 10 September
Primera Division 2. Runde

Juan Román Riquelme blev kampens helt store spiller
da Villarrel og Valencia spillede 2-2 i deres Primera Division opgør.

Optakt: Første lokalopgør mellem de to i år. Vennerne fra syd Valencia kommer på besøg i Villarreal idag. Det er Villarreal der er favoritter men vi forventer en tæt kamp. Fansne kan vi nu sige igen igen er mødt talstærkt op til en forhåbentlig hjemmesejr.

Villarreal - Valencia (1-1) 2-2

MoM Juan Román Riquelme (Villarreal) 8

0-1 Aimar [11]
1-1 Juan Román Riquelme [34]
2-1 Juan Román Riquelme [55]
2-2 Mista [75]

"Vi spiller egentlig bedst. men de udligner og sådan er fodbold." Sagde Mads.

Torsdag d. 15 September
UEFA Cup første runde
Første kamp

Optakt: Dagens kamp bliver nok for det meste lige, men Villarreal er nok de bedste også hvis vi kigger på de to fromer i de hjemlige ligaer. Rennes ligger anden sidst med 5 point i seks kampe. Mens Villarreal har 4 point i 2 kampe. Vi tipper Villarreal sejr. Der er foresten også debut til Christian Poulsen som ikke kan spille i Primera Division.

Rennes - Villarreal (1-0) 2-0

MoM Adailton (Rennes) 8

1-0 Sorlin [39]
2-0 Briand [87]

"Skuffende meget skuffende. Det er ikke skuffende vi taber, men måden vi gør det på er skuffende." Sagde Mads.

Søndag d. 18 September
Primera Division 3. Runde

Daniel Ludueña spillede sin bedste kamp i Villarreal til nu.
Han tryllede med flotte finter og bla. en flot stikning til Poulsen til målet til 2-1.
Poulsen brændte dog men Franco fulgte op og scorede.

Optakt: Villarreal skulle gerne hente alle 3 point med hjem fra Vigo. Det bliver efter bookmakernes mening en tæt kamp men med Villarreal som vindere.

Celta - Villarreal (1-1)

MoM Daniel Ludueña (Villarreal) 10

0-1 Guille Franco [13]
1-1 Guerrero [17]
1-2 Guille Franco [58]
Cesar (Celta) får rødt [84]
Roger (Villarreal) brænder straffe [87]

"Flot kamp af mine spillere, specielt er jeg meget imponeret af den nye Ludueña. Han tryllede virkelig i denne kamp." Sagde Mads.

Har fundet ud af Christian Poulsen godt kan bruges i ligaen alligevel Opstemt

Ludueña blev efter kampen set af en læge som konstaterede han har en forstrukket nakke og skal holde pause imellem 1 og 2 uger.

Onsdag d. 21 September
Primera Division 4. Runde

Optakt: Tilskuerne fra Villarreal var her allered til middag i denne aften kamp. De har indtil nu stået dernede og råbt stadion op. Dette har chikaneret Cádiz fans så der blev en mindre slåskamp, men det lokale politi så de vrede fans og fulgte efter dem og stoppede slåskampen før den næsten kom igang. Den lille gruppe Cádiz fans er anholt.

Cádiz (14) - Villarreal (3) (1-1) 1-1

MoM Oli (Cadiz) 8

0-1 Juan Román Riquelme [14]
1-1 Quintana [45+1]

"Det kan jeg ikke være tilfreds med. Men vi fortjente også sejren." Sagde Mads.

Søndag d. 25 September
Primera Division 5. Runde

Optakt: Vi forventer en tæt kamp mellem disse to hold. Der er tit slåskampe mellem de to holds fans før i og efter kampen, der er ikke sket det store før kampen andet end noget tilråb mellem de to fanklubber. Politiet har flere folk end de plejer ppå stadion idag netop pga. det. Men vi forventer en lige men god kamp.

Villarreal (5) - (15) Osasuna (0-2) 1-2

MoM Patxi Puñal (Osasuna) 9

0-1 Milosevic [14]
0-2 Muñoz [29]
1-2 Roger [78]

Mads havde ingen kommentar efter kampen, andet end at han er meget skuffet.

