home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  0 Brugere, 731 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolestart
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Skolestart  (Læst 19913 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Skolestart
« Svar #105: 14 Aug 2008, 22:01 »

Jeg tror jeg har fået historiens mest fantastiske 8. klasses skema - Torsdagen og fredagen er dog rimeligt slemme, men de andre dage er fine nok. Opstemt
Mandag: 8.00-12.55 - Klassens time, fransk, samfundsfag, dansk, geografi = 5 timer - Sidste års mandag var ulidelig, men denne er dejligt nem. Smiley
Tirsdag: 8.00-14.30 - Engelsk, Kristendom, Dansk, Dansk, Dansk, Geografi, Fransk = 7 timer - Ulidelig lortedag. 4 timer i træk med min hadelærer bliver bare ikke sjovt. Skuffet
Onsdag: 8.00-12.55 - Matematik, engelsk, dansk, dansk, fransk = 5 timer - Nemme fag og generelt bortset fra første time. Smiley
Torsdag: 8.00-12.55 - Engelsk, matematik, matematik, biologi, biologi = 5 timer - Fuck jeg kommer til at kede mig den dag. De 4 sidste timer bliver et kedeligt helvede. Opstemt Ubeslutsom
Fredag: 8.00-14.30 - Matematik, engelsk, dansk, historie, historie, fysik, fysik = 7 timer = Endnu en røvdag. Også er den også lang. De 4 sidste timer bliver så røvssyge. Også er det endda fredag. Skuffet

Dejlige skoletider som kun byder på i alt 29 timers undervisning, hvilket er nogenlunde på niveau med sidste år. Idræt er væk, men jeg går også til badminton og snart fodbold så det går nok alligevel. Jeg frygter dog, at vi bliver oversvømmet med lektier pga. den korte skoletid også er det ligefør jeg vil foretrække at få lavet mine ting i skolen også have senere fri end, at få tidligt fri også komme hjem til en flod af lektier. Torsdag og fredag bliver røvkedelige. Skuffet

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #106: 14 Aug 2008, 22:04 »

Kan kun huske Knud, Henning og Marianne poulsen, ikke flere Opstemt

Knud havde jeg til afsætning
Henning til multimedie
Marianne Poulsen til dansk på 1.år..

Knud er virkelig kedelig, en masse notater på tavlen, også opgaver. Sådan bliver de 2. år.
Henning er snot forvirret og ind i mellem en mærkelig gut, men pisse fin fyr, ham kan man snakke om fodbold om. Han spiller endda også selv manager til tider  crazy
Marianne Poulsen er flink som dagen er lang, ved dog ikke hvor meget man lærer af hende. Men en ok lærer.

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #107: 14 Aug 2008, 22:06 »

ok. ham knud er der godt nok ikke ret meget krudt i, har ham også til afsætning. Skal så have tysk i morgen de to sidste timer, det bliver sikkert vildt hyggeligt Skuffet

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 14 Aug 2008, 22:09 »

Ja, vi har både Marianne Poulsen og Marianne Povlsen, lol. Henning er kontakt-lærer, og storebror (der kender ham) siger, at det er et sikkert 10-tal i IT Smiley
- Jeg skulle bare sige at jeg var hans lillebror hvis han ikke kunne huske mig   Thumbs Up
Lars Bo til samf. tror jeg han hed, og vi har trukket Kirsten Juhl til tysk, er hun "sur af natur"?

Og hvad dælen er det smølfe-noget? Jeg kan godt regne ud at det er noget ufedt for 1.g'erne, men hvad er det helt præcist?

Real Madrid <3

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #109: 14 Aug 2008, 22:09 »

ok. ham knud er der godt nok ikke ret meget krudt i, har ham også til afsætning. Skal så have tysk i morgen de to sidste timer, det bliver sikkert vildt hyggeligt Skuffet

Hvem har du til tysk?  Grin Jeg havde ikke lavet en skid i to år, fik 02/4 på første år og på andet år fik jeg 02/02, så gik jeg op til eksamen og scorede et 7-tal  funny funny funny funny

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #110: 14 Aug 2008, 22:11 »

Ja, vi har både Marianne Poulsen og Marianne Povlsen, lol. Henning er kontakt-lærer, og storebror (der kender ham) siger, at det er et sikkert 10-tal i IT Smiley
- Jeg skulle bare sige at jeg var hans lillebror hvis han ikke kunne huske mig   Thumbs Up
Lars Bo til samf. tror jeg han hed, og vi har trukket Kirsten Juhl til tysk, er hun "sur af natur"?

