home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  2 Brugere, 325 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: [Stoppet] 39# En stor mands rejse i verden - Fiorentina(f. Tjekkiet - Bolton)  (Læst 28141 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 23# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #75: 09 Aug 2008, 22:57 »

Gode indkøb!
Glæder mig til at følge Tamas Priskin!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #76: 09 Aug 2008, 23:16 »



Sæsonstarten


Vi har fire træningskampe forud premieren mod Everton. Den første hjemme mod det italienske hold Palermo. En kamp vi vandt 3-2 på mål af McCann, Vaz Te og S. Elliot. Næste kamp var ude mod Stoke. En kamp hvor der kun var et hold på banen, vi lavede nemlig alle mål i 5-1 sejren. Dejligt med sådan en stor sejr!  Efter den fremragende sejr i Stoke, skulle vi til Plymouth. En sejr på 3-0 fik vi ud af kampen. Andet kan vi ikke tage med. Der var modstanderholdet simpelthen for svagt.
Sidste træningskamp var i Spanien mod Elche. En kamp hvor vi sendte reserverne og alligevel tabte vi kun med 2-1. Absolut godkendt og nu venter den nye sæson!


Samme dag, som Pisano kom til klubben, startede sæsonen mod Everton på hjemmekamp. En kamp, som medierne endda havde gjort os favoritter til. Første halvleg var en kedelig omgang bold, hvor ingen tog styringen. Vi var faktisk mest presset i bund. Som anden halvleg skred frem kom vi bedre med ind i kampen og fik også afsluttet lidt af og til. Men mest overraskende var det at vi faktisk kom foran ved Steven Fletcher og vandt vores første kamp i sæsonen. Skøn følelse. Spillerne jublede, alle var glade. Vi tillod os endda lige at gå en tur på banen efter kampen, for at lade os hylde. Man begyndte næsten at græde over denne sejr. Vi har vist at vi godt kunne være med på dette høje niveau.

Næste runde, var endnu en hjemmekamp, den eneste forskel var modstanderholdet. I sidste runde var det Everton, i denne runde tog vi imod Charlton.  Vi ligger hårdt ud, med et enormt pres på modstanderholdet og efter et kvarter er det nyindkøbte Steve Sidwell, som bringer os foran. Kort efter øger Ricardo Vaz Tes på et enormt flot opspil. Jeg har aldrig set gutterne lave noget der bare ligner det de gjorde! Så gik kampen lidt mere i stå og vi lukkede lidt for meget Charlton ind. Men det gør ingenting, for de missede chance efter chance og endnu engang scorer Ricardo. I starten af anden halvleg kom Priskin på banen i stedet for Ricardo. Han skulle kun bruge få minutter, før bolden lå i kassen. Sikke en angriber, vi har fået os! Vi vandt 4-0. Vi har spillet 180 minutter i den bedste række nu og har ikke lukket et eneste mål ind!

Næste kamp blev et mareridt. Vi tabte er hvad det er, men at tabe 1-4 på udebane mod et skadesramt Aston Villa hold er ufatteligt.
Træningskampe:
Palermo(h) 3-2
Stoke(u) 5-1
Plymouth(u) 3-0
Elche(u) 1-2

Liga- og cupkampe:
Everton(h) 1-0
Charlton(h) 4-0
Aston Villa(u) 1-4
Portsmouth(u) 2-4
Sheff United(h) 3-0
Man Utd(u) 1-1

Endnu en svær udekamp ventede. Portsmouth. En kamp som vi også helst skal glemme hurtigt. Denne gang scorede vi dog hele to mål, men lod igen fire gå ind. En god start er blevet ødelagt!

I midtugen tog vi mod Sheffield United i Carling Cuppen. Det blev til en sejr på 3-0. Modstand havde vi ikke, så det eneste spillerne kan bruge denne kamp til er selvtillid, hvilket vi også har kraftig brug for netop nu.

Sidste kamp i måneden var mod mægtige Manchester United. En kamp, hvor det bare handlede om at mindske nederlaget. United kom da også planmæssigt foran i første halvleg, på mål af Rooney. Men spillerne blev ved med at kæmpe og få minutter før tid udligner Priskin, som gør at vi får 1-1 på min gamle hjemmebane!

« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 20:45 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 24# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #77: 10 Aug 2008, 12:27 »

Fantastisk at få point med hjem fra Old Trafford!
Udmærkede resultater!

KUTGW!
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
26# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #78: 10 Aug 2008, 15:02 »



September


Første kamp i september var hjemme mod de forsvarende mestre fra Arsenal. En kamp hvor vi var fuldstændig væk, de havde 27 skud, heraf 13 på mål, mens vi havde et sølle skud, som endda røg forbi mål. En kamp som med den skudstatistik automatisk vil give et nederlag, men Al-Habsi diskede op med den ene klasseredning efter den anden og vi fik 0-0.

