home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 329 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  (La Liga) Guldkampen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: (La Liga) Guldkampen  (Læst 44334 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #150: 17 Aug 2008, 01:57 »

Ja men han havde en svær start i Madrid er det jeg mener, ændre lige

Han slog til fra start i Real, i hvert fald efter hvad jeg ved Wink Det eneste tidspunkt han har været lidt skuffende, det har været her mens han var skadet Wink

Desuden er duksen altså den dygtigste - og ikke den dårligste Grin
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #151: 17 Aug 2008, 01:58 »

Det var da godt nok en meget dårlig begrundelse. Efter min mening er Ruud nummer ét alene af den grund at han score flere mål end de andre. Han er en klasse angriber, som har været topscore alle de steder han har spillet, lige meget hvilken liga. Han er en målscore, som man ikke finder meget bedre nogen andre steder, hvis det overhovedet findes, udover da Ronaldo var på toppen.

1. Ruud
2. Villa
3. Nihat
4. Henry
Jeg er ikke særlig vild med Ruud, da jeg mener han smider for mange bolde væk osv. men målene kan man ikke tage fra ham, og er trods alt vigtigst som angriber. Dog mener jeg at de andre er bedre fodboldspillere, samtidig med at de også scorer flittigt alle. Derfor ender Ruud sidst Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #152: 17 Aug 2008, 01:59 »

Han slog til fra start i Real, i hvert fald efter hvad jeg ved Wink Det eneste tidspunkt han har været lidt skuffende, det har været her mens han var skadet Wink

Desuden er duksen altså den dygtigste - og ikke den dårligste Grin
Nej han havde det svært i starten af hvad jeg ved Smiley kom først i gang senere på sæsonen altså sådan for alvor Smiley
Arg pis!! Jeg laver sku nogle brølere sry rettes øjeblikkeligt  Grin
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #153: 17 Aug 2008, 02:01 »

Jeg er ikke særlig vild med Ruud, da jeg mener han smider for mange bolde væk osv. men målene kan man ikke tage fra ham, og er trods alt vigtigst som angriber. Dog mener jeg at de andre er bedre fodboldspillere, samtidig med at de også scorer flittigt alle. Derfor ender Ruud sidst Smiley

Hvordan du kan placere Henry højere forstår jeg simpelthen ikke. Han har skuffet gevaldigt i Barcelona, hvilket i sig selv burde gøre, at han ender i bunden. Villa kan jeg til nød forstå du sætter foran, da han har scoret meget, men at Ruud har vist det i flere lande gør, at jeg ville sætte ham højere. Der tackles trods alt ikke ligeså hårdt i Spanien, som i England Smiley

1/2 Ruud & Villa
3. Nihat
4. Henry

Så kan du selv få lov at bestemme nummet et og to. Det er vidst en smagssag Wink

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #154: 17 Aug 2008, 02:02 »

Nej han havde det svært i starten af hvad jeg ved Smiley kom først i gang senere på sæsonen altså sådan for alvor Smiley
Arg pis!! Jeg laver sku nogle brølere sry rettes øjeblikkeligt  Grin

I hans anden kamp for Madrid scorede han hattrick, og bare et par måneder længere henne scorede han fire mål i samme kamp. Så at han havde en svær start. Hmm.. Har jeg svært ved at se Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #155: 17 Aug 2008, 02:04 »

I hans anden kamp for Madrid scorede han hattrick, og bare et par måneder længere henne scorede han fire mål i samme kamp. Så at han havde en svær start. Hmm.. Har jeg svært ved at se Opstemt
ja men imellem de kampe var det småt med mål Smiley derfor mener jeg det var en skidt start Smiley
Hvordan du kan placere Henry højere forstår jeg simpelthen ikke. Han har skuffet gevaldigt i Barcelona, hvilket i sig selv burde gøre, at han ender i bunden. Villa kan jeg til nød forstå du sætter foran, da han har scoret meget, men at Ruud har vist det i flere lande gør, at jeg ville sætte ham højere. Der tackles trods alt ikke ligeså hårdt i Spanien, som i England Smiley

1/2 Ruud & Villa
3. Nihat
4. Henry

Så kan du selv få lov at bestemme nummet et og to. Det er vidst en smagssag Wink


mht. til Henry så syntes jeg han er en fantastisk spiller når han er i topform. og jeg ved hvad han kan. Derfor ligger han foran Ruud Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #156: 17 Aug 2008, 02:11 »

ja men imellem de kampe var det småt med mål Smiley derfor mener jeg det var en skidt start Smiley mht. til Henry så syntes jeg han er en fantastisk spiller når han er i topform. og jeg ved hvad han kan. Derfor ligger han foran Ruud Smiley

Det blev til 25 mål i første sæson og 20 i anden. Jeg ved ikke hvad man skal gøre for at ende højere så. Hvis du bedømmer Henry på hvad han kan, så skal Ruud da også højere op, da han scorede næsten 100 mål i 150 kampe for Manchester.