Torsdag d. 29 September
UEFA Cup første runde.
Anden kamp.

Optakt: Villarreal må være meget opsatte idag. Både gælder det at de ikke skal lave en fiasko. Men også at fansne ikke skal tvivle på dem i år. Og sidst gælder det revanche efter 0-2 episoden i Frankrig.

Villarreal (0) - Rennes (2) (0-1) 1-1 - Samlet 1-3

MoM Coulibaly (Rennes) 8

0-1 Frei [22]
"Selvom Villarreal dominerer, er de bagud"
1-1 Guille Franco [47]
Roger brænder straffe (Villarreal) [64]

"Skuffende år i Europa" var det eneste Mads havde at sige.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #21: 18 Apr 2006, 00:25 »

Vælger at skrive på en anden måde. Ala Cube blog "Paris".

I 6 runde var modstanderne så Athletic jeg forventede en sejr. Men det fik jeg ikke kampen endte 1-1. Vi kom bagud efter 30min. hvilket var meget ufortjent da vi spillede bedst. Dog udligner Xisco lige efter. Den unge knight er ved at vise tænder.

Kampen mod Sevilla startede godt for os vi kom foran 1-0. Men Sevilla udlignede så første halveg endte 1-1. Men så i anden halveg kom der andre boller på suppen. Vi scorede på mange af vores chancer, Xisco scorede hattrick og kampen endte 4-1 til os. Det sidste mål stod Christian Poulsen for.

I den næste kamp var modstanderne så "mægtige" Real Madrid. De lå en plads over os. Vi styrede kampen fra start til slut og vandt på på bla. to mål af Forlan 3-1.

Fredagen efter var der lodtrækning til femte runde i Copa Del Rey. Det blev med nogle spændende kampe iblandt men de to bedste bliver nok Villarreal - Deportivo og Valencia - Real Madrid. Vi får en svær opgave i dem. Men jeg regner med at komme videre, da jeg nu har sat cupsne og ligaen i forreste række.

Vi skulle i den efterfølgende kamp forsøge at vinde vores tredje kamp i træk. Modstanderne var Alaves på hjemmebane. Det så overkommeligt ud inden kampen. Jeg valgte igen at fravælge Franco fra frontduoen og starte med Xisco og Forlan, også var Riquelme tilbage. Kampen blev dog chokstartet af Alaves da de scorer efter 20min. Men bla. på 2 mål af Forlan vendte vi kampen og vandt 3-1.

I den næste runde var der budt op til topbrag i Villarreal. Mægtige Barcelona kom på besøg, det var ligaeterne og de mødte os ligatoerne. Fansne glædede sig, Xisco var igen sat ud på bænken. Det svinger lidt frem og tilbage i angrebet. Første halveg blev et mararidt for os vi tabte halvegen hele 0-3. I anden halveg er vi tæt på at få scoret op til flere gange, men de ville ikke ind.

Vi har fået rettet op på stillingen i ligaen og er nu på en flot fjerde plads med 18 point i 9 kampe. Det er 2 point pr. kamp. Men den helt store spiller indtil videre er Daniel Ludueña. Han har spillet rigtig flot, men mangler bare at krone det med et mål.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #22: 18 Apr 2006, 01:16 »

Så blev din blog straks mere overskuelig. Fortsæt endelig i den stl Wink

Eric Cantona
Gæst

« Svar #23: 18 Apr 2006, 13:55 »

Så blev din blog straks mere overskuelig. Fortsæt endelig i den stl Wink

Vil jeg helt sikkert gøre

Eric Cantona
Gæst

« Svar #24: 18 Apr 2006, 16:22 »

I den efter følgende kamp skulle vi forsøge at komme ovenpå igen efter vi fik tæsk af Barcelona. Modstanderne var Zaragoza i Zaragoza. Vi vinder kampen 4-2, fuldt fortjent vi havde alt spillet og chancer. Bla. bruger Poulsen igen sine hovedstødsevner og bringer os foran efter lige over 10 min.

Den efterfølgende dag fik jeg besøg af holdlægen. Det er min danske kollega i klubben Christian Poulsen der under en træningsøvelse har forvreden sin ankel. Han kan meget vel være ude i 4 uger.

