home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1016 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Play the World
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Play the World  (Læst 3023 gange)
r0tlisbrgr
Ynglingespiller

Play the World
« : 10 Aug 2008, 16:47 »

Play the World

-en arbejdsløs managers rejse

Som navnet kan antyde har jeg besluttet mig for at prøve en mere "realistisk"
indgang til spillet, end at en ukendt 28-årig dansker bliver manager for Real Madrid
Jeg har således loadet den bedste liga fra England, Spanien, Holland, Frankrig, Tyskland og Italien, og er gået på job-jagt.

Manageren, der skal på eventyr er baseret på mig selv og er derfor en uprøvet dansker med masser af håb for fremtiden.

1/6-08

I starten søger både PSV og Ajax fra Holland manager, men da jeg ingen erfaring har er de to storklubber ikke interesserede i min ansøgning.
Jeg har også smidt en ansøgning efter FC Twente, hvor jeg håber at få et job.
Recreativo i Spanien søger også, men efter at have kigget på deres spillere, ser det ikke ud til at være et sted man kan bygge sig en karriere.
Det samme gælder Heracles i Holland.

Ellers er der ikke meget andet at gøre end at vente på at en klub i Europa har brug for mine services, og jeg vender naturligvis tilbage ligeså snart jeg har fundet nogen til at betale min løn.

9/8-08

FC Twente var ikke interesserede i mine tjenester, så jeg har set mig nødsaget til at søge job i Heracles.
Ikke det mest glorværdige sted at starte karrieren, men pengepungen er tom, så jeg kan ikke tillade mig at være kræsen.

23/9-08

Heracles har stadig ikke ladet høre fra sig, så jeg har været på bistandskontoret og forklaret dem at manager altså er et rigtigt arbejde.

9/10-08

Heracles er åbenbart bygget op omkring ubeslutsomhed, men til gengæld lader det til at en job-mulighed måske kunne åbne sig i Frankrig.

---

Dette må konkludere første kapitel i Play the World-sagaen.

Næste gang: Jeg har fundet arbejde, find ud af hvor... =)

« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 19:25 af r0tlisbrgr » Logged

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

Sv: Play the World
« Svar #1: 10 Aug 2008, 17:03 »

20-12/08

Jeg har erklæret i pressen at jeg er interesseret i jobbet i Bolton, Sevilla, Udinese, AZ, Auxerre, Heerenveen og Hannover.
Alle deres managers er under pres, men mon dog en ukendt dansker uden fodbold-erfaring (der mærkeligt nok kan få en internatioanl avis til at skrive om sine job-ønsker), har ret meget at skulle have sagt... vi får se.

Van Gaal er blevet fyret i AZ, så vi krydser fingre.

1/1-09

Jeg ved godt jeg lovede jeg ville have arbejde i næste update, men ingen klubber vil have en uerfaren manager.
Derfor må der væbnes med tålmodighed og søges i alle retninger.
Jeg har bedt min agent om at søge alle tænkelige jobs og give mig besked når der er noget. Imens tager jeg på ferie (hvilket bliver at blaffe rundt i Danmark til familie og venner da mine career earnings er på lige præcis 0)

-r0tlisbrgr                                                                                                                                                                     stål er for evigt

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #2: 10 Aug 2008, 17:22 »

Lyder spændende og vil gerne lige være lidt tilbageholdende indtil du finder en klub og kommer i gang.
Hvis altså du finder en klub. For jeg synes det lyder noget optimistisk at starte som uprøvet og så kun loade de bedste ligaer i hvert land. Og så tillader du dig endda at være kræsen? Jeg glæder mig til at se om der sker noget, men jeg er desværre ikke alt for optimistisk om at du finder en klub.

Vuelve la ilusión

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 10 Aug 2008, 17:27 »

Fed start, men tror ligesom knudsen at du kan kigge langt efter job. Det ville være det samme som at ansætte en døv i en musikbutik...

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #4: 10 Aug 2008, 17:41 »

VfL Bochum

17/2-09
Endelig lykkedes det.

Werner Altegoer, som er bestyrelsesformand i den tyske Bundesliga klub VfL Bochum
har tilbudt mig en kontrakt på 4.500 € om ugen.
En kontrakt jeg naturligvis har takket ja til.

Jeg har fået 22.500 € at købe ind for at mit løn-budget er på 275 € om ugen.

Medierne mener vi skal slutte på en 10. plads, men med
20 kampe spillet ligger Bochum lige over stregen

Umiddelbart ser det ud til at det store problem er at Bochum lukker for mange mål ind, så jeg vil forsøge en defensiv taktik med fokus på en tung midtbane.

