home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan undgår man at køre død i et spil?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan undgår man at køre død i et spil?  (Læst 4051 gange)
Altid FCK
Manager

Hvordan undgår man at køre død i et spil?
« : 05 Aug 2008, 21:45 »

Hej freaks Opstemt

Spiller tit meget på det samme save i det første halve år efter det nyeste er kommet på markedet, men mister samtidig motivationen lidt efter lidt og kan kun holde max 4 sæsonner.
Det sidste halve år, det skete ved 06, 07, og nu så kan jeg max holde en halv sæon inden jeg synes det bliver for kedeligt.
Har også prøvet at skifte klub men det hjalp heller ikk en dyt.
Nogen der har nogle råd til hvordan man ikke gør død i det?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

kasperbp12
Manager

Sv: Hvordan undgår man at køre død i et spil?
« Svar #1: 05 Aug 2008, 21:59 »

Du kan lave dine egne regler i dit spil hvor du for eksempel kun må købe fra skandinavien eller noget andet. Og så kunne du prøve at købe nogle lidt andre spillere end de sædvanlige. Det er det bedste jeg kan finde på

-LFC-
Manager

« Svar #2: 05 Aug 2008, 22:18 »

Hej freaks Opstemt

Spiller tit meget på det samme save i det første halve år efter det nyeste er kommet på markedet, men mister samtidig motivationen lidt efter lidt og kan kun holde max 4 sæsonner.
Det sidste halve år, det skete ved 06, 07, og nu så kan jeg max holde en halv sæon inden jeg synes det bliver for kedeligt.
Prøv noget du ikke har prøvet før. F.eks. LLM, hvis du ikke har prøvet det.

nzio
Ynglingespiller

« Svar #3: 05 Aug 2008, 22:22 »

Har det på samme måde, holder os kun en halv sæson. Motivationen svinder helt, enten på grund af lyst, sur over en kamp, over at jeg ikke kan finde en taktik som fungerer, eller fordi fm er så urealistisk Wink so help!

JKJ
Gæst

« Svar #4: 12 Aug 2008, 16:52 »

Jeg er nu kørt helt død i FM08...

Jeg vil tro jeg om ganske kort tid helt vil afindstallere spillet og så vente de her ca 2 mdr inden det nye spil kommer på gaden...

Så tror jeg så bestemt også jeg vil være sulten til at komme igang med det...

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #5: 12 Aug 2008, 17:06 »

Når jeg kører død er det som regel fordi formen på mit hold bliver dårlig og jeg får nogle dårlige og uheldige resultater i mod mig. Når det sker plejer jeg enten af loade mig Real Madrid-game og spille en måned i det, fordi det er så legende let. Så mit råd kunne være at tage at spille med et super godt hold, hvor man vinder let som f.eks. Real Madrid, Lyon, Barcelona, Manchester. Når så man er kommet i godt humør igen, ja så kan man prøve kræfter med det svære spil igen. Det plejer at virke for mig.

Vuelve la ilusión

eucalyptus
Gæst

« Svar #6: 12 Aug 2008, 17:14 »

Jeg vil tro jeg om ganske kort tid helt vil afindstallere spillet og så vente de her ca 2 mdr inden det nye spil kommer på gaden...

Det er præcist det jeg næsten lige har gjort her i forgårs. Efter at have startet et utallige spil med forskellige klubber i alle ender har jeg valgt at ligge 08 på hylden og venter nu spændt på 09 versionen.

For en sjov skyld har jeg installeret cm4:-) klassiker!

BenMusalho
Gæst

« Svar #7: 12 Aug 2008, 17:22 »

Når jeg kører død er det som regel fordi formen på mit hold bliver dårlig og jeg får nogle dårlige og uheldige resultater i mod mig. Når det sker plejer jeg enten af loade mig Real Madrid-game og spille en måned i det, fordi det er så legende let. Så mit råd kunne være at tage at spille med et super godt hold, hvor man vinder let som f.eks. Real Madrid, Lyon, Barcelona, Manchester. Når så man er kommet i godt humør igen, ja så kan man prøve kræfter med det svære spil igen. Det plejer at virke for mig.
Jeg har det lige modsat. Jo mere jeg taber, jo mere har jeg lyst til at spille for at prøve at vinde. Men når det bliver alt for let, så gider jeg ikke mere. F.eks. i mit nuværende Brøndby-save, hvor jeg startede med Brøndby. Efter 7 sæsoner skiftede jeg til Barca, hvor jeg slet ikke tabte i anden sæson med Barca før jeg skiftede tilbage til Brøndby, som var blevet et bundhold i mellemtiden. I første sæson tabte jeg en enkelt kamp. Syntes det blev virkelig kedeligt. Så jo større udfordringer jo bedre, når jeg går død.

Hej freaks Opstemt

Prøv at load en hel masse lande, så finder man en masse nye spillere som man kan prøve at købe. Eller læs en masse blogs, det giver også nogen gange lysten tilbage ved mig.

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #8: 14 Aug 2008, 18:54 »

Det overordnede er vel og udfordre sig selv.. så hvis men hele tiden vinder så sælg din bedste spiller og prøv noget nyt..
EDIT:
Man kan desuden lade være og give efter for raseri ved nederlag.. og faktisk være ligeglad.. indtil holdet begynder og vinde..
« Seneste Redigering: 14 Aug 2008, 19:02 af theaabfan » Logged

-LFC-
Manager

« Svar #9: 14 Aug 2008, 19:13 »

Stortset det samme her, jeg giver det dog et sidste forsøg ved simpelthen at simulere første sæson. Thumbs Up

Zulue
Manager

« Svar #10: 14 Aug 2008, 19:17 »

Giv dig selv udfordring, opsæt nogle mål, start med utraditionelle hold, hold pauser. Det kan alt sammen virke, og jeg har da også flere gange haft det sådan, at jeg ikke gad mere - specielt er jeg en ubehageligt dårlig taber, så når jeg har haft en god stime, hvor det kører for mig og så render ind i et nederlag, så går det helt galt. Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #11: 14 Aug 2008, 19:17 »

Jeg har også tænkt mig at afinstallere FM. Fordi lysten er der ikke mere. Vil hellere vente til Fm09

JKJ
Gæst

« Svar #12: 14 Aug 2008, 19:50 »

Spillet er så afinstalleret nu, discen smidt i kassetten og kassetten sat på hylden... nu venter vi bare på demoen og det nye spil...

Og sulten vender helt sikkert tilbage, har allerede længe gået og tumlet med Liverpools opstilling, hvem skal sælges og hvor skal der købes ind, hvem af talenterne skal have chancen osv osv... der er griflet en del ned efterhånden, men FM08, der er helt sikkert et overstået kapitel...

Dolph
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 15 Aug 2008, 09:06 »

F.eks. i mit nuværende Brøndby-save, hvor jeg startede med Brøndby. Efter 7 sæsoner skiftede jeg til Barca, hvor jeg slet ikke tabte i anden sæson med Barca før jeg skiftede tilbage til Brøndby, som var blevet et bundhold i mellemtiden.

Og så siger man FM ikke er realistisk ?? funny

Dolph
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 15 Aug 2008, 09:07 »

Kan iøvrigt varmt anbefale LLM Jeg spiller selv med Lewes fra laveste række i england mit mål er at vinde CL med dem en dag

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010