home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 587 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Ubesejret
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ubesejret  (Læst 2383 gange)
Hojgaard
Ynglingespiller

Ubesejret
« : 14 Apr 2006, 15:04 »

Ikke mange gange har jeg prøvet og gå ubesejret igennem en sæson. Men det lykkedes med Real Madrid. Jeg overtog dem efter en MEGET skuffende 8. plads i la liga og siden tabte vi ikke en eneste kamp i ligaen. Cool

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Ramos 4
Landsholdsspiller

Sv: Ubesejret
« Svar #1: 14 Apr 2006, 15:08 »

Flot klaret må man sige!

I CM 03/04 prøvede jeg at vinde ALLE kampe i Bundesligaen med Bayern i første sæson Smiley

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #2: 14 Apr 2006, 15:12 »

Det er sgu også imponerende!
Jeg har også prøvet at gå ubesejret igenenm CM03/04, dog aldrig med ene sejre.. Men det er jo næsten umulig i FM06

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 14 Apr 2006, 15:22 »

Ja, jeg er vist ved 28. runde i PL lige nu, og har tabt en enkelt kamp.. 3-2 mod Middlesbrough hvor jeg havde mine 4 førstekeepere skadet, og min sidste almindelige keeper blev skadet i kampen.. måtte sætte en grå målmand på, og så scorede de på deres eneste 3 skud der ramte målet Skuffet

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #4: 14 Apr 2006, 15:25 »

Ja, jeg er vist ved 28. runde i PL lige nu, og har tabt en enkelt kamp.. 3-2 mod Middlesbrough hvor jeg havde mine 4 førstekeepere skadet, og min sidste almindelige keeper blev skadet i kampen.. måtte sætte en grå målmand på, og så scorede de på deres eneste 3 skud der ramte målet Skuffet

Argh det sku heller ikke heldigt! 5 keepere skadet på en gang? Det har jeg vist aldrig prøvet før!
Graversen måtte dog også stå en kamp for mig da Casillas blev skadet, og jeg havde glemt at tage en 2. målmand med Ubeslutsom
Jeg vandt dog heldigvis 2-1. Smiley

Olling
Juniorspiller
**

« Svar #5: 14 Apr 2006, 15:44 »

Flot klaret! Jeg har aldrig selv i 06 prøvet at gå en hel season igennem uden nederlag.. Men i 05 præsterede jeg at vinde alle undtagen 1, som jeg spillede uafgjort..

DejanStankovic
Juniorspiller
**

« Svar #6: 14 Apr 2006, 15:54 »

Er Schalke 04 ..

Er i den 26 runde , og er ubesejret , går efter at blive ubesejret, ligger nr. 2 efter Bayern .

Men jeg håber at blive ubesejret , men tror det ikke . Fordi mangler en kamp mod Werder på hjemme bane, og Bayern ude . Så det bliver sku lidt svært , . men vi for at se ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 14 Apr 2006, 16:04 »

Argh det sku heller ikke heldigt! 5 keepere skadet på en gang? Det har jeg vist aldrig prøvet før!
Graversen måtte dog også stå en kamp for mig da Casillas blev skadet, og jeg havde glemt at tage en 2. målmand med Ubeslutsom
Jeg vandt dog heldigvis 2-1. Smiley

Det var også en overdrivelse fandt jeg ud af Opstemt Jeg havde mine 2 normale 1. keepere skadet, 1 udlejet og en reserve mere skadet.. altså 3 skadet og 1 udlejet .. og så blev min sidste keeper skadet i kamp Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #8: 14 Apr 2006, 18:32 »

Det var også en overdrivelse fandt jeg ud af Opstemt Jeg havde mine 2 normale 1. keepere skadet, 1 udlejet og en reserve mere skadet.. altså 3 skadet og 1 udlejet .. og så blev min sidste keeper skadet i kamp Smiley

Overdrivelse fremmer forståelsen Opstemt

golfiiii
Lilleputspiller
*

« Svar #9: 14 Apr 2006, 18:42 »

jeg er ubesejret i et spil med brøndby i 42 liga kampe i træk.

absalonsen
Gæst

« Svar #10: 14 Apr 2006, 18:44 »

Engang spillede jeg med United. Havde besluttet mig for at jeg ville sørge for at gå gennem hele sæsonen, uden at luke mål ind, dvs. jeg blev nød til at snyde.
Men jeg vandt alt, og lukkede ingen mål ind. Men det underlige var at min keeper Fabien Barthez kun blev nr. 2 over sæsonens bedste keeper.  Rullende Øjne

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #11: 14 Apr 2006, 21:09 »

Engang spillede jeg med United. Havde besluttet mig for at jeg ville sørge for at gå gennem hele sæsonen, uden at luke mål ind, dvs. jeg blev nød til at snyde.
Men jeg vandt alt, og lukkede ingen mål ind. Men det underlige var at min keeper Fabien Barthez kun blev nr. 2 over sæsonens bedste keeper.  Rullende Øjne

I mange kåringer går de efter rating alene Smiley

MichaelJensen10
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 15 Apr 2006, 00:25 »

Lige vundet 2. division vest med Holstebro vandt 21 og spillede 5 kampe uafgjort .

cube
Manager

« Svar #13: 15 Apr 2006, 03:32 »

rekorden må være de 55 kampe med bayern Peace

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010