home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  De olympiske lege
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: De olympiske lege  (Læst 52050 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: De olympiske lege
« Svar #30: 10 Aug 2008, 15:36 »

Man får fandeme ikke forbinding på sin læg pågrund af krampe Opstemt Nej, nej, nej. Den køber jeg ikke. Hvis han havde fået krampe havde han reageret anderledes. Og tro mig. Jeg kender en hel del til det. Hvis han havde fået krampe havde de ikke kun maseret ham udenfor banen, men også strukket hans læg godt og grundigt ud. Hvilket jeg ikke kunne se noget af. Så jeg tror fortsat på en lægsskade Tunge

vondracek
Gæst

« Svar #31: 10 Aug 2008, 15:56 »

Man får fandeme ikke forbinding på sin læg pågrund af krampe Opstemt Nej, nej, nej. Den køber jeg ikke. Hvis han havde fået krampe havde han reageret anderledes. Og tro mig. Jeg kender en hel del til det. Hvis han havde fået krampe havde de ikke kun maseret ham udenfor banen, men også strukket hans læg godt og grundigt ud. Hvilket jeg ikke kunne se noget af. Så jeg tror fortsat på en lægsskade Tunge

Manden er den absolutte nøglespiller, og der ligger et stort pres på hans skuldre. Selvfølgelig skal man gøre sådan et stort arbejde ud af hans skade, og Lino Cervar ved heller ikke engang selv hvor slemt det er - og han 'kender nok en hel del bedre til det' end du gør. Selvom han blev nød til at forlade banen, så besejrede de Spanien, og spillede en rigtig acceptabel første halvleg, hvor Vukovic eller Vukic (husker ikke hvem) erstattede Balic, og afgjorde kampe.

Til tider kan han præstere fantastisk på banen, og gøre alt hvad der passer ham, men han svinger lidt i sit humør, og dette kan godt påvirke ham - hvilket vi jo har set mange gange før. Det lignede dog, at han havde fået en passende mængde kaffe inden kampen mod Spanien, så det bliver desværre et stort tab, hvis han skulle gå hen op blive skadet i en længere periode.
« Seneste Redigering: 10 Aug 2008, 16:07 af vondracek » Logged

Grønthandleren
Gæst

« Svar #32: 10 Aug 2008, 16:05 »

Jeg gør mig ikke klog på hans behandling, men på den måde han reagerede da han fik krampe. Men det jeg mener er. At hvis Balic havde fået krampe i den situation ville han ikke ligge sig ned som om intet er sket. Og det skal forståes på den måde at, han lagde sig jo bare ned og tog sig til højre ben. Min mening er at han ville humpe lidt rundt før han lagde sig ned, da krampe altid kommer pludseligt og man får lidt af en chok, hvis man kan kalde det sådan.
Og når jeg ser det i slowmotion ligner det heller ikke rigtig at musklen låser sig fast, så jeg tror mere på en lægskade end krampe. Hvis det havde været krampe er jeg ret sikker på at det ville være meldt ud med det samme, da det er nogenlunde nemt at vurdere det. Vi ser heller ikke tit så mange topspillere få krampe når de skal præstere. Og specielt ikke da der kun var gået en 15-20 min af en kamp Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #33: 10 Aug 2008, 16:24 »

For fanden det er ringe !!!!! ticked off

Chakana
Manager

« Svar #34: 10 Aug 2008, 16:28 »

PETER HENRIKSEN!!

Arsenal Football Club

NichlasKirk
Gæst

« Svar #35: 10 Aug 2008, 16:31 »

Hele holdet skulle ha et gok i nødden med en pande ticked off
Det er bare ikke godt nok!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #36: 10 Aug 2008, 16:35 »

Jeg er ret sikker på at Ulrik Wilbek nok skal sørge for det Wink

NichlasKirk
Gæst

« Svar #37: 10 Aug 2008, 16:37 »

Jeg er ret sikker på at Ulrik Wilbek nok skal sørge for det Wink

Forhåbentlig Wink

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #38: 11 Aug 2008, 17:38 »