Jeg vil basere det på hård nærkamp og kontra-angreb, men det bliver nok en desperat kamp mod tiden mere end noget andet.

Truppen ser således ud
og er som sådan ikke specielt fed, men jeg ser absolut min tid i Bochum som en springbræt til større klubber.

Jeg vælger lige nu ikke at vise nogen spillere frem, da der som sådan ikke er meget at være stolt af

men hvis der er nogen du gerne vil se, så sig endelig til.

Jeg kan jo ikke få nogen nye spillere til klubben da transfervinduet er lukket, så jeg må gøre med hvad jeg har.

« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 19:24 af r0tlisbrgr » Logged

Balslev
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 10 Aug 2008, 17:56 »

Fint, men ikke smileys i en blog Wink
Derudover synes jeg ikke at billederne passer ind sammen med teksten, gør billederne mindre og skriv lidt mere, da du ikke har skrevet specielt meget.

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #6: 10 Aug 2008, 18:02 »

Mht. billederne så ville jeg også gerne men ka ik finde ud af det.

Og det er absolut planen at der skal komme mere tekst når først der begynder at ske noget.

til smileys kan jeg kun sige sir, yes sir for det ser da råddent ud Peace <-- hov

ellers tak for kritik og indlæg, bliv endelig ved med det

flyveegernetmogens
Juniorspiller
**

« Svar #7: 10 Aug 2008, 18:12 »

godt skrevet Smiley du siger medierne forvænter at du skal mindst lande på en 10 plads i slutningen af sæsonen det tror jeg har sine grune fx. i sidste sæson 06/07 havde bochum jo gekas fra grækenland som bombede ind for dem og sikrede dem en hæderlig placering i bundes ligaen og de solgte ham til leverkussen i sommer pausen såå der for ligger du nok længere nede i rækken Smiley
« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 22:44 af flyveegernetmogens » Logged

CHELSEA FOOTBALL CLUB - THE PRIDE OF LONDON!

Møller
Gæst

« Svar #8: 10 Aug 2008, 18:23 »

flyveegernetmogens - skal du citere hele hans update? utrolig irriterende at se på..

Anyways BTT - Udemærket opgave du har sat dig på. Men husk det med billederne - Brug evt. Paint/Photoshop til at tilpasse billederne og evt. sætte en ramme om Smiley

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #9: 10 Aug 2008, 18:52 »

jeg vil meget gerne gøre billederne pænere men kan ikke finde ud af at resize dem herinde... ligemeget hvilken størrelse billede jeg uploader så får det samme størrelse når jeg trykker prøve... kan nogen hjælpe mig?

Rooland
Manager

« Svar #10: 10 Aug 2008, 18:58 »

Man skal vist bare lave mellem rum i IMG :
Kode:
[img ]http://DIT LINK[/img]
Smiley Sådan

Hvis du skal ændre på billedernes størrelse er det vist bare :

Kode:
[img width=x height=x]http://billedlink[/img]

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #11: 10 Aug 2008, 19:15 »

Vi lægger ud med kampe mod Bayern, HSV, Leverkusen, Werder Bremen, Wolfsburg og Stuttgart så der er nok at se til med at på prøvet taktikken af.

Der er i mellemtiden kommet et par perifære oldinge til klubben på frie transfers da jeg var bekymret for dybden på visse positioner.
Dog intet at råbe hurra for

24/2-09 Bochum vs. FC Bayern

Dette er min valgte start-opstilling og besætning.

31.000 er på plads på rewirpowerSTADION til hvad der kun kan lade til at blive en afklapsning.

Allerede efter to minutter har både Bechmann og Sestak dog haft store chancer og i 10. minut får Sestak den over stregen på et flot kontra-angreb til 1-0.

Efter 35 minutter har Klose en hård afslutning på stolpen og minuttet efter får Toni udlignet.

Holdene går således til pause med 1-1

I det 60. minut efter megen boldbesiddelse og et par halve chancer får Shinji Ono fedtet bolden over stregen til en ny sensationel Bochum føring.

Men det er ikke nok for Sestak, der gør Bayern til skamme med endnu et flot mål i det 81. minut og lukker kampen til 3-1.

For at føje spot til skade gør indskiftede Benjamin Auer det til 4-1 da han sætter hovedet på en dødbold.

Bochum 4-1 FC Bayern

En sensationel start i klubben, der forøvrigt giver Bochum 2 point ned til stregen.

Stanislav Sestak bliver selvfølgelig man of the match med sine 2 mål.

1/3-09 HSV vs. Bochum

Et par ændringer i start-opstillingen da Ono (AMC) desværre er skadet, og Maltritz (DC) er tilbage fra karantæne.