Og hvad dælen er det smølfe-noget? Jeg kan godt regne ud at det er noget ufedt for 1.g'erne, men hvad er det helt præcist?

Lars Bo  funny funny Vi havde ham på 1.år til samfundsfag, han er flink, men kedelig også. Der er det virkelig op til en selv om man vil lære noget, fordi han kan slet ikke styre en klasse.
Vi har så fået ham i år igen til IØ..
Smølfe-noget, ved jeg ikke lige hvad det er..  Huh Opstemt

Jeg fik 7 i multimedie af Henning, uden at røre en finger  Tunge

EDIT: Kirsten Juhl har jeg ikke stiftet bekendskab med, heldigvis lyder det til Tunge
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 22:14 af DimmaJr » Logged

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #111: 14 Aug 2008, 22:13 »

Lars Bo  funny funny Vi havde ham på 1.år til samfundsfag, han er flink, men kedelig også. Der er det virkelig op til en selv om man vil lære noget, fordi han kan slet ikke styre en klasse.
Vi har så fået ham i år igen til IØ..
Smølfe-noget, ved jeg ikke lige hvad det er..  Huh Opstemt

Jeg fik 7 i multimedie af Henning, uden at røre en finger  Tunge

Ved du hvem Kirsten Juhl er så, ja det gør du nok, men er hun god Opstemt?

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #112: 14 Aug 2008, 22:14 »

Ved du hvem Kirsten Juhl er så, ja det gør du nok, men er hun god Opstemt?

Nej, har lige redigeret et indlæg ovenover hvor jeg svarer Tunge

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #113: 14 Aug 2008, 22:16 »

Jer på Turøgade, kan i ikke lige poste et billede af jer selv i billede af sig selv tråden i børnehaven? Opstemt

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 14 Aug 2008, 22:18 »

Hvad klasse går du i, 3. hvad? Du er jo ovre i de gamle bygninger, ikke? Men vi er de mest højlydte førsteårselever tror jeg sgu.

Eller er du gået  ud?

Real Madrid <3

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #115: 14 Aug 2008, 22:19 »

Ja vi sidder og snakker i timerne uden lærerne siger noget. Troede godt nok man fik skider eller sådan noget, men de er da fuldstændig ligeglade Opstemt

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #116: 14 Aug 2008, 22:19 »

Hvad klasse går du i, 3. hvad? Du er jo ovre i de gamle bygninger, ikke? Men vi er de mest højlydte førsteårselever tror jeg sgu.

Eller er du gået  ud?

3.K, IT klassen  Cool RESPEKT! Og ja, er over i de gamle bygninger, så jeg ser desværre ikke så meget til 1.årsne, ville gerne se om der var nogen smukke tøser Tunge

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #117: 14 Aug 2008, 22:21 »

Ja vi sidder og snakker i timerne uden lærerne siger noget. Troede godt nok man fik skider eller sådan noget, men de er da fuldstændig ligeglade Opstemt

Ja, det er forskelligt fra lærer til lære.. Hvis nogen af jer skulle være så uheldige at få Peter Madsen til noget, så be for guds skyld en bøn inden hver time. Manden er fuldstændig magtsyg, vanvittig sur, og det værste er fandeme at han er klog. Men han finder sig ikke i noget som helst.  Djævel

Jeg har ham  Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder Græder

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #118: 14 Aug 2008, 22:24 »

Peter Madsen, det er bare et ondskabsfuldt navn Opstemt Tror det var da vi havde Knud vi bare snakkede løs. Og i IT kan man jo bare lade være med at lave noget, hvis bare man sætter sig i den anden ænde. Men lidt underligt at gå i klasse med folk der allerede har bil ;P

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #119: 14 Aug 2008, 22:28 »

Det er mega forvirrende med alle MS Office 2007 programmerne når man er vant til 2000... De har endda skiftet farve, hvad sker der!

Hvorfor skal man forresten have så meget sprog? Så må de tyskere da tage at lære engelsk, mand!

Real Madrid <3

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010