Så fik vi igen en kedelig nyhed fra træningsbanen her 1 uge efter Poulsen blev skadet. Det drejer sig denne gang om min trofaste anfører. Den unge forsvarsspiller Gonzalo. Han har pådraget sig en ansigsskade i en nærkamp til træningen idag. Han er ude i omkring 1 uge. Dette giver mig lidt et problem i forsvaret, men jeg satser på de andre tager over.

Deportivo stod for skud i den næste kamp. Det blev en svær udebanekamp, men vi var før kampen favoritter. Dog måtte jeg som skrevet længere oppe både undvære både min kaptajn og midtbanegeneralen Gonzalo og Christian Poulsen. De blev erstattet af henholdsvis Venta og Senna. Hjemmeholdet laver dog en chok halveg og vi er bagud 0-2, vi når kun at få reduceret på et flot mål af Forlan og taber kampen 1-2.

Den næste kamp spillede vi på Mallorca det blev en rædselsfuld kamp for os. Vi kom bagud 1-0 tidligt i kampen, fik Xisco smidt ud, og pludselig stod det 3-0 i pausen. I anden halveg havde jeg sagt til gutterne vi godt kan nå dette her. OG det kunne vi også have gjort hvis vi scorede på flere af vores chancer. Vores enlige mål scorede Senna på høvedstød. Sidst i kampen blev det endnu værre for os da jeg måtte se Roger forlade banen med en skade. Kampen endte 3-1 til hjemmeholdet.

Nedrykningskandidat erne og sidstepladsen Racing skulle være vendepunktet for os. Det var på hjemmebane og det skulle give sejr. Det blev lige netop sådan en kamp jeg forventede, vi styrer den hele vejen igennem og vinder på 3 kasser i første halveg. 1 af Franco og to straffespark begge begået mod Forlan, de blev sat ind af Riquelme og Forlan. Kampen endte dermed 3-0.

Den næste kamp var endnu engang mod en af nedrykningsfavoritt er denne gang er det Getafe ude. Kampen forløber dog ikke som forventet, vi taber meget skuffende 0-1. Men vi må op på hesten igen og vinde den næste kamp.

Det gør at stillingen ser sådan ud efter 15 runder

Vi ligger med i toppen og kan højest ryge 1 plads ned kommer an på resultatet i kampen mellem Madrid og Espanyol.
« Seneste Redigering: 18 Apr 2006, 16:32 af Eric Cantona » Logged

Eric Cantona
Gæst

« Svar #25: 18 Apr 2006, 17:41 »

Nu skulle det være vi ville slå os fast i toppen og hænge på de øvrige hold. Det krævede en hjemmesejr idag mod skuffende Real Sociadad. Vi vinder kampen sikkert, det fortæller et resultat på 2-1 godt nok ikke, men vi kommer foran med 2-0 i 1 Halveg. Til sidst i kampen får vore danske kollega Morten Skoubo dog reduceret på en fejl af Viera i målet.

I den næste runde skulle vi en tur til Barcelona. Ikke for at møde Barcelona FC igen, men denne gang for at møde Espanyol. Det bliver formentlig en tæt kamp, men med os som vindere. Kampen blev som ventet meget tæt, men med os i føresædet hele tiden. Både 1-0 og 2-1 men begge gange blev det udlignet. Resultatet blev 2-2 efter 10 hektiske sidste minutter for Espanyol.