Næste kamp stod vi overfor London klubben West Ham. Som mod Arsenal, skulle vi igen ikke bruge tid til at rejse, da det var på hjemmebane. Lubos Kalouda blev kampens helt store spiller, da han med to mål sikrede en 2-1 sejr. Endelig vandt vi igen! Det var fantastisk! Vi havde ikke vundet siden anden runde.

Liga- og cupkampe:
Arsenal(h) 0-0
West Ham(h) 2-1
Tottenham(h) 2-1
Newcastle(u) 0-1

3. runde af Carling Cuppen tog vi imod Tottenham. Det skulle vise at Tamás Priskin skulle blive kampens oplevelse. Han lavede to mål og vi var dermed videre i Carling Cuppen.
Sidste kamp i måneden var ude mod Newcastle. En kamp vi i perioder styrede, som om det var en hjemmekamp, men det var ikke nok. Michael Owen scorede kampens eneste mål.



Truppen anno september 2009:


Målmænd:
12. Tim Krul
26. Ali Al-Habsi

Forsvar:
2. Nicky Hunt
3. Adaílton
4. Gary Cahill
5. Abdaoulaye Meité
13. Eduardo Ratinho
14. Christophe Berra
15. Grétar Rafn Steinsson
27. Marco Pisano
41. Jaroslaw Fojut

Midtbane:
6. Steve Sidwell
7. Lubos Kalouda
8. Lukasz Gargula
16. Fabrice Muamba
19. Liam Lawrence
22. Gavin McCann
23. Alan Gow
32. Matthew Taylor

Angreb:
9. Ricardo Vaz Te
10. Steven Fletcher
17. Stephen Elliott
18. Tamás Priskin
21. Kevin Davies
« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 20:45 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #79: 11 Aug 2008, 15:02 »

Der ligger du jo godt i midten!

Tror jeg mange oprykkerklubber i Premier League ville være tilfredse med  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #80: 12 Aug 2008, 16:21 »

Nu er det jo efterhånden noget tid siden at jeg startede denne blog. Da det er første gang, jeg sådan rigtig har kastet mig ud i det, vil jeg gerne hører hvad I har at sige til den.... Hvad gør jeg godt? Hvad kan være bedre? Noget der skal droppes osv?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #81: 12 Aug 2008, 16:27 »

Jeg synes faktisk ikke der er noget at udsætte på den. Ganske vist læser jeg ikke så mange blogs, men jeg ville ikke forvente mere, end hvad du har gjort. Tvært imod.

Jeg synes du lægger en utrolig vinkel, hvor man personificerer sig med træneren som hans fan. Man bliver interesseret i at læse mere, fordi det bliver subjektivt. I en blog er det i mine øjne vigtigt, at det ikke bliver for objektivt og kedeligt. Der skal være noget liv, og det synes jeg du gør godt.

Det eneste jeg evt. ville kunne se som forbedring af det hele ville være flere rygter. Den måde du skriver på, lægger meget op til, at der kommer rygter fra højre og venstre, som kan kommenteres. Men det er naturligvis svært at gøre, fordi man som manager har en klar ide om, hvilke rygter (transfers) der er hold i. Men det kunne være en videreudvikling af din i forvejen meget gennemførte blog!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #82: 13 Aug 2008, 19:26 »

Jeg synes faktisk ikke der er noget at udsætte på den. Ganske vist læser jeg ikke så mange blogs, men jeg ville ikke forvente mere, end hvad du har gjort. Tvært imod.

Jeg synes du lægger en utrolig vinkel, hvor man personificerer sig med træneren som hans fan. Man bliver interesseret i at læse mere, fordi det bliver subjektivt. I en blog er det i mine øjne vigtigt, at det ikke bliver for objektivt og kedeligt. Der skal være noget liv, og det synes jeg du gør godt.

Det eneste jeg evt. ville kunne se som forbedring af det hele ville være flere rygter. Den måde du skriver på, lægger meget op til, at der kommer rygter fra højre og venstre, som kan kommenteres. Men det er naturligvis svært at gøre, fordi man som manager har en klar ide om, hvilke rygter (transfers) der er hold i. Men det kunne være en videreudvikling af din i forvejen meget gennemførte blog!

