home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tæt på døden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Tæt på døden  (Læst 26516 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Tæt på døden
« Svar #60: 10 Aug 2008, 20:48 »

For mig skete det for ca. 2 år siden. Jeg var postbud i Kolding, og var ude på en ny rute, i Bjert ved Kolding - på scooter.

Jeg var kommet alt for sent afsted ud, og der var alt for meget post. Så jeg var stresset. Jeg havde været ude på ruten i ca. 1 time, da jeg kører ud fra en indkørsel (ja, med for meget fart på) og lige ud på hovedvejen. Eller jeg nåede aldrig derud, for i min øjenkrog ser jeg en bil komme med over 80 km/t, og jeg knalder bremserne i. Det resultere i at bilen ramte forenden af scooteren, og jeg blev slunget op i luften, og ind i siden på bilen.

Jeg husker ikke så meget - andet end jeg ser 2-3 glimt af jeg hænger i luften og ser bilen på hovedet. Og derefter at jeg bliver slæbt over til lægen, af to mænd (jeg blev kørt ned 30 meter fra lægen i Bjert). Og først derinde kommer jeg til mig selv.

Det kostede mig kun en måned hjemme pga. hjernerystelse, og et mindre sår på skinnebenet. Scooter og bil var totalskadet. Jeg var ude og se bilen der ramte mig en uge efter min påkørsel, og døren jeg ramte havde en motherfucker bule, og kunne ikke åbnes. Så jeg var ufatteligt heldig.

Dagen efter jeg var blevet kørt ned, friede jeg, ynkelig fra min syge seng, til min nuværende kone - og hun sagde ja Wink

Det er da klart, hun sagde ja. Hun følte sig vel tvunget, da hun så dig ligge og lide?

DNE: Fuck, hvor sygt. Shockeret

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #61: 10 Aug 2008, 20:49 »

Puha DNE, det var vel nok en rørende historie fra din side! Jeg har selv altid været bange for højder, og at falde ned er min værste skræk. At du så faldt ned fra 7 meters højde, landede på et betongulv men alligevel overlevede, er jo utroligt heldigt. Jeg tror at du skal være glad for at du ikke kan huske noget fra selve ulykken, for jeg tror at man vil være rystet på sjælen, hvis man kunne huske noget. Du ville vågne op med forfærdelige mareridt om natten og aldrig komme op i højden igen. Jeg regner med at du har det fint, rent mentalt, efter den oplevelse?

Jeg har ikke selv været i nærheden af "tæt på døden" (endnu (7-9-13)), det værste jeg har fået, er en brækket tommelfinger, hjernerystelse og brækket arm 3 steder - Det er alt i alt vel at mærke Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #62: 10 Aug 2008, 20:53 »

jeg ved ikke hvor tæt jeg var på døden... men nu kom jeg lige i tanker om, at jeg 2 år i træk, mener jeg faktisk det var, eller på den samme, på ferie i jesperhus blomsterpark og det camping der er der, slog mig ret voldsomt.. den ene gang gled jeg udenfor og slog hovedet ned i kanten af noget derude, flækkede noget hud at lige der på hagen og det blødte bare.. :s har faktisk et ar nu Huh den anden gang, og den mest ubehagelige, var da jeg havde været i boblebadet i de 20 min eller hvor længe det var, den var så færdig og jeg rejste mig op, men så har jeg tilsyneladende fået et blackout der og slået hovedet ned i kanten af trappen og lagt der noget tid  Ubeslutsom var helt forvirret da jeg vågnede.. folk omkring mig og det hele.. jeg mente selv jeg kunne gå ud derfra så jeg gik selv, men jeg lagde mig faktisk ned fordi jeg var så langt væk... (Grin) det endte med jeg satte mig på en stol og ventede til jeg var sikker på jeg kunne gå og komme ud.. havde en grum grum hovedpine derefter.. ku være gået meget værre  Huh

It's all, part of the plan.

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #63: 10 Aug 2008, 21:02 »

For en månedstid siden blev det så desværre til lidt mere end bare et close call for en anden kammerat, da han desværre blev slået ihjel i en motorcykelulykke på Padborg park, køreteknisk anlæg.
Det har jeg hørt om, min onkel er kørelærer og holder nogle kursuser dernede dog ikke med MC's men med biler og han fortalte mig det, lidt skræmmende, det var ham der ramte barrieren ikke? Men føler klart med dig hold da op nogle dårlige ting du har været ude for.

Batigol
Manager

« Svar #64: 10 Aug 2008, 21:08 »

Puha! Intet fra mit liv kommer i nærheden af noget af det jeg har læst om her! Især ikke det DNE har været ude for!
Men kan da huske jeg engang er væltet på cykel - uden cykelhjem - og knaldet hovedet direkte ned i asfalten, hvorefter det bare blev sort. Det var dog kun i 10-15 sekunder, at jeg var 'væk', og heldigvis slap jeg med en hjernerystelse og skrækken. Ellers er jeg engang kørt ind i en fandens masse brændenælder. Opstemt

Men jeg kender da en del, der har haft nogle grimme oplevelser. En af mine veninders mor, er engang faldet ned fra en trappe - det vil siger, at trappen ikke var der, endnu - og brækket ryggen. Så har en af mine gamle klassekammeraters mor haft kræft og var 'tæt på'. Så er der historien om en af mine venner - en gut der hedder Jakob - som blev kørt ned. I dag er hans ben utroligt skæve, og han har det grimmeste ar jeg har set, på sit højre knæ. Sidst blev min ene fætter kørt ned her lige inden sommerferien, men han slap med en brækket arm, og et brækket ben.