NEWSPAPER: En spansk avis havde idag en artikel om Villarreals store tilskuersvigt. Det har simpelthen kort sagt været for tomt på El Madrigal i denne sæson. Tilskuerne svigter mens Villarreal i Primera Division spiller gode kampe. Grunden til denne svigt fra befolkningen i Villarreal, kan både være priserne de er utilfredse med, men også muligvis spillet i CL og UEFA Cuppen som har fået deres tanker til at tænke "Det er ikke godt nok." Det er Mads dog stort uenig i. Han mener holdet har kæmpet og spillet godt i perioder og spillet mindre godt i få kampe. Det skulle ikke kunne få en ordenlig fan til at sige farvel til fodbolden hver weekend. Og han fortsatte og sagde yderligere hans mening om en ordenlig fan. "De skal støtte som i et ægteskab i med og modgang, de skal også gerne møde talstærkt op til udekampene, og hjemme skal de styre vokalen mod de andre fans." Vi snakkede med en fan som er der hver gang om problemet, han sagde "Det kan godt være grundet priserne, men jeg tror det dog næppe da de ikke er så høje." Han fortsatte og sagde " Det kan heller ikke være spillet der ikke er tilfredsstillende, for det har det jeg vil da også sige at få kampe har de ikke spillet godt, men et hold kan ikke spille godt hver kamp. Men i de fleste kampe har de altså spillet over forventning." Det gennemsnitlige tilskuertal ligger på 16751 her 15 kampe ind i sæsonen. Det er nogenlunde det samme som hold som AGF i dansk fodbold kun ligger små 3000 under. Det siger vel sig selv det ikke er tilfredsstillende at spille på et halv fyldt stadion når fansnes krav er europæisk fodbold næste sæson.

Så var tiden inde til Copa Del Rey Vi røg ind i turneringen til denne femte runde hvor vi jo som bekendt trak Deportivo hjemme. Vi forventede det ville blive en tæt kamp med mange mål. Kampen ender 0-1 til Deportivo. Det var en tæt kamp men den endte til deres side.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #26: 18 Apr 2006, 21:45 »

Den næste kamp blev spillet i Madrid mod At. Madrid. Det forventes at det bliver en tæt kamp. Men Villarreal mangler sejren hvis de ikke skal ryge fra i toppen. Det blev en kamp der næppe ryger hurtigt ud af spillernes hoveder. Vi taber med så klart som 0-4 og vi spillede ikke godt. Men vi forsøger at glemme den og håber skadeslisten bliver fri til næste kamp.

I midtugen gik turen så til Deportivo hvor vi skulle spille retur kampen i Copa del Reys femte runde. Vi skulle forsøge at hente deres 0-1 føring fra første kamp hos os. Hvilken ydmygelse vi gav Deportivo vi spillede langt over verdensklasse. Vinder 6-0. Franco scorer hattrick, Sorin brænder straffe og de får en mand vist ud. Det kunne godt have blevvet større. Derfor går vi videre med samlet 6-1.

Nogle dage efter var der så lodtrækning til kvartfinalerne i Copa del Rey. Vi trak Athletic så vi får revanche fra kampen i turneringen tidligere på året. Og jeg satser på at gå videre, da jeg går meget efter den pokal. Kampen spilles d. 18 og 25 Januar først hjemme og derefter ude. De andre kampe var den bedste på papiret Espanyol - Real Madrid.

UEFA fordelte også deres priser i denne ude. De fordelte sig sådan her.
Årets forsvars spiller blev John Terry foran Lucio og Ashley Cole..
Årets spiller blev Nistelrooy foran Torres og Ronaldinho.
Årets Angriber blev Nistelrooy foran Torres og klubkammarat Rooney.
Arets Målmand blev Kahn foran Casillas og Buffon.
UEFAs gyldne støvle gik i år til Henry med 30 mål (0pts).
Årets Midtbanespiller blev Ronaldinho foran Viera og Ballack.

Det konstante midterhold Betis var næste hold der kom på besøg på El Madrigal. Det blev en god kamp med 6 mål. Bla. scorer Franco igen mere end 1 mål denne gang 2 kasser, han kører direkte mod topscorerprisen. Kampen endte 4-2 i vores favør. Og dermed rykkede vi op i tabellen og ligger nu med igen.

Copa del Rey var næste turneringskamp i. Modstanderne var Athletic hjemme. Jeg ville have en sejr. Men det fik jeg ikke. Vi kom ellers foran 1-0 ved Forlan men de både udligner og scorer til 1-2. Det ender kampen også.

Den næste kamp blev svær. Udebane mod Valencia endnu et af vores lokalbrag. Vi tabte desværre selvom vi den sidste halve time havde alt spillet. Men desværre taet vi som sagt kampen med 0-1.