1993–1997 Den Bosch 69 (31)
1997–1998 SC Heerenveen 31 (26)
1998–2001 PSV Eindhoven 67 (62)
2001–2006 Manchester United 150 (95)
2006–         Real Madrid 61 (45)
Total 378 (259)

Hvis vi tager Henry, så har han kun for alvor vist klassen i Arsenal, hvor han dog også var blandt verdens bedste fodboldspillere.

1994–1998 AS Monaco 105 (20)
1999          Juventus 16 (3)
1999–2007 Arsenal 254 (174)
2007–         FC Barcelona 30 (12)
Total 405 (209)

David Villa har også altid scoret mål, men heller ikke i nærheden af det samme niveau som Ruud.

2000–2003 Sporting de Gijón 80 (38)
2003–2005 Real Zaragoza 73 (32)
2005–         Valencia 100 (59)
Total 253 (129)

Tyrkiske Nihat har holdt et højt niveau gennem de sidste sæsoner, men har heller aldrig nået samme højder som målscore, hvis du sammenligner ham med Ruud.

1997–2002 Beşiktaş 144 (65)
2002–2006 Real Sociedad 133 (58)
2006–         Villarreal 34 (18)
Total 311 (141)
« Seneste Redigering: 17 Aug 2008, 02:16 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #157: 17 Aug 2008, 02:19 »

Er der nogen speciel grund til at du kun har vurderet en angriber, og ikke en duo, så vi ender på starting XI?

Bortset fra det virker du meget farvet i din placering af Nistelrooy. Henry kontra Nistelrooys 07-08 sæson burde næsten være bevis nok på at der ihvertfald skal byttes om på de to.

Og hvor blev venstrakanten af, syntes ikke jeg er stødt på den i tråden?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #158: 17 Aug 2008, 02:19 »

Henry har lavet 214 mål for Arsenal.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #159: 17 Aug 2008, 02:21 »

Henry har lavet 214 mål for Arsenal.

Listen er kun baseret på ligampe/ligamål.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #160: 17 Aug 2008, 02:24 »

Havde nok haft det sådan her selv:
4 point. Villa - Fordi han er på toppen. Kommer til at bombe mange mål ind i kommende sæson, hvis Unai Emery får styr på det.
3 point. Nihat - Fordi han viste sidste år, at han var på toppen.
2 point. Van Nistelrooy - Møgfarlig, men er på vej op i en høj alder, har problemer med skader og ikke ligeså teknisk stærk som de andre.
1 point. Henry - Tidligere giftig i Arsenal, men det ligner, at han har mistet lidt af sin fantastiske speed.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #161: 17 Aug 2008, 02:27 »

Henry har lavet 214 mål for Arsenal.
Listen er kun baseret på ligampe/ligamål.

Korrekt. Ellers hedder den
342 (214)
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #162: 17 Aug 2008, 02:50 »

jeg har som sagt valgt Henry foran Ruud, da hjeg mener han er en bedre fodboldspiller. jeg er ikke så vild med angribere, der bare er der og sparker den ind, nej de må sku gerne kunne noget, og derfor ligger Henry foran Ruud. Mht. vesntrekanten, kan jeg se at jeg har glemt den, og vil selvfølgelig lave den imorgen Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #163: 17 Aug 2008, 03:22 »

Nej, nej, nej, hvad sker der her? Er Eto'o røget i glemmeskuffen, eller kan folk ikke lide ham? Tunge Opstemt
Jeg ser ham uden tvivl som den næstbedste angriber i La Liga, kun overgået af David Villa, grundet hans mål-instink er en smule højere end Eto'o. Hvad angår spil med bold - altså driblinger, småspil osv. - vil jeg erklære dem for ligeværdige, mens Eto'o måske har en spinkel føring på det fysiske plan, og sidst har vi jo altså det her mål-instinkt som en ægte angriber bare skal besidde. Her mener jeg Villa, er en lille smule bedre end Eto'o, men altså stadigvæk nok til at han kan indtage førstepladsen, præcis som du har placeret ham. Men nu har du jo så valgt Henry i stedet for, hvor jeg så til gengæld er ret enig i din pointuddeling.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (La Liga) Guldkampen
« Svar #164: 17 Aug 2008, 04:22 »

jeg har som sagt valgt Henry foran Ruud, da hjeg mener han er en bedre fodboldspiller. jeg er ikke så vild med angribere, der bare er der og sparker den ind, nej de må sku gerne kunne noget, og derfor ligger Henry foran Ruud. Mht. vesntrekanten, kan jeg se at jeg har glemt den, og vil selvfølgelig lave den imorgen Smiley

Troede du lavede dine liste udfra en nogenlunde objektiv synsvinkel  Huh
Anyway så svarede du mig heller ikke på hvor den anden angriber blev af?  Rullende Øjne
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010