10 minutter inde i kampen skades Sestak. En alvorlig skade for mit nye mandskab, og vi håber alle den er kortvarig.

Kampen forløber med chancer i begge ender og nogenlunde lige meget boldbesiddelse, men dog med resultatet 0-0.

Det må siges at kunne beskrives som en lille sejr for et hård trængt Bochum mandskab.

HSV 0-0 Bochum

Skaden til Sestak sender ham ud i to uger, så det kunne have været meget værre.

9/3-09 Bochum vs. Leverkusen

Ono er tilbage i start-opstillingen, og da Sestak må sidde over glider Benjamin Auer ind igen.

Kun 23.000 har fundet vej til nedryknings-truede Bochums hjemmekamp mod Leverkusen, der da også tillader Leverkusen at komme foran kort før pausen på scoring af selveste Gekas.

0-1 er således stillingen ved pausen.

Bochum kommer dog ud efter pausen med en helt anden indstilling til kampen og venstre back Marc Pfertzel udligner på et drøjt langhug i det 53. minut.

I det 62. minut følger Dabrowski trop og sørger for føring til Bochum, og siden før Mimoun Azaouagh sig til dobbelt målscorer. Først på straffe spark 81 minutter inde og siden hen på en frispilning kort før slutfløjt.

Således vinder Bochum sin 2. kamp af 3 mulige med flotte cifre.

Bochum 4-1 Leverkusen

Dette sender Bochum op på en 13. plads i bundesligaen med 4 point ned til stregen.

15/3-09 Bochum vs. Werder Bremen

Sestak er næsten skadesfri, så han får chancen fra start istedet for Auer.

10 minutter inde i kampen gør Tim Borowski det til 0-1 efter indlæg af Torsten Frings.

Bochum får ikke gjort meget væsen af sig udover Sestak, der har en del skud på mål, men ingen inden for rammen.

23.000 tilskuere må derfor skuffet forlade rewirpowerSTADION efter det første nederlag siden jeg kom til klubben.

Bochum 0-1 Werder Bremen

Denne kamp sender Bochum ned på 14. pladsen og efterlader 3 point til stregen.

22/3-09 Wolfsburg vs. Bochum

Bochum er igen i stand til at stille med hvad jeg mener er stærkeste opstilling, men den mening må der måske laves om på da Wolfsburg kun skal bruge 5 minutter på at komme foran ved Ricardo Costa.

Holdene går således til pause med stillingen 1-0.

Kort efter pausen fører et kæmpe målmands-drop til en 2-0 føring da Lastuvka lader en sløv langbold fra Jonathan Santana fedte dig over stregen.

Og i 76. minut skulle det blive endnu værre og Edin Dzeko gør det til 3-0.

Det ligner et totalt kolaps af Bochum, men lidt af æren bliver reddet kort før tid da Bechmann scorer sit første mål under min ledelse.

Wolfsburg 3-1 Bochum

Dette var natuligvis ikke det resultat vi ønskede og pladsen lige over stregen er nu reserveret til Bochum. der er dog stadig 3 point ned, og målsætningen må helt sikkert lyde på overlevelse.

29/3-09 Bochum vs. Stuttgart

I det 29. minut sørger Tommy Bechmann for føring til Bochum, men glæden er kort da Mario Gomez udligner 7 minutter efter.

Efter pausen starter Bochum godt med et par chancer men Arthur Boka gør det svært for hjemmeholdet og de 22.000 fans må slukøret se til mens han giver Stuttgart føringen.

På trods af rødt kort til Stuttgart i de døende minutter formår Bochum ikke at få udlignet.

Bochum 1-2 Stuttgart

Det tredje nederlag på stribe, og Bochum begynder så småt at smuldre ud i sandet.

Næste måned (og update) må byde på rotation i startopstillingen, så vi kan finde noget der virker, hvis der er noget.
Tror desværre ikke spillerne er til meget mere end det her...

April byder på kampe mod Hertha, Bielefeld, Dortmund og Rostock, og skulle gerne udmønte sig i nogen point.

r0tlisbrgr
Ynglingespiller

« Svar #12: 10 Aug 2008, 19:15 »

tak for hjælpen, jeg skal nok få kigget på at finde ud af gøre det pænere, men det kan desværre ikke blive idag.

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #13: 11 Aug 2008, 09:03 »

Spændende projekt. Du har fået en god start på bloggen. KIU  Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #14: 11 Aug 2008, 09:32 »

En lovende blog. Den er orienteret mod fodbolden frem for en ligegyldig roman om træneren. Sådan. Hold det høje niveau, og du får endnu en fast læser  Thumbs Up

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010