home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Få en samarbejdsklub? (+ træningsprogram)
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Få en samarbejdsklub? (+ træningsprogram)  (Læst 1601 gange)
mogf
Juniorspiller
**

Få en samarbejdsklub? (+ træningsprogram)
« : 10 Aug 2008, 13:26 »

Kan man ikke på en eller anden måde "vælge" samarbejdsklub?
Jeg er f.eks EfB, og mine eneste samarbejdsklubber er de lokaler klubber i Esbjerg..
Jeg vil gerne samarbejde med Werder Bremen eller sådan en medium stor klub, så jeg kan leje spillere og sådan?

PS. En jeg kender spiller stadig FM2006, og han spørger om det trænings program, hvor ALT står på intensiv stadig kan hentes?
Jeg har søgt og søgt, men uden held.. Og jeg kunne jo være heldig at nogle af jer stadig havde det liggende eller ved hvor det kan hentes?

MVH Mathias.

Hala Madrid

Baalleby
Reserveholdsspiller

Sv: Få en samarbejdsklub? (+ træningsprogram)
« Svar #1: 10 Aug 2008, 13:28 »

Du kan jo søge efter en moderklub? (:

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 10 Aug 2008, 13:31 »

Det er jo ikke det han spørger om, iøvrigt mener jeg kun du kan få moderklubber hvis du ligger i den næstbedste(eller lavere) liga, og så kan du KUN få moderklubber som ligger i det samme land som dig(I den højeste liga).

Nej, du kan ikke "anbefale" en samarbejdsklub til bestyrelsen.

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #3: 10 Aug 2008, 13:33 »

Hvordan det?  Smiley

"Bestyrelsen mener, at en klub af vores størrelse ikke skal være rugekasseklub for et andet hold, og vil ikke diskutere sagen".. Det har garanteret noget med det at gøre?

Hala Madrid

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 10 Aug 2008, 13:37 »

Det er jo ikke det han spørger om, iøvrigt mener jeg kun du kan få moderklubber hvis du ligger i den næstbedste(eller lavere) liga, og så kan du KUN få moderklubber som ligger i det samme land som dig(I den højeste liga).

Nej, du kan ikke "anbefale" en samarbejdsklub til bestyrelsen.

Det er da lige præcis hvad han spørger efter! han vil leje spillere af en middelstor klub, og jo. Det kan GODT lade sig gøre at få en moderklub som ligger i andre lande. Måske du skulle tænke dig om før du sviner andre til næste gang smarte, prøver jo bare at hjælpe ham.

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 10 Aug 2008, 13:38 »

Hvordan det?  Smiley

"Bestyrelsen mener, at en klub af vores størrelse ikke skal være rugekasseklub for et andet hold, og vil ikke diskutere sagen".. Det har garanteret noget med det at gøre?

Jamen så er der ikke så meget at gøre udover at vente.. Du kan også være heldig at en stor klub selv henvender sig, for at være din moderklub.

mogf
Juniorspiller
**

« Svar #6: 10 Aug 2008, 13:39 »

Pokkers.. Det tager vel en evighed Peace

Hala Madrid

kasperbp12
Manager

« Svar #7: 10 Aug 2008, 13:44 »

brug søge maskinen næste gang da der er mange emner om dette Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 10 Aug 2008, 13:48 »

Det er da lige præcis hvad han spørger efter! han vil leje spillere af en middelstor klub, og jo. Det kan GODT lade sig gøre at få en moderklub som ligger i andre lande. Måske du skulle tænke dig om før du sviner andre til næste gang smarte, prøver jo bare at hjælpe ham.

Undskyld jeg spørger så dumt, men hvordan fanden kan du kalde det han gjorde, for at svine nogen eller noget til? Han rettede dig bare, og det er der vel i sig selv intet galt i?

Desuden mener jeg at man kan ændre i moderklubberne i editoren, dog uden overhovedet at være sikker.

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 10 Aug 2008, 14:22 »

Undskyld jeg spørger så dumt, men hvordan fanden kan du kalde det han gjorde, for at svine nogen eller noget til? Han rettede dig bare, og det er der vel i sig selv intet galt i?

Desuden mener jeg at man kan ændre i moderklubberne i editoren, dog uden overhovedet at være sikker.

Han udstillede mig som om jeg var idiot, uden selv at have styr på sine ting. Det er vel lidt det samme? At svine mig til, eller gå til angreb på mig kald det hvad du vil.. Smiley

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 10 Aug 2008, 14:48 »

Han udstillede mig som om jeg var idiot, uden selv at have styr på sine ting. Det er vel lidt det samme? At svine mig til, eller gå til angreb på mig kald det hvad du vil.. Smiley

Jaja, du forstår da at overdrive dine situationer.

Han sagde sin mening, om det du skrev. Han sagde hvad han mente var rigtigt, om det så var rigtigt eller ikke, er vel en anden sag. Hvordan kan du tage det som at han sviner dig til, bare fordi han ikke mener det samme som dig?

Batigol
Manager

« Svar #11: 10 Aug 2008, 14:59 »

Hold jer nu til emnet, ikke? Smiley

Apropos samarbejdsklubber, er det faktisk noget irriterer mig grænseløst i øjeblikket. Med Slavia Praha har jeg ventet på at få lov til at spørge om en eventuel ny rugekasseklub, men det har været umuligt i 1½ år. Nu er det dog endelig blevet muligt, så jeg vil mene, at det blot er spørgsmål om tid, før du får mulighed, præcis som Baalleby påpeger! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010