Den næste kamp skulle vi vende os og vinde. Modstanderen var Athletic i Copa del Rey, første kamp tabte vi 1-2 på hjemmebane. Allerede efter 8 min. får de et rødt kort, og det resulterede i et nederlag til hjemmeholdet. Vi scorer ved både Franco og Xisco og vinder 2-0. Sammenlagt 3-2.

Vi var meget heldige i lodtrækningen til semifinalerne i Copa del Rey. Vi trak et af de to resterende Madrid hold, men At. Madrid. Når jeg siger vi var heldige betyder det at den anden kamp består af de to giganter Barcelona - Real Madrid. Så det er selvfølgelig semifinalernes kamp. Men jeg forventer da vi igen kommer videre og denne gang til finalen. Kampene spilles 1 og 8 februar først hjemme og derefter ude. Så mon ikke et godt odds er at vi taber med en på hjemmebane og smadrer dem i Madrid Opstemt

cube
Manager

« Svar #27: 18 Apr 2006, 22:02 »

Ser godt ud i Copa del Rey. God blod :-)

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Eric Cantona
Gæst

« Svar #28: 18 Apr 2006, 23:45 »

Vi er nu sidst i Januar i det nye år. Det har været et udemærket efterår og lad os håbe vi kan fortsætte stimen. Idag gjaldt det Celta på hjemmebane. Jeg regnede med en hjemmesejr før kampen begyndte. Det blev en kamp vi stod på hele vejen igennem. Vi scorede på bla. et drømmehug af Riquelme direkte i krydset. Og vinder 3-0.

Så er vi igen nået til Copa del Rey. Det gælder hjemmekampen mod At. Madrid i Semifinalerne den første af to. Det forventes at blive en tæt kamp. Vi spiller en flot kamp og vinder den på et mål af Forlan med 1-0. Det betyder vi har et godt udgangspunkt til returopgøret.

Den næste kamp var i Malaga. Det så ud til at blive en forholdsvis let kamp. Det blev det også halvegsstillingen var 6-0 og slutstillingen var 6-1. Vi udspillede dem i egen hule, målene blev scoret af to hattricks af henholdsvis Forlan og Franco. Kanon insats.

Så nu skal det ske vi skal møde At. Madrid i Madrid. Returopgøret i Copa del Rey, vi vandt første opgør 1-0 hjemme, og det samme gjorde vi her 1-0 sejr. Og denne kamp vågnede sent op til bal. Først midt i anden halveg kom det enlige mål og det stod vi for, for at være præsis så var det Franco der scorede. Dermed står finalen mellem Barcelona - Villarreal. Kampen spilles d. 12 April på Santiago Bernabéu.

Den næste kamp var i ligaen og det var mod nedrykningskandidat erne fra Cadiz på hjemmebanen. Det var forventet en let kamp for os og det regnede jeg da også med. Kampen starter frygteligt for os, og vi er bagud 0-2 i pausen. Men så satsede jeg og vi vendte det til 3-2 føring på mål af 2 mål af Forlan og et kanon skud af Senna. Men de udlignede desværre til 3-3 i sidste minut.

I runde 24 skulle vi til Osasuna og spille. Det skulle gerne ende i sejr og den stime vi er inde i for tiden kan dette sagtens lade sig gøre. Kampen forløb stille og roligt og først i anden halveg kommer den afgørende scoring så, den faldt til os og det var ingen andre end Forlan. Kampen ender 1-0 i vores favør, men senere i kampen får Pena fra vores hold forlade banen med et direkte rødt kort i lommen.

Denne kamp var på hjemmebane mod Athletic. Ikke i Copa del Rey men denne gang i Primera Division. En sejr var påkrævet da vi er ved at nærme os Barcelona og Valencia i toppen igen. Det endte desværre ikke med sejr. Vi kom foran i første halveg på et genialt hovedstød af Jose Mari. Men de udlignede 4min. før tid. Og derfor endte kampen
1-1.

Stillingen efter 25 runder ser sådan her ud:

Vi ligger flot på tredje pladsen efter svingende præsentationer, men vi har lidt langt op. Det må vi se om vi kan hente i de sidste kampe.

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 19 Apr 2006, 00:04 »

Det ser jo fantastisk godt ud den måde du stiller det op på bravo fortsæt det gode arbejde Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010