Hold da kæft hvor er jeg hooked på svømning lige for tiden. Så folk mændenes 4x100 meter fri? Australien lægger lige ud med individuel verdensrekord med deres førstemand. USA, Australien og Frankrig kæmpede om medaljerne til sidst, og jeg tror, at seks hold slog verdensrekorden. Michael Stærke havde afskrevet USA, og dermed Phelps mulighed for 8 guldmedaljer, men så går Frankrig død, og USA slår dem lige på strejen. Kæft et fedt løb! Og så var der lige Julie Hjort Hansen, der blev 5'er i 200 meter fri, og er videre til semien :p

Zulue
Manager

« Svar #39: 11 Aug 2008, 17:39 »

Tror altså ikke Frankrig gik kold, tror bare ham der amerikaneren blev voldsomt rasende, haha! Sygt fedt løb, ja! Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #40: 11 Aug 2008, 17:41 »

Hvornår er bold næste gang og hvad tid? Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Grønthandleren
Gæst

« Svar #41: 11 Aug 2008, 17:42 »

El Kun: Du skal aldrig afskrive nogle som helst på forhånd. Og specielt i holdkapperne kan ALT ske. Det fik du også et godt eksempel på igår. Jeg har stor forstand på svømning, så du kan bare spørge mig hvis der er noget du ikke forstår og vil have svar på Wink

Zulue: Jo, han gik kold. Man kunne se at han gik ned i tempo og hans teknik begyndte at lakke en smule. Det er en ubehagelig fornemmelse for mange at gå kold. Men jeg kan/kunne meget godt lide det. Utrolig fed fornemmelse faktisk. Punktet hvor det bliver træls er bare når man får så meget syre i kroppen at du føler at du ikke kommer nogle vejne Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #42: 11 Aug 2008, 17:52 »

Hold da kæft hvor er jeg hooked på svømning lige for tiden. Så folk mændenes 4x100 meter fri? Australien lægger lige ud med individuel verdensrekord med deres førstemand. USA, Australien og Frankrig kæmpede om medaljerne til sidst, og jeg tror, at seks hold slog verdensrekorden. Michael Stærke havde afskrevet USA, og dermed Phelps mulighed for 8 guldmedaljer, men så går Frankrig død, og USA slår dem lige på strejen. Kæft et fedt løb! Og så var der lige Julie Hjort Hansen, der blev 5'er i 200 meter fri, og er videre til semien :p

Hehe ja, og det fedeste var at scenariet var præcis det samme i "løbet" før.. Der var det kvinder der dystede hvor hende den ene førte i lang tid og stort, men blev pludselig overhalet til sidst, og blev i stedet nr 2! Nogen der så bueskydningen tidligere? Der var finale mellem Korea og Italien, hvor Korea over de første 12 pile lægger stor afstand til Italien, men til sidst får Italien indhentet og de står helt lige med 3 pile igen - Men så kiksede den unge italiener og fik kun 7, og så vandt Korea!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #43: 11 Aug 2008, 18:39 »

Man så jo i mange heats, selvom det kun var 100 og 200 meter, at mælkesyren spillede ind. Der blev nærmest vendt helt rundt på resultatet af første split og det samlede resultat, fordi mælkesyren er en så stor faktor hos de urutinerede, og dem der ligger lige under toppen, og forsøger, f.eks. at komme i finalen eller vinde et heat. Hvis man har set Phelps, så har der også været heat, hvor man tænker, at han bare slapper af, og lige præcis vil nå videre, men hvor han så alligevel trækker fra til sidst, fordi han ikke har overvurderet sine evner.

Batigol
Manager

« Svar #44: 11 Aug 2008, 23:16 »

Jeg skal lige love for, at jeg har hygget mig med OL i dag.
Først så jeg Kajak - det var utroligt sjovt. Dernæst fik jeg lige set Michael Phelps og Co. slå verdensrekorden i 4x100 meter fri. Så, så jeg lidt boksning - blandt andet Douada Sow mod Kim Song-Guk - hvorefter jeg valgte at se bueskydning, hvor Sydkorea mødte Italien i holdfinalen, som Sydkorea vandt. Så fik jeg set lidt håndbold, da tyskerne, lidt overraskende, fik klø af Sydkorea. Sidst nød jeg en hurtig omgang roning - så alt i alt ... en utroligt kedelig dag! crazy

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010