home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:10:19 igmpiindia test Global Standards in He...
I går kl. 11:24:56 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23451
  1 Bruger, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: igmpiindia
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Striwerne fra Fyn
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Striwerne fra Fyn  (Læst 22177 gange)
stimo92
Gæst

Striwerne fra Fyn
« : 08 Aug 2008, 00:48 »

The Stripes

I år er det forhåbentligt året for os. Hvis vi skal vinde, skal det være i år. Vi har truppen, vi har staben og vores fans tror lige så meget på det som vi gør. Efter indkøbene af Henrik Hansen og Eric Djemba Djemba, er vi rigtig
godt  besat på vores midtbane, trods vi har måttet sige farvel til Jonas Borring. Trænerstaben er den samme som sidste år, Lars (red. Olsen) som coach, og Michael (red. Hemmingsen). Vores økonomi er bedre end den har været i mange år, og derfor kan vi også lokke større navne til, blandt andet Eric. Der er kun tre måneder til sæsonen den starter, og inden da, har vi nogle europæiske kampe vi skal spille. Jeg mener stadig vi mangler et par mand, for virkelig at kunne gøre os farlige, men hvem det er, vil jeg ikke ud med.

Vi skal i denne sæson vinde, for som sagt, vi har truppen og det hele til det. Pokalturneringen er ikke så vigtig for os, men hvis ligaen skulle gå helt i vasken, så bliver det vores vej til Europa. Europæisk fodbold skal vi også ud og spille, og vi skal i starten spille i Inter Toto Cuppen, hvor vi møder Shakhter Soligorsk fra Hviderusland. Derfra skulle vi gerne kvalificere os til UEFA Cuppens gruppespil, men det kommer meget an på hvem vi trækker i kvalifikationen.

« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 13:32 af stimo92 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

Sv: Kings of the Stripes
« Svar #1: 08 Aug 2008, 10:46 »

Du skriver at det skal være denne sæson, og alligevel er målsætningen en top 3? Smiley Tag nu og gå målrettet efter det guld :-)Det er en god intro, og grafikken er super!

stimo92
Gæst

« Svar #2: 08 Aug 2008, 10:52 »

Du skriver at det skal være denne sæson, og alligevel er målsætningen en top 3? Smiley Tag nu og gå målrettet efter det guld :-)Det er en god intro, og grafikken er super!
det er rettet, det var lige en lille fejl fra mig  Wink

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #3: 08 Aug 2008, 10:58 »

Lækkert med en OB blog, jeg mener dog det hedder Hvidrusland og ikke Hviderusland. Dog er det også et forkert logo, det rigtige logo ser således ud:

Og så er Viggo Jensen jo også Assistent Træner hos OB Wink!

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #4: 08 Aug 2008, 11:00 »

Jeg håber virkelig denne blog kommer til at holde længere end dine andre blogs. God intro, men jeg bliver først fast læser når jeg har set at bloggen bliver ved  Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #5: 08 Aug 2008, 11:01 »

Kan du ikke finde dit eget navn? Du har jo taget Cesc's navn, bare lige ændret på det sidste!

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #6: 08 Aug 2008, 11:05 »

Kan du ikke finde dit eget navn? Du har jo taget Cesc's navn, bare lige ændret på det sidste!
Synes jeg også han skal, det kunne evt. være "Danmarks stolthed fra Fyn" eller "De Stribede fra Fyn".

stimo92
Gæst

« Svar #7: 08 Aug 2008, 11:05 »

Lækkert med en OB blog, jeg mener dog det hedder Hvidrusland og ikke Hviderusland. Dog er det også et forkert logo, det rigtige logo ser således ud:

Og så er Viggo Jensen jo også Assistent Træner hos OB Wink!
det hedder Hviderusland Smiley har tjekket Smiley hvad er forskellen ved det logo der og så mig?

Viggo Jensen er ikke skiftet i mit  Skuffet
Jeg håber virkelig denne blog kommer til at holde længere end dine andre blogs. God intro, men jeg bliver først fast læser når jeg har set at bloggen bliver ved  Smiley
det er jeg selv virkelig fast besluttet på, og vil blive ved, trods fremtidige nedture Smiley
Hvad hedder Cesc's da?

N17
Manager

« Svar #8: 08 Aug 2008, 11:06 »

Ja, som -Benja- siger skal du skifte navn. Du skal ikke bare bruge det navn der kører på Cesc' blog. Et dansk navn til en dansk blog om et dansk hold Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #9: 08 Aug 2008, 11:07 »

det hedder Hviderusland Smiley har tjekket Smiley hvad er forskellen ved det logo der og så mig?

Der er meget anderledes. Kig selv

Citat
Hvad hedder Cesc's da?

Det tror jeg simpelthen ikke på, at du ikke ved, når du har kaldt bloggen det du har. Sorry, men det gør jeg ikke!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

stimo92
Gæst

« Svar #10: 08 Aug 2008, 11:08 »

Der er meget anderledes. Kig selv

Det tror jeg simpelthen ikke på, at du ikke ved, når du har kaldt bloggen det du har. Sorry, men det gør jeg ikke!
Det hedder Hviderusland?
Og nej aner ikke hvad Cesc blog hedder, ved ikke engang hvem den handler om  Ubeslutsom

N17
Manager

« Svar #11: 08 Aug 2008, 11:09 »

Det hedder Hviderusland?
Og nej aner ikke hvad Cesc blog hedder, ved ikke engang hvem den handler om  Ubeslutsom

Du har kommenteret i den, så det tror jeg ikke på  Rullende Øjne crazy

TOTTENHAM HOTSPUR FC

stimo92
Gæst

« Svar #12: 08 Aug 2008, 11:10 »

Du har kommenteret i den, så det tror jeg ikke på  Rullende Øjne crazy
jamen så kan jeg bare ikke huske det. men er det ikke lettere og sige hvad hans hedder?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Aug 2008, 11:11 »

BUSTED!  Djævel

Den hedder Kings of Spain  Wink

N17
Manager

« Svar #14: 08 Aug 2008, 11:11 »

jamen så kan jeg bare ikke huske det. men er det ikke lettere og sige hvad hans hedder?

Benja har skrevet, at du bare har ændret det sidste.

Dvs. at den hedder "Kings of ...." skifter så efter hvor han er!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010