Så selv har jeg endnu ikke været ude for noget, men til gengæld kender jeg en del der har.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #65: 10 Aug 2008, 21:43 »

Hold da op DNE!
Dine er nok de værste, men der har da også været et par andre trælse.

Nå men, jeg har aldrig, indtil videre været rigtig tæt på døden, har dog alligevel et par historie at fortælle.

Jeg var nok 6-9 år, min far kørte lastbil, og det var jo sjovt at komme med ham når man havde sommerferie. Vi var afsted, og hyggede os, men han havde jo også arbejde at gøre, han skulle ind og læsse af. Han faldt i snak og det trak ud, og trak ud, og trak ud, hvis først den gamle bliver trukket op, kan han sgu godt snakke. Nå men jeg var blevet i førerhuset for at tegne, og spille på sådan en lille spille maskine (det var før bærbare pc'er og mobiltelefoner med spil), men sådan en lille dreng skal jo tisse. Jeg turde ikke gå ud, vi var i Holland, så vidt jeg husker, men jeg holdt mig, og holdt og holdt mig endnu mere, og da min blærer var ved at springe, og min far stadig snakkede, var jeg nødt til bare at lade det løbe. Jeg var sgu ked af det da min far kom tilbage, men han tog det ikke så tungt.
Det var egentlig ikke lige det jeg ville fortælle, men kom i tanke om det, og syntes egentlig det var meget sjovt, når man tænker tilbage. Nå men nu kommer det rigitge, senere på aftenen, vi skulle jo videre rundt i Europa, og vi var stadig i Holland, tror jeg nok, nå men det var mørkt, det var ved at blive halvsent, vi skulle egentlig bare finde en rasteplads. Vi kører, kører, kører og kører lidt mere, vi når til en bakke og pludselig lyder der bare det største brag, og lastbilen kan ikke trække mere. FUCK jeg var bange kan jeg huske, men min far får den stoppet og trukket håndbremsen, det var så heldigvis kun turboen der var sprunget, men jeg var virkelig bange, da det kæmpe brag kom, som et skud eller sådan noget, og lastbilen holdt op med at trække.

Den anden gang er for ikke så lang tid siden, det var i vinters. Var dog slet ikke tæt på at dø, men nærmere tæt på at miste en finger.
Jeg er slagterlærling, skal der lige siges, og vi havde frossen Osso Buco på tilbud, sådan noget skal jo saves af skanker, og det er sgu hårdt, og når det er billigt nok, skal der jo saves meget. I mens man saver, bliver klingen mere og mere sløv, og det river mere i de frosne skanker når man saver dem, ens fingre er kolde, og det hele driller, man er ikke så opmærksom. Det skal man dog altid være når man er ved en båndsav, for for satan, hvor er det et bæst! Nå men den ene skank drillede lidt, jeg kunne ikke få den lagt ordentligt, så den ville ligge fast, og da klingen får fat river den i skanken, så min ene hånd er lige ved at komme ind til klingen, slipper dog lortet. Det resultere i et ordentlig brag da skanken bare bliver kastet rundt i denne lille afdeling. Men hånden kom væk, uden skader.
Der er tidligere en svend der har mistet noget af en finger ved den båndsav. Jeg har altid fået afvide; "Hvis du er bange for at ramme dig selv, så SLIP lortet, det kød, er ikke så dyrt som dig!"

Men ellers har jeg da også været ved at skærer mig selv et par gange hvor jeg har haft travlt, dog aldrig noget seriøst.

Orh ja, så mig og denne anden lærling ridsede kamme om kap her for lidt tid siden, hvilket resulterede i at han hamrede en ridsekniv i låret af sig selv Grin Fuck en klovn Opstemt Men heldigvis gik den ikke så langt ind, og der skete ikke noget alvorligt, han er en af mine gode venner.
Forresten, jeg vandt selvfølgelig Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #66: 10 Aug 2008, 23:21 »

Puha DNE, det var vel nok en rørende historie fra din side! Jeg har selv altid været bange for højder, og at falde ned er min værste skræk. At du så faldt ned fra 7 meters højde, landede på et betongulv men alligevel overlevede, er jo utroligt heldigt. Jeg tror at du skal være glad for at du ikke kan huske noget fra selve ulykken, for jeg tror at man vil være rystet på sjælen, hvis man kunne huske noget. Du ville vågne op med forfærdelige mareridt om natten og aldrig komme op i højden igen. Jeg regner med at du har det fint, rent mentalt, efter den oplevelse?