Jeg takker Cool
Virkelig dejligt med den kommentar, plutonium
Du mener selvfølgelig med hvilke spillere jeg og klubben er interesseret i?
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #83: 13 Aug 2008, 19:32 »

Din blog har vel været på siden i hvad ? en uge ?  Thumbs Up
25 updates på 7-8 dage er sku mere end imponerende, og hvilken kvalitet der også har været i de sidste par af dem. Man kan virkelig se at du er engageret i dette projekt.
KIU !  Thumbs Up Jeg er med  Peace
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #84: 13 Aug 2008, 19:36 »

Din blog har vel været på siden i hvad ? en uge ?  Thumbs Up
25 updates på 7-8 dage er sku mere end imponerende, og hvilken kvalitet der også har været i de sidste par af dem. Man kan virkelig se at du er engageret i dette projekt.
 KIU !  Thumbs Up Jeg er med  Peace

Jeps, en uge crazy
Ja, det er det nok Opstemt .. Jeg er selv glad for at skrive så det ikke så svært for mig at være engageret i det her.
Kender ikke rigtig til hvor meget folk laver af updates, så jeg har bare prøvet at gøre mit bedste.
Men det næste stykke tid bliver det nok ikke til så meget. Er lige startet på gymnasiet, men har heldigvis en let mandag, så jeg kan i hvert fald lave noget i weekenderne hvilket jeg også har lyst til
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #85: 13 Aug 2008, 21:50 »

Jeg takker Cool
Virkelig dejligt med den kommentar, plutonium
Du mener selvfølgelig med hvilke spillere jeg og klubben er interesseret i?

1) det var så lidt! Godt initiativ og arbejde skal roses! Ellers har man jo ikke lyst til at fortsætte   Peace

2) jo, jeg synes det kunne være sjovt, hvis der var rygter (til tider uden hold i dem) fra fanens synspunkt. Eller at medierne melder, at din klub er interesseret i en eller anden spiller. Så kan tiden jo vise, om rygterne holdt vand  Wink
Men det er svært, kan jeg forestille mig, og er sådan set også 100% tilfreds med dit produkt!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
27# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #86: 14 Aug 2008, 15:58 »



Halvvejs



Oktober måned. En måned med mange spekulationer om min fremtid i klubben, underligt nok, for det gik jo godt. Jeg har i de seneste tid snakket om forlængelse med klubben, men lige nu er vi alt for langt fra hinanden. Det er ærgerligt, hvis jeg ikke kan blive i klubben, men nu har jeg heldigvis en halvsæson mere at gøre godt med.
Kampe:
Chelsea(u) 1-2
Blackburn(h) 3-2
Reading(u) 0-1
Plymouth(u) 5-3
West Brom(h) 4-1
Liverpool(u) 0-2
Wigan(h) 2-1
Man City(u) 0-0
Newcastle(h) 2-2
Tottenham(h) 2-3
Sunderland(u) 1-1
Fulham(u) 2-1
M.Brough 5-0

 Første kamp var ude mod Chelsea, som vi selvfølgelig tabte, dog kun med et enkelt mål. Det var fantastisk at se, at holdet kan spille så godt mod det stjernespækkede hold. Efter den kamp, kom vi ind i en lidt blandede stime, med sejr over West Bromwich, Fulham og Wigan, samtidig med at vi slog Plymouth i liga cuppen. Udover Chelsea, tabte vi også til Liverpool og Reading. Begge kampe var på udebane, så alt i alt er det jo faktisk en godkendt måned.

De næste seks kampe blev en blandet fornøjelse, vi tabte dog kun en kamp, men vi vandt samtidig kun to. Vi mødte bl.a. Newcastle i Liga Cuppen, hvor vi højst overraskende for alle i og omkring klubben, men måske også blandt medierne og fans, vandt efter forlænget spilletid og straffe. Kæmpe præstation af os.

Vores sidste kamp var hjemme mod Middlesbrough blev vidunderlig for vores hold og fans, vi slog dem med hele 5-0. Shit, hvor var vi glade i omklædningsrummet!

« Seneste Redigering: 23 Aug 2008, 20:46 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #87: 14 Aug 2008, 16:11 »

Synes det er underligt, at de ikke vil forlænge nærmest uanset hvad! Med en sådan placering i ligaen som oprykker burde de være lykkelige! Selvfølgelig afhængig af dine lønkrav  Thumbs Up

Igen, god update!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 26# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #88: 14 Aug 2008, 16:27 »

Synes det er underligt, at de ikke vil forlænge nærmest uanset hvad! Med en sådan placering i ligaen som oprykker burde de være lykkelige! Selvfølgelig afhængig af dine lønkrav  Thumbs Up

Igen, god update!

Jeg takker Opstemt
Men ja, det er mærkeligt, men omvendt er der jo stadig en halvsæson tilbage. Håber dog på det bedste.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# En stor mands rejse i verden - Bolton(f. Tjekkiet)
« Svar #89: 14 Aug 2008, 17:09 »

Med mig plejer klubben at tage kontakt når der er 12 måneder tilbage, hvis det var en 3-årig kontrakt eller længere. Hvis det er en 2- eller 1-årig kontrakt kommer de når der er 6 måneder tilbage. Men ikke desto mindre burde de have taget kontakt  Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010