Jeg har ikke selv været i nærheden af "tæt på døden" (endnu (7-9-13)), det værste jeg har fået, er en brækket tommelfinger, hjernerystelse og brækket arm 3 steder - Det er alt i alt vel at mærke Wink

Mentalt tog jeg ikke skade af ulykken, har ikke engang fået problemer med højder, og det skyldes helt sikkert at ulykken så at sige er slettet fra harddisken.

Det har jeg hørt om, min onkel er kørelærer og holder nogle kursuser dernede dog ikke med MC's men med biler og han fortalte mig det, lidt skræmmende, det var ham der ramte barrieren ikke? Men føler klart med dig hold da op nogle dårlige ting du har været ude for.

Ja, det var ham.

Om ikke andet, så lærer man at sætte pris på livet, når man har haft den slags oplevelser.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 23:24 af DNE » Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #67: 10 Aug 2008, 23:41 »

Nok det tætteste jeg har været på var vist for godt 6 mdr. siden ... Jeg skulle køre rundt i en cikane men havde glemt at det havde været regnvejr lige inden og jeg kommer så blæssene med 70 - 80 km/t ... (Nok osse lidt dumt) Men det sker så det er bilen ryger ud i rabaten og bagenden ryger bare længere ud af ... Jeg prøver selvfølge at holde bilen på vejen så godt jeg nu kunne og så sker det jeg rammer den beton pæl som står lige ude i rabaten med forenden ... Og bilen letter fra vejen og ryger over i den anden vejbane ... Jeg prøver forsat at rette bilen op og mener at bagenden hoppede 4 eller 5 gange ... Jeg får så rettet bilen op og får den så holdet ind til siden og kan så se at den beton pæl næsten er ryget op af jorden ... skal siges at jeg ramte den på højre side af forskærmen på fornten ... Og det endte med at bilen blev smadet for 15.000 kr.

verdenskrig
Manager

« Svar #68: 10 Aug 2008, 23:43 »

Nok det tætteste jeg har været på var vist for godt 6 mdr. siden ... Jeg skulle køre rundt i en cikane men havde glemt at det havde været regnvejr lige inden og jeg kommer så blæssene med 70 - 80 km/t ... (Nok osse lidt dumt) Men det sker så det er bilen ryger ud i rabaten og bagenden ryger bare længere ud af ... Jeg prøver selvfølge at holde bilen på vejen så godt jeg nu kunne og så sker det jeg rammer den beton pæl som står lige ude i rabaten med forenden ... Og bilen letter fra vejen og ryger over i den anden vejbane ... Jeg prøver forsat at rette bilen op og mener at bagenden hoppede 4 eller 5 gange ... Jeg får så rettet bilen op og får den så holdet ind til siden og kan så se at den beton pæl næsten er ryget op af jorden ... skal siges at jeg ramte den på højre side af forskærmen på fornten ... Og det endte med at bilen blev smadet for 15.000 kr.

Fynboer kan ikke køre bil Grin

Ej meget skræmmende oplevelse Skuffet Ubeslutsom... Hjertet må sidde helt oppe i halsne på en i de sek det varer Shockeret

Ikke rart, men godt du overlevede Thumbs Up.. Og godt der ik kom en bil i den modsatte vejbane Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #69: 10 Aug 2008, 23:45 »

Fynboer kan ikke køre bil Grin

Ej meget skræmmende oplevelse Skuffet Ubeslutsom... Hjertet må sidde helt oppe i halsne på en i de sek det varer Shockeret

Ikke rart, men godt du overlevede Thumbs Up.. Og godt der ik kom en bil i den modsatte vejbane Ubeslutsom

Den har man vist nok hørt før ..

Det kan du sku osse tro det gjorde ...

Ja det var meget heldigt, godt det var midt om natten ...

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 10 Aug 2008, 23:48 »

Det tætteste jeg har været på døden, må nok være da jeg fik kilet min hals ind under en bande til indendørs fodbold.Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #71: 10 Aug 2008, 23:50 »

Du kan i hvert fald prise dig lykkelig for at du ikke døde, for så var jeg kommet efter dig crazy

Ja der hvor det er farligst at kører bil er, når man tror man har alt under kontrol... Skuffet

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #72: 10 Aug 2008, 23:50 »

Det tætteste jeg har været på døden, må nok være da jeg fik kilet min hals ind under en bande til indendørs fodbold.Peace

AD!!! Ubeslutsom

HVordan skete det?

Cool

Grønthandleren
Gæst

« Svar #73: 10 Aug 2008, 23:51 »

Hvordan fanden bar du dig ad med at komme ind under banden? Shockeret

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #74: 10 Aug 2008, 23:53 »

Så slemt var det heldigvis ikke.
Det var til en cup, kan ikke huske hvor gammel jeg var, men var ikke ret gammel. (Jeg er 14 nu)

Men blev tacklet lidt hårdt af en, som væltede mig. Jeg tog ham med i faldet, han fik knaldet til banden så den røg op og jeg røg under.
Heldigvis stod en mand ved den så han tog den op da han fik øje på det. Men det var sku